کاربران اکنون قادر به مسدود کردن تبلیغات سیاسی در فیس بوک و اینستاگرام هستند

همچنان که بررسی های مربوط به نقش فیس بوک در اطلاعات سیاسی و تبلیغات ادامه می یابد ، آنها تصمیم در مورد نحوه رسیدگی به آن گرفته اند: به تلاش خود ادامه دهید و اطلاعاتی شفاف و شفاف ارائه دهید و به کاربران اجازه دهید با رای خود در انتخابات تصمیم بگیرند.

“با توجه به بحث و گفتگوهای بسیاری که بصورت آنلاین صورت می گیرد ، معتقدم سیستم عامل هایی مانند فیس بوک می توانند با کمک به آمریکایی ها با کمک به آمریکایی ها از صدای خود در جایی که برایشان مهم است استفاده کنند.” – مارک زاکربرگ

چشم پوشی از تبلیغات سیاسی

پخش کردن در هر دو فیس بوک و اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام مرکز اطلاعات رای گیری است.

در میان ویژگی های بی شمار این ویترین ، مواردی وجود دارد که کاربران به احتمال زیاد از آنها خوشحال هستند: آنها می توانند از تبلیغات سیاسی خودداری کنند و از امروز با چند هفته آینده شروع به فعالیت خواهند کرد.

تعریف تبلیغات سیاسی شامل موارد زیر است:

  • معضلات اجتماعی
  • تبلیغات انتخاباتی
  • تبلیغات سیاسی از نامزدها
  • PAC های فوق العاده
  • هر نوع آگهی با سلب مسئولیت “پرداخت شده توسط”
مقاله پیشنهادی  Google نحوه عملکرد YouTube را توضیح می دهد

این کار را می توان با زدن سه نقطه در آگهی انجام داد و تصمیم گرفت دیگر آن را نبینید ، یا می توان آن را در اولویت شما برای موضوعات موضوعی در بخش تنظیمات تبلیغات تنظیم کرد.

در اینجا هر دو روش فیلم های آزمایشی وجود دارد:

همچنین می توانید در هر دو گزینه در اینستاگرام انجام دهید:

آنها خاطرنشان می كنند كه این امر در پاییز به سایر كشورهایی كه اجرای آن امكان پذیر است ، می رسد.

وضوح در مورد اشتراک گذاری آگهی

مسئله دیگری که مورد توجه قرار می گیرد ، وضوح در مورد تبلیغات دارای حمایت سیاسی است.

در حالی که تبلیغات سیاسی باید حاوی افشای “پرداخت شده توسط” باشد ، یک جلب نتیجه وجود داشت: اگر آگهی در پروفایل کاربر یا صفحه به اشتراک گذاشته شود ، سلب مسئولیت ناپدید می شود.

این خط برای کاربران درمورد آنچه که بیانیه پرداخت شده بود ، تار شده است. از امروز ، یادداشت “پرداخت شده توسط” این تبلیغ را دنبال خواهد کرد ، مهم نیست که در آن به اشتراک گذاشته شود.

مقاله پیشنهادی  تغییر چیدمان تجمعی - بررسی اجمالی از عامل رتبه بندی گوگل در سال 2021

پاسخگویی به هزینه های عمومی

فیس بوک همچنین شفافیت در هزینه حساب را اجرا خواهد کرد. یک ردیاب هزینه تبلیغات در آنجا حضور خواهد داشت که کل هزینه های مسابقات مجلس نمایندگان آمریکا ، مسابقات مجلس سنا و همچنین نامزدهای ریاست جمهوری را منعکس کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنها همچنین ردیابی خواهند داشت که می تواند هزینه های تبلیغ کننده را در تبلیغات سیاسی و صادراتی مقایسه کند.

همه این موارد افزودنیهای از ویژگیهای Ad Library و کنترل کاربر است که در ژانویه به آنها قول داده شد.

مرکز اطلاع رسانی رأی

جنگ شدید درباره اینکه آیا فیس بوک باید در پیام رسانی های سیاسی درگیر شود ، سالهاست که مورد بحث است.

بسیاری از امتناع خود برای اعمال کنترل های سخت تر ناامید شده اند ، اما مارک زاکربرگ در موضع خود ایستاده است که نقش فیسبوک تسهیل اطلاعات و مشارکت در انتخابات دولت است.

“در نهایت ، من معتقدم که بهترین راه برای پاسخگویی سیاستمداران از طریق رای گیری است ، و من معتقدم که باید به رای دهندگان اعتماد کنیم تا برای خودشان داوری کنند. به همین دلیل فکر می کنم ما باید تا حد امکان یک سکوی باز داشته باشیم ، همراه با تلاش های بلندپروازانه برای تقویت مشارکت رای دهندگان. ” – مارک زاکربرگ

در همین راستا ، فیس بوک یک مرکز اطلاعات رای گیری ایجاد کرده است. این جزئیات در مورد چگونگی و کجا می توانند رای دهند ، در اختیار کاربران قرار می دهد. این شامل اطلاعاتی در مورد صندوق های رأی گیری از طریق نامه ، ثبت نام رای دهندگان و گزینه های اولیه رای گیری است.

آنها همچنین خاطرنشان می كنند كه پست هایی از مقامات انتخابات ایالتی و مقامات انتخابات محلی تأیید شده را نیز در بر می گیرد.

این قسمت جلوی و مرکز برنامه های خبری کاربران ظاهر می شود:

کاربران اکنون می توانند تبلیغات سیاسی را در فیس بوک و اینستاگرام مسدود کنند

اطلاعیه کامل آنها را می توان در اینجا یافت.