چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]

در روزهای ابتدایی کار SEO من ، یک همکار ارشد به من توصیه کرده بود که من تلاش هایم را فقط بر روی کلمات کلیدی بدون مارک متمرکز کنم.

منطق این توصیه این بود که وب سایت ها مزیت ذاتی دارند تا بتوانند برای کلمات کلیدی مارک خاص خود – مانند نام شرکت یا محصولات آن – از رقبا خارج شوند.

که منصفانه باشد ، تا حدودی درست است.

با این وجود ، مشکل این استراتژی این است که رتبه بندی در صفحه یک برای یک کلمه کلیدی مارک شده تنها اولین قطعه از پازل SEO است.

قطعه دوم این معما اطمینان از اینکه لیست SERP و محتوای صفحه در حد امکان برای کاربران مفید است – برای هدایت بازدیدهای بیشتر SEO ، بازدید کنندگان بی نظیر و تبدیل برای وب سایت است.

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]مشاهده وب سایت خود در صفحه 1 اولین قطعه از پازل سئو است. قطعه دوم تهیه لیست و صفحه SERP تا حد امکان مفید است.

در ادامه این پست ، می آموزید که چگونه یک فرصت کلمه کلیدی مارک دار را شناسایی کنید ، به علاوه نکاتی را در مورد نحوه ایجاد و بهینه سازی صفحات فرود دلخواه خود برای رتبه بندی ارائه دهید – با استفاده از یک مثال در زندگی واقعی از FOX.com.

چگونه فرصت مناسب را بیابیم

بهترین راه برای یافتن کلمات کلیدی “درست” برای کمپین SEO شما مشورت با ابزار ردیابی کلمات کلیدی خود برای پاسخ به سؤالات زیر است:

  • کدام پرس و جوهای مارک دار محبوب ترین هستند (یعنی حجم جستجوی ماهانه بالا)؟
    • آیا مضامین مشترک در نمایش داده شد؟
  • چه URL ای برای این نمایش داده شدگان مارک رتبه بندی خوبی دارد؟
    • آیا آدرس اینترنتی معنی دارد؟
    • آیا وسوسه می شوید که از طریق Google بر اساس ابرداده خود از Google کلیک کنید؟
    • آیا پس از کلیک روی محتوای موجود در صفحه راضی خواهید شد؟
  • چگونه رقبا برای انواع مشابهی از پرس و جوهای مارک شده عمل می کنند؟
مقاله پیشنهادی  Google در فهرست تغییرات فهرست شده و رتبه بندی

مثال FOX

نمایش داده شد با نام تجاری معروف

در مورد FOX ، متوجه شدم که کلمات کلیدی ژانر مارک دار (یعنی تکرارهای “FOX [Genre] نشان می دهد ») در مجموع حجم جستجوی ماهانه عالی را ارائه می دهد.

رتبه بندی صفحه عجیب برای آن در SERP ها

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]صفحه فرود “مرکز تفریحی” عمومی رتبه اول برای همه سؤالات ژانر مارک رتبه اول را دارد. این علیرغم ابرداده غیر توصیفش!

و در حالی که FOX.com در صفحه 1 ، رتبه 1 نمایش داده شد ، صفحه رتبه بندی بسیار مفید نبود.

مثال زیر را ببینید:

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]هنگامی که یک جستجوگر Google در هر پرس و جو ژانر مارک تایپ کرد ، صفحه فرود “مرکز تفریحی” عمومی رتبه اول را به خود اختصاص می دهد. این علیرغم ابرداده غیر توصیفش!

رقبا در این زمینه عملکرد بهتری دارند

برای مقایسه ، من بررسی کردم که سایر فعالان صنعت برای بهینه سازی سؤالات مشابه ، چه کاری انجام می دهند.

همانطور که معلوم شد ، بیشتر صفحات فرود را برای هر ژانر محتوایی که ارائه می دادند اختصاص داده بودند.

مثالهای زیر را ببینید:

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]این صفحات فرود همچنین دارای ابرداده های بهینه شده ای هستند که کاربران را قادر می سازد از طریق آن کلیک کنند. به علاوه ، رتبه خود را برای نسخه های کلیدی کلیدی بدون مارک تقویت کنید (به عنوان مثال ، “نمایش های انیمیشن”).

با توجه به این موارد ، من برای بهبود عملکرد SEO FOX.com برای صفحات فرود ژانر کار کردم.

نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای فرصت سعید

استراتژی 1: ایجاد (یا بهبود) صفحه رتبه بندی شده

در بسیاری از موارد ، مرحله بعدی ساخت صفحه جدیدی است که برای پرس و جو مطابقت دارد.

مقاله پیشنهادی  نحوه (دوباره) ساختن آژانس سئو امروز: تغییر مدل های کسب و کار

چند سوال برای شروع کار:

  • به نظر من قصد کاربر در پشت این کلمه کلیدی چیست؟
  • آیا انتظار دارم نوع محتوا را که در صفحه یافت می شود ، بر اساس کلمه کلیدی جستجو کند؟
  • چه صفحات وب دیگری برای این کلمه کلیدی رتبه بندی خوبی دارند؟
  • صفحات رقیب به دنبال همان نوع پرس و جو مارک شده خود هستند؟

استراتژی 2: رتبه بندی صفحه “صحیح”

در موارد دیگر ، بهترین انتخاب ایجاد تغییر در وب سایت شما برای دستیابی به رتبه “صفحه” مناسب برای کلید واژه مارک است.

اگر فهمیدید که صفحه “درست” برای فرصت کلمه کلیدی مارک شده شما رتبه بندی نمی شود – یا از آن بدتر ، از فهرست Google از بین نمی رود – چهار نکته را درباره چگونگی اصلاح (استفاده از FOX به عنوان نمونه) بخوانید!

مثال FOX

راه حل FOX این بود که صفحات “صحیح” برای کلمات کلیدی ژانر مارک رتبه بندی شوند.

به طور خاص ، چندین صفحه فرود مخصوص ژانر آن در حال حاضر در سایت زندگی می کنند.

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]FOX.com دارای صفحات فرود برای انواع ژانرها بود. با این حال ، آنها برای کلمات کلیدی رتبه بندی نمی کردند و ترافیک محدودی داشتند.

نکته 1: اطمینان حاصل کنید که صفحات کدهای صحیح وضعیت را به Google ارائه دهند

اولین چیزی که من کشف کردم این بود که برخی از صفحات ژانر FOX در حال ارائه 404 خطا به Google بودند ، بنابراین ما آنها را برای ارائه 200 مناسب تعمیر کردیم.

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]

نکته 2: برچسب های متعارف خود ارجاع به صفحات را اضافه کنید

علاوه بر کدهای پاسخ خطایی 404 ، صفحات ژانر FOX.com برچسبهای متعارف انتخاب شده توسط کاربر را نیز از دست نمی داد.

مقاله پیشنهادی  Google SEO Mythbusting: آیا محتوای بیشتر بهتر است؟

گوگل انتخاب کرده است برای فهرست بندی هیچ یک از آنها تمام صفحات ژانر را به عنوان “تکراری” در صفحه / live در نظر می گرفت.

ما این را هم اصلاح کردیم.

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]

نکته 3: نسخه های استاتیک ، HTML همه صفحات را ایجاد کنید

این اشتباه بود که گوگل فکر کرد که تمام صفحات فیلتر ژانر با صفحه / live کپی می شوند.

با بررسی URL های موجود در کنسول جستجوی Google ، متوجه شدم که ربات ها نمی توانند به درستی آنها را ببینند.

FOX.com با ReactJS ساخته شد ، راه حل برای ما ایجاد نسخه های استاتیک و HTML صفحات بود تا گوگل بهتر بتواند مطالب موجود در صفحات را بخواند.

نتایج ، در زیر:

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]

نکته 4: پیاده سازی ابرداده های بهینه شده و سفارشی

سرانجام ، من نیاز داشتم که تمام صفحات ژانر را با برچسب های متا بهینه سازی شده خود تنظیم کنم.

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]پیش از این – صفحات ژانر دارای ابرداده های توصیفی غیرقابل توصیف است که با ده ها صفحه دیگر کپی بود.
چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]صفحات بعد از ژانر فوق داده توصیفی با کلمات کلیدی استراتژیک دارند.

ما همچنین اطلاعات فوق داده صفحه “Entertainment Hub” را به روز کردیم تا توصیفی تر باشد و به آن کمک کنیم تا برای کلمات کلیدی “صحیح” خود رتبه بندی کند.

چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]قبل – صفحه سرگرمی هاب دارای همان فوق داده های توصیفی غیر توصیف به عنوان صفحات فرود ژانر است.
چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]صفحه After – Entertainment Hub دارای ابرداده بی نظیری است که با انواع محتوا ارائه می دهد.

نتایج (تاکنون)

تمام تغییرات فوق تا 19 ژانویه سال 2020 در FOX.com انجام شد.

و در حالی که بهینه سازی ها زمان لازم برای شروع کار را دارند ، در طی سه ماه گذشته شاهد پیشرفت های امیدوار کننده ای بوده ایم.

به طور خاص ، صفحات ژانر FOX.com و صفحه سرگرمی هاب به هدایت بازدیدهای ارگانیک ، بازدید کنندگان بی نظیر و شروع محتوا به وب سایت کمک کرده اند.

جزئیات را در زیر ببینید:

صفحات ژانر:

  • 66٪ بازدیدهای ارگانیک از طریق این صفحات افزایش می یابد.
  • 66٪ بازدید کنندگان بی نظیر که از طریق این صفحات وارد می شوند افزایش می یابد.
  • افزایش 51٪ در محتوای سئو از طریق این صفحات شروع می شود.
چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]داده ها: سه ماه گذشته در مقابل سه ماه گذشته.

صفحه مرکز سرگرمی:

  • 16٪ بازدیدهای ارگانیک از طریق این صفحه افزایش می یابد.
  • 16٪ بازدید کنندگان بی نظیر که از طریق این صفحه وارد می شوند افزایش می یابد.
  • 92٪ افزایش محتوای سئو از طریق این صفحه وارد می شود.
چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]داده ها: سه ماه گذشته در مقابل سه ماه گذشته.

نتیجه

برای اینکه همه شما را از این مطالعه موردی پذیرش کند ، من به شدت توصیه می کنم در مورد صفحات رتبه بندی شده برای سؤالات مارک مشتریان خود فکر جدی داشته باشید.

با به دست آوردن زمان برای حسابرسی از صفحات رتبه بندی شده برای کلمات کلیدی مارک VIP مشتریان می توانید اطلاعات جالب را کشف کنید.

و بهینه سازی این کلمات کلیدی مارک شده می تواند پیشرفت قابل توجهی در ترافیک و تبدیل SEO سایت داشته باشد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020