چگونه همه گیر Coronavirus بر صنعت سفر تأثیر گذاشته است

اگر SEO ، PPC ، بازاریابی محتوا یا بازاریابی رسانه های اجتماعی را برای یک سازمان در صنعت مسافرتی مدیریت و یا هدایت می کنید ، می دانید که چقدر هتل ها ، خطوط هوایی ، خطوط کروز ، مقصد گردشگری و آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) به سختی ضربه خورده اند. توسط همه گیر کرونویروس.

اخبار بد به سرعت مسافرت می کند.

برای ماندن در بالای تأثیرات شیوع این کشور در تجارت ، من در خبرنامه روزنامه Skift مشترک می شوم. عناوین اخیر خوانده شده است:

بنابراین ، لازم نیست کاپیتان بدیهی باشید تا بدانید که قبل از شروع به کار سفر ، یک مدت زمان طول می کشد.

در واقع ، حتی طلسم Hotels.com برای مدتی از نظر اجتماعی فاصله می گیرد. و شما نیز باید

https://www.youtube.com/watch؟v=6dimCZCfGMI

بنابراین ، فقط چقدر طولانی است در حالی که؟

خوب ، Travelandmobility.tech به تازگی مقاله ای از کالین شونکک را منتشر کرده است با عنوان: تا چه مدت کوراو ویروس صنعت سفر را شکنجه می کند؟

خبرنامه دو هفته ای که توسط کارمندان فعلی یا سابق مرکز نوآوری لوفت هانزا نوشته شده است ، تجزیه و تحلیل داده های غیر متعارف را اجرا کرد که مدیران و مدیران سئو ، PPC ، بازاریابی محتوا یا بازاریابی رسانه های اجتماعی و همچنین مدیران در بازاریابی دیجیتال ، می خواهند برای خودشان بخوانند.

Schunck و همکارانش روندهای بارگیری اپلیکیشن چینی را در ردههای اصلی فناوری سفر و تحرک بررسی کردند ، از جمله:

  • مسافرت هوایی.
  • جستجو و رزرو آنلاین.
  • اقامت (هتل ها و آپارتمان ها).
  • تحرک شهری (اشتراک دوچرخه ، اتومبیل و اتومبیل سواری).
  • تورها و فعالیتها.

آنها برای هر بخش ، پنج برنامه برتر موبایل را بر اساس حجم بارگیری برنامه ها در 12 هفته گذشته در چین انتخاب کردند.

آنها سپس تغییر بیش از هفته در هفته بارگیری برنامه ها را محاسبه و خطوط روند را با استفاده از میانگین حرکت دو هفته ای صاف کردند.

این نتایج چشم نواز است و یک پاسخ بسیار مورد نیاز برای این سؤال ارائه می دهد: “چه مدت طول خواهد کشید تا صنعت سفر بتواند بر همه گیر COVID-19 غلبه کند؟”

چگونه همه گیر Coronavirus بر صنعت سفر تأثیر گذاشته است

همانطور که از تصویر بالا می بینید ، که مرکز نوآوری Lufthansa مجوز اشتراک خود را داده است ، چین شش هفته (42 روز) پس از قفل ووهان شروع به غلبه بر تقاضای مسافرت هوایی کرد.

با استفاده از همین روش ، Schunck و همکارانش همچنین به جستجوی داده هایی از 5 برنامه بارگیری شده تلفن همراه برای جستجوی و رزرو سیستم عامل ، اشتراک دوچرخه ، تردد با اتومبیل ، اتومبیل ، اسکان و همچنین تورها و فعالیتها پرداختند.

چگونه همه گیر Coronavirus بر صنعت سفر تأثیر گذاشته است

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، در هر یک از این دسته ها یک منحنی V شکل وجود دارد – اگرچه عمق و مدت زمان آن ها بر اساس طبقه بندی متفاوت است:

  • 21 روز برای دوچرخه ، اشتراک ماشین ، و همچنین تورها و فعالیتها.
  • 48 روز برای اقامت.

بر اساس این تجزیه و تحلیل ، Schunck و همکارانش گفتند:

وی گفت: “انتظار داریم روند بسته به اینکه چقدر اقدامات فعلی در کاهش شیوع Covid-19 موثر است ، روند مشابهی را در غرب مشاهده کنیم. مطمئناً می توان فرض کرد که با توجه به اقدامات شدید دولت چین برای مهار Covid-19 ، زمان بهبودی ممکن است در نیمکره غربی بیشتر طول بکشد. اگرچه این اقدامات در دموکراسی های آمریکایی و اروپایی سخت تر است ، اما ما هنوز معتقدیم که زمان بهبود شش هفته یک معیار معقول است. “

اکنون ، من نمی خواهم به شما امید دروغین بدهم.

معیار نوآوری Lufthansa Hub پیش بینی می کند که ممنوعیت سفر به شدت حفظ می شود به طوری که گسترش رمان ویروس جدید به طور مؤثر کنترل می شود.

این ممکن است یک فرض منطقی در آلمان باشد ، جایی که آزمایش زودهنگام و مداوم به حفظ نرخ مرگ و میر ناشی از کروناویروس کمک می کند.

بنرم افزار ممکن است در ایالات متحده بیش از حد خوش بینانه باشد ، جایی که عدم وجود غربالگری قوی تا زمان “خیلی دیر” اجازه می دهد COVID-19 برای هفته ها گسترش نیافت.

بنابراین ، من در آخر هفته با تعدادی از منابع صنعت تماس گرفتم ، و یک مدیر اجرایی در یک آژانس بین المللی بازاریابی دیجیتال با مشتریانی که در صنعت گردشگری و میهمان نوازی وجود دارند – که نمی خواستند نام آنها را نقل کنند – به من گفت:

وی گفت: “ما داده هایی را از چندین منبع دیدیم که نشان می دهد آسیا به طور کلی به جلو حرکت می کند – به ویژه چین. و همچنین داده هایی را مشاهده کرده ایم که ایتالیا – باور کنید یا نه – کم کم بیدار می شود. بنابراین ، برخی از مشتری های مسافرتی متوجه شده اند که باید مجدداً دوباره درگیر شوند و یا سهم بازار خود را حذف شده پیدا کنند. “

در طی آخر هفته ، حزقیل امانوئل ، یک کارشناس سیاست بهداشت و معاون محقق دانشگاه پنسیلوانیا ، اظهار داشت که عقب ماندگی ها در ماه ژوئن کاهش می یابد.

امانوئل نقشه راه خود را در یک مقاله نظر در نیویورک تایمز تشریح کرد – ما با اطمینان می توانیم در ماه ژوئن اقتصاد را دوباره شروع کنیم. چگونه است.

وی بر اساس پاسخ چین به ویروس ، وی پیشنهاد كرد كه یك دستور پناهگاه ملی در طی 8 تا 10 هفته آینده ، به استثنای كاركنان خدمات اساسی ، باید انتقال ویروس را از بین ببرد.

مقاله پیشنهادی  3 عنصر اساسی معماری وب سایت برای شرکت های حقوقی

بنابراین ، به خاطر استدلال ، بگذارید بگوییم که هشت تا 10 هفته دیگر – از هم اکنون تا اوایل ژوئن – قبل از شروع صنعت سفر برای بهبودی از “هراس عقلانی” ناشی از همه گیر کرونویوسی ، طول می کشد.

ممکن است این یک برآورد خوش بینانه به نظر برسد ، اما این درخشش “امید منطقی” به بازاریابان دیجیتالی در صنعت سفر اجازه می دهد تا برنامه ریزی برای بهترین سناریو را آغاز کنند.

سلام ، اکثر آنها برنامه های خود را برای بدترین سناریو دو هفته قبل به پایان رساندند ، بنابراین آنها این شرایط را تحت پوشش قرار داده اند.

این همچنین ما را قادر می سازد تا برخی از تلاشهای قهرمانانه بازاریابان دیجیتال در هتل ها ، خطوط هوایی ، خطوط کروز ، مقصد گردشگری و OTA را به جستجوی ، ارزیابی و تشخیص آنها بپردازیم.

اینها افرادی هستند که یک شمع را روشن کرده و آن را به عنوان یک چراغ جلو در پنجره می گذارند تا مسافران خسته شوند.

چگونه صنعت پاسخ می دهد

Marriott International

به عنوان مثال ، هتل ها و اقامتگاه های ماریوت برای درخشش چراغ های پنجره در شب با پیام های امید برای جوامع محلی و کل ملت.

مثالی از کمپین #MarriottStrong را در زیر مشاهده کنید ، که توسط هتل های ماریوت ارائه شده است.

انجمن هتل و اقامتگاه آمریکایی

و همچنین برای شناسایی بیش از 6500 خواص هتل در ایالات متحده که در نزدیکی مراکز مراقبت های بهداشتی قرار دارند و در دسترس کارگران مراقبت های بهداشتی خانه و سایر اولین پاسخ دهندگان قرار دارد ، به انجمن هتل و اقامتگاه آمریکایی (AHLA) اطلاع داده شده است.

AHLA نمایندگی از هر بخش از صنعت هتل ها از جمله زنجیره های اصلی ، هتل های مستقل ، شرکت های مدیریت ، REIT و همچنین تختخواب و صبحانه است.

چیپ راجرز ، رئیس و مدیرعامل AHLA ، در بیانیه ای گفت: “صنعت هتلداری برای حمایت و کمک به تقویت جوامع ما و اولین پاسخ دهندگان که در خط مقدم مقابله با این بحران مداوم در بهداشت عمومی قرار دارند ، بصورتی منحصر به فرد قرار دارد.”

وی افزود: “هتل ها همیشه عضو فعال جوامع محلی ما بوده اند و این بار فرقی نمی کند.”

AHLA تلاشهای خود را برای هتل ها انجام می دهد و با دولت های محلی ، ایالتی و فدرال همکاری می کند تا یک پایگاه داده از مکان های موجود برای استفاده ایجاد کند.

روی سفر کلیک کنید

Kudos to Click Travel ، آژانس مسافرتی شرکتهای مستقر در انگلستان که هتل ها را ترغیب می کند قبل از تعطیل با آنها تماس بگیرند.

چرا؟

زیرا کارگران بحران – از جمله پزشکان ، پرستاران و افسران پلیس – از آخرین محدودیت های مسافرتی معاف هستند.

آنها اکنون فقط هشت هفته دیگر درخواست رزرو بلوک می کنند.

در مقاله ای ، هتل های انگلستان کمی از رزرو بلوک برای کارگران بحران به دست می آورند ، جیل پالمر ، مدیر عامل شرکت Click Travel ، اخیراً به ماتیو پارسونز از Skift گفت:

“اگر هر مسافرتی و مسافرخانه برتر بسته باشند ، من نمی دانم این کارگران اصلی کجا خواهند ماند. باید مقداری بدهد و بگیرد. من می دانم که بعضی از هتل ها برای کارگران اصلی باز هستند و هر کاری را برای حمایت از آنها انجام می دهند ، اما این مسئله چالشی برای ما به وجود می آورد. “

با وجود این ، اخیراً آژانس 13360 شب هتل را برای مشتریان خود ، از جمله خدمات درمانی ملی انگلیس و نیروی پلیس بریتانیا ، تهیه کرده است.

بازدید از پرتغال

و kudos برای بازدید از پرتغال نمی توانید از ویدیوی امید به دلیل برخورداری از یادداشت صحیح در یک بحران پرش کنید.

این کمپین با قاطعیت در حال پیشرفت ، این ویدئو با توجه به ممنوعیت سفر برخی از اولین کلمات خود را نشان می دهد: “زمان آن است که متوقف شود.”

مکانهای دیدنی و صحنه های جذاب که در این فیلم دو دقیقه ای نمایش داده می شوند ، مطمئناً یک شخص را القا می کند که در آینده از پرتغال دیدن کنید ، اما به این ترتیب به فروش نمی رسد.

لحن “ما-در-این-با هم هستیم” در این روزهای تلاش احساس منطقی امیدوار می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=70tcUNgd8IM

خطوط هوایی جنوب غربی

Kudos به Southwest Airlines برای ایجاد انجمن هواپیمایی Southwest جهت به روزرسانی مشتریان خود و همچنین آپلود ویدیوهایی مانند مدیر عامل شرکت Gary Kelly Gives Kelly Gives Kelly Gives Kelly Gives Kelly Gives Kelly Gives Kelly Gives Kelly را به روزرسانی کرد.

این امکان را به شما مشتریان و ذینفعان می دهد تا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی Southwest Airlines را ببینند و بشنوند:

  • افکار او در مورد تجارت در این زمان بی سابقه.
  • کارهایی که رهبران ارشد آنها انجام می دهند تا بتوانند چگونه به بهترین وجه در تأثیر این بیماری حرکت کنند.
  • این قانون در انتظار ارائه کمک های بسیار لازم به کشور و صنعت هواپیمایی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=7J9a8ioX0oo

و به Linda Rutherford ، مدیر ارشد ارتباطات هواپیمایی Southwest Airlines ، برای افزودن به روزرسانی هایی مانند مدیر عامل شرکت گری کلی ، درباره تعهدات Southwest به مشتریان و تلاشهای تحریف اجتماعی در مورد تغییر وضعیت هنگامی صحبت می کنیم.

مقاله پیشنهادی  تمام آنچه نیاز است بدانید

او می داند که ارتباطات در اوایل و غالباً یکی از بهترین شیوه های بحران است.

https://www.youtube.com/watch؟v=N9GR9yL7AOM

Kudos به یک نماینده شیب دار آتلانتا برای شرکت هواپیمایی Southwest Airlines ، که عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود نشان می داد که کارمندان مراقبت های بهداشتی برای کمک به عازم نیویورک سیتی هستند.

این عکس قبل از عقب رانده شدن هواپیما از سمت دروازه گرفته شده است و همه کسانی که در پرواز هستند – از جمله سایر مسافران و خدمه پرواز – قلب را با دستان خود نشان می دهد.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

در حالی که بسیاری از ما همچنان اثرات بیماری همه گیر COVID-19 را احساس می کنیم ، هیچ کس نمی داند که دقیقاً مانند متخصصان پزشکی ما چه می گذرد. این سربازان روحانی شجاع در بحران خطر و قرار گرفتن در معرض خطر زیاد قرار دارند و مرتباً نیازهای دیگران را بالاتر از خود قرار می دهند. ایثار فداکارانه آنها پرتویی از نور در چنین شرایط تاریکی در دنیای ما است و هیچ قدر از قدردانی و تمجید کافی نخواهد بود. به دلیل شجاعت آنها ، خانواده ، دوستان ، همکاران ، همسایگان و سایر موارد شانس جنگی دارند. بیش از دهها نفر از متخصصان مراقبت های بهداشتی از آتلانتا در تماس روز گذشته جمعه گذشته برای خدمت در نیویورک پاسخ دادند. این عکس همه آن را مجسم می کند: شجاعت ، شجاعت و ایثار. اگر آسان بود ، همه این کار را می کردند ، اما می دانیم که اینگونه نیست. خوشبختانه ، این گروه و افراد بی شماری هر روز این کار را می کنند و برای همین ما برای همیشه سپاسگزار و در بدهی های آنها هستیم. بنابراین به همه اولین پاسخ دهندگان ، متخصصان پزشکی ، کارکنان بهداشت و درمان و هر کس دیگری در خط مقدم امروز و هر روز برای حفظ امنیت ما ، از شما سپاسگزارم. #SouthwestHeart (Day کارمند جنوب غربی Dayartra E.)

پستی که توسط Southwest Airlines (southwestair) به اشتراک گذاشته شده است

مشاور مشاور

و kudos را به Tripadvisor برای ایجاد اطلاعات در مورد مسافرت در این مواقع و همچنین تغییر سیاست های آنها برای کاربران در مورد لغو ها.

علاوه بر این ، مدیرعامل و بنیانگذار آنها ، استیو کافر ، نیز برای کمک به شرکت در سال پیش از حقوق خود برای سال استفاده می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=F9KZJ9fha2I

Jet2

Kudos به Jet2.com “شما چه انتظاری دارید؟” کمپین بازاریابی ایمیل.

این می گوید: “ممکن است همین حالا استراحت ها در حالت آماده باش قرار بگیرند ، اما ما هنوز هم می توانیم روزی را بیابیم. بنابراین چه چیزی شما را مشتاقانه منتظر می بینید که از آنجا خارج شوید؟ “

و ایمیلی که من دیدم نشان داد که چگونه سایر گیرندگان رای داده اند:

  • 53٪ ساحل است.
  • فرهنگ کشف 15٪.
  • 12٪ مزه غذاها.
  • 8٪ فعال می شوند.
  • 8٪ زندگی شبانه را تجربه کرده اند.
  • 4٪ خرید سوغات.

چگونه Pandemic Coronavirus بر صنعت مسافرت تأثیر گذاشته است

سفرزو

و kudos به Travelzoo برای جایگزینی پست الکترونیکی معمولی خود در 20 سفر برتر با شماره ای که با یک خط موضوعی باز شده است و بیانگر آنچه بسیاری از مردم احساس می کنند – هفته ای مثل هیچ دیگر نیست.

در بدنه ایمیل ، مدیر کل Travelzoo می گوید:

“من از تیمم خواسته ام این هفته 20 برتر ما را منتشر نکند ، و اشتیاق خود را برای سفر کنار بگذاریم تا از دولت ما در تلاش برای مهار ویروس با ماندن در خانه حمایت کنیم.”

وی سپس به چند سیاست جدید اشاره کرد که به مصرف کنندگان کمک می کند تا با اطمینان خاطر بتوانند اشتیاق خود را برای سفر دنبال کنند ، هنگامی که آنها بتوانند از این طریق مجدداً سرمایه گذاری کنند:

“پیش می رویم ، تقریباً تمام پیشنهادهایی که در مورد آنها به شما می گوییم کاملاً قابل استرداد است یا بدون مجازات قابل تغییر است. ما این مسئله را به وضوح برای هر پیشنهادی بیان خواهیم کرد تا ذهن شما راحت شود. ما حتی مجموعه جدیدی از پیشنهادات را ایجاد کرده ایم: شما مجبور نیستید هنگام خرید آنها ، تاریخ سفر را انتخاب کنید و آنها 100٪ قابل استرداد هستند ، بدون هیچ سؤالی پرسیده می شوند. “

چگونه همه گیر Coronavirus بر صنعت مسافرت تأثیر گذاشته است

مولن لوو

Kudos به MullenLowe ، یک آژانس تبلیغاتی یکپارچه کامل خدمات مستقر در بوستون برای تمرکز بر تغییر ذهنیت خود از تبلیغات به استراتژی.

برخی از مشتریان آژانس تبلیغاتی – از جمله JetBlue و رویال کارائیب – از اولین شرکتهایی بودند که با خاموش شدن جهانی افزایش یافتند.

و در پاسخ ، کلی فردریکسون ، رئیس جمهور مولن لو ، نوع جدیدی از مشاوره را به مشتریان داد:

“شما نمی توانید از یک بحران تبلیغ کنید. می توانید روی کارهایی که برای مشتریان انجام می دهید متمرکز شوید. “

با توجه به داستان گردهمایی Jon Chesto و Shirley Leung از The Boston Globe ، اینگونه است كه مدیران عامل محلی و رهبران كسب و كار با گسترش بحران coronavirus چگونه عمل كردند ، فردریكسون همچنین به مشتریان گفت كه باید از جایگاه و نقش خود در زندگی مشتریان خود مراقب باشند. متناسب با پیام خود را تنظیم کنید – به عنوان مثال به JetBlue ، به کانالهای رسانه اجتماعی خود کمک کنید تا سریعاً به مشتریان پاسخ دهند که به سرعت در حال گسترش هستند تا پروازها را انجام دهند یا پروازها را انجام دهند.

مقاله پیشنهادی  3 معیار برتر Google برای ارزیابی تجربه کاربر

فردریککسون گفت: “بیشتر مصرف کنندگان توجه ندارند که از مارک ها تا زمانی که این یک راه حل باشد ، گوش فرا دهند.” در جایی که ما در تلاش نیستیم چیزی بفروشیم بلکه سعی داریم چیزی را حل کنیم. “

وب خاص

و kudos به WebCertain ، که سئو بین المللی ، PPC بین المللی ، رسانه های اجتماعی جهانی و خدمات ترجمه را ارائه می دهد ، برای ارائه خدمات طراحی آگهی خود به شرکت های هتلداری به صورت رایگان سعی می کند تا در این بحران به آنها کمک کند.

اندی اتکینز-کروگر ، مدیرعامل گروه در WebCertain ، آخر هفته را به من گفت:

“فقط برای اینکه شما از اوضاع به شما احساس کنم – تیم من مشتریانی در جلسات و تماس های خود با سیلاب اشک دیده است.”

اما ، وی اضافه می کند:

“من کاملاً مطمئن هستم که سفر سریع تر از هر کسی که اعتقاد داشته باشد بازگشت خواهد کرد. من معتقدم که مصرف کنندگان ما را با تمایل فوری برای بازگشت به مسافرت ما را غافلگیر کرده و آماده پرداخت هزینه برای آن هستند. بسیاری از تعطیلات سالانه خود را به عنوان یک حق و یک ضرورت برای حفظ زندگی خود می دانند – و آنها برای هیچ کس نمی خواهند این کار را نادیده بگیرند. اما آنها به دنبال تغییر هستند. اتاق های هتل که دارای گواهینامه ضد عفونی شده پس از هر بازدید کننده قبلی هستند. رستوران هایی که جدایی بیشتری بین جداول دارند. فضای کافی برای خانواده های خود برای حفظ امنیت در فاصله کمی از دیگران. سرگرمی مبتنی بر اتاق که بیش از هنجار است. و آنها انتظار دارند که همه اینها را در توصیف تعطیلات مشاهده کنند. و بعد ، آنها به دنبال آن سبک بزرگ خواهند بود. “

آوا روکسان استریت

Kudos به نویسنده سفر آوا روکسان استریت، که برای همکاری با مارک های متعدد و آژانس های روابط عمومی به عنوان تأثیرگذارترین شخص در جهان برای سفرهای آبگرم و همچنین یک مقام برتر در سفرهای لوکس شناخته شده است تا بتواند با تم های دستور العمل های سالم و مراقبت از خود ، مطالب مناسبی را در مورد مشتریان خود کسب کند. .

Stritt می گوید: یکی از مشاغل Travelocity ، LA Travel Magazine ، مجله Upscale Living ، USA Today ، Spa Inc. و TripAdvisor ، است:

“فقط به این دلیل که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانید ، به این معنی نیست که باید غذاهای مورد علاقه خود را از سراسر جهان فراموش کنید!”

مارکو اسکویا

من هم یک ایمیل ارسال کردم مارکو اسکویا، مشاور تجارت الکترونیک در STORE360 در جنوا ، ایتالیا.

اگرچه ایالات متحده تایید ترین موارد کروناویروس را دارد ، اما ایتالیا بیشترین مرگ را دارد.

به همین دلیل است که اسکاویا برای به اشتراک گذاشتن افکار شخصی خود “در مورد این وضعیت دیوانه و نحوه احساس ما در ایتالیا” سزاوار kudos است.

جهانی سازی اعتماد

“ما برای اکثر نسل های فعلی روزهای کاملاً جدیدی زندگی می کنیم. ترس ، عدم اطمینان ، عدم امنیت در مورد آینده ، بر کل جمعیت جهان وزن دارد. در عین حال ، یک میل بزرگ برای فراموش کردن این دوره و حرکت ، تلاش می شود که به سرعت به دوره قبل از همه گیر برگردید.

وی ادامه داد: “اما ما می دانیم که برای مدتی یکسان نخواهد بود ، وضعیتی مانند این به راحتی فراموش نمی شود.

“زمان چالش های جدید است: چگونه شرکت ها مشتریان خود را پس خواهند گرفت؟ چگونه بخش گردشگری (امروز “شاید” آخرین اولویت ما) سهم بازار را به دست آورد؟

“معدن فقط به عنوان یک گردشگر و نه به عنوان یک عملگر فکر می شود: اما آنچه که من انتظار دارم یک” جهانی سازی اعتماد “باشد. خطوط هوایی ، هتل ها ، موزه ها و هر نوع مقصد دیگری باید اعتماد مشتری را دوباره احیا کنند.

“جهانگردی باید تجربیات سرگرم کننده و جدیدی را به ما بدهد ، نقاط جدید مشاهده و تأمل را نشان می دهد. اکتشاف و کشف نیازهای اصلی بشر است. اما اگر مقوله کاشفان بزرگ را کنار بگذاریم ، چگونه می توانیم میل به سفر به افراد عادی را پس بگیریم؟ با ارائه یک جت خصوصی به آنها و اقامت در سوئیت های اختصاصی 1000 متر مربع؟ هیجان انگیز ، اما بیش از بودجه.

وی گفت: “پس از پایان وضعیت اضطراری ، به احتمال زیاد در آغاز فشار بیشتری به سمت گردشگری محلی خواهد بود (در ایتالیا مطمئناً طرفداری داریم و می توانیم گردشگری با کیفیت بالا را در داخل کشور برنامه ریزی کنیم). اما اعتماد هیچ محدودیتی ندارد. و باید با اقدامی از همکاری و مقایسه در هر سطح بازسازی شود: از شرکتهای بزرگ گرفته تا کوچکترین ایربنب.

وی افزود: “پیشنهاد متنوعی که دیگر از رویارویی تا بازگشت به خانه ، فقط رویاها بلکه امنیت و پشتیبانی نمی فروشد. فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه گردشگری با کیفیت است که از مسافران با آگاهی جدید از ایمنی پشتیبانی می کند.

“همکاری ، به اشتراک گذاری اطلاعات و پیوستن به تلاشها برای اهداف مشترک ، شاید هرگز به اندازه امروز ضروری نبوده است. بله ما میتوانیم. 🙂 “

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2020