کدام یک برای وب سایت شما بهتر است: بک لینک یا محتوا؟

این هفته از سئو بپرسید سؤال از بهارگاو در حیدرباد است که می پرسد:

“اگر من نیاز به انتخاب بین بک لینک یا محتوا داشته باشم ، ابتدا کدام کار را باید انجام دهم؟ کدام یک برای ترافیک وب سایت مفیدتر خواهد بود؟ “

سلام بهارگاو!

این یک سؤال بزرگ است که تقریباً از همه صاحبان مشاغل و تیم بازاریابی سؤال می شود.

خبر خوب این است که یک جواب بسیار آسان وجود دارد.

با محتوا بروید

اگر مجبور هستید بین ایجاد محتوا و بک لینک بسازید ، با محتوا بروید.

در اینجا چهار دلیل وجود دارد:

محتوا برای کاربران شما است

  • بک لینک به طور خاص برای اهداف SEO است.
  • محتوا برای کاربران شماست تا با سایت شما درگیر شوند ، تأثیرات خود را برای فضای تبلیغاتی ، خرید محصولات شما و پر کردن فرم های سرب ارائه دهند. بدون محتوا ، دلیلی وجود ندارد که وب سایت شما را یاری کند (به عنوان مثال ، به شما بک لینک می دهد).

تنها استثناء وقتی شما اولین شخص یا شرکتی هستید که می توانید کالای یا خدمات خاصی را ارائه دهید.

و در آن مقطع ، احتمالاً رسانه های بزرگ و مطبوعات طبیعی هستند ، نه پیوندهایی از ایجاد لینک.

مقاله پیشنهادی  چه زمانی باید از Canonical در مقابل 301 Redirect استفاده کنم؟

همچنین لازم به ذکر است که بک لینک به صفحات و دسته بندی ها محصول پیوندهای طبیعی نیستند و به طور طبیعی اتفاق نمی افتند مگر اینکه شما تولید کننده باشید.

و حتی سایتهای خبری معمولاً باعث می شوند شرکت و صفحه اصلی شما در مقابل صفحه دسته قرار بگیرند.

محتوا چرا افراد پیوند دارند

دلیل دوم من برای گفتن برای انتخاب محتوا برای ایجاد لینک در پشت لینک مهمتر این است که شخص به دلیل نیاز به پیوند دادن به سایت شما “به طور طبیعی” نیاز دارد.

با ایجاد منابع آموزنده ، به اشتراک گذاری داده ها ، راه های تحقق یک کار خاص یا صرفاً ارائه یک بازی یا مسابقه جالب و متناسب با آن ، دلیلی ایجاد کرده اید که شخصی به شما پیوند دهد.

این محتوا است که دلیل ایجاد لینک را ایجاد می کند و به طبیعی تر شدن همه چیز کمک می کند.

محتوا موضوع صفحه را تعریف می کند

سوم ، بک لینک ها همیشه آنچه را که در صفحه وجود دارد را مشخص نمی کنند ، اما بک لینک ها سیگنال می دهند در مورد غنی بودن کلمات کلیدی چه می توانند در آنجا باشند.

مقاله پیشنهادی  بعد از انجام جستجوگرها در صفحه - بعد چه خبر؟

از طرف دیگر ، محتوای صفحه با استفاده از برچسب های هدر ، برچسب عنوان ها ، پیوندهای داخلی ، طرحواره (اگرچه این SEO بیشتر فنی است) و غیره موضوع صفحه را تعریف می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با این حال ، شما باید ترکیبی از انواع لینک دهنده از جمله:

  • لینک های غنی از کلمات کلیدی ، مارک دار و نقل قول ها.
  • Dofollow ، nofollow ، حمایت مالی ، UGC و غیره
  • اخبار / رسانه ها ، وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا ، نظرات و مجانی انجمن ها و انجمن ها.
  • دایرکتوری ها ، راهنماهای محلی و بخش منابع صنعت.

لطفا توجه داشته باشید که چهار نقطه گلوله در بالا همه مواردی است که به طور طبیعی اتفاق می افتد.

من ساخت و تمرکز روی هر یک یا دیگری را توصیه نمی کنم.

اما اگر مخلوط طبیعی نداشته باشید ، می توانید با کاهش ارزش یا عملکرد دستی باد کنید.

محتوا به ساختار سایت کمک می کند

دلیل چهارم من این است که محتوا می تواند به شما در ایجاد ساختار سایت و معماری از طریق پیوند داخلی کمک کند.

این متفاوت از رتبه بندی مجسمه سازی است ، که فقط برای سئو انجام می شود.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توانم آژانس سئو را راه اندازی کنم؟ از طریقtonynwright

با ساختن یک ساختار پیوند داخلی طبیعی ، شما سعی در هدایت مردم به سمت منابع و خرید گزینه هایی از مطالب مفید مانند راهنماهای مقایسه دارید.

این کمک می کند تا بازدید کنندگان وب سایت و عنکبوت موتورهای جستجو مهمترین صفحات و مباحث موجود در وب سایت شما را به روشی طبیعی کشف کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نتیجه گیری: مطالب برای وب سایت شما بهتر است

بک لینک مهم است و به شما در رتبه بندی کمک می کند.

اما محتوا در کلیه کانالها از PPC گرفته تا SEO ، پوشش رسانه ها و ترافیک ارجاع کار می کند.

محتوای خوب همچنین می تواند به بک لینک منجر شود.

اگر مجبورید بین این دو انتخاب کنید ، من به محتوا می روم.


یادداشت ویراستار: از سئو بپرسید ستون هفتگی مشاوره SEO است که توسط برخی از متخصصان برتر SEO در صنعت ، که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. سوالی در مورد سئو داشتید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # اسکانSEO مشاهده کنید!


منابع بیشتر: