چگونه می توان پست های Google My Business ایجاد کرد که نتیجه می گیرند

داشتن نمایه Google My Business (GMB) یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه برای مشاغل محلی و ارتقا رتبه بندی شماست.

با داشتن بسیاری از ویژگی ها ، کار با GMB می تواند طاقت فرسا باشد.

یک ویژگی ارزش استفاده: Google My Business Posts.

ارسال ها به شما امکان می دهد برند ، خدمات ، محصولات ، رویدادها و پیشنهادات خود را تبلیغ کنید.

پست های GMB در پایین صفحه دانش Google برای کسب و کار من نشان داده می شوند و یک روش عالی برای نشان دادن آنچه که کسب و کار شما ارائه می دهد هستند.

neil_huffman_automotive_group_gmb

با خط مشی پست های GMB آشنا شوید

ایجاد پست نسبتاً آسان است ، اما قبل از ارسال پست ، مهم است که با خط مشی محتوای Google My Business Posts آشنا باشید.

شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی صحبت از ارسال می شود ، می دانید چه چیزی خوب است و چه چیز جالب نیست.

اگر خط مشی های پست های GMB را نقض کنید ، پست شما رد می شود و نمی توانید همانطور که هست منتشر کنید.

نحوه ایجاد یک پست GMB

برای ایجاد یک پست ، به سادگی وارد داشبورد GMB خود شوید و در سمت چپ پیوند به پست ها را مشاهده خواهید کرد:

اولین پست GMB خود را ایجاد کنید

اگر این اولین بار است که ارسال می کنید ، صفحه ای را می بینید که مانند صفحه زیر است و بر روی آن کلیک می کنید اولین پست خود را ایجاد کنید دکمه:

اولین پست خود را ایجاد کنید

از آنجا پاپ آپ پست ظاهر می شود و می توانید برای انتخاب نوع پستی که می خواهید ایجاد کنید پیمایش کنید:

برای انتخاب پست GMB پیمایش کنید

انواع پست هایی که می توانید ایجاد کنید

Google پستهای متنوعی به شما می دهد که می توانید ایجاد کنید. در اینجا یک مرور کلی است.

انواع پست های GMB

COVID-19 به روز کنید

COVID-19 به روزرسانی پست ها به مشتریان اجازه می دهد تا از تغییرات کسب و کار شما به دلیل COVID-19 مطلع شوند. (امیدوارم این کار انجام شود نه یک گزینه Post دائمی باشید ، اما فعلاً همان چیزی است که هست…)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

افزودن پیشنهاد

پست های پیشنهادی اگر پیشنهاد ویژه ای در تجارت خود داشته باشید که محدودیت زمانی داشته باشد بسیار عالی است.

در این نوع پست ها ، می توانید تاریخ شروع و پایان را قرار دهید ، یک عنوان ، توضیحات و حتی تکذیب نامه ها اضافه کنید (به عنوان مثال ، “محدود کردن یک مشتری برای هر مشتری”). این پست ها در طول مدت زمان پیشنهاد زنده خواهند ماند.

نمونه پست پیشنهادی GMB

به روز رسانی اضافه کنید

پست های بروزرسانی برای هر گونه خبر در مورد شرکت شما یا سایر اطلاعات در مورد کسب و کار ، محصولات یا خدمات شما که فکر می کنید مشتریان شما مفید هستند بسیار مناسب است.

آیا تو:

  • کارمند جدید استخدام کنید؟
  • مکان جدیدی باز شود؟
  • محصول جدیدی اضافه کنید؟

پست های بروزرسانی مکانی برای نمایش این نوع اطلاعات است.

افزودن رویداد

اگر یک رویداد خاص در کسب و کار خود داشته باشید ، رویدادها برای کسب و کار شما مناسب هستند – مانند برش روبان ، ساعات خرید ویژه VIP ، خانه های باز برای مسکن و غیره.

با استفاده از این پست ها می توانید عنوان و دامنه تاریخ اضافه کنید – حتی اگر بخواهید می توانید ساعاتی از روز را نیز اضافه کنید.

این پست ها “در کل محدوده تاریخ” زنده خواهند ماند.

افزودن محصول

این پست ها برای نمایش کالاهایی که برای فروش در فروشگاه فیزیکی خود دارید ایده آل هستند.

می توانید نام کالا ، دسته ، توضیحات محصول ، قیمت و فراخوان اقدام را در آن بگنجانید.

(توجه داشته باشید: به یاد داشته باشید ، مشاغل فقط بصورت آنلاین انجام می دهند نه واجد شرایط بودن در لیست های GMB. این پست محصول می باشد فقط به منظور تکمیل و پشتیبانی فروشگاه های خرده فروشی آجر و ملات ساخته شده است.)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هر زمان که یک پست ایجاد می کنید ، حتماً یک تماس برای اقدام (CTA) اضافه کنید. CTA ها بسته به نوع پستی که ایجاد می کنید متفاوت خواهند بود ، اما در اینجا فقط چند گزینه CTA وجود دارد:

  • کتاب
  • سفارش آنلاین
  • خرید
  • بیشتر بدانید
  • ثبت نام
  • الان تماس بگیر

اگر از URL به عنوان بخشی از تماس برای اقدام خود استفاده می کنید ، بهتر است از ردیابی UTM استفاده کنید.

به این ترتیب می توانید نتایج خود را در Google Analytics ردیابی کنید و کلیک ها به عنوان مستقیم ترافیک نشان داده می شود.

عکس یا فیلم اضافه کنید

هر زمان که پستی ایجاد می کنید ، یک عکس یا یک فیلم 30 ثانیه ای اضافه کنید – به شما کمک می کند تا توجه جستجوگر را جلب کنید.

در صنعت بحث در مورد بهترین اندازه تصویر وجود دارد ، اما بسیاری توصیه می کنند که باید 1200 900 900 پیکسل باشد.

به خاطر داشته باشید که تصاویر Google Post بالاتر از مرکز کاهش می یابند – و برش همیشه سازگار نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین اگر متن را روی تصویر خود پوشانده اید ، آزمایش کنید تا بعد از انتشار پست متن قطع نشود.

همچنین بهتر است نگاهی به پست خود در رایانه رومیزی و دستگاه تلفن همراه بیندازید – زیرا ظاهر آنها متفاوت است.

شما می توانید حداکثر 10 فیلم و / یا عکس 30 ثانیه ای در پست GMB خود بارگذاری کنید:

مقاله پیشنهادی  TikTok سرانجام API تبلیغات را به یک شریک باز می کند: Sprinklr

عکس ها را به پست های GMB اضافه کنید

پست ها بعد از تاریخ رویداد به مدت هفت روز زنده می مانند یا “تاریک می شوند”. (با این حال ، پست های قدیمی هنوز در لیست GMB شما ظاهر می شوند – آنها فقط توسط پست های جدید پایین آورده می شوند.)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پست های COVID از این قاعده مستثنی هستند و آنها به مدت 14 روز زنده می مانند.

برای کمک به یادآوری ایجاد پست های جدید ، Google قبل از انقضا پست GMB شما یک یادآوری ایمیل برای شما ارسال می کند:

پست در حال انقضا ایمیل

ارسالها در دستگاههای دسک تاپ و موبایل متفاوت به نظر می رسند

هنگام ایجاد پست های خود ، به یاد داشته باشید که همه چیز در رایانه رومیزی در مقایسه با دستگاه تلفن همراه متفاوت است.

ابتدا ، پست شما می تواند تا 1500 نویسه داشته باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به خاطر داشته باشید که بسته به دستگاهی که پست بر روی آن مشاهده می شود ، متن پست قطع می شود – بنابراین مطمئن شوید که مهمترین اطلاعات را تا حد امکان نزدیک جلوی پست قرار دهید.

در اینجا شکل Post به صورت دسک تاپ دیده می شود. توجه داشته باشید که کل محتوای پست قابل مشاهده است:

نمونه پست

وقتی دقیقاً همان پست را در یک دستگاه تلفن همراه مشاهده می کنید ، فقط قسمت کوچکی از محتوای پست قابل مشاهده است:

ارسال های رد شده

اگر خط مشی GMB Post را نقض کنید ، ممکن است پست شما رد شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر پست شما رد شود ، اخطار قرمز “رد شده” را مشاهده خواهید کرد.

معمولاً پست ها به دلیل محتوا ، عکس یا فیلم استفاده شده رد می شوند.

پست ها همچنین می توانند در قسمت موضوعات “حساس” به دنبال رهنمودهای Google Ad رد شوند.

پست به دلیل کلمه

برای جلوگیری از رد کردن ، URL های وب سایت ، آدرس های ایمیل یا شماره تلفن ها را در پست های GMB خود قرار ندهید – ممکن است باعث رد شدن پست شما شود. استفاده از ALL CAPS یا عکس های سهام نیز می تواند باعث رد شدن یک پست شود.

پست به دلیل کلمه

نکته: هشتگ ها در پست های Google برای کسب و کار من هیچ هدفی ندارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پست های GMB پست شبکه های اجتماعی نیستند ، بنابراین وقتی # پست هشتگ را به پست های GMB خود اضافه می کنید ، شخصیت های ارزشمند را هدر می دهید – و احمقانه به نظر می رسید

همچنین می خواهید مراقب کلماتی باشید که در پست خود استفاده می کنید.

برخی از کلمات می توانند باعث رد شدن پست شما شوند – و ممکن است برخی از این کلمات به نظر شما خیرخواهانه باشند ، اما ممکن است Google آنها را توهین آمیز ببیند.

مقاله پیشنهادی  5 مزیت استفاده از محتوای بصری در مواد بازاریابی PDF

در مثال زیر ، نام گروهی که در نوار بازی می کنند “Feral Booty” است ، اما Google این پست را رد کرد زیرا آنها کلمه “غنیمت” را توهین آمیز تلقی کردند:

پست به دلیل کلمه

و یکی دیگر از کلمات دیگری که گوگل دوست ندارد کلمه “ابزار” است – که برای فروشگاه های سخت افزار محلی بدبو است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در این حالت ، من معتقدم که این پست رد شد زیرا کلمه “ابزار” در آن پست گنجانده شده بود.

عکس نوشته GMB رد شده

اگر پست شما رد شد ، با کلماتی که در پست و / یا عکس دارید بازی کنید.

به عنوان مثال ، در این پست برای یک وکیل ، کلمات “حقیقت این است” گنجانده شده بود و پست رد شد.

به عنوان آزمون ، این کلمات حذف شدند و پست تأیید شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دیوانه؟ شاید ، اما این اتفاق افتاد.

پست رد شده به دلیل کلمات رد شد
کلمات در پست برای تغییر تأیید شده است تایید شده

پست ها تعامل را بهبود می بخشند

حتی اگر هیچ دلیلی بر اثبات بهبود رتبه بندی وجود ندارد ، پست ها راهی عالی برای جلب توجه جستجوگران و ایجاد تعامل هستند.

با مشاهده اطلاعات آماری می توانید ارتباط پست های شما با جستجوگران را بدانید.

فقط به پست های قبلی نگاهی بیندازید و می بینید که پست چند بازدید داشته و چند نفر از طریق CTA کلیک کرده اند.

GMB Post Insights

هنگام باز کردن بخش ارسال ها ، می توانید تعداد بازدیدهای جدیدی را که پست های شما در هفته جاری دریافت کرده است نیز مشاهده کنید.

Google My Business Post Insights

مزیت دیگر این است که یادگیری ماشینی Google شروع به استفاده از محتوای Post کرده است تلاش كردن و پاسخ GMB Q & As.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین اگر شخصی سوالی در پنل دانش GMB شما بپرسد ، Google پست های شما (و نظرات شما) را جستجو می کند تا ببینید آیا هر یک از مطالب پست ممکن است به س theال جستجوگر پاسخ دهد.

این فقط یک دلیل دیگر برای ایجاد پست های با کیفیت برای نمایه GMB شماست.

پستهایی که برای پاسخ به پرسش و پاسخ استفاده می شوند

غذای آماده

ایجاد Google My Business Posts کاری است که هر کسب و کار محلی باید در انجام آن به طور منظم تلاش کند – در صورت امکان حداقل سه بار در ماه.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنجا است ارزش در پست های GMB و اگر به درستی انجام شود می تواند منجر به تماس ، بازدید از وب سایت و فروش شود. ارسال در!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، نوامبر 2020