کنسول جستجو فیلترهای Regex و سایر اخبار بازاریابی دیجیتال را معرفی می کند

میزبان جس بود ، گرگ فین ، و کریستین “شپ” زیرنهلد با یک قسمت دیگر از بازاریابی ساعت بازگشتند.

آنها اینجا هستند تا در مورد فیلتر کردن بهتر داده ها در Search Console ، ویژگی های جدید تبلیغات Microsoft و رابطه خصمانه بین الگوریتم های موتور جستجو و SEO به شما بگویند.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، قسمت این هفته را در پخش کننده پادکست مورد علاقه خود یا YouTube دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=hMW7rz0G5fE

فیلتر کردن جدید در Google Search Console

روزهای فیلتر کردن URL ها و نمایش داده ها توسط یک رشته در یک زمان گذشته است. علاوه بر فیلترهای “شامل” ، “شامل نمی شود” و “دقیقاً منطبق” ، اکنون می توانید یک عبارت منظم را نیز اعمال کنید.

Google همچنین یک حالت جدید و بهبود یافته “مقایسه” را در Search Console اعلام کرده است ، که مقایسه چندین معیار همزمان را آسان می کند.

مقاله پیشنهادی  Google Chrome 85 شامل برچسب ارتقاء قابلیت دسترسی PDF است

ادامه مطلب

ویژگی های جدید در تبلیغات مایکروسافت

جدیدترین نسخه شامل تنظیم کننده های شمارش معکوس برای تبلیغات جستجوی پاسخگو ، برنامه افزودنی مرورگر کمکی برچسب UET ، وارد کردن داده های Google Ads برای API ، مخاطبان جدید در بازار و موارد دیگر!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مایکروسافت تبلیغات همچنین به زودی از هدف گذاری منطبق مشتری برای آدرس های ایمیل جمع آوری شده به عنوان داده های شخص اول همراه با افزونه های تبلیغاتی تبلیغاتی پشتیبانی خواهد کرد.

ادامه مطلب

بهینه سازی محتوا: این شما هستید یا الگوریتم؟

ما در حال شکستن یک بحث در جامعه بازاریابی دیجیتال در مورد رابطه پیچیده بین جستجو و استراتژی های بهینه سازی اجتماعی و الگوریتم های پلت فرم است که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

از هفته استفاده کنید

ویلیام هریس مثالی را به اشتراک می گذارد که چرا بهینه سازی صرفاً در اختیار هوش مصنوعی یک بازی خطرناک است.

ICYMI

ICYMI ، تبلیغات فیس بوک مانند گذشته نیست. اگر شما در تلاش برای توضیح تغییر عملکرد به مشتریان خود هستید ، Andrew Foxwell نامه ای را که برای کمک به شما شروع کرده است به اشتراک می گذارد.

مقاله پیشنهادی  چرا مطالب برای سئو مهم است؟

دور رعد و برق

ما در طول دوره رعد و برق خود به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد.

  • چه کسی می تواند بخشی از آزمایش نسخه اصلی Google FLoC باشد؟
  • چه عواملی منجر به افشای آنلاین میلیون ها کاربر از طریق فیس بوک می شود؟
  • مشخصات جدید Merchant Center چه زمانی اعمال می شود؟
  • از کجا ممکن است شروع به دیدن تبلیغات برای سرویس های جریانی کنید؟
  • چرا ممکن است شروع به دریافت متن بیشتر از مارک ها کنید؟
  • TikTok چگونه قابلیت دسترسی برنامه خود را بهبود می بخشد؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر از نمایش لذت بردید ، به سایت Marketing O’Clock بروید تا در این برنامه و خبرنامه همه اخبار مشترک شوید.


اعتبار تصویر: تمام تصاویر صفحه توسط نویسنده ، آوریل 2021