چگونه یک کارشناس سئو شوید

بنابراین می خواهید یک کارشناس سئو شوید.

من کاملا می توانم درک کنم که چرا

دلایل زیادی برای دوست داشتن سئو وجود دارد.

SEO جذاب است.

سئو یک زمینه سریع و تقاضا است که طول عمر زیادی در پیش دارد.

اما این بدان معناست که SEO همچنین افرادی را جذب می کند که فقط آن را به عنوان گرفتن پول آسان یا کار از خانه می بینند.

آنها بعضی از وبلاگها را اینجا و آنجا می خوانند ، اصطلاحات را می آموزند ، و voila! آنها عنوان خود را در LinkedIn به “کارشناس SEO” تغییر می دهند.

بعد از چند روز

یا بدتر ، چند ساعت.

🤦

این مثل خواندن چند کتاب پزشکی است و خود را پزشک می نامید.

این چطور کار نمی کند

تخصص سئو ، مانند هر زمینه دیگر ، به زمان ، تعهد و تجربه نیاز دارد.

شما فقط نمی توانید خود را یک متخصص SEO اعلام کنید.

این دیگر یک زمینه جوان نیست.

کارشناسانی هستند که اکنون چندین دهه است که SEO را انجام می دهند.

برای پیاده روی آنها آماده هستید؟

در اینجا 21 موردی که باید بدانید برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

1. اصول SEO را درک کنید

برای اینکه متخصص شوید ، از اصول اولیه شروع کنید. شما باید درک کنید که مخاطبان و موتورهای جستجو چگونه در تعامل هستند و چه کارهایی می توانید انجام دهید تا بهینه سازی محتوا را بهینه کنید.

یادگیری اصول اولیه به سه مؤلفه اصلی کاهش می یابد:

  • انواع محتواهایی که کاربران می خواهند ، انتظار یا نیاز دارند. این همه مربوط به قصد کاربر است.
  • عملکرد داخلی نحوه موتورهای جستجو واقعاً کار
  • ابزارها و تکنیک های لازم برای بهینه سازی وب سایت ها.

بدون این پیش زمینه ، شما ممکن است قادر به توضیح “چه” ، اما نه “چرا” باشید.

به عنوان کسی که 15 سال در این صنعت کار کرده است ، دانستن اینکه چرا شما را جدا می کند.

هنگامی که به جنبه های پیشرفته تر SEO می پردازید ، دانستن اینکه چرا چیزها به روشی هستند که شما را مؤثرتر می کند.

در ژورنال موتور جستجو ، کتاب الکترونیکی ایجاد کردیم که اصول SEO را در بر می گیرد.

2. وب سایت های خود را بسازید

هنگامی که اصول SEO را درک کردید ، وقت آن رسیده که آنها را بکار بگیرید.

بیشتر افراد جوان به شما خواهند گفت که بیشترین کار را با ساختن سایت ها و شکستن چیزها داشته اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هنگامی که من با او در نمایشگاه ژورنال موتور جستجو مصاحبه کردم ، رایان جونز از Razorfish خوب گفت:

“فقط سعی نکنید SEO را برای مارک های بزرگ انجام دهید. شروع به انجام SEO برای خود کنید. چیزی درست کنید. این یک وبلاگ ، سایت وابسته یا یک برنامه است … این کار را برای خودتان انجام دهید و مهارت های خود را از این طریق آراسته کنید. “

یادگیری HTML یادگیری تمام برچسب ها. تست.

با محتوا مطابقت داشته باشید و ببینید که چگونه در SERP ها تجلی پیدا می کند.

موضوعی را انتخاب کنید که در آن هستید. این کار ایجاد محتوا را آسانتر می کند.

شما می خواهید بیشتر وقت خود را صرف ساخت و بهینه سازی مطالب کنید ، نه نوشتن آن.

3. وردپرس را بیاموزید

یک سوم وب سایت ها با وردپرس ساخته شده اند.

بنابراین اگر می خواهید یک متخصص سئو باشید ، باید آن را به خوبی بدانید.

این نه تنها که همه گیر است بلکه بهترین CMS برای SEO است.

وردپرس برای کارکردهایی مناسب است که مستقیماً (به عنوان مثال ، ابرداده) و به طور غیر مستقیم (به عنوان مثال UX) بر عملکرد سئو تأثیر می گذارد.

آموزش وردپرس خود را با این لیست عالی از منابع Kinsta شروع کنید.

4. کنسول جستجوی Google Analytics و Google را بیاموزید

جوانب مثبت سئو از ابزارهای متنوعی برای بهینه سازی محتوا و تحلیل اثربخشی آنها استفاده می کنند.

Google Analytics و کنسول جستجوی گوگل برای هر مرکز فرمان جستجوگرها ضروری هستند.

Google Analytics همه چیز درباره اندازه گیری و گزارش است.

کنسول جستجوی Google شما را قادر می سازد که سایت خود را بهینه کنید.

تخصص سئو مستلزم تسلط بر هر دو است.

5- هر روز درباره SEO جستجو کنید

یادت هست تعهد را ذکر کردم؟

شما باید تصمیم بگیرید روزانه در مورد SEO جستجو کنید.

موتورهای اصلی جستجو هر روز تغییراتی ایجاد می کنند و شما هرگز از تأثیراتی که در رتبه بندی های شما خواهد داشت نمی دانید.

همکاران ، مشتریان و کارفرمایان شما – آنها انتظار دارند که شما جواب داشته باشید.

تبدیل شدن به خبر seo خبر خبررسانی

به روز نگه داشتن مطالب SEO روزانه شما را تازه می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نمیدانید از کجا شروع کنید؟ برای شروع این لیست از 25 منبع قابل اعتماد را امتحان کنید.

مقاله پیشنهادی  نحوه اجرای ممیزی فانوس دریایی خودکار بر روی تغییرات وردپرس

6. درک کنید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

این می تواند احساس کند که بیشتر سرنوشت شما در دست موتورهای جستجو است.

و چنین می کند

به همین دلیل باید در مورد خزنده ها بدانید.

این رباتها در مورد کیفیت و ارتباط محتوای شما تصمیم گیری می کنند.

چندین عامل مهم این تصمیمات را هدایت می کنند.

درک هدف از جستجوی ، ارتباط ، کیفیت محتوا ، پیوندها و قابلیت استفاده به شما کمک می کند تا درک کنید که چرا الگوریتم ها به روشی که انجام می دهند عمل می کنند.

موتورهای جستجو جعبه ای سیاه هستند – آنها سس مخفی محصولات خود را نشان نمی دهند.

اما می توانید از این فاکتورهای شناخته شده برای بهینه سازی سایت خود استفاده کرده و پا به پا بگذارید.

اگر می خواهید به حقایق واقعی ثبت اختراعات Google بپردازید ، سئو بیل اسلاوسکی را از طریق وبلاگ Sea بررسی کنید.

یا با خواندن کتاب الکترونیکی ما شیرجه بزنید: موتور موتور چگونه کار می کند.

7. دستورالعمل های مربوط به کیفیت گوگل را بخوانید

برای یک نگاه عمیق تر در پشت پرده ، دستورالعمل های کیفیت رابط Google را مطالعه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Google افراد را برای رتبه بندی وب سایتها استخدام می کند و این راهنما عواملی را که به دنبال آنها جستجو شده است را پوشش می دهد.

این یک خواندن کوتاه نیست

شاید با نسخه ساده مطالب آن ، معروف به E-A-T آشنا باشید:

  • تجربه و تخصص
  • اقتدار بودن
  • امانت

اگر فقط سطح متوسط ​​را شروع کرده اید یا حتی در سطح متوسط ​​هستید ، نسخه ساده شده مفید است ، اما برای اینکه یک متخصص شوید ، می بایست کل مطلب را بخوانید.

رأی دهندگان حرفه ای سئو نیستند – آنها هر روز مردم هستند.

مشابه رباتهای موتورهای جستجو ، این رندرها تاثیری در عملکرد سایت شما دارند.

8- به SERP ها نگاه کنید

اینجاست که همه عمل است.

به صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) نگاه کنید.

  • چگونه آنها تشکیل شده اند؟
  • چه محتوایی نمایش می دهند؟
  • چه کسی این کار را به خوبی انجام می دهد؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

توجه داشته باشید که هنگام جستجوی انواع مختلف نمایش داده ، نتایج را تغییر می دهد.

ببینید چگونه این جستجوی “چگونه می توان سس آلفردو” را با “سس آلفردو” فرق کرد.

شما می توانید این قطعه های برجسته را برای دستور العمل ها مشاهده کنید زیرا در جعبه جستجو سوالی پرسیدم.

تبدیل شدن به دستور العمل های گوگل متخصص SEO

سپس ، در اینجا می توانید پانل دانش را در سمت راست مشاهده کنید.

تبدیل شدن به پنل دانش سئو خبره

Google تصمیم می گیرد در مورد هدف در پشت این سؤال ها تصمیم بگیرد و محتوا را با فرمی ارائه دهد که فکر می کند کاربران بیشترین میزان را می خواهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین به SERP ها نگاه کنید.

زیاد.

9. در مورد SEO فنی اطلاعات کسب کنید

سئو فنی همه کارهایی است که شما می توانید سایت خود را برای خزیدن و فهرست بندی آسانتر کنید.

سئو فنی شامل قابلیت استفاده از موبایل ، سرعت سایت ، داده های ساخت یافته ، جاوا اسکریپت و کلیه مکانیسم هایی است که بر نحوه عملکرد یک وب سایت تأثیر می گذارد.

این عوامل در رتبه بندی یک سایت در SERP ها نقش دارند.

شما می توانید مطالب شگفت انگیز داشته باشید ، اما یک سایت کند یا سایت با اشکالات زیادی به عملکرد شما آسیب می رساند.

با داشتن محتوای بسیار زیادی برای رقابت با این سایت ، وب سایت با پایه و اساس محکم از SEO فنی می تواند استراتژی شما را ایجاد یا شکسته کند.

در راهنمای سئوی فنی ما بیشتر بدانید.

10. درباره استراتژی محتوا ، ایجاد ، بهینه سازی و ارتقاء اطلاعات کسب کنید

در حالی که SEO فنی به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا سایت شما را خزیده و فهرست بندی کنند ، درک مطلب به شما در بهبود تجربه کاربر ، زمان در سایت ، پیوندها و موارد دیگر کمک می کند.

رفته اند روزهایی که محتوا توسط یک استراتژی کلمه کلیدی اول ایجاد شده است.

از زمان بروزرسانی Hummingbird و RankBrain به صحنه آمدند ، باید محتوا در یک استراتژی کاربر اول ایجاد شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما فقط به این دلیل که شما محتوای را منتشر کرده اید ، به این معنی نیست که کاربران آن را پیدا می کنند.

برای افزودن زمینه به محتوا باید بهینه سازی شود تا موتورهای جستجو بتوانند نحوه طبقه بندی آن را درک کنند.

این محتوا همچنین باید توسط یک استراتژی تبلیغاتی پشتیبانی شود.

SEO به تنهایی کافی نیست – سایر کانال های بازاریابی (به عنوان مثال ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل) در موفقیت یا عدم موفقیت محتوای شما نقش دارند.

مقاله پیشنهادی  بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟

11. از تاکتیک های ایجاد لینک استفاده کنید که در واقع کار می کنند

ایجاد لینک یکی از اولین مواردی است که هنگام مطالعه سئو در مورد آن می آموزید.

و همچنین یکی از مباحث با مشکوک ترین مشکوک در آنجاست.

برای بهره مندی از ایجاد لینک ، شما نیاز دارید کیفیت پیوندها ، نه فقط کمیت

رسیدن به آنجا نیاز به ترکیبی از گزارشگری خوب و ایجاد روابط دارد.

روابط برای ایجاد پیوند بسیار مهم هستند. از من خواسته شد كه در این پست در PointVisible مشاركت كنم ، و این منجر به بازگشت پیوند خوبی به SEJ شد.

تبدیل شدن به متخصص جستجوگر دنی گودوین

اگر مبتدی هستید ، با کتاب الکترونیکی ما ، Link Building for Beginners شروع کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر کمی بیشتر در کنار هم هستید ، راهنمای عمیق تر پیوند ساختمان ما را بررسی کنید.

12. معنای چک لیست را ایجاد نکنید

ذهنیت لیست چک وقتی است که شما چنان به دنبال پیروی از یک رژیم هستید که انعطاف پذیر شوید و از اینکه وقتی این روال دیگر کار نمی کند ، بی خبر باشید.

موتورهای جستجو همیشه تغییر می کنند.

شما باید سازگار باشید ، و ذهنیت چک لیست به معنای کورکورانه از طریق لیست کارهای انجام شده است.

با گذشت زمان ، موارد موجود در آن لیست کارهای قدیمی منسوخ می شوند یا به روزرسانی های جدید را شامل نمی شوند.

سرانجام ، ذهنیت لیست چک بر نتایج شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

درعوض ، متفکر و نتیجه گرا باشید.

اگر رتبه بندی شما علیرغم رعایت لیست چک شما کاهش یافته است ، به فکر خلاقانه باشید.

کمک بخواهید.

آماده تغییر باشید.

فقط توسط لیست چک خود اسیر نشوید.

نکات زیر شما را به سمت منابع خوب راهنمایی می کند تا به شما در توسعه مستمر کمک کند.

13. به گروه های فیس بوک بپیوندید

فیس بوک مملو از گروه های فعال و مفیدی برای متخصصان سئو است. در اینجا فقط چند مورد ذکر شده است:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شبکه جهانی جستجوگرها

تبدیل شدن به انجمن جهانی خبره

سوالات بازاریابی دیجیتال

تبدیل شدن به SEO گروه فیسبوک خبره

نکات ، ترفندها و ابزار جستجوگرها

تبدیل شدن به ترفندهای راهنمایی SEO SEO

گروه های فیس بوک به شما امکان دسترسی به شبکه آماده همسالان را می دهند.

فقط به دنبال گروه های جستجوگر نباشید ، به دنبال گروه هایی باشید که شامل بازاریابان ، تولید کنندگان محتوا و جوانب رسانه های اجتماعی نیز باشد.

اگر علاقه ای به تجارت الکترونیکی یا بازاریابی B2B دارید ، به دنبال گروه هایی با آن مناطق تمرکز باشید.

وسعت گسترده شبکه ای که می توانید در فیس بوک به آن دسترسی داشته باشید بی نظیر است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

14. کارشناسان SEO را در توییتر دنبال کنید

بعضی اوقات شما نیاز به استراحت از وبلاگ ها و سایت های خبری معمولی خود دارید.

دنبال کردن کارشناسان سئو در توییتر یک روش دیگر برای دستیابی به ثروت دانش خود به شما می دهد.

از Twitter استفاده کنید تا آخرین اخبار را داشته باشید ، در مکالمات شرکت کنید و درباره موضوعات SEO که سیاه و سفید نیستند ، نظر دهید.

برای شروع ، سایر کارشناسان سئو را دنبال کنید که وبلاگ های برتر SEO در حال حاضر دنبال می شوند.

هنگامی که افراد صحیح را در توییتر دنبال می کنید ، دانش SEO شما را تیزتر می کند و شما را به فرصت هایی متصل می کند که شاید در غیر این صورت نشنیده اید.

من یک لیست از متخصصان را برای کمک به شما در شروع کار انتخاب کردم.

15. در کنفرانس های SEO و بازاریابی شرکت کنید

راه دیگر برای بالا بردن مهارت های شما حضور در مسابقات است.

کنفرانس ها و وبینارها منابع عالی برای یادگیری بیشتر در مورد جنبه های خاص بازاریابی محتوا هستند.

ممکن است رویدادهای حضوری فعلاً در دسترس باشد ، اما تعداد زیادی کنفرانس مجازی همچنان ادامه دارد.

ارائه ها شامل راهنمایی های تخصصی در مورد موضوعاتی هستند که مورد توجه اکثر جوانب مثبت SEO قرار می گیرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تبدیل شدن به برنامه کنفرانس تخصصی جستجوگر

آنها می توانند گران قیمت باشند ، اما یک کنفرانس عالی کاملاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

حضور در رویدادها این امکان را برای شما فراهم می کند که مستقیماً از متخصصان صنعت بشنوید ، فرصتی که ممکن است در غیر این صورت به آن نرسید.

در اینجا لیستی از رویدادهای عالی برای بررسی امسال و سال آینده آورده شده است.

16. به پادکست ها گوش دهید

وقتی به خواندن و تماشای نیاز به استراحت دارید ، گوش دهید.

پادکست ها در سالهای اخیر منفجر شده اند و این شامل پادکست هایی است که سئو را پوشش می دهد.

رفت و آمد خود را گوش دهید ، یا در حالی که مشغول پخت و پز هستید.

پادکست ها بهترین روش برای تغذیه مغز در هنگام کار چند وظیفه ای هستند.

مقاله پیشنهادی  25 اشتباه در جستجوگر وردپرس برای رفع رتبه های بهتر

می توانید هر تعداد قالب ، طول نمایش و میزبان را متناسب با فانتزی خود پیدا کنید.

من مسلماً مغرضانه هستم ، اما نمایش موتور ژورنال موتور جستجو برای بسیاری از بینش ها و نکات عالی از برخی از روشن ترین ذهن ها در سئو امروز را بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

17. شبکه شخصی خود را رشد دهید

شما همه چیز را نمی دانید.

شما تمام جواب ها را ندارید.

و در سئو احتمالاً هرگز چنین نخواهید کرد.

اما این خوب است!

برخی از متخصصان سئو که در کل JavaScript هستند ، متخصص هستند و هیچ چیز در مورد ایجاد لینک نمی دانند.

افراد دیگر در صنعت ما از نظر استراتژی و ارتقاء محتوا شگفت آور هستند ، اما از نظر برخی جنبه های فنی سئو وحشتناک هستند.

در بعضی از مواقع ، شما نیاز به کمک شخص دیگری در صنعت دارید.

بنابراین ساخت اتصالات را شروع کنید.

برای شروع ایجاد روابط از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

سیستم عامل هایی مانند توییتر و لینکدین این کار را بسیار آسان می کنند.

بهترین راه برای برقراری ارتباط و رشد شبکه شما این است که مایل به اشتراک گذاری اطلاعات باشید.

فقط نگیر و ببر

بده و بستان.

به یاد داشته باشید ، روابط یک خیابان دو طرفه است.

تجربیات و تخصص خود را با ما در میان بگذارید.

ایده این است که بطور مداوم در تماس باشیم و رابطه ای را با مردم ایجاد کنیم.

با گذشت زمان ، این اتصالات شروع به دیدن شما به عنوان یک متخصص می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همچنین ، درمورد مطالبی که دیگران به اشتراک گذاشته اند ، به اشتراک بگذارید و نظر دهید.

سرانجام ، می خواهید یک شبکه قابل اعتماد از افرادی که با آنها مشکل عیب یابی دارید ، ایده های گزاف گویی و راهنمایی ها ، راهبردها و سایر یادگیری ها را به اشتراک بگذارید.

18. از دوره های رایگان استفاده کنید

یکی از موارد عالی در مورد یادگیری سئو ثروت اطلاعات رایگان در دسترس شماست.

مطمئناً ، آشغالهای زیادی برای فیلتر کردن وجود دارد.

اما همچنین دوره های رایگان زیادی از شرکتها و مربیان بسیار محترم برگزار می شود.

به عنوان مثال Moz ، به شما امکان می دهد تا با موضوع کاوش کنید:

آکادمی موز

همچنین می توانید دوره های رایگان را از SEMrush و از طریق آزمایش های رایگان در Lynda.com پیدا کنید.

19. یادگیری و رشد مجموعه مهارتهای خود را ادامه دهید

هیچ هدف نهایی برای تبدیل شدن به یک متخصص وجود ندارد.

و بسیاری از مهارتهای دیگر در مجاورت سئو وجود دارد که شما را مؤثرتر می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

توسعه وب ، نوشتن کپی و یا حتی طراحی گرافیکی را مطالعه کنید.

با یک صنعت خاص آشنا شوید یا در نوع خاصی از محتوا تخصص داشته باشید.

گسترش مداوم مهارت خود باعث افزایش تخصص شما می شود و شما را به عنوان یک منبع آگاه تنظیم می کند.

و همچنین شما را با ارزش تر می کند – بنابراین می توانید درآمد بیشتری کسب کنید یا هزینه بیشتری بپردازید.

20. از اشتباهات خود بیاموزید و موفقیتهای خود را تکرار کنید

سئو علمی دقیق نیست و متخصصان از طریق آزمایش و خطا چیزهای زیادی می آموزند.

اشتباهات اجتناب ناپذیر است.

از آنها بیاموزید و حرکت کنید.

در سمت تلنگر ، هنگامی که کاری را انجام می دهید ، از آن یادداشت کنید.

دوباره این کار را انجام دهید

تا زمانی که کار نکند

سپس به یک اشتباه تبدیل می شود که می توانید از آن یاد بگیرید.

نکته: هرگز یادگیری و پیشرفت را متوقف نکنید.

21. صبور باشید

همانطور که در ابتدای این پست گفتم ، تبدیل شدن به یک کارشناس سئو زمان می برد.

سوار موج الگوریتم شوید.

با استفاده از به روزرسانی های ابزارهای جستجو ، از حالت تعطیل خارج شوید.

جامعه خود را بسازید.

هیچکدام از این موارد را نمی توان عجله کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما اگر اشتیاق به آن را دارید ، بازپرداخت شغلی پاداش بخش و تقاضا است.

خلاصه

بودن یک متخصص SEO ، دنیایی از فرصت ها را باز می کند.

شما می توانید در راه اندازی یک استارتاپ نقش اساسی داشته باشید.

می توانید حضور آنلاین یک شرکت 50 ساله را به روز کنید.

می توانید به یک سولپرائن کمک کنید تا مخاطبان جدیدی پیدا کند.

شما می توانید به یک خرده فروش کمک کنید تا اهداف فروش خود را کاهش دهد.

برای تبدیل شدن به آن منبع قابل اعتماد ، مهارتهای زیادی برای توسعه نیاز دارید.

اما همه چیز با صبر ، صداقت و گرسنگی برای یادگیری آغاز می شود.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020