کدام نتایج ثروتمند بیشترین کلیک را دارند؟

یک مطالعه جدید نشان می دهد که همه نتایج غنی در Google SERP برابر نیستند – حداقل نه وقتی که صحبت از نرخ کلیک است –

Milestone Research بیش از 4.5 میلیون س millionال را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا کاربران 58 درصد از زمان کلیک بر روی نتایج غنی را نشان دهند ، در حالی که برای نتایج غیر غنی 41 درصد CTR است.

شاید تکان دهنده نباشد که کاربران در مقایسه با نتایج ارگانیک منظم ، احتمالاً روی نتایج غنی کلیک می کنند.

چی است باز کردن چشم در مورد این مطالعه این است که چه مقدار CTR بسته به نوع نتیجه غنی متفاوت است.

برای برخی از انواع نتایج غنی ، CTR می تواند تا 87٪ افزایش یابد.

این مطالعه همچنین به بررسی نتایج مارک در مقابل غیر مارک می پردازد و احتمالاً باعث کلیک های بیشتری می شود.

در اینجا برخی از اقدامات اجمالی این مطالعه آورده شده است که می تواند به بازاریابان کمک کند کلیک بیشتری را از نتایج جستجوی ارگانیک کسب کنند.

Google SERP Study: کلیدهای اصلی

میانگین CTR تمام نتایج غنی و استاندارد در صفحه یک است 49.5٪.

این بدان معناست که تقریباً نیمی از جستجوها منجر به کلیک بر روی نتیجه آلی می شود.

باقیمانده 50.5٪ شامل جستجوهای بدون کلیک ، کلیک روی تبلیغات پولی و جستجوی صوتی است.

همانطور که گفته شد ، نتایج غنی دارای CTR بالاتر از متوسط ​​هستند 58٪، و نتایج غیر غنی در کمتر از متوسط ​​قرار می گیرند 41٪.

نتایج غنی با صفحه کلیدهای مارک دار با CTR کمی بهتر عمل می کنند 60٪.

دو نوع نتایج غنی ، AMP و FAQ ، به صورت جداگانه با جزئیات بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

AMP = بالاترین و کمترین CTR

AMP به طور همزمان مسئول بالاترین و کمترین CTR موجود در مطالعه است.

نتایج غیر غنی AMP بیشترین میزان کلیک را در هر 100 جستجو ، با CTR ایجاد می کند 92٪.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از طرف دیگر ، مقالات AMP تنها کمترین CTR را دارند 15٪.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام اخبار بازاریابی دیجیتالی TikTok Rival 'و این هفته را معرفی می کند [PODCAST]

مقاله AMP نسخه غنی از نتیجه AMP است. بنابراین دستیابی به یک مقاله AMP در نتایج استاندارد در مقایسه با چرخ فلک های برتر بسیار مفیدتر است.

FAQ = بالاترین عملکرد نتیجه غنی

نتایج غنی از سوالات متداول ، از جمله کلمات کلیدی مارک دار و غیر مارک دار ، دارای CTR متوسط ​​هستند 87٪.

Milestone Research می گوید که بالاترین میزان در بین انواع نتایج غنی مورد مطالعه است.

اگر کلمات کلیدی مارک را از معادله خارج کنید ، CTR برای نتایج غنی پرسش و پاسخ به زیر می رود 91٪.

نتایج غنی از ویدیو نیز عملکرد خوبی دارند

بر اساس این مطالعه ، تصاویر کوچک ویدیو در بیش از یک چهارم نتایج جستجو در حال نمایش است.

CTR برای نتایج غنی از ویدئو ، از جمله کلمات کلیدی نام تجاری و غیر مارک ، است 62٪ آن را به یکی از بهترین نتایج با نتایج غنی تبدیل کنید.

در مقابل نتایج غنی از پرسش و پاسخ ، فیلم ها دریافت می شوند کلیک های بیشتر در جستجوی Google وقتی کلمات کلیدی مارک در س theال وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  هدف گذاری LinkedIn برای تبلیغ کنندگان مایکروسافت و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته موجود است [PODCAST]

CTR برای نتایج غنی از ویدئو با کلمات کلیدی نام تجاری است 65٪، در مقایسه با 50٪ برای نتایج بدون کلمات کلیدی مارک.

Milestone Research خاطرنشان می کند که فیلم ها در چرخ و فلک ریز عکس Google بیش از نیمی از زمان از YouTube می آیند ، و آن را به بالاترین پلت فرم توصیه شده برای بارگذاری فیلم ها تبدیل می کنند.

به طور خلاصه

یک استراتژی موثر برای پیاده سازی داده های ساختاریافته و کسب نتایج غنی در این فرآیند ، این امکان را دارد که عملکرد شما را در نتایج جستجوی ارگانیک دو برابر کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پیاده سازی داده های ساختاری پرسش و پاسخ و به طور کلی در مورد داده های ساخت یافته ، به منابع زیر مراجعه کنید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مطالعه کامل را از اینجا بارگیری کنید.