کنسول جدید جستجوی Google بینش برای سازندگان محتوا

Google Search Console Insights ، یک تجربه جدید متناسب با تولید کنندگان محتوا و ناشران ، اکنون با کاربران انتخاب شده آزمایش می شود.

Search Console Insights به خالقان محتوا می دهد تا به داده های جدیدی که بالاتر از و فراتر از آنچه در نسخه معمولی کنسول جستجو موجود است دسترسی پیدا کند.

صاحبان سایت می توانند از داده ها استفاده کنند تا درک کنند که چگونه محتوای آنها با کاربران تشدید می شود.

این داده ها سپس می توانند به صاحبان سایت در تصمیم گیری آگاهانه تر هنگام بهبود محتوا کمک کنند.

در صفحه فرود جدید ، Google توضیحات زیر از Search Console Insights را ارائه می دهد:

“Search Console Insights تجربه جدیدی است که برای سازندگان و ناشران محتوا طراحی شده است و می تواند به آنها کمک کند تا درک کنند چگونه مخاطبان محتوای سایت خود را کشف می کنند و چه چیزی با مخاطبانشان ارتباط دارد. این تجربه جدید از داده های کنسول جستجو و Google Analytics استفاده می شود. “

کنسول جدید جستجوی Google برای سازندگان محتوا

چگونه کنسول بینش جستجو می تواند کمک کند

با داده های موجود در Search Console Insights ، سازندگان محتوا و ناشران می توانند به سؤالات زیر پاسخ دهند:

  • بهترین مطالب ارائه دهنده مطالب کدام است؟
  • قطعات جدید محتوای شما چگونه انجام می شود؟
  • چگونه افراد محتوای شما را در سراسر وب کشف می کنند؟
  • سؤالات برتر و پرطرفدار سایت شما در جستجوی Google چیست؟
  • چه سایتها و مقالات دیگری به محتوای سایت شما پیوند دارند و آیا پیوندهای جدیدی کسب کردید؟
مقاله پیشنهادی  SEO چقدر طول می کشد؟

تعداد صاحبان سایت که می توانند به Search Console Insights دسترسی پیدا کنند در حال حاضر محدود است.

ابزار جدید Google در حال حاضر در یک بتا بسته با گروه انتخابی از سایت ها آزمایش می شود.

در صورت انتخاب شدن برای شرکت در آزمون بتا ، به صاحبان سایت اطلاع داده شده است.

مقاله پیشنهادی  Google راه جدیدی برای رانندگی ترافیک از طریق جستجوی تصویر ایجاد می کند

این بدان معنی است که هیچ راهی برای ثبت نام در بتا وجود ندارد ، مگر اینکه قبلاً توسط Google انتخاب شده باشید.

گوگل می گوید امیدوار است در آینده تست بتا را برای تعداد بیشتری از کاربران باز کند ، همچنین تعداد سایتهایی را که هر کاربر می تواند به Search Console Insights اضافه کند گسترش دهد.

کسانی که به آزمون بتا دعوت شده اند ، با اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل دریافت می کنند.

اگر تصمیم به دریافت ایمیل از Google ندارید ، با دسترسی به ویژگی “کنسول جستجو در نتایج جستجو” می توانید بررسی کنید که آیا سایت شما بخشی از بتا بسته است.

برای دسترسی به آن ویژگی فقط کافی است در جستجوی جستجوی سؤالی که سایت شما در Google دارد در Google جستجو کنید.

سپس در قسمت بالای صفحه با عنوان “عملکرد جستجوی این پرس و جو” در بالای صفحه نتیجه Google را مشاهده خواهید کرد.

این نتیجه حاوی یک نقطه ورود به Search Console Insights است که نمونه ای از آن را در زیر مشاهده می کنید.

کنسول جدید جستجوی Google برای سازندگان محتوا

از آزمایش کنندگان بتا تشویق می شود تا بازخوردهایی را به اشتراک بگذارند که می تواند به بهبود نسخه های آینده Search Console Insights کمک کند.

منبع: Google