10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله

هر SEO برای پشتیبانی از گردش های روزانه نیاز به یک زرادخانه کاملاً مجهز به ابزار دارد.

درست همانطور که ابزارهای فنی جستجوگرها به ما کمک می کنند تا زمینه های مهم برای بهینه سازی های فنی را شناسایی کنیم ، ابزارهای محتوا به شناسایی زمینه های کلیدی برای بهینه سازی محتوا کمک می کنند.

انتخاب ابزار مناسب برای اضافه کردن به گردش کار تا حد زیادی به نحوه استفاده شما از داده ها بستگی دارد.

با بهینه سازی محتوا ، همه ما می دانیم که اولین گام شناسایی فرصت است ، اما دومین مرحله مهم قبل از اجرای در مقابل فرصت وجود دارد: درک زمینه.

در این مقاله خواهید آموخت که چگونه به سؤال پاسخ دهید ، “به چه نوع داده ای نیاز دارم؟” و بهترین ابزار برای تهیه آن داده ها.

این ابزارها داده هایی را برای ارزیابی سطح فرصت ارائه می دهند:

  • مکعب داده BrightEdge: ویژگی های SERP ، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا.
  • رتبه بندی وب پیشرفته (AWR): اشتراک صدا و دید SERP.
  • SEMrush: مرور کلی ارگانیک سریع و جامع.
  • برنامه ریز کلمات کلیدی: تحقیق در مورد کلید واژه
  • اهورف: شکاف محتوای رقابتی.

و این منابع شواهد پشتیبان برای تقویت بینش ارائه می دهند:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • Google Trends: روندهای جستجو و شناسایی تغییرات رفتاری جستجو.
  • BuzzSumo: گرایش موضوعات اجتماعی ، سوالات و مطالب مرتبط.
  • نعناع: بینش مصرف کننده و صنعت.
  • هبازاریاب: روند در رسانه که ممکن است در جستجوی ارگانیک تأثیر بگذارد یا نوسانات عملکرد ناشی از عوامل غیر ارگانیک را توضیح دهد.
  • با Google فکر کنید: بینش تحقیقات بازار و نقاط داده.

به چه نوع داده ای نیاز دارید؟

ممکن است فکر کنید این یک سؤال اساسی است اما دانستن اینکه داده های شما به چه چیزهایی نیاز دارند می تواند در بعضی مواقع مشکل باشد.

اگر در وهله اول دلیل جستجوی داده ها را ارزیابی نکنید ، می توانید بطور بالقوه ساعاتی را در علفهای هرز صرف کنید حتی بدون آنکه متوجه شوید.

بنابراین ، قبل از گذراندن ساعت ها در پایین سوراخ خرگوش در ابزاری که در واقع به آن نیازی ندارید ، در مورد نیازهای خود فکر کنید.

با پرسیدن از خودتان شروع کنید:

آیا به داده کشف نیاز دارم؟

داده های کشف به ارزیابی مناطق فرصت در یک منظره از طریق تحقیقات کلمه کلیدی ، شاخص های عملکرد سایت و تجزیه و تحلیل رقابتی کمک می کند.

اگر می خواهید شرایط هدف را پیدا کنید ، عملکرد سایت را تشخیص دهید ، مناطق خاصی از تمرکز را درک کنید یا فضای رقابتی را ارزیابی کنید ، از اینجا شروع کنید.

آیا به داده پشتیبانی نیاز دارم؟

پشتیبانی از داده ها بینش های موجود در داده های کشف را با ارائه زمینه و شواهد اضافی در چشم انداز یا مخاطبان هدف تقویت می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر می خواهید دینامیک را مانند دلایلی که معیارهای عملکرد در زمانهای عجیب و غریب ، استفاده از اصطلاحات یا موضوعات جستجوی غیر منتظره یا غیرمعمول ، شواهدی از تغییر در الگوهای ترافیکی یا سایر عوامل محیطی که ممکن است در عملکرد وب سایت نقش داشته باشند درک کنید ، از اینجا شروع کنید. .

پس از فهم نوع داده مورد نیاز ، تهیه آن آسان است اگر می دانید به کجا نگاه کنید.

بیایید به مرور بپردازیم و 10 منبع محتوا را که نمی توانیم بدون آن در عصر جدید SEO جستجو کنیم ، شناسایی کنیم.

ابزارهایی برای کشف

کشف احتمالاً در هر کاری که انجام می دهید خراب شده است ، و به احتمال زیاد شما یک ابزار محکم دارید که روزانه از آن استفاده می کنید.

قبل از تهیه یک استراتژی محتوا ، شما باید از داده های کشف استفاده کنید تا به شما در درک منظر رقابتی و فرصت های موجود کمک کند.

در اینجا پنج ابزار برتر محتوای ما وجود دارد و آنچه ما معتقدیم بهترین استفاده برای هر یک در طول فرآیند کشف است.

1. BrightEdge Cube Data

مقدار ابزار اصلی: تجزیه و تحلیل ویژگی های SERP ، تحقیقات کلیدی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا

اگر مطمئن نیستید که چه جنبه ای از محتوا را می خواهید به بررسی آن بپردازید ، ممکن است BrightEdge Data Cube راه حل مورد نیاز شما باشد.

BrightEdge یکی از ابزارهای جامع مورد علاقه ما برای تحقیق در مورد کلید واژه ها ، تجزیه و تحلیل رقبا و صفحه نتایج ارزیابی موتور (SERP) است.

تمام آنچه شما برای شروع روند کشف خود نیاز دارید یک URL مربوطه است (ما شما یا یک رقیب نزدیک را توصیه می کنیم).

پس از ورود به دامنه انتخابی خود ، می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی را با گذشت زمان ، داده های عملکرد در سطح صفحه ، فرصت های محتوا و شیوع ویژگی SERP مشاهده کنید.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد آب ضد گلوله

با یک SERP در حال تغییر ، مهم است که نبض را در رتبه بندی سایت (و رقبای خود) در مکان های مختلف SERP نگه دارید.

یک ویژگی مفید که Data Cube ارائه می دهد ، برگه Content Strategies است.

برگه Content Strategies ، عملکرد تاریخی کلمات کلیدی را برای انواع مختلفی از ویژگیهای ارگانیک SERP ، از جمله تصاویر ، پاسخ سریع ، و افراد همچنین بپرسید.

همچنین می توانید با تجزیه و تحلیل عملکرد جهانی رقبا ، فرصت های رقابتی را کشف کنید.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

2. رتبه بندی وب پیشرفته (AWR)

مقدار ابزار اصلی: اشتراک صدا و دید SERP

رتبه بندی وب پیشرفته (AWR) به معنای جدیدی برای به اشتراک گذاشتن صدا از طریق قابلیت های آن برای برنامه ریزی خزیدن از SERP برای موتورهای جستجوی مختلف ، از مکانهای مختلف و برای دستگاههای مختلف به ارمغان می آورد!

AWR اندازه گیری اثرات تغییرات محتوا را در طول زمان آسان می کند.

از طریق AWR ، می توانید گروه های کلمات کلیدی را تنظیم کنید و خزیدن های منظم از SERP را برای نظارت بر تغییرات رتبه بندی برای لیست مجموعه شرایط خود تنظیم کنید.

این نظارت خودکار به شما امکان می دهد تا ضمن اندازه گیری سهم از تغییرات صوتی برای گروه های کلمات کلیدی خود ، روی پروژه های دیگر متمرکز شوید.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد آب ضد گلوله

AWR شما را فقط به اندازه گیری تغییرات رتبه بندی برای وب سایت خود محدود نمی کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همچنین می توانید رقبا را در سیستم عامل تنظیم کنید و دید SERP را برای یک گروه کلمات کلیدی در انواع سایت های رقیب اندازه گیری کنید تا ببینید عملکرد شما در برابر دیگران در فضا چگونه است.

3. SEMrush

مقدار ابزار اصلی: بررسی اجمالی ارگانیک سریع و کامل برای رقابت ، تحقیقات کلمات کلیدی و عملکرد

SEMrush یک کالای یک مرحله برای تجزیه و تحلیل عملکرد شما و مقایسه آن در برابر رقبا است.

اگر به دنبال مقایسه سریع رقیب یا سطح عالی از موقعیت رقابتی سایت هستید ، اولین توقف شما قرار دادن دامنه در SEMrush است.

در مرحله اول ، مجموعه ابزار Domain Overview یک برگه خلاصه با یک بخش جستجوی ارگانیک فراهم می کند که در گرفتن یک نمای سریع و سطح بالا از عملکرد سایت شما در چشم انداز کلی مفید است.

هر یک از بخش های موجود در برگه خلاصه دارای برگه اختصاصی خود در API است. این امر به شما امکان می دهد تا به سرعت و به آسانی آن بینش های سطح بالا را عمیق تر انجام دهید.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد آب ضد گلوله

دومین مورد علاقه ما در SEMrush ، ابزار ابزار Keyword Gap است. این ویژگی برای مرور سریع کلمات کلیدی فرصت در یک منظر رقابتی مناسب است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با یک نگاه می توانید موارد زیر را شناسایی کنید:

  • مناطق ضعیف کلمات کلیدی.
  • همپوشانی رقبا.
  • انواع دستگاه
  • فیلترهای موقعیت
  • شرایط برای گنجاندن / حذف کردن
  • حجم جستجو
  • مقایسه رقبا.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد آب ضد گلوله

سرانجام ، ابزار ابزار Keyword Magic وجود دارد.

چیزهای خوبی به اندازه کافی برای گفتن در مورد این ابزار وجود ندارد.

همانطور که اشاره کردیم ، SEMrush مکانی است که باید به سرعت به بینش بروید ، و ابزار Keyword Magic نظر ما را اثبات می کند.

بزرگترین زمان صرفه جویی در برنامه ابزار SEMrush Magic Magic ، جدول کلمه کلیدی بر حسب تعداد / جلد است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این امر به شما امکان می دهد تا عبارات مورد استفاده در بیشتر مواقع و با بیشترین تغییر در یک منظره خاص و هدفمند را به راحتی شناسایی کنید تا به شما کمک کند در آن فرصت های با ارزش بالا قرار بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید ابزار Keyword Magic ، متریک Keyword Difficulty است که به شما می دهد سنجشی آسان و سریع را برای بهبود عملکرد آن سؤال در مورد چقدر سخت یا آسان ارائه می دهد.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد ضربه

4. برنامه ریز کلمه کلیدی

مقدار ابزار اصلی: پژوهش كليد واژه

اگر به یک حساب فعال Google Ads دسترسی دارید ، Keyword Planner می تواند در هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی یک تغییر دهنده بازی باشد.

استفاده از API می تواند مانند نوشیدن از شیلنگ آب فرصت از طریق آبرسان آتش Google باشد، به همین دلیل ما آن را دوست داریم

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

API برای استفاده آسان است و از بسیاری از کارهای پاکسازی که معمولاً با تحقیقات کلمات کلیدی در ارتباط هستند مراقبت می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، API اصطلاحات مشابه را در نظر می گیرد و آنها را برای یک حجم متوسط ​​ماهانه منفرد که شامل کلیه اصطلاحات مشابه (به عنوان مثال ، عدد) است ، گروه بندی می کند.

ما ابزارهای دیگر را می بینیم که کلمات کلیدی را به صورت کلمه کلیدی (نه گروهی) نگه می دارند ، که معمولاً معیارهای کل حجم جستجو را باد می کند و یک سردرد برای تمیز کردن پس از صادرات است.

API امکان گسترده تر یا محدود کردن تحقیقات کلمات کلیدی موضعی را فراهم می کند و حتی می تواند اصطلاحات مارک دار را نیز به خود اختصاص دهد.

یکی دیگر از ویژگی های مفید برای پشتیبانی از جریان های کاری محتوا این است که داده های صادر شده علاوه بر متوسط ​​جستجوی ماهانه ، حجم جستجو را به 12 ماه کامل می رساند که برای درک فصلی برای برنامه ریزی محتوا بسیار عالی است.

پیشنهاد می کنیم اگر قبلاً اینطور نبوده اید به کلمات کلیدی برنامه ریز غواص شوید. این فقط چیزی نیست که فقط یک برنامه ریزی تبلیغاتی برای تیم های پرداخت شده باشد. این یک رویا SEO است.

مقاله پیشنهادی  Google از داده های ساختار یافته جدید برای خرده فروشان پشتیبانی می کند

5- اهرفها

مقدار ابزار اصلی: شکاف محتوای رقابتی

Ahrefs به طور سنتی به دلیل قابلیت های ممیزی بک لینک شناخته می شود ، اما همچنین راز آنالیز سریع شکاف محتوای رقابتی است. با استفاده از ابزار Content Gap Ahrefs ، می توانید کلمات کلیدی را که رقبای شما در آن رتبه بندی می کنند اما شما نیستید ، تجزیه و تحلیل کنید و این به شما کمک می کند درک بهتری از سایت خود داشته باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

یکی از موارد مورد علاقه ما در مورد این ابزار این است که شما می توانید بر اساس انتخاب رقیب خود ، شکاف های محتوا را به همان اندازه گسترده و به اندازه دلخواه خود انجام دهید.

اگر می خواهید یک شکاف محتوای تخصصی تر داشته باشید ، می توانید به جای کل دامنه ، تجزیه و تحلیل زیر پوشه رقبا را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، می توانید از فیلترهای Content Gap Ahrefs استفاده کنید تا کلمات کلیدی تخصصی و طولانی تری را پیدا کنید که سایت شما می تواند با تنظیم حجم جستجو و دامنه شمارش کلمات برای کلمات کلیدی رقابتی ، پیدا کند.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد آب ضد گلوله

ابزار پشتیبانی از بینش

یک دنیای بزرگ و همیشه در حال تغییر وجود دارد که بر چگونگی جستجوگرهای ما تصمیم می گیرد از نوار جستجوی خود استفاده کنند ، تأثیر می گذارد و شواهد پشتیبانی ، SEO را از سیلوی جستجوی معمول خود خارج می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای درک اینکه بیشتر محتوای شما از چه طریقی طنین انداز است ، باید به بینش هایی که می تواند با آنچه که به طور بالقوه بر عملکرد جستجو کنندگان شما در خارج از SERP تأثیر می گذارد ، صحبت کنید.

6. Google Trends

بینش ابزار اصلی: روندهای جستجو و شناسایی تغییرات رفتاری جستجو

شماره 1 در لیست منابع صنعت ما که از بینش های کشف پشتیبانی می کند ، Google Trends است.

این بررسی سریع سریع مورد علاقه ماست و بستر شیرجه عمیق برای درک نوسانات در علایق جستجو کاربران و شناسایی روندهای چشم انداز.

و ، جایزه – کاملاً رایگان است.

API Google Trends در ابتدا ممکن است سطح سطح به نظر برسد.

اما ، اگر در حد اکثر حد استفاده شود ، واقعاً می توانید برخی از سنگهای فرصت را کشف کنید.

به عنوان مثال ، اگر از برخی از ابزارهای فوق برای شناسایی فرصت های رتبه بندی در جستجوی ویدیو استفاده کرده اید ، جمع آوری داده های پشتیبانی از روند از جستجوی YouTube آسان است ، فقط با تغییر نوع جستجو در API Google Trends.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد آب ضد گلوله

سایر عناصر قابل اصلاح شامل منطقه ، چهارچوب زمانی ، و “دسته” (یا صنعت) می باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Google Trends در درک دوره های مختلف مورد علاقه و دوره های کم علاقه نسبت به دوره زمانی خاص ، انعطاف پذیری به شما می دهد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که علاقه به نسبت بالاترین امتیاز نمودار برای یک منطقه و زمان معین ، گرایش پیدا می کند.

مورد دیگر استفاده از Google Trends ، شناخت آگاهی از برند و سنجش اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در ایجاد علاقه کاربر و افزایش آگاهی است.

ارزیابی دوره زمانی ابتکار با شناسایی قله هایی که مربوط به تاریخ های فشار کمپین هستند می تواند به این مسئله کمک کند که ابتکار عمل چه تاثیری یا ناکارآمد داشته است.

دو ویژگی مفید دیگر در Google Trends API “موضوعات مرتبط” و “نمایش داده های مرتبط” است.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

این ماژولها به شما امکان می دهد علاوه بر اصطلاح جستجوی منبع خاص ، در مورد یک موضوع مشخص ، بینش دیگری را نیز مشاهده کنید.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت 10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد ضربه

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ما فقط به ارزش Google Trends برای پشتیبانی از بینش های داده محور داده ، سطح آن را خراش داده ایم ، و ما شما را تشویق می کنیم تا داده های Trends را کاوش کنید و ببینید چه روشهای خلاقانه ای برای کشف ابزار وجود دارد.

ممکن است تعجب کنید که چقدر خرگوش خرگوش را به شما منتقل می کند.

موفق باشید در این یکی از علفهای هرز باقی بمانید!

7. BuzzSumo

بینش ابزار اصلی: موضوعات گرایش اجتماعی ، سؤالات و مطالب مرتبط

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ما می دانیم که SEO در یک سیلوی زندگی نمی کند ، و درک مباحث گرایش یا وقایع ویروسی می تواند در تفسیر داده های جستجوی کمی و شکل دادن به استراتژی های محتوا مسیری طولانی را طی کند.

به همین دلیل ما دوست داریم تحقیقات خود را با قرار دادن در رسانه ای با ارزش ترین رسانه متنوع کنیم: اجتماعی.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

BuzzSumo به شما امکان می دهد مناطق مختلف مورد علاقه خود را از یک منظر دیگر جستجو کنید.

این شما را قادر می سازد تا بهتر بشناسید که چه پیام رسانی ، انواع محتوا ، و موضوعات فرعی مربوطه ممکن است بیشتر با کاربران خود طنین انداز باشد.

ویژگی Discover راهی سریع برای تهیه ایده در یک موضوع موضوع مشخص است و حتی سؤالات مرتبط با اصطلاح جستجو را در اختیار شما قرار می دهد.

برای اینکه کمی تحلیل خود را بیشتر کنید ، API اجازه می دهد تا تحقیقات با استفاده از نه تنها کلمات کلیدی ، بلکه موضوعات Subreddit نیز انجام شود.

مقاله پیشنهادی  نحوه بررسی محتوای تکراری در طی ممیزی سئو

8. نعناع

بینش ابزار اصلی: بینش مصرف کننده و صنعت

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Mintel یک شرکت تحقیقاتی در بازار است که گزارش ها ، روندها و بینش های صنعت را منتشر می کند تا بتواند در درک استراتژی بازاریابی محتوا به شما در درک بهتر چشم انداز و مخاطبان هدف کمک کند.

ما می خواهیم از گزارش های Mintel برای لایه بندی داده های اضافی در تحلیل های منظره استفاده کنیم تا درک کاملی از صنعت و محیط جستجو ایجاد کنیم.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

علاوه بر ارائه نکات و نمودارهای مربوط به بازار ، Mintel با تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد بینش مصرفی ملموس و صنعت ، کارهای سنگینی در گزارش های خود انجام می دهد.

Mintel طیف گسترده ای از انواع گزارش را ارائه می دهد که داده ها را برای نشان دادن بازار ، مصرف کننده و روندهای کلیدی تجزیه می کند.

سکوی Mintel حتی به شما امکان می دهد گزارش ها را بر اساس جمعیت مصرف کننده و “رانندگان روند” یا تأثیرات اصلی بر رفتار مصرف کننده فیلتر کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این فیلترهای گزارش آسان می کنند تا بینشهای مصرف کننده مطابق با مخاطب هدف شما فراهم شود تا زمینه دیگری را برای توسعه استراتژیهای محتوای یکپارچه فراهم کند که به شما کمک می کند تا پایه های خود را تحت پوشش قرار دهید و یک رویکرد جامع تر به بازاریابی بپردازید.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد آب ضد گلوله

9. eMarketer

بینش ابزار اصلی: روندهای رسانه ای که ممکن است در جستجوی ارگانیک تأثیر بگذارد یا نوسانات عملکرد ناشی از عوامل غیر ارگانیک را توضیح دهد

eMarketer ناشر تحقیقاتی در صنعت است که بینشهایی را برای کمک به مارک های تجاری در دنیای دیجیتال ارائه می دهد.

در صنعت جستجوی ارگانیک ، درک دنیای دیجیتال و عوامل مختلفی که می تواند بر عملکرد ، حتی در خارج از کانال ارگانیک تأثیر بگذارد ، بسیار مهم است تا احساس نوسانات در عملکرد و حتی پیش بینی روندهای آینده را داشته باشیم.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

یکی از بارزترین کاربردهای eMarketer برای بینش در مورد فصل تعطیلات است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

جستجو در طول تعطیلات دیوانه است.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبر برخی اوقات استرس زا را برای مارک ها به ارمغان می آورند – و احتمالاً حتی برای آژانس ها نیز پر استرس تر هستند.

در طول این آخر هفته طولانی خرید دیوانگی ، eMarketer پیش بینی های صنعت را در رسانه ها و رفتارهای جستجو منتشر می کند و این موارد را با نگاهی به نحوه عملکرد منظر در برابر آن پیش بینی ها دنبال می کند.

این همیشه یک مرجع آسان برای کمک به توصیه های پشتیبانی یا درک عملکرد در این مواقع بیشتر توجه کانال های رسانه ای است.

10. با Google فکر کنید

بینش ابزار اصلی: بینش تحقیقات بازار و نقاط داده

فکر کنید با Google یکی از ابزارهای مورد علاقه تحقیق بازار ما است.

گزارش های جدید به طور مداوم منتشر می شوند ، بنابراین شما همیشه بینش تازه ای برای بررسی دارید.

با این حال ، بخش مورد علاقه ما درباره Think with Google این است که گزارش ها از صنایع مختلف و کانال های بازاریابی تهیه شده است ، بنابراین داده های آن می توانند توسعه یک استراتژی یکپارچه را آسان تر کنند.

در مخزن Google با بینش کمبود بینایی وجود ندارد ، بنابراین توصیه می کنیم آن را بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر مطمئن نیستید که چگونه کار را شروع کنید ، پیشنهاد می کنیم از ویژگی جستجوی آن برای یافتن تحقیقاتی استفاده کنید که مربوط به پروژه شما باشد.

از آنجا ، می توانید نتایج را فیلتر کنید تا مواردی را پیدا کنید که به بهترین وجهی متناسب با نیازهای شما باشد و از داده های کشف شما پشتیبانی می کند.

علاوه بر این ، قابلیت جستجوی آن گزارش های کاملی و نقاط داده های فردی را ارائه می دهد ، بنابراین به راحتی می تواند به تحقیقات عمیق و نیازهای سریع و سریع سطح داده پاسخ دهد.

10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله ضد مقاومت

در خلاصه

درست همانطور که تکیه بر تنها یک ابزار یا رویکرد برای خزیدن ، تأخیر سایت یا بینش قابلیت استفاده از تلفن همراه غیرممکن خواهد بود ، روی آوردن به فقط یک یا دو ابزار تحقیق محتوا ، اثربخشی استراتژی محتوای شما را محدود می کند.

راز بهینه سازی محتوای SEO شما انتخاب ابزارهای مناسب برای کمک به شما در شناسایی ، دسترسی و استفاده از داده های مورد نیاز برای ارزیابی فرصت های شما و درک زمینه ای است که استراتژی محتوا در آن انجام خواهد شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هر یک از ابزارهای ارائه شده در تصاویر برتر ما نقاط قوت خود را در بهینه سازی رانندگی دارد و شرایط شخصی شما به شما در شناسایی ترکیب مناسب کمک می کند.

این مقاله توسط همکار من مرکلی انجام شده است آنجلا پتولا. او یک متخصص ارشد در مرکل است و دو سال در صنعت جستجو است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020