چگونه SMB ها می توانند از داده های تماس 100 میلی متری برای برگشت از COVID-19 استفاده کنند

این پست توسط CallRail حمایت مالی شده است. نظرات بیان شده در این مقاله نظر شخص حامی مالی است.

همه گیری باعث ایجاد عدم اطمینان و قفل شده است که مشکلات مداوم را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMBs) ایجاد کرده است.

هرچه این شرکت کوچکتر باشد ، مالکان و مدیران احتمالاً تأثیرات منفی همه گیری را گزارش می دهند – با 60٪ از مشاغل کوچک اظهار داشتند که “در مقابل 43٪ از مشاغل بزرگ” “به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند”.

این تأثیر همچنین با کاهش میزان تماس در میان مشتریان CallRail نشان داده شد.

CallRail ردیابی و تجزیه و تحلیل تماس های تلفنی و فرم های وب را ارائه می دهد ، به SMB ها در آموزش ، مراقبت های بهداشتی ، خودرو ، حقوقی ، مالی ، خدمات خانگی ، املاک و مستغلات ، نرم افزار و فناوری ، بازاریابی و تبلیغات و مسافرت و مهمان نوازی خدمات می دهد.

در طول قفل کردن ، داده های CallRail نشان داد که تماس های تلفنی کاهش یافته است زیرا بسیاری از مشاغل مجبور به تعطیلی موقت یا مکث برای اجرای اقدامات ایمنی شدند.

با این حال ، همزمان با شروع بازگشایی SMB ها در اواخر بهار و اوایل تابستان ، شاهد افزایش حجم تماس و مدت زمان طولانی بودیم – این نشان می دهد که مصرف کنندگان دوباره به تجارت علاقه مند هستند.

ما در گزارش خود به این یافته اشاره کردیم ، تماس های تلفنی 100 میلی متری نشان می دهد که SMB ها چگونه در یک بیماری همه گیر سازگار می شوند.

مشارکت مشتری نشانه مثبتی است ، اما مشاغل باید در بازگشت خود نیز فعال باشند زیرا رکودهای قبلی سالها طول کشید تا بهبود یابد و مشاغل کوچک بیشترین آسیب را دیدند.

رکود اقتصادی ناشی از همه گیری قابل پیش بینی نبود و نتیجه آن نیز قابل پیش بینی است.

با این حال ، ما معتقدیم داده های تماس می توانند برخی از بینش های مفید را برای SMB ها که سعی در بازیابی و رشد پس از قفل شدن دارند ، ارائه دهند.

مقاله پیشنهادی  نحوه محاسبه ROAS و روشهای استفاده از آن

در اینجا برخی از چیزهایی است که ما از داده ها مشاهده می کنیم.

1. برای برقراری ارتباط با مشتریان از ابزارهایی مانند Google برای کسب و کار من استفاده کنید

داده های تماس جمعی CallRail از مشاغل کوچک و متوسط ​​در صنایع متعدد نشان می دهد که میزان تماس مشتری از اواخر فوریه تا اواسط آوریل 26 درصد کاهش یافته است.

که همزمان با تعطیلی موقت مشاغل “غیر ضروری” بود.

در طی همه گیر شدن ، مصرف کنندگان با استفاده از Google برای کسب و کار من اطلاعاتی را در مورد مشاغل منطقه از جمله تعطیلی یا تغییر ساعتها به دست آورده اند.

داده های CallRail نشان می دهد که از ژانویه تا ژوئیه سال جاری 61٪ افزایش تماس از طریق Google برای کسب و کار من وجود داشته است.

مهم است که SMB ها اکنون از ابزاری مانند Google برای کسب و کار من که آنها را با مشتریانی که به دنبال محصولات و خدماتشان هستند متصل شوند ، کاملاً استفاده کنند.

SMB ها حدود 48٪ اقتصاد ایالات متحده را تشکیل می دهند ، بنابراین دوام آنها برای کارمندان ، مشتریان و کل کشور مهم است.

2. با مشتریان خود بصورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید

تجدید حیات تماس تلفنی با SMB ها در سراسر صنایع نشان می دهد که مشتریان س questionsالاتی دارند و می خواهند در مورد تجارت صحبت کنند.

در اوایل ماه جولای ، میزان تماس برای مشتریان CallRail 27٪ از اوج سطح قبل از همه گیری افزایش یافته بود.

آلیسون راینرت ، شریک ارشد بازاریابی در کاردینال ، توضیح می دهد: “هنگامی که شرکت ها پول PPP خود را بدست آوردند یا فعالیت خود را از سر گرفتند ، بسیاری از آنها برای تولید هدایت و حجم مشتری به بازاریابی روی آورده اند.”

“اگر مشاغلی را اداره می کنید که برای زنده ماندن به مشتریان حضوری متکی باشد ، مصرف کنندگان ضروری است که شما را به جای رقابت انتخاب کنند. این جایی است که بازاریابی و تبلیغات می توانند به شما کمک کنند. “

گرچه ممکن است اولین گام برای بهبودی ، جلب مشتری از طریق بازاریابی و تبلیغات باشد تا به آنها اطلاع داده شود که هنوز در شغل خود هستید ، کارهای بیشتری برای بازگرداندن این مشتریان وجود دارد – به ویژه با ادامه روند همه گیر.

مقاله پیشنهادی  3 روش استفاده از Chrome DevTools برای عیب یابی سئو

اتومبیل سازی یکی از صنایع بود که متوسط ​​مدت زمان مکالمه در هنگام قفل شدن به 2.2 دقیقه کاهش یافت اما در اواسط تابستان پس از شروع مجدد فعالیت بیشتر ایالت ها و مشاغل به 2.7 دقیقه افزایش یافت.

میانگین مدت زمان تماس قبل از COVID-19 2.5 دقیقه بود ، این نشان می دهد که مشتریان هنگام تماس س questionsالات بیشتری دارند.

صنعت خودرو نیز پس از قفل شدن میزان تماس بیشتری را مشاهده کرد ، این نشانگر دیگری است که مشتریان قبل از مراجعه حضوری به نمایندگی ها ، از طریق تلفن به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و روش های ایمنی هستند.

گیل راجرز ، بنیانگذار و مدیرعامل آژانس اتمی ، توضیح می دهد که خریداران خودرو قبل از COVID ، معمولاً تحقیقات زیادی را در اینترنت انجام می دهند و حتی قبل از حضور در مکالمه حضوری ، با نمایندگی تماس می گیرند ، از طریق ایمیل یا گفتگو می کنند.

وی خاطرنشان کرد که بیش از نیمی از خریداران اتومبیل بدون قرار ملاقات یا سوابق تماس با نمایندگی وارد این کشور شده اند.

او می گوید: “اکنون” ، با محدودیت هایی از نوع “پناهگاه در محل” و ترس مردم از فضاهای عمومی ، من فکر می کنم آنها مکالمات را به تلفن منتقل کرده اند. آنها زمان بیشتری را صرف پرسیدن س questionsالات تلفنی می کنند و این فقط در مقابل نمایش دادن نیست. “

3. در کانال ها حضور داشته باشید و سازگار باشید

اگرچه از زمان قفل مجدد تأسیسات مجدداً بازگشایی شده اند ، بسیاری از مشتریان هنوز در مورد چگونگی و زمان ایمن بازدید از مکانهای فیزیکی و همچنین اقدامات و اقدامات احتیاطی ایمنی مطمئن نیستند.

کلید هوازدگی طوفان COVID-19 برای SMB ها در ارائه تجربه برتر مشتری و حفظ خطوط ارتباطی – بصورت آنلاین ، تلفنی و حضوری برای مشتریان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی  تقسیم گوگل: توضیحات متا خلاصه مطالب را ارائه می دهد

حداکثر 65٪ از مصرف کنندگان گفتند که احتمال خرید از یک مارک را بر این اساس کنترل می کنند که برند چگونه پاسخ خود را به بیماری همه گیر مدیریت می کند.

برای کمک به افزایش اعتماد به نفس که شما بحران را به خوبی مدیریت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که اقدامات ایمنی شما برای بهداشت و فاصله اجتماعی در همه نقاط تماس از جمله:

  • ایمیل ها
  • ضبط صدا
  • علامت گذاری در محل کسب و کار شما.

خرید آنلاین در طی همه گیری 25٪ افزایش یافته است ، اما بسیاری از مشتریان هنوز خواهان تعامل انسانی هستند.

ارائه پاسخ های خاص به راحتی بصورت آنلاین انجام می شود ، مانند ساعتها و گزینه های تحویل یا تحویل.

اما برخی از س questionsالات – مانند س thoseالات مربوط به موجودی کالا یا فرآیندهای خرید جدید و پروتکل های ایمنی – ممکن است بهتر از طریق تلفن پاسخ داده شود ، جایی که می توانید جزئیات شخصی را ارائه دهید یا نگرانی های پیگیری را برطرف کنید.

از آنجا که مشتریان به کانال های بیشتری اعتماد می کنند ، ارائه تجربه مشتری مداوم در کانال ها از اهمیت فزاینده ای برخوردار است.

مشتریان خواهان انتقال آرام بین مشارکت وب ، تلفن و مشارکت حضوری هستند.

CallRail داده های تماس در زمان واقعی را ارائه می دهد تا بتوانید نتایج کمپین ها را از طریق وب یا منابع آفلاین ردیابی و مقایسه کنید.

از آنجا ، می توانید درباره آنچه مورد علاقه مشتریان است بیشتر بدانید و این تلاش ها را در کانال ها اعمال کنید.

داده های تماس CallRail بینش بیشتری را ارائه می دهد که می تواند برای SMB ها مفید باشد زیرا آنها به دنبال راه اندازی مجدد کار خود هستند.

برای خواندن گزارش کامل ، گزارش کامل CallRail را بارگیری کنید ، “تماس های تلفنی 100 میلی متری نشان می دهد SMB ها چگونه در یک بیماری همه گیر سازگار می شوند.”


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: تصویر توسط CallRail. با اجازه استفاده می شود.
عکس در پست: تصاویر توسط CallRail. با اجازه استفاده می شود.