گزارش های هرزنامه در اقدامات دستی نتیجه ای حاصل نمی شود

بیشتر گزارش های اسپم ارسال شده از طریق نتایج جستجوی Google منجر به اقدامات دستی نمی شوند. Google از این گزارش ها برای بهبود قابلیت های شناسایی اسپم استفاده می کند.

در یک وبلاگ ارسال شده توسط گری الیس گوگل ، مشخص شد که تنها بخش کوچکی از اقدامات دستی صادر شده نتیجه گزارش های اسپم است.

“با تشکر از کاربران ما ، هر روز صدها گزارش اسپم دریافت می کنیم. در حالی که بسیاری از گزارش های هرزنامه منجر به اقدامات دستی می شوند ، آنها بخش کوچکی از اقدامات دستی را که صادر می کنیم نشان می دهند. بیشتر اقدامات دستی از کارهایی است که تیم های داخلی ما به طور مرتب برای شناسایی اسپم و بهبود نتایج جستجو انجام می دهند. “

در حالی که گزارش های هرزنامه مستقیم منجر به جریمه شدن سایت ها نمی شوند ، برای کمک به Google در وهله اول از جلوگیری از نمایش هرزنامه در نتایج جستجو ضروری هستند.

همانطور که ایلس توضیح می دهد ، استفاده از گزارش های اسپم برای رفع مشکل در سیستم های شناسایی اسپم Google از تأثیر اقدامات دستی بیشتر است.

“گزارشهای هرزنامه نقش مهمی دارند: آنها به ما كمك می كنند درك كنیم كه سیستم های خودکار شناسایی هرزنامه در پوشش ما از بین رفته است. بیشتر اوقات ، رفع مشکل اساسی در سیستم های تشخیص خودکار ما نسبت به انجام اقدامات دستی بر روی یک آدرس اینترنتی یا سایت واحد برای ما بسیار مؤثر است. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سیستم های شناسایی اسپم Google خوب کار می کنند اما کامل نیستند. اگر اینگونه بودند ، نتایج جستجوی Google 100٪ عاری از هرزنامه خواهد بود و مطمئناً اینگونه نیست.

مقاله پیشنهادی  Google برای کسب و کار من به اطلاعات آماری و بارگذاری ویدیو تغییر می کند

اگرچه گوگل به هدف خود نزدیکتر است ، زیرا این شرکت اخیراً نتایج جستجوی خود را 99٪ بدون اسپم اعلام کرده است.

Google روزانه به طور متوسط ​​25 میلیارد صفحه اسپم را فیلتر می کند ، که گواهی بر اثربخشی گزارش هرزنامه ها است.

درست همانطور که Google همیشه الگوریتم جستجوی خود را بهبود می بخشد ، همان سیستم های شناسایی اسپم خود را نیز اعمال می کند.

واقعیت این است که در حالی که سیستم های شناسایی اسپم ما به خوبی کار می کنند ، همیشه جایی برای بهبود وجود دارد ، و گزارش Spam یک منبع مهم برای کمک به ما در این زمینه است. گزارش های اسپم به صورت جمع به ما کمک می کند روندها و الگوهای موجود در محتوای اسپم را تحلیل کنیم تا الگوریتمهای ما را بهبود بخشیم. “

گوگل اعتراف می کند که ، در کل ، راه حل های الگوریتمی بر تشخیص هرزنامه پیروز می شوند. بهتر است محتوای با کیفیت بالا را از طریق رتبه بندی بالاتر از سطح عیب یابی هرزنامه ها سطح کنید.

“به طور کلی ، یکی از بهترین رویکردها برای جلوگیری از حذف اسپم از جستجو ، تکیه بر محتوای باکیفیت ایجاد شده توسط جامعه وب و توانایی ما در سطح بندی آن از طریق رتبه بندی است.”

Google راهنمای وب مستر خود را به روز می کند

گوگل با بروزرسانی در دستورالعملهای مربوط به مدیر وب خود ، این تمایز را بین گزارش های اسپم و اقدامات دستی آشکار کرده است.

مقاله پیشنهادی  Google Now دارای 6 راه برای اندازه گیری ویتامین های هسته اصلی است

رهنمودهای Webmaster Google اکنون پاراگراف دارد که صریحاً بیان می کند که گزارش های اسپم برای چه مواردی استفاده می شود.

“اگر فکر می کنید سایتی دیگر از دستورالعمل های کیفیت Google استفاده می کند ، لطفا با تهیه گزارش اسپم به ما اطلاع دهید. Google ترجیح می دهد راه حل های مقیاس پذیر و خودکار برای مشکلات را فراهم کند و از این گزارش برای بهبود بیشتر سیستم های شناسایی اسپم ما استفاده می کند. “

این باید هرگونه تصور اشتباه در مورد چگونگی استفاده از گزارش اسپم را پاک کند.

اگر گزارش اسپم را علیه سایتی ارسال کنید به امید Google اقدام دستی صادر خواهد کرد ، احتمال دارد این اتفاق بیفتد. اما گزارش شما ممکن است در آینده به سایتهایی مانند سایت کمک کند.

منبع: وبلاگ مرکزی Google Webmaster