کانال بازاریابی مناسب به شما امکان می دهد تا به سرعت محور شوید: خردمندانه را انتخاب کنید

رفتار خریدار و اقتصاد با سرعتی بی سابقه تغییر می کند.

ما شاهد تغییرات چشمگیر در رفتار خریداران و همچنین اختلال در ساخت ، تدارکات و مناطق دیگر هستیم.

به همین دلیل برای شرکتهای دیجیتال مهم است که به سرعت محور شوند.

اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، شما باید به مقرون به صرفه ترین راه ممکن به مشتریان برسید

هل دادن کالای شما از طریق کانال اشتباه در طی دوره های حساس نه تنها هزینه بر است بلکه می تواند به طرز چشمگیری خاموش شود.

آیا به طور ارگانیک با افرادی که به طور فعال به دنبال اطلاعاتی درباره مشکل منحصر به فرد محصول یا خدمات شما می توانند باشند ، در ارتباط هستید؟

این مقاله به بررسی استراتژی های بازاریابی جستجو می پردازد تا دید شرکت شما را به صرفه تر و به موقع ممکن افزایش دهد.

انتخاب کانال بازاریابی مناسب

چرا حضور در سکوهای دیجیتالی را که در آن حضور دارید ، دنبال می کنید؟

آیا شما مقاله ای را خوانده اید که جستجوی صوتی آینده است یا اینکه وبینارها بهترین راه برای تولید سرب های B2B هستند؟

بسیاری از شرکت ها برای بازاریابی جستجو رویکردی واکنشی نشان می دهند.

اکثر تیم های بازاریابی سعی می کنند تا حد ممکن کانال های مختلف را تحت پوشش قرار دهند و برای تنظیم مجدد بودجه های بازاریابی در صورت لزوم تلاش کنند.

واکنش نشان می دهد بسیار پرهزینه است.

آیا تیم شما وقت و منابع خود را در ساختن کانال تلف می کند که در نهایت ارزش بازگرداندن آن را ندارد؟

چگونه می دانید کدام کانال بالاترین مقدار را برمی گرداند؟

از مخاطبان خود بپرسید.

آیا می خواهید بیاموزید که کدام کانال های بازاریابی موثرترین خواهد بود؟

سپس درک کنید که چگونه خریداران بالقوه شما اطلاعات را پردازش می کنند.

آیا کمپین بازاریابی شما از همان رسانه ای که به طور طبیعی اطلاعات را پردازش می کند ، از همان زبان مشتریان استفاده می کند؟

یادگیری از آنچه خریدار انجام می دهد و می اندیشد ، حاصل می شود.

همه ما اطلاعات را با سرعت خودمان ، به روش خودمان پردازش می کنیم.

شما می توانید با صحبت کردن با مخاطبان خود در نقاط لمسی که برای یادگیری می روند ، آگاهی از برند را پیش ببرید.

انواع مختلف سبکهای یادگیری چیست؟

ایده سبکهای یادگیری فردی واقعاً در دهه 1970 از بین رفت.

اما مدل VARK نیل فلمینگ (1993) بود که امروزه به پرکاربردترین چارچوب تبدیل شده است.

VARK مخفف اصطلاح چهار سبک یادگیری است:

  • دیداری.
  • شنوایی
  • خواندن نوشتن.
  • سینتتیک

بیایید به این چهار سبک یادگیری نگاه کنیم.

بصری (مکانی)

زبان آموزان بصری به یادداشت های نوشتاری ، نمودارها و تصاویر بهترین ارتباط را دارند.

برای پردازش آنچه که آنها فکر می کنند ، افکار خود را یادداشت می کنند یا نقشه ذهن را ترسیم می کنند.

به طور معمول ، یک یادگیرنده بصری می تواند به راحتی برنامه ها و نتایج را تجسم کند ، از نقاشی لذت می برد و به ندرت گم می شود.

مقاله پیشنهادی  7 افسانه مشترک SEO ، Debunked

استراتژی هایی که کار می کنند:

شنوایی (شنیداری)

بیشتر موسیقی دانان شنوایی هستند.

زبان آموزان شنوایی یا شنوایی ، باید گام به گام اقدامات انجام شده را بشنوند.

آنها هیچ علاقه ای به خواندن مطالب طولانی در وبلاگ ندارند.

آنها به شنیدن اطلاعات بستگی دارند.

آیا عضو تیم شما وجود دارد که هنگام کار ، انگشتان دست خود را روی زانوی خود بکشد؟

این می تواند نشانه ای از یادگیرنده شنوایی باشد.

استراتژی هایی که کار می کنند:

خواندن / نوشتن (زبانی)

زبان آموزان زبانشناسی از طریق ترکیبی از آموزش کلامی و نوشتن ، بهترین ورودی را دریافت می کنند.

در حالی که مشغول مطالعه چیز جدیدی هستند ، آنها می توانند ضمن بلند کردن کلیدهای آماده ، یک وبلاگ یا مقاله را با صدای بلند بخوانند.

اگر متوجه شدید که بعضی از این موارد را با صدای بلند با خود می خوانید ، ممکن است یادگیرنده کلامی باشید.

استراتژی هایی که کار می کنند:

سینتستیک (فیزیکی)

آنها بیشتر به عنوان “دستی” یا یادگیرنده بدنی شناخته می شوند ، یک فعالیت را ترجیح می دهند.

نشستن از طریق سخنرانی یا دستورالعمل خواندن ، اتلاف وقت است.

آنها نوع “پریدن به داخل و دست های شما کثیف” هستند.

شما همکار را می شناسید که بسیار متحرک است و همیشه نیاز به حرکت دارد؟

این نشانه توانایی یادگیری نادر و با ارزش است.

به دلیل ذات حساس بودن آنها در استفاده و برداشتن زبان بدن بسیار خوب است.

استراتژی هایی که کار می کنند:

  • فیلم
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی.
  • جعبه اشتراک.
  • بازی UX.

یک نظریه هوش چندگانه که توسط دکتر هوارد گاردنر (1983) ایجاد شده است بیشتر شامل موارد زیر است:

اجتماعی (بین فردی)

فراگیران اجتماعی افرادی هستند که به نظر می رسد در هر فعالیت جامعه نقش دارند.

آنها از تعامل با دیگران و کار در تیم ها لذت می برند.

آنها به بازخورد همسالان خود نیاز دارند و اغلب اوقات “به کندو ضربه می زنند.”

زبان آموزان بین فردی به خوبی گوش می دهند و با آنچه دیگران فکر می کنند همدلی می کنند.

به همین دلیل است که مردم تمایل دارند از زبان آموزان اجتماعی بخواهند که مشاوره بگیرند و از ایده های گزاف گویی از آنها لذت ببرند.

استراتژی هایی که کار می کنند:

  • گروه های چت اختصاصی.
  • کنفرانس آنلاین.
  • رسانه های اجتماعی

یادگیرندگان انفرادی

محققان و نویسندگان اغلب از شیوه یادگیری انفرادی قوی برخوردار هستند.

آنها برای پردازش کامل اطلاعات نیاز به تأمل درونی دارند و بیشتر به اهداف و نتایج توجه دارند.

به عبارت ساده تر ، آنها ترجیح می دهند به تنهایی یاد بگیرند و تمایل دارند که خودشان را حفظ کنند.

فراگیران منطقی

این یک روش منحصر به فرد برای یادگیری است.

زبان آموزان منطقی می توانند به راحتی الگوهای را تشخیص دهند و در غیر این صورت مفاهیم بی معنی را با سهولت پیوند دهند.

مقاله پیشنهادی  3 معیار برتر Google برای ارزیابی تجربه کاربر

آنها بیشتر علاقمند به درک دلیل پشت یک قطعه از مطالب یا استراتژی هستند.

زبان آموزان منطقی دوست دارند نکات کلیدی را از مطالب موجود در لیست های منظم و منظم استخراج کنند.

استفاده از سبک های یادگیری در جستجوی بازاریابی

وقتی سبک یادگیری مخاطبان خود را مشخص کردید ، آن روشها را در استراتژی بازاریابی خود اعمال کنید.

اینکه مخاطبان شما چگونه یاد می گیرند باید از چه کانال تبلیغاتی بازاریابی شما استفاده کنند.

نیازی به پوشاندن هر کانال دیجیتال مارکتینگ نیست.

شما همچنین نیازی به پرش از هر روند بازاریابی جستجو ندارید.

کاری که شما باید انجام دهید این است که بودجه بازاریابی خود را به حداکثر برسانید.

در اینجا نحوه صحبت با مخاطبان خود در نحوه پردازش اطلاعات ارائه شده است.

کانال های بازاریابی با سبک یادگیری

فیلم

  • YouTube
  • Facebook Live.
  • جاسازی فیلم

زبان آموزان تجسمی و تجسمی همه چیز در مورد لمس و حرکت است.

آنها برای پردازش اطلاعات به یک پروژه تجسم یا دستی نیاز دارند.

کار در یک فضای دیجیتال ما همیشه قادر به ارائه یک تجربه بدنی نیستیم – مگر اینکه بتوانید جعبه های بازی یا اشتراک را در مدل تجاری خود ادغام کنید.

اما ، اکثر ما قادر به دعوت کاربر برای شرکت در یک تمرین How-To هستیم.

مخاطبان خود را دعوت کنید تا با استفاده از بازاریابی ویدیویی ، یکی از فرآیندهای خود را دنبال کنند.

به عنوان مثال ، از مخاطبان خود بخواهید که یک قلم و کاغذ را بیرون بیاورند و در ضمن معادله را روی تخته سفید ، الگوی معادله کسب را بنویسید.

شما می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که در صورت عدم دسترسی ، می توانند به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

اگر از توجه نورافکن یا دفتر خانه های سازنده خود بهترین راه حل نیستید ، ناراحت کننده هستید ، یک تظاهرات را با عکس تبدیل به یک نمایش پرده ای در حال حرکت یا یک صفحه نمایش در نظر بگیرید.

سعی کنید بر فعالیتی متمرکز شوید که حرکت یک شیء را تحریک می کند.

Bruce Clay نمونه ای عالی از نمایش تجسمی (+ بدنی) را با استفاده از شیشه تیله برای توضیح معماری سیلو وب سایت ارائه می دهد که می تواند یک فیلم نمایشی شگفت انگیز برای زبان آموزان تجسمی و تجسمی باشد.

پادکست ها

  • Spotify
  • شنیدنی (کتاب صوتی).
  • Buzzsprout

دلیلی وجود دارد که گوگل با یک پسوند متن به گفتار منتشر شده است که به کاربران اجازه می دهد به صفحات وب گوش دهند.

ریتم و آهنگ به ما کمک می کند تا الفبای ، سیارات ، ماه های سال و احتیاط های ایمنی مانند “توقف” ، “افت” و “رول” را یاد بگیریم.

شرط می بندم که شما هم اکنون می توانید به یک جگر بچه های مورد علاقه فکر کنید.

برای یادگیرندگان شنوایی ، صدا ، ریتم و موسیقی برای پردازش اطلاعات ضروری است.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان میزان جستجو و مخاطبان اجتماعی خود را به حداکثر رساند

مشابه یادگیری شنیداری ، زبان آموزان زبان از قافیه و ریتم استفاده می کنند.

هنگام ایجاد محتوا ، هنگام خواندن با صدای بلند ، چگونگی صدا کردن آن را در نظر بگیرید.

سعی کنید سخنرانی دراماتیک را ادغام کنید یا از واژگانی که از حروف اول کلمات استفاده می کنند استفاده کنید تا از نکات کلیدی اطمینان حاصل کنید.

وبینارها

  • بزرگنمایی.
  • گروه های اسکایپ.
  • همایش آنلاین.

به دلیل تغییر جهانی به کار از خانه ، کنفرانس ها و گروه های خصوصی اکنون به طور واقعی اتفاق می افتند.

بزرگنمایی با ویژگی منحصر به فرد صفحه نمایش پس زمینه خود تبدیل به یک سکوی محبوب شده است.

یک یادگیرنده اجتماعی به جلسات ، بررسی همسالان و کارگاه های آموزشی نیاز دارد.

همه چیز در مورد تعامل و همکاری است.

آنها موزه پشت محبوب “می توانست یک نامه الکترونیکی باشد”.

بازاریابی ورودی

  • آمار.
  • قالب.
  • صفحه گسترده
  • مقاله تحقیق

یادگیرندگان انفرادی و منطقی باید هدف نهایی را ببینند و درک کنند که چرا برای آنها مهم است.

آنها برای شروع تحقیقات در مورد یک موضوع به موتورهای جستجو یا یک سایت خبری معتبر (مانند ژورنال موتور جستجو) مراجعه می کنند.

آنها را به آنها بگویید که چرا مقدم هستند ، به حقایق بپیوندید و یک غذای آماده (قابل بارگیری) برای مطالعه به تنهایی ارائه دهید.

توجه: زبان آموزان منطقی تمایل دارند چیزهای خود را بیش از حد تجزیه کنند و در سوراخ خرگوش فرو می روند.

آنها را در استفاده از خبرنامه های بسته بندی شده واقعی و بازاریابی تبلیغات مجدداً به آنها برگردانید.

پاداش: پرداخت برای هر کلیک

  • شبکه جستجو
  • نمایش شبکه
  • رسانه های اجتماعی
  • فیلم

تا آنجا که کانال های بازاریابی پیش می روند ، PPC بسیار متنوع است و می تواند برای جذاب کردن هر سبک یادگیری مورد استفاده قرار گیرد.

Google Ads شما را با زبان آموزان انفرادی و منطقی که شروع به تحقیق در مورد محصولات ، خدمات و یا اطلاعاتی می توانید ارائه دهید متصل می کند.

نمایش تبلیغات ، در داخل شبکه جستجوی Google یا یک شبکه اجتماعی مانند Facebook ، با معرفی نام تجاری شما به یادگیرندگان تجسمی و دیداری اجتماعی تقاضا ایجاد می کند.

هنگامی که به درستی مدیریت شود ، تبلیغات با هر کلیک نیرویی بی نظیر است.

این مقاله توسط Katy Lucey به شما کمک می کند تا سیستم های PPC را با اهداف کمپین خود مطابقت دهید.

سبک های یادگیری ابزاری ساده و قدرتمند برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان است.

از نحوه پردازش مخاطب مورد نظر خود مطلع شوید.

این باعث می شود که شما به طور منحصر به فرد در جهت برآوردن نیازهای آنها و سهولت دردهای درد آنها ، موقعیت یابی کنید.

اکنون بروید یک تجربه مشتری بسیار مؤثر ایجاد کنید که رقبا به راحتی نتوانند آنرا لمس کنند!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، آوریل 2020