کمتر از 15٪ سایتها با معیارهای ملاقات می کنند

طبق یک مطالعه جدید ، درصد کمی از وب سایت ها می توانند ارزیابی ویتامین های هسته اصلی را در PageSpeed ​​Insights انجام دهند.

Screaming Frog دو هزار و 500 کلمه کلیدی و 20،000 URL را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا 12٪ از موبایل و 13٪ از نتایج دسک تاپ را ارزیابی کنند.

برای متن ، این معیارها برای هر یک از ویتامین های اصلی هسته هستند:

  • بزرگترین رنگ محتوا (LCP): سرعت بارگذاری محتوای اصلی صفحه را اندازه گیری می کند. این باید در درون رخ دهد 2.5 ثانیه فرود در صفحه.
  • تأخیر ورودی اول (FID): سرعتی که کاربران قادر به تعامل با صفحه بعد از فرود روی آن هستند را اندازه گیری می کند. این باید در درون رخ دهد 100 میلی ثانیه.
  • تغییر چیدمان تجمعی (CLS): اندازه گیری می کند که چند بار کاربران تغییر مکان های غیر منتظره از طرح را تجربه می کنند. صفحات باید دارای یک CLS از کمتر از 0.1.

وقتی صحبت از معیارهای مربوط به تک هسته های اصلی هسته شد ، وب سایتها بهتر از قبل درآمدند.

ارزیابی اول تأخیر ورودی ، 99٪ URL های دسک تاپ و 89٪ URL های تلفن همراه معیار 100 میلی ثانیه ثانویه را برآورده می کنند.

این نشانه خوبی برای جستجوگران است ، زیرا این بدان معناست که آنها قادر خواهند بود تقریباً با تمام صفحاتی که روی آنها فرود می آیند ، ارتباط برقرار کنند.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک و اینستاگرام به کسب و کارها اجازه می دهند محصولات مستقیماً در صفحه خود بفروشند

در اینجا چگونگی اندازه گیری سایت ها با دو ویتامین وب دیگر آمده است:

  • LCP: 43٪ از موبایل و 44٪ URL های دسک تاپ ارزیابی می کنند
  • CLS: 46٪ از موبایل و 47٪ URL های دسک تاپ ارزیابی می کنند

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای جستجوگرها ، این بدان معنی است که اکثر صفحات آنها روی صفحه قرار می گیرند و برای بارگیری بیش از 2.5 ثانیه طول می کشد و تغییراتی در چیدمان غیر منتظره دارند.

دقیقاً یک تجربه کاربری عالی نیست اگر مجبور باشید منتظر بارگیری یک صفحه در حالی باشید که محتوا روی صفحه نمایش بالا و پایین می رود.

دلیل اصلی وجود Core Web Vitals در درجه اول حفظ تجربه کاربری با کیفیت بالا و مداوم در سراسر وب است.

براساس داده های گزارش Screaming Frog ، LCP و CLS مناطقی هستند که صاحبان سایت باید روی آنها تمرکز کنند.

ویتامین های اصلی وب هنوز رتبه بندی عوامل نیستند ، اما به زودی خواهند بود.

با این اتفاق ، Screaming Frog ارتباط همبستگی بین Core Web Vitals و رتبه بندی جستجو را در حال حاضر بررسی کرد.

این چیزی است که در این مطالعه یافت.

ویتامین های اصلی وب و رتبه بندی جستجو

Screaming Frog نشان داد که URL های موجود در موقعیت 1 10٪ بیشتر از ارزیابی URL Vitals Vitals نسبت به URL های موجود در موقعیت 9 دارند.

URL های موجود در موقعیت 1 دارای میزان عبور 19٪ در موبایل و 20٪ در دسک تاپ هستند.

از موقعیت 1 به 5 کاهش 2٪ در نرخ عبور برای هر موقعیت وجود دارد.

آدرس های اینترنتی در موقعیت های 5 تا 9 دارای میزان عبور بسیار پایین تر 10٪ در موبایل و 11٪ در دسک تاپ هستند.

Core Web Vitals: کمتر از 15٪ سایتها با معیارهای ملاقات اعتبار تصویر: قورباغه فریاد زدن

آیا این بدان معناست که هسته ویتامین های هسته تأثیرگذار بر رتبه بندی هستند ، اگرچه هنوز فاکتورهای رسمی رتبه بندی نشده اند؟

Screaming Frog می گوید که بعید نیست اما کاملاً نادرست نیست:

“بخش عمده ای از ارزیابی CWV ​​بر سرعت بار متمرکز است ، که می دانیم در حال حاضر یک عامل رتبه بندی است. بنابراین ، منطق نشان می دهد که سایتهای سریعتر ممکن است کمی بالاتر شوند و در نهایت به ارزیابی خود به نوبه خود برسند.

با این حال ، Google به طور مداوم اظهار می دارد که سرعت یک عامل جزئی است. درعوض ، من مشکوک هستم که رتبه بندی سایتها در موقعیتهای 1-4 اول تمایل بهینه سازی بهتری داشته باشد. با محتوای هدفمند ، غنی و کاربر پسند. همه در حالی که بارگذاری این اطلاعات با کارآمدتر است. “

ویتامین های اصلی هسته تا سال 2021 رتبه بندی نمی شوند ، بنابراین با توجه به بهینه سازی CWV ​​ها برای رتبه بندی ، چیز زیادی برای حذف این مطالعه وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی  SEO ، بازاریابی جستجو و موسیقی Heavy Metal [PODCAST]

آنچه صاحبان سایت می توانند از این امر کنار بیایند این است: اگر ارزیابی اصلی ویتامین های هسته را قبول نکنید ، تنها نیستید.

شما با اکثر قریب به اتفاق وب در این زمینه همکاری خوبی دارید.

بدون شک در حال حاضر اولویت SEO هاست که ارزیابی CWV ​​را قبل از بروزرسانی ضریب فاکتور رتبه بندی منتقل کنند

Google به SEO و صاحبان سایت فرصت زیادی می دهد تا برای بروزرسانی آماده شوند و به نظر می رسد این یک حرکت خوب است.

اما ناامید نشوید.

اگر سایت شما معیارهای ویتامین های وب را تا زمانی که به روزرسانی الگوریتم به پایان رسید ، مطابقت نخواهد داشت ، این بدان معنی نیست که به هیچ وجه رتبه بندی نمی شود.

جستجو پیچیده است و Core Web Vitals فقط سه مورد از بسیاری از عواملی است که گوگل هنگام رتبه بندی صفحات به آن نگاه می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

درنهایت ، اهمیت محتوا از همه مهمتر است. یک صفحه مرتبط تر معمولاً با یک صفحه سریعتر و محتوای کمتری مرتبط خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Core Web Vitals ، این منابع را در زیر مشاهده کنید:

منبع: قورباغه فریاد زدن