کاری که GoogleBot انجام می دهد به سبد خرید … و چرا

GoogleBot می تواند محصولات را به سبد خرید اضافه کند. اما این فقط برای این بازرگانان خاص اتفاق می افتد.

برخلاف تصورات رایج درباره این موضوع ، Google خزنده نیست و محصولات را به سبد خریدهای تصادفی اضافه می کند. این چیزی است که واقعاً در جریان است.

آنچه واقعاً اتفاق می افتد این است که بازرگانانی که در Google Shopping (یا نتیجه نهایی Google برای فروشندگان مرکز بازرگان و تبلیغات خرید) شرکت می کنند ، موافقت می کنند که سایت های آنها از جمله سبد خرید آنها خزیده شده باشد.

طبق شرایط خدمات مرکز بازرگان:

“اگر محتوایی که ارسال کرده اید حاوی نشانی اینترنتی یا محتوای مشابه است ، به Google حق دسترسی ، فهرست بندی ، ذخیره یا خزیدن URL (ها) و محتوای موجود از طریق چنین URL (ها) یا هر بخشی از آن را به Google اعطا می کنید.

به عنوان مثال ، Google ممکن است از یک برنامه نرم افزاری خودکار برای بازیابی و تجزیه و تحلیل وب سایت های مرتبط با چنین URL (های) استفاده کند. “

هدف از این کار ، نگه داشتن Google Shopping یک مکان قابل اعتماد برای خریداران است که با رها کردن تجار بد ، تجارت خود را انجام می دهند.

مقاله پیشنهادی  سندیکا بودن محتوا چگونه بر عملکرد محتوای اصلی شما تأثیر می گذارد

علاوه بر خزیدن سبد خرید ، Google همچنین به بازرگانان مشارکت کننده نیاز دارد تا به Google اجازه دهند صفحات فرود خود را خریداری کنند.

مسدود کردن Google از صفحات فرود با استفاده از robots.txt می تواند باعث شود که آن صفحه خرید مطابق صفحات پشتیبانی Google ، برای تبلیغات Google Shopping و مرکز تجاری آنها رد نشود.

“کاربران انتظار دارند که اطلاعات موجود در صفحات فرود شما با آنچه در تبلیغات خرید شما نشان داده شده است مطابقت داشته باشد. برای اطمینان از این تجربه کاربری یکپارچه ، کنترل کیفیت و سیاست های خودکار را در صفحات فرود محصول انجام می دهیم. این چک ها به ما نیاز دارند تا صفحات فرود را با سیستم خزنده Google بارگیری کنیم. “

به عنوان مثال ، یکی از قوانینی که گوگل اعمال می کند ، ارائه نادرست بازرگان یا محصولات است.

مقاله پیشنهادی  10 محبوب ترین راه حل پرداخت آنلاین

نمونه هایی از مواردی که گوگل در حال بررسی برای آنها است:

  • “عدم افشای روشنی و آشکار مدل پرداخت و هزینه ای که کاربر قبل و بعد از خرید متحمل خواهد شد
  • عدم افشای واضح و آشکار کلیه شرایط مرتبط قبل و بعد از خرید
  • نوید محصولات یا پیشنهادهای تبلیغاتی که در دسترس کاربران نیست
  • اظهارات دروغین درباره هویت ، مدارک تحصیلی یا محصول تبلیغی خود بیان کنید
    (مانند ادعای دروغین نماینده فروش معتبر یا استفاده از نام تجاری برای تبلیغ محصول دیگر)
  • استفاده از ادعاها یا ادعاهای دروغین که کاربر را با نتیجه غیرممکن (حتی اگر این نتیجه ممکن باشد) جذب می کند ، به عنوان نتیجه احتمالی که کاربر می تواند انتظار داشته باشد
  • وابستگی نادرست به دلالت یا تأیید شخص دیگر ، سازمان ، محصول یا خدمات دیگر “
مقاله پیشنهادی  استفاده از داستانها در عصر COVID-19

بیانیه رسمی Google (ارسال شده به SEJ) این است:

ما از سیستم های خودکار استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گذاری از بازرگانان دریافت می کنند. این امر گاهی منجر به این می شود كه بازرگانان در نتیجه آزمایش سیستم ما ببینند كه آیا قیمت نمایش داده شده با قیمت پرداخت می شود ، سبدهای رها شده را می بینند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اینها حقایقی درباره Googlebot و سبد خرید است

  • Google در حال افزودن محصول به سبد خرید بازرگانان تصادفی نیست.
  • Google در حال آزمایش و افزودن محصولات به سبد خریدهای بازرگانانی است که در خدمات خرید ، بازرگان و تبلیغات تبلیغات Google شرکت می کنند.
  • هر تاجری که در آن برنامه های Google شرکت می کند با آن نوع خزیدن موافقت می کند ، زیرا توافق برای مشارکت لازم است.

مربوط: 6 راه برای کاهش رها سبد خرید