گوگل از تجربه صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته استفاده می کند [PODCAST]

تیم بازاریابی O’Clock درباره اعلان Google بحث می کند که تجربه کاربر یک عامل رتبه بندی ، راه اندازی تبلیغات Google Discovery و موارد دیگر خواهد بود

جس بوده ، گرگ فین ، و کریستین “شپ” زیرنهد در مورد اخبار دیجیتال مارکتینگ هفته ، به علاوه ، مگس های پرنده مرده ، روش های خطرناک برای باز کردن بطری های آبجو و کوکی های میانبر صحبت می کنند.

در اینجا بهترین داستانهای این هفته آورده شده است:

به روز رسانی تجربه صفحه Google

Google یک بروزرسانی آینده را اعلام کرد که کیفیت تجربه کاربر درک شده را در یک صفحه در رتبه بندی در نظر خواهد گرفت.

کمپین های Discovery در سطح جهان راه اندازی می شود

تبلیغات کشف می تواند در قالب پاسخگو یا چرخ فلک باشد و می تواند در YouTube ، فید کشف در برنامه Google و Gmail اجرا شود.

مقاله پیشنهادی  Google بیش از 70٪ از اوقات ، متا شرح را بازنویسی می کند

گزارش دسته بندی خرده فروشی در Google Ads

خرده فروشان تجارت الکترونیکی که در جستجوی و خرید گوگل به فروش می رسند ، هم اکنون می توانند عملکرد طبقه بندی خرده فروشی را بر اساس مکان تبلیغ خود نشان دهند.

کسب درآمد IGTV

کاربران اینستاگرام ممکن است در آینده نزدیک تبلیغات قبل از فیلم های IGTV را ببینند. اینستاگرام همچنین نشانه‌هایی را منتشر کرد که به کاربران امکان اهدا به سازندگان مورد علاقه خود را می‌دهد.

سپس ، نگاهی می اندازیم که کاربران عادی گوگل واقعاً از موتور جستجو چه فکر می کنند.

ما به این سؤالات مهم بازاریابی دیجیتال در طول بخش دور رعد و برق ما پاسخ خواهیم داد:

  • چه کسی دستورالعمل جدیدی صادر کرده است که می تواند به معنای تغییرات بزرگ برای شرکت های رسانه های اجتماعی باشد؟
  • چه ویژگی های جدید برای لیست های Google برای کسب و کار من در دسترس است؟
  • چه زمانی می توان انتظار داشت صدای توییت صوتی از بین برود؟
  • کجا می توانید میزبان جلسه تیم مجازی بعدی خود باشید؟
  • چرا نتایج جستجوی Google به YouTube کشیده می شود؟
  • چگونه می توانید ستون های خود را در LinkedIn Campaign Manager تنظیم کنید؟
مقاله پیشنهادی  وردپرس 5.5 XML جزئیات نقشه سایت ظهور می کند

اگر از نمایش لذت بردید ، به سایت بازاریابی O’Clock مراجعه کنید تا مقالاتی را که امروز گزارش دادیم بخوانید و مشترک شوید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.

اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال