چگونه SEO باید در مورد رتبه بندی با مارک Traphagen متفاوت فکر کند [PODCAST]

برای قسمت 191 نمایشگاه ژورنال موتور جستجو ، من فرصت داشتم با مارك ترافگن ، معاون رئیس جمهور ، بازاریابی محصول و آموزش در seoClarity مصاحبه كنم.

Traphagen در مورد اینکه چگونه و چرا متخصصان سئو باید در مورد رتبه بندی های امروز و فراتر از آن فکر کنند ، صحبت می کند.

چگونه SEO ها باید در مورد رتبه بندی متفاوت فکر کنند

امروز با تغییر و تحول جستجو در مقابل 10 سال پیش چه اتفاقی می افتد؟

مارک Traphagen (MT): به نظر می رسد بسیاری از ما که در صنعت بازاریابی جستجو هستیم ، مطمئناً احساس می کنیم که آن را تسریع کرده و همه ما می دانیم که این می تواند یک ترفند ذهن ما باشد.

همیشه به نظر می رسد که در زمان حال بیش از گذشته در همه ما اتفاق افتاده است ، حتی در زندگی ما.

اما در seoClarity ، ما در واقع آن موارد را ردیابی می کنیم.

ما به معنای واقعی کلمه صدها هزار عکس از صفحه ، به عنوان مثال ، از جستجوی مشتریان ، نتایج جستجوی واقعی هر روز می گیریم.

ما سالها پیگیری داده ها در مورد آن داریم و مشاهده می کنیم که چگونه SERP تغییر می کند.

آنچه ما دیدیم این است که طی دو تا سه سال گذشته ، قطعاً با سرعتی تغییر می کند که از نظر نمایی بالاتر از همه سالهای تاریخ جستجو قبل از آن است.

ما واقعاً شاهد آن تغییرات هستیم ، داده هایی داریم که می توانیم آن ها را ردیابی کنیم.

سپس می پرسید که چرا چنین است یا چگونه این اتفاق می افتد؟

من فکر می کنم بسیاری از این موارد فقط مربوط به پیشرفت های اتوماسیون ، به ویژه یادگیری ماشین و چه هوش مصنوعی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو از آن استفاده می کنند.

سالها پیش تمام این موارد نبوده است که اگر بخواهیم چیزی را تغییر دهیم ، این به روزهای قانون اسلاید برمی گردد ، مهندسان مجبور بودند آنرا بفهمند و آنرا برنامه ریزی کنند و کدگذاری کنند و آن را کدگذاری کنند. نوع چیز

مقاله پیشنهادی  Google پیدا کردن مشاغل ، دستور العمل ها و محصولات آسان تر می شود

اکنون بسیاری از این کارها با سرعت بسیار بیشتری انجام می شود و با استفاده از مواردی مانند یادگیری ماشین به Google می توان چابک تر بود و مرتباً چیزها را تغییر داده و چیزهای جدید را آزمایش می کنید و تنظیم می کنید ، بنابراین جستجو تقریباً روزانه تغییر می کند.

اگر اوضاع خیلی سریع تغییر می کنند ، آیا ما حتی باید از تغییرات پیروی کنیم؟ چگونه می توانیم تنظیم کنیم و چگونه واقعاً روی پیگیری آن تمرکز می کنیم؟

MT: من فکر می کنم یکی از بزرگترین تغییر در نگرش که من می بینم موفق ترین SEO ها این است که در برابر وسوسه ایستادگی در برابر هر تغییری که اتفاق می افتد مقاومت می کند.

مانند هر بروزرسانی ، هر پیکربندی مجدد صفحه نتایج جستجو ، دستورالعمل جدید خواننده جستجو که منتشر می شود.

منظور من این است که شما می خواهید از آن چیزها پیروی کنید و جالب است که آنها بدانید و می خواهید آنها را بدانید ، اما فکر می کنم اکنون مدتی بوده ایم که هوشمندترین SEO ها متوجه شده اند که بیشترین ارزش را برای شرکت ها یا مشتری های آنها ناشی از نگه داشتن یک تصویر بزرگ و بازگشت به اصول است:

  • بهبود وضعیت فنی سایت شما.
  • همیشه وضعیت محتوای خود را بهبود بخشید.
  • ایجاد همه چیز از رابط های کاربر یا تجربه تا آنچه در مورد محتوا است.

همه این موارد را در نظر کاربر می گذاریم.

از آنجا که تصویر بزرگ این است ، آنچه گوگل در حال حرکت به سمت آن است و سال به سال به سمت بهتر و بهتر شدن می رود ، مطابق با تجربه کاربران است – مطابق با آنچه کاربر ایده آل گوگل در واقع سعی در دستیابی و استفاده دارد.

بنابراین ، من نمی گویم چیزهای کوچک را نادیده بگیرم ، اما با روند لحظه به لحظه تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

برنت سستوراس (قبل از میلاد): اما هرچه بیشتر از همین حالا شروع به دیدن تکامل جستجو کنید ، بیشتر احساس می کنید که مردم به داشتن دانش نیاز داشته باشند تا بتوانند آن را تشخیص دهند.

مقاله پیشنهادی  Google در مورد اینکه آیا ارزش پیوند با سن تغییر می کند

همانطور که گفتید ، SEO های واقعاً زرنگ و دانا در حال حاضر بسیار ضروری هستند ، با توجه به این واقعیت که باید بتوانید مشخص کنید کدام یک از این اشیاء روشن و براق ارزش تعقیب را دارد ، نمی گویید؟

MT: واقعاً خوب است و فکر می کنم از هر زمان دیگری ضروری تر است. و حوزه تخصص تغییر کرده است.

همانطور که قبلاً آن را بیان کرده بودید ، حداقل در روزهای قدیمی حداقل ، اگر می دانید چگونه پیوند ساخت را می دانید ، می توانید یک SEO باشید ، به اندازه کافی می دانستید که سایت شما به راحتی قابل خزیدن است ، و کمی درک درستی از آن دارید اهمیت محتوا ، مواردی از این دست.

اما اکنون این بخش تبدیل شده است به تخصص و تخصص مورد نیاز ، که برای صنعت بسیار عالی است ، برای مشاغل ما ، کسانی که مایل به سرمایه گذاری در وقت و تبدیل به کارشناسان آن هستند.

اکنون ما باید تصمیم گیرندگان واقعی باشیم ، تصمیم گیرندگان بازاریابی در جایی که به آنها می پردازیم ، همانطور که شما گفتیم ، مهمترین چیز این است:

  • اولویت چیست؟
  • کجا وقت خودم را سپری کنم؟

در حال حاضر وقتی که ما این را ضبط می کنیم ، ما در میان تجربه همه گیر بودن هستیم و فکر می کنم این بیش از هر زمان دیگری به خانه می آید.

اما یکی از کارهایی که یک بحران انجام می دهد این است که شما را به آنچه در واقع مهم است متمرکز شوید.

برای رسیدن به چه چیزهایی نیاز داریم؟

بنابراین داشتن داده بسیار مهم است.

فکر می کنم بیشتر و بیشتر جستجوگرها متوجه می شوند که من نه تنها به بهترین اطلاعات ممکن دسترسی ندارم بلکه باید از این تجربه و خرد استفاده کنم:

  • اطلاعات مهم چیست؟
  • ابتدا باید به چه چیزی نگاه کنم؟
  • چه مفهومی داره؟

سپس ، ثانیا ، ارتباط این موضوع به بقیه سازمان من یا مشتری های من بسته به وضعیت شما ، به آنها کمک می کند تا درک کنند که چگونه می توانیم با هم همکاری کنیم تا پیشرفت هایی را که انجام می شود ، ایجاد کنیم.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان کلمات کلیدی را در نسخه خود اضافه کرد در حالی که Google شما را دوست دارد

چگونه افراد باید در مورد رتبه بندی گزارش ها در رابطه با تصمیم گیری سئو فکر کنند؟

MT: رتبه بندی گزارش ها هنوز هم برای آنچه هستند ارزشمند هستند.

اما فکر می کنم آنچه ما می بینیم این است که اگر به آنچه که من به عنوان یک گزارش رتبه بندی سنتی به تنهایی متکی هستم ، اعتماد کنید ، می توانید تصویری بسیار گمراه کننده بگیرید.

و این خیلی خوب با آنچه ما لحظاتی پیش در مورد آن صحبت کردیم ، نه تنها داشتن داده و سپس پسوند بعدی داشتن داده های مناسب ، بلکه دانستن چگونگی جستجو در آن بسیار مناسب است.

  • کجا پای را خرد می کنید؟
  • کجا باید بروید؟
  • چه چیزی ممکن است از این داده ها گم شود؟

من فکر می کنم این داستان بزرگ با فراخوانی یک گزارش رتبه بندی سنتی (با تمرکز بر 10 پیوند آبی سنتی) است که دیگر نمی توانیم 10 مورد دیگر را طی کنیم …

بنابراین پیوندهای ساده به وب سایت شما در صفحه نتیجه جستجوی گوگل دیگر واقعیتی را که در بسیاری از نمایش داده شدگان جستجو رخ می دهد ، منعکس نمی کنند.

بارزترین نمونه ای که ما دیده ایم ، تعداد فزاینده ای از ویژگی های جستجو است ، که تمام مواردی هستند که می توانند در صفحه نتیجه جستجو یا حتی در آن پیوندهای وب سنتی ظاهر شوند که فقط آن پیوند قدیمی با مد قدیمی نیستند. شرح دو یا سه خط در زیر آن.

منابع بیشتر:

برای گوش دادن به این موتور جستجو پادکست نمایش با مارک Traphagen:

برای گوش دادن به سایر نمایشگاه های ژورنال موتور جستجو ، از بایگانی پادکست ما دیدن کنید پادکست ها!


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا