چگونه هرگز هدف MQL خود را دوباره از دست ندهید [Webinar]

به این وبینار بپیوندید و سه تاکتیک را یاد بگیرید که می توانند به شما کمک کنند تا برند SaaS قابل کشف تر شود و به صورت تصاعدی رشد میزان سرب واجد شرایط را افزایش دهد.

بسیاری از بازاریابان در تلاشند تا در طول COVID-19 موفقیت کسب کنند.

در صنعت Saa هیچ تفاوتی ندارد.

بازاریابان دیجیتال با جدیت کار می کنند اما شاهد رشد صلاحیت سرب (MQL) بازاریابی که برای آن تلاش می کنند نیستند.

مقاله پیشنهادی  بازاریابی در رکود: 3 قدم برای پیشرفت

تاریخ چهارشنبه 12 مرداد ماه ساعت 2 بعد از ظهر به وبینار ژورنال موتور جستجو ما بپیوندید. ET به عنوان گرت مهرگوتمدیرعامل و بنیانگذار Direction نگاهی می اندازد به آنچه رهبران بازاریابی SaaS واقعاً می خواهند بدانند: چگونه از هدف MQL خود فراتر برویم.

با هم ، ما روشهای عملی برای کشف بیشتر برند شما در موتورهای جستجو ، روشهای استراتژیک برای ایجاد برداشتهای تجاری و ریاضیات واقعی پیرامون شکسته شدن قیف بازاریابی فعلی را بررسی خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی  Google تبلیغات رایگان مشاغل را در Google Maps ارائه می دهد

بعد از این جلسه ، می توانید:

  • وضعیت موتورهای جستجو را در سال 2020 ، بر اساس یک تحلیل عمیق و مثالهای واقعی درک کنید.
  • از سه تاکتیک استفاده کنید تا برند شما بیشتر کشف شود و به صورت تصاعدی حجم سرب واجد شرایط را افزایش دهید ، که منجر به ضربه زدن به MQL های شما می شود.
  • یک چشم انداز و رویکرد کاملاً جدید برای ایجاد آگاهی ، فرصت ها ، معاملات و درآمد ایجاد کنید.
مقاله پیشنهادی  توییتر اجازه می دهد تا کاربران پیش نمایش تصویر خود را برش دهند

بعد از ارائه جلسه یک جلسه پرسش و پاسخ زنده برگزار می کنم.

این که شما 5+ سال تجربه بازاریابی در زمینه جستجو داشته باشید یا تازه در زمینه تولید تقاضا شروع به کار کنید ، این جلسه ای است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

به زودی میبینمت!

ثبت نام