گوگل سایت کوتاه منابع بازاریابی تعطیلات را راه اندازی می کند

مرکز جدید تعطیلات مشاغل کوچک Google پر از منابعی است که بازاریابان می توانند از آن برای آماده شدن برای شلوغ ترین فصل خرید سال استفاده کنند.

این مینی سایت حاوی توصیه های شخصی سازی شده برای کمک به مشاغل برای دستیابی به خریداران در جستجوی Google ، خرید Google و Google Maps است.

دسترسی آنلاین به مشتریان در این سال بسیار مهم است ، زیرا گوگل به مطالعه ای نشان می دهد که 71٪ از بزرگسالان ایالات متحده قصد دارند بیش از نیمی از خرید خود را به صورت دیجیتالی انجام دهند.

آن خریداران می گویند که خرید آنها از خرده فروشان جدید ، به ویژه مشاغل کوچک محلی آزاد است.

به طور دقیق – 66٪ از افرادی که در این تعطیلات قصد خرید دارند ، می گویند که بیشتر در مشاغل کوچک محلی خرید می کنند.

گوگل به شما کمک می کند تا مشتریان با استفاده از منابع مختلف بازاریابی در تعطیلات ، به طور آنلاین آن مشاغل محلی را پیدا کنند.

بیایید نگاهی به آنچه تاکنون در دسترس است و اینکه بازاریابان چگونه می توانند از منابع برای تقویت استراتژی آنلاین خود در این فصل تعطیلات استفاده کنند ، بیاندازیم.

مقاله پیشنهادی  نتایج نتایج غنی گوگل از اخبار بتا و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته خارج نیست [PODCAST]

مرکز تعطیلات Google For Small Business

مرکز تعطیلات Google شامل دو ابزار جدید قدرتمند و همچنین درسها ، پخش جریانی مستقیم و راهنماهای راهنما است.

ابتدا ، در اینجا نگاهی به ابزارهای جدید می اندازیم.

ابزارهایی برای بازاریابان

فروشگاه من را رشد دهید
ابزار Grow My Store تجربه مشتری سایت شما را تجزیه و تحلیل کرده و عملکرد سایت شما را نسبت به دیگران در همان گروه خرده فروشی نشان می دهد.

به سادگی URL فروشگاه آنلاین خود را وارد کنید و Grow My Store توصیه های مناسب برای بهبود را باز می گرداند.

چندین ساعت طول می کشد تا Google گزارش کامل را تهیه کند ، بنابراین قبل از شروع به این امر توجه داشته باشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نمایش ویدیویی ابزار جدید را در زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=VkhhMriwsL0

Google قبل از ایجاد گزارش از کاربران نمی خواهد مالکیت سایت را تأیید کنند ، این بدان معناست که این ابزار می تواند برای تجزیه و تحلیل رقابتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مقاله پیشنهادی  تبلیغات Google جزئیات مربوط به اعتبار 340 میلیون دلاری برای SMB را منتشر می کند

این ابزار برای مشاغل طراحی شده است که فروشگاه اینترنتی دارند. اگر تجارت شما کالاها را فقط در یک مکان فیزیکی می فروشد ، ابزار جداگانه ای برای آن وجود دارد.

فرصت یاب محلی
Google’s Local Opportunity Finder برای مشاغل کوچکی طراحی شده است که به دنبال جذب مشتری به یک مکان فیزیکی هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ابزار برای کمک به مشاغل محلی ایجاد شده است تا از نمایه Google برای کسب و کار من بیشترین بهره را ببرند.

مشابه ابزار رشد سایت من ، Local Opportunity Finder پیشنهادهای شخصی را برای ایجاد پیشرفت در نمایه کسب و کار شما در Google ارائه می دهد.

نمایش ویدیویی زیر را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=ixOz7PVE2PQ

موقعیت یاب محلی فقط توسط مشاغل ایالات متحده در زمان خود قابل استفاده است.

درس های بازاریابی از Google

مرکز تعطیلات مشاغل کوچک Google شامل چندین درس کوتاه برای بازاریابان است که طول آنها از 4 دقیقه تا 16 دقیقه است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دروس شامل موارد زیر است:

  • چگونه می توان محصولات را به صورت رایگان در Google لیست کرد
  • ایجاد راحتی در مشتریان برای یافتن شما
  • ایجاد یک طرح موثر در رسانه های اجتماعی
  • بهترین روشهای جستجوگرها
  • پنج گزینه برای کسب و کار آنلاین
مقاله پیشنهادی  چگونه ازدواج شاد داشته باشیم

مرکز تعطیلات همچنین به بسیاری از راهنماهای راهنمای موجود در مورد نحوه استفاده از ویژگی های مختلف در Google برای کسب و کار من پیوند می دهد.

پخش جریانی مستقیم

مرکز تعطیلات حداقل به یک جریان مستقیم برنامه ریزی شده برای اکتبر پیوند می یابد ، و احتمالاً بیشتر از این تا تعطیلات وجود دارد.

در 14 اکتبر ، Google یک ساعت نمایش زنده درباره نحوه استفاده از Shopify با Google Merchant Center را برگزار می کند.

این جریان همچنین نحوه استفاده از ابزارهای جدید Local Opportunity Finder و Grow My Store را پوشش خواهد داد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازاریابان می توانند در اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر آنچه در این مقاله بحث شده است ، به Google for Small Business Holiday Hub مراجعه کنید.