گزارش جهانی تقلب با کلیک روی PPC 2020-21

تأثیر COVID بر کلاهبرداری کلیک

COVID-19 امسال تقریباً به طریقی بر همه مشاغل تأثیر گذاشته است و کلاهبرداری کلیک نیز افزایش چشمگیری در فعالیت ها داشته است.

از اطلاعات ما ، فقط دو بخش وجود دارد که کاهش نرخ تقلب در کلیک را مشاهده کرده اند:

  • تجارت محلی.
  • بخش سفر.

با در نظر گرفتن محدودیت های سفر و قفل کشوری در کشورها ، بسیاری از این خدمات محلی و مشاغل مسافرتی پخش تبلیغات آنلاین را به طور کلی در طول سال 2020 متوقف کردند.

در حالی که در چند بخش کاهش نرخ کلاهبرداری کلیک مشاهده شده است ، بسیاری از بخشهای دیگر افزایش چشمگیری داشته اند.

بخش بهداشت و پزشکی در مقایسه با همان بازه زمانی در سال 2019 ، 53٪ افزایش کلاهبرداری کلیک داشته است. این امر به احتمال زیاد به دلیل افزایش فعالیت های تجاری در زمینه فعالیت های ویتامین ها ، ماسک های صورت ، آزمایش های آنتی بادی و سایر موارد مرتبط با COVID است.

با قرار گرفتن در معرض آگهی بیشتر ، احتمال تجربه تقلب با کلیک به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

روی نرخ های تقلب براساس صنعت کلیک کنید

گزارش کلاهبرداری کلی کلیک PPC 2020-21

از اطلاعات ما ، صنعت آموزش شاهد این موارد بود بالاترین نرخ کلاهبرداری در کلیک در کل سال 2020 با 31.14٪ کل کلاهبرداری ها. با تعطیلی مدارس و روی آوردن به تدریس خصوصی خانگی ، صنعت آموزشی شاهد افزایش چشمگیر هزینه تبلیغات بود که به افزایش فعالیت های کلاهبرداری و پرداخت های کلاهبرداران کلیک و همچنین افزایش فعالیت رقبای غیراخلاقی دامن زد.

در مقیاس مخالف ، صنعت سفر شاهد چنین بود پایین ترین سطح کلاهبرداری در کلیک. احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از آژانس های مسافرتی و مشاغل با شروع همه گیری ، تبلیغات را متوقف کردند.

به دلیل اجرای تبلیغات کمتر ، رقابت کمتری در حراج تبلیغات وجود دارد ، میزان هزینه شده برای هر کلیک کاهش می یابد و در نهایت میزان کلاهبرداری کلیک در زیر میانگین صنعت 35/15٪ کاهش می یابد.

سایر صنایع مانند املاک و مستغلات ، حقوقی و مالی نیز در کل سال 2020 بیش از متوسط ​​میزان کلاهبرداری را مشاهده کرده اند.

معاملات محلی از این روند پیروی می کنند و علیرغم کاهش میزان تقلب در این صنعت در مقایسه با سال 2019 در نتیجه COVID-19 ، هنوز هم بسیار بالاتر از حد متوسط ​​باقی مانده است.

روی کلاهبرداری براساس کشور کلیک کنید

گزارش کلاهبرداری کلی کلیک PPC 2020-21

همانطور که صنایع و بخش ها می توانند تأثیر زیادی در میزان کلاهبرداری دریافت کنند توسط تبلیغ دهندگان ، هدف گذاری جغرافیایی نیز می تواند.

از اطلاعات ما ، بسیاری از بزرگترین بازارهای تبلیغات در سال 2020 شاهد افزایش دو رقمی در میزان تقلب خود بوده اند. هند و استرالیا با 37 درصد افزایش در مکان اول مشترک قرار دارند ، در حالی که آلمان با تنها 11 درصد از سال 2019 کمترین افزایش را داشت.

مقاله پیشنهادی  Google بهترین نتایج خرید را در نتایج جستجو برجسته می کند

انواع کلاهبرداری کلیک در سال 2020

گزارش کلاهبرداری کلی کلیک PPC 2020-21

عاملان زیادی در پشت عمل کلاهبرداری در کلیک وجود دارد. در اصل فقط رقبا ، بسیاری از چهره های جدید در طول سال ها شروع به ظاهر شدن کرده اند که سه دسته در حال حاضر متداول ترین هستند و فعالیت های غیراخلاقی رقبا به سرعت کاهش می یابد.

مسئول 38٪ از اقدامات کلاهبرداری هستند رباتهای خودکار و تقلب در ربات. با استفاده از باند های جنایتکار بزرگ که به دلیل کم خطر بودن از تقلب در کلیک استفاده می کنند ، بسیاری از آنها ربات های پیشرفته ای را برای انجام کارهای کثیف خود طراحی کرده اند بدون اینکه مجبور شوند انگشت خود را بلند کنند. این نه تنها به آنها اجازه می دهد تا فعالیتهای متقلبانه خود را مقیاس بندی کنند ، بلکه به آنها امکان می دهد این کار را از طریق خلبان خودکار انجام دهند.

همانطور که در دهه گذشته محبوبیت برنامه ها و تلفن های همراه افزایش یافته است ، میزان تبلیغات و کلاهبرداری های درون برنامه ای نیز افزایش یافته است. در سال 2020 ، برنامه ها مسئول 19٪ از کل کلیک های جعلی بوده است زیرا بسیاری از ناشران درگیر انباشت آگهی ، تزریق کلیک و اجرای تبلیغات پس زمینه هستند.

درست در پشت تقلب در برنامه وجود دارد رقبا. در حال حاضر مسئول فقط 17٪ کلاهبرداری کلیک هستند ، بیش از دو برابر کمتر از همین چند سال پیش ، آنها کمترین میزان کلاهبرداری را از سه گروه اصلی تشکیل می دهند. کلاهبرداری در رقبا معمولاً بیشتر مورد مشاغل محلی کوچکتر قرار می گیرد و کلاهبرداری ربات مقصر اصلی مشاغل بزرگتر است.

جالب توجه است ، در نظرسنجی اخیر ما از 410 بازاریاب PPC ، بیش از 50٪ از پاسخ دهندگان فکر کردند کلاهبرداری با کلیک رقبا حداقل 45٪ از کل فعالیت های کلاهبرداری را تشکیل می دهد. این رقم بیش از دو برابر رقم واقعی است ، نشان می دهد که بسیاری از تبلیغ کنندگان PPC به اشتباه فکر می کنند فعالیت رقبا برای آنها مبالغ قابل توجهی هزینه می کند ، در حالی که منابع دیگر بسیار مضرتر هستند.

پیش بینی تقلب تبلیغاتی 2021

برای اکثر مردم ، سال 2020 سال وحشتناکی بود. اما امیدوارم که اکنون بدترین حالت پشت سر ما باشد.

با توجه به آینده ، چه 2021 چه چیزی برای بازاریابان در نظر گرفته است؟

در اینجا برخی از روند اصلی صنعت وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

مقاله پیشنهادی  YouTube به طور رسمی ممنوعیت کسب درآمد را از محتوای COVID-19 برداشته است

شبکه های تبلیغات تبلیغاتی پیچیده تر

کلاهبرداران مانند بازی موش و گربه هیچ نشانه ای از توقف حلقه های کلاهبرداری خود نشان نمی دهند. همانطور که اجرای قانون به طور مداوم با این سرکوب ها برخورد می کند ، شما می توانید سطح پیچیدگی به طور قابل توجهی افزایش یابد.

افزایش هزینه تبلیغات و رقابت

برای بسیاری از کشورها محدودیت ها و قفل های قفل شده هنوز برقرار است که باعث شده بسیاری از تبلیغ کنندگان هزینه تبلیغات را کاهش دهند. اگر در سال 2020 شاهد کاهش CPC و رقابت بوده اید ، انتظار نداشته باشید که با شروع باز شدن اقتصاد دوباره برای همیشه دوام داشته باشد.

رشد مداوم بسترهای نرم افزاری تبلیغات جدید

هر ساله تعداد زیادی سیستم عامل تبلیغاتی جدید راه اندازی می شود. همانطور که در سال های اخیر سیستم عامل هایی مانند Snapchat Ads صنعت بازاریابی را به هجوم آورد ، در سال 2020 نوبت به TikTok رسید. با بسیاری از سیستم عامل های تبلیغاتی جدید ، خطر تقلب و بهره برداری تبلیغاتی افزایش می یابد.

سیستم عامل های جدید برای محافظت در برابر تقلب کلیک کنید

اگر فکر کنیم که تنها پلت فرم جلوگیری از کلاهبرداری کلیک در بازار هستیم ، بسیار نادان خواهیم بود. طی چند سال گذشته ، چندین سیستم عامل جدید وجود دارد که به مبارزه با کلاهبرداری کلیک پیوستند. ما از هر کسی که متعهد به جلوگیری از کلاهبرداری کلیک با آغوش باز به بازار باشد استقبال می کنیم ، اما با این وجود نگرانی های قابل توجهی در مورد عدم شفافیت ، پاسخگویی و قابلیت اطمینان فضای کلاهبرداری کلیک و پیشگیری از کلاهبرداری تبلیغات به طور کلی حفظ می کنیم.

ما فکر می کنیم این صنعت به اندازه کافی سریع سازگار نیست و بیش از اینکه به نوآوری بپردازد و سعی در جلوگیری از تقلب داشته باشد ، به فناوری منسوخ شده و صرفاً به بازاریابی مبتنی بر ترس فروش وابسته است.

این روش های حفاظت منسوخ نه تنها به اندازه کافی کارآمد نیستند ، بلکه اغلب اطلاعات نادرست و – در بعضی موارد – کاملاً مضر را به تبلیغ دهندگان ارائه می دهند که منجر به آسیب قابل توجهی به فعالیت های PPC و فعالیت تبدیل آنها می شود.

علاوه بر این ، ما احساس می کنیم این صنعت به طور کلی یک مشکل مهم دارد که فقط به آن نمی پردازد: مثبت کاذب.

اگر به شخصی اعتماد دارید که کلاهبرداری کلیک را برای شما مسدود می کند ، باید بدانید که داده هایی که آنها گزارش می دهند دقیق است و آنها فقط برای بدست آوردن فروش ، ارقام را تورم نمی کنند.

مقاله پیشنهادی  ساخت به روزرسانی الگوریتم

ما در برخی از سیستم عامل ها میزان مثبت کاذب تا 23٪ را دیده ایم که به شدت برای اعتماد کاربران و کمپین های آنها آسیب می زند.

برای این منظور ، ما اولین گام های صنعت را برای انتشار علنی نرخ مثبت کاذب خود برداشته ایم ، که از ژانویه 2021 0.14 درصد است. ما سایر فروشندگان پیشگیری از کلاهبرداری را تشویق می کنیم تا در بهبود شفافیت در این مورد به ما بپیوندند.

روی کلاهبرداری کلیک کنید تا در سال 2021 ، با فعالیت CTV ، 13٪ افزایش یابد

بر اساس تجزیه و تحلیل و پیش بینی های ما ، ما پیش بینی می کنیم که کلاهبرداری کلیک در سال 2021 در مقایسه با سال 2020 ، 16 درصد افزایش می یابد که بیشتر این افزایش ناشی از فعالیت CTV (تلویزیون متصل) است.

داده های فعلی نشان می دهد 17٪ از کل تصاویر CTV تقلبی است. با منفجر شدن محبوبیت تبلیغات CTV ، پیش بینی می کنیم این کانال به کانال سودآوری بیشتری برای شخصیت های جنایتکار تقلب در کلیک تبدیل شود و افزایش 31٪ به نرخ کلی 22٪ را برای کل فعالیت CTV پیش بینی کنیم.

در مقابل این ، ما پیش بینی می کنیم که کلاهبرداری کلیک در تبلیغات جستجو به طور کلی کمی کمتر از 10٪ (در مقابل 11٪ در سال 2020) کاهش می یابد ، و فعالیت نمایش 12٪ افزایش می یابد و به 40٪ کلیک های جعلی می رسد.

سرانجام ، پیش بینی های ما نشان می دهد که تقلب با کلیک مبتنی بر رقبا ، از 17٪ کل کلاهبرداری کلیک به 11٪ کاهش می یابد ، یعنی 35٪ کاهش ، که ناشی از افزایش آگاهی تبلیغ کنندگان در مبارزه با این مسئله است. با مقابله با این موضوع ، پیش بینی می کنیم که کلاهبرداری ربات با بیش از 40٪ از کل فعالیت های کلاهبرداری کلیک ، به اوج جدیدی خواهد رسید و کلاهبرداری برنامه با رشد نگران کننده ای ادامه خواهد یافت.

به عنوان یک صنعت ، ما هنوز برای از بین بردن کلاهبرداری کلیک برای همیشه فاصله داریم. اما با آموزش آگهی دهندگان در مورد تهدیدها و خطرات آنها ، می توان به سرعت قابل توجهی در انقراض آن کمک کرد.

چگونه می توانید جلوی تقلب را کلیک کنید؟

این ساده است ، در اینجا یک نسخه آزمایشی و آزمایشی رایگان 14 روزه از PPC Protect درخواست کنید و اطلاعاتی راجع به میزان هزینه تبلیغاتی که برای کلاهبرداری کلیک کرده اید از دست می دهید. ما بدون داده های بازاریابی ، داده های واقعی را به شما نشان خواهیم داد.