کاربران LinkedIn اکنون می توانند افرادی را که پست های آنها را می بینند کنترل کنند

LinkedIn به کاربران این امکان را می دهد که چه کسی می تواند پست های منفرد را ببیند و در مورد آنها نظر بگذارد ، این امکان را فراهم می کند تا محتوا با مخاطبان خاص به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر این ، تغییراتی در حال انجام است که به کاربران امکان می دهد تنظیمات برگزیده محتوای خود را در خبرمایه تنظیم کنند.

در اینجا جزئیات بیشتری در مورد همه آنچه LinkedIn امروز اعلام کرده است آورده شده است.

محدود کردن مخاطبان برای پست های فردی

پست های LinkedIn به طور پیش فرض توسط همه اتصالات و دنبال کنندگان کاربر قابل مشاهده است ، مگر اینکه آنها تنظیمات قابلیت مشاهده را در سطح حساب تغییر داده باشند.

اکنون کاربران می توانند هنگام ایجاد پست مخاطبی را که می خواهند به آن دسترسی پیدا کنند مشخص کنند.

محدودیت ها را می توان در سطح پست تعیین کرد ، که به کاربران امکان می دهد پست ها را با همه به اشتراک بگذارند و پست های دیگر را برای مخاطبان خاص به اشتراک بگذارند.

هنگام ایجاد یک پست ، کاربران می توانند با انتخاب یکی از گزینه های زیر انتخاب کنند چه کسی آن را ببیند:

  • هر کسی: هر کاربر وب LinkedIn را روشن یا خاموش کنید
  • توییتر: با هر کسی به اشتراک بگذارید و همچنین به توییتر ارسال کنید
  • اتصالات: افرادی که مستقیماً در LinkedIn با آنها در ارتباط هستید
  • اعضای گروه: اعضای گروهی که شما به آن تعلق دارید
  • مناسبت ها: شرکت کنندگان در رویدادی که RSVP می خواهید
مقاله پیشنهادی  کنسول جستجوی Google گزارش داده برای داده های ساختاری شده را اضافه می کند

بر اساس نمونه های ارائه شده ، به نظر نمی رسد گزینه ای برای ایجاد مخاطبان سفارشی برای پست ها باشد.

چیزی در امتداد آنچه Instagram به کاربران اجازه می دهد تا با Stories انجام دهند ، در اینجا مفید خواهد بود. اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد داستانها را فقط با “دوستان نزدیک” به اشتراک بگذارند ، این گروهی از افراد است که توسط کاربر انتخاب می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

LinkedIn گزینه ای برای اشتراک پست با اعضای گروه دارد ، اما این همان نیست. با این حال ، تا زمانی که LinkedIn راه حل قابل تنظیم تری ارائه ندهد ، این یک معیار توقف فاصله است.

مقاله پیشنهادی  Google تا 50 درصد بودجه بازاریابی را کاهش می دهد

اگر دوستان منتخب یا همکارانی به طور منظم می خواهید محتوا را با آنها به اشتراک بگذارید ، ممکن است ارزش ایجاد یک گروه LinkedIn را داشته باشد اگر همه شما در حال حاضر به یکی از اعضای آن نباشید.

سپس می توانید هنگام ساختن پست ، آن گروه را به سرعت انتخاب کنید. این یک راه حل دشوار است اما یکی از راه های استفاده بیشتر از این ویژگی است.

محدود کردن نظرات در پستهای فردی

در اولین مورد دیگر برای LinkedIn ، کاربران اکنون توانایی محدود کردن نظرات در مورد پست های عمومی را دارند.

هنگام ایجاد یک پست ، کاربران می توانند تصمیم بگیرند که آیا فقط می خواهند اتصالات برای پاسخ دادن باشند یا همه می توانند پاسخ دهند. همچنین گزینه ای وجود دارد که به هیچ کس اجازه نمی دهد پاسخ دهد.

کاربران LinkedIn اکنون می توانند افرادی را که پست های آنها را مشاهده می کنند کنترل کنند /uploads/2021/01/67b2b253-d651-4b80-aa47-3dc9ab11c7c8-600b805aca25b.jpeg 913w ، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/67b2a254-80 3dc9ab11c7c8-600b805aca25b-480x928.jpeg 480w ، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/67b2b253-d651-4b80-aa47-3dc9ab11c7c80c80-700b8bbb8bbb0c7b0b9fb0bb0b0b9b9b09b09b09b09b07b09b09b09b0b0b07a7fb9aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/67b2b253-d651-4b80-aa47-3dc9ab11c7c8-600b805aca25b-768x1486.jpeg 768w

این شبیه به نحوه کارکرد محدودیت های نظر در توییتر است ، جایی که همه کاربران می توانند یک توییت خاص را ببینند اما همه نمی توانند به آن پاسخ دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

محدود کردن نظرات ممکن است در مواقعی که محتوایی وجود دارد که می خواهید همه ببینند مفید باشد اما مایل به دریافت بازخورد از افرادی هستید که می شناسید و به آنها اعتماد دارید.

مقاله پیشنهادی  Google توضیح می دهد که چگونه صفحات نویسنده می توانند کمک کنند

کسانی که ارتباط ندارند می توانند با پسندیدن یا به اشتراک گذاشتن پست نسبت به آن واکنش نشان دهند ، این تفسیر محدود می شود.

تنظیمات نظر را می توانید در هر زمان تغییر دهید.

خوراک خود را تصحیح کنید

اکنون کاربران LinkedIn با معرفی ابزارهای نظارت کنترل بیشتری بر آنچه می خواهند در خبر اصلی ببینند دارند.

کاربران می توانند با کلیک روی نماد منوی سه نقطه در پستهای منفرد ، آنچه را که می خواهند کم و بیش ببینند به LinkedIn نشان دهند.

با این کار لیستی از تنظیمات باز می شود ، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است.

کاربران LinkedIn هم اکنون می توانند افرادی را که پست های آنها را می بینند کنترل کنند /uploads/2021/01/ee01476d-b1b7-4650-acb7-efaead2c94bb-600b805e72efa.jpeg 1999w ، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/ee01476d-b1b7b7b7b7b7b efaead2c94bb-600b805e72efa-480x422.jpeg 480w ، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/ee01476d-b1b7-4650-acb7-efaead2c94bb-698b80580b806/800080808080808080b80580b80580b80580b80580b80580b80580b80580b80580b80680808080808080808080780b80580b80580780b806b805e780b80580b806b806b806b806b806b806b806b806b806b806b80680b80680b806b806b806b806b806b806b806b806b806b806b806b806b806b806b806bbbbbbbb cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/ee01476d-b1b7-4650-acb7-efaead2c94bb-600b805e72efa-768x675.jpeg 768w، https://cdn.searchenginejont.com/ /01/ee01476d-b1b7-4650-acb7-efaead2c94bb-600b805e72efa-1024x901.jpeg 1024w ، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2021/01/ee01476d-b1b7-7b7-b7b7-7 600b805e72efa-1600x1407.jpeg 1600w

این تنظیمات در برنامه هایی مانند Facebook ، Instagram و Twitter معمول است. LinkedIn اکنون در حال جلب توجه است و گزینه های مشابهی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: وبلاگ رسمی LinkedIn