چگونه می توان مخاطب تبلیغاتی کامل فیس بوک را ایجاد کرد

بیش از 6 میلیون کسب و کار از تبلیغات فیس بوک برای انتقال پیام خود استفاده می کنند ، اما تعداد کمی از آنها می دانند که چگونه تبلیغات فیس بوک را برای آنها کار کنند.

بدون مخاطبان تبلیغات مناسب فیس بوک ، آنها هرگز مشتری ایده آل خود را در جایی که هستند ملاقات نمی کنند و همه را بدون موفقیت رها می کنند.

اگر می خواهید بیشترین ضربه را در هنگام تبلیغات در فیس بوک بگیرید ، باید بیاموزید که چگونه افراد مناسب را در زمان های مناسب و با انتظارات مناسب هدف قرار دهید.

در این پست ، من به شما نشان می دهم که چگونه با ایجاد مخاطبان مناسب برای تجارت یا نام تجاری خود هزینه تبلیغات فیس بوک خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.

وقتی این مخاطب ایده آل را داشتید ، می توانید هزینه کمتری را صرف تبلیغات کنید حتی در حالی که به افراد بیشتری دسترسی دارید و ROI بیشتری نیز رانندگی می کنید.

بیایید شروع کنیم!

دنباله تبلیغ چیست و چرا مهم است

قبل از اینکه بفهمیم چگونه مخاطبان فیس بوک را برای کمپین های خود درست می کنیم ، بیایید درباره توالی آگهی بیاموزیم.

به دنبال این استراتژی ، ما تبلیغات را به ترتیب دنبال می كنیم و پیام خود را به ترتیب خاصی به مردم نشان می دهیم – شما در تمام مراحل سفر فروش خود را انجام می دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، می توانید از اولین تبلیغ برای بیان ابتدای داستان (برای گرم کردن آنها) استفاده کنید و از تبلیغات بعدی برای روایت داستان خود استفاده کنید.

مخاطبان شما تبلیغات شما را به ترتیب از قبل تعیین شده مشاهده خواهند کرد.

بگذارید بگوییم شما برای مثال با استفاده از توالی آگهی یک استراتژی تبلیغاتی سه مرحله ای ایجاد می کنید.

در آگهی اول ، شما بدون اینکه از آنها بخواهید کاری انجام دهند ، روی جذب افراد مناسب تمرکز می کنید. این آگهی به منظور افزایش تعامل و ایجاد بستر برای آگهی دوم طراحی شده است که بر روی تبدیل یا گرم شدن بیشتر آنها تمرکز می کند.

تبلیغ دوم شما می تواند یک تبلیغ نسل سرب باشد که برای جمع آوری اطلاعات تماس طراحی شده است. کسانی را که با اولین تبلیغ شما تعامل داشته اند هدف قرار می دهد و به افرادی که به تجارت شما علاقه مند هستند نشان داده می شود.

اکنون وقت آن است که یک مورد نهایی ایجاد کنید و آن را به افرادی نشان دهید که قبلا اطلاعات تماس خود را به شما ارائه داده اند.

این آگهی سوم برای هدف گیری مجدد کسانی که با آگهی دوم شما ارتباط برقرار کرده اند اما هنوز از صفحه مقصد یا وب سایت شما بازدید نکرده اند ، طراحی شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نکته در اینجا این است که بفهمید تاکتیک هایی مانند تعیین توالی آگهی چگونه می توانند به شما کمک کنند تا به مخاطب مناسب برسید. مهم است که بدانید یک توالی آگهی ، همسویی پیام رسانی شما و زمان بندی همزمان هنگام اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی دست به دست هم می دهند.

چگونه مخاطب تبلیغات فیس بوک خود را کامل بسازیم

بدترین کاری که می توانید در فیس بوک انجام دهید این است که با تبلیغات خود همه را هدف قرار دهید.

در اینجا یک قانون ساده وجود دارد: وقتی می خواهید همه را هدف قرار دهید ، در نهایت هیچ کس را هدف قرار نمی دهید.

اگر برای دستیابی به اهداف تجاری خود از طریق تبلیغات فیس بوک آماده هستید ، ابتدا با کشف مخاطبان خود شروع کنید.

در اینجا هفت مرحله برای کمک به شما در ایجاد مخاطبان عالی تبلیغات فیس بوک آورده شده است:

مرحله 1: هدف خود را ایجاد کنید

اولین قدم شامل برخی از س questionsالات اساسی است که باید برای ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی سالم مورد توجه قرار گیرد.

این س questionsالات را از خود بپرسید:

  • امیدوارید با تبلیغات فیس بوک به چه چیزی برسید؟
  • هدف اصلی شما چیست؟
  • چگونه می توانید به مردم خدمت کنید؟
  • می خواهید مردم چه کار کنند؟
  • می خواهید مردم به کجا بروند؟
  • آنها چه اقدامی انجام می دهند؟
  • هدف نهایی چیست؟

هدف تبلیغات شما همان کاری است که می خواهید افراد هنگام کلیک روی تبلیغات شما انجام دهند.

اگر می خواهید بازدید وب سایت را افزایش دهید ، تبلیغ شما باید افراد را به سمت سایت شما سوق دهد.

اهداف تبلیغاتی شما به سه دسته اصلی زیر تقسیم می شود:

  • اطلاع: در این مرحله ، هدف شما ایجاد علاقه به محصولات یا خدمات خود است. شما به مردم می گویید که چگونه کسب و کار شما ارزش ارائه می دهد. این قسمت همچنین در بالای قیف بازاریابی نیز خوانده می شود ، جایی که برای رونق آگاهی از نام تجاری خود ، کسب و کار خود را معرفی می کنید.
  • توجه: شما می خواهید از مرحله آگاهی فراتر رفته و افراد را به جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد تجارت خود وادار کنید. شما می توانید تبلیغاتی ایجاد کنید تا افراد را ترغیب به بازدید از سایت شما کنید تا درباره نحوه کار کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  • تبدیل ها: شما می خواهید مردم را به خرید محصول شما یا ثبت نام در خدمات خود ترغیب کنید.
مقاله پیشنهادی  TikTok مبلغ 200 میلیون دلار بودجه برای پرداخت مطالب به کاربران پرداخت می کند

اهداف کمپین با رشد کسب و کار شما مدام تغییر می کنند.

بگذارید بگوییم شما به عنوان مثال تجارت مربیگری خود را شروع کرده اید. در این مرحله ، ممکن است بخواهید مردم در مورد تجارت شما اطلاعاتی کسب کنند.

در مرحله بعد ، می توانید تبلیغاتی را طراحی کنید که تمرکز آنها بر جذب مشتری جدید است.

اهداف شما می تواند از تولید مشترک در پادکست تا افزایش بازدید از ویدیو باشد.

وقتی اهداف شغلی خود را تعریف می کنید ، کل روند وضوح افرادی که ایده آل شما هستند را به ارمغان می آورد.

نکته حرفه ای: بیاموزید که چگونه آواتار مشتری ایده آل خود را ایجاد کنید تا درک بیشتری از ساخت مخاطبان تبلیغات فیس بوک کامل داشته باشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مرحله 2: مخاطبان تبلیغات فیس بوک خود را بسازید

هدف شما رسیدن به همه آن 2.7 میلیارد کاربر فعال نیست ، درست است؟

زیرا وقتی سعی می کنید مخاطبان گسترده تری را جذب کنید ، مجبورید هزینه زیادی صرف کنید.

درج تبلیغات خود در فیدهای کاربران فیس بوک که هیچ ارتباطی با تجارت شما ندارند ، فایده ای ندارد.

به عنوان مثال ، اگر محصول شما برای مدیران عامل طراحی شده است ، با هدف قرار دادن افرادی که بیکار هستند ، هدر می دهید.

این جایی است که شما مخاطبان خود را درست می کنید و به وضوح یک گروه یا گروه از مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را تعریف می کنید.

هدف این است که به تعداد نسبتاً کمی از افراد ایده آل خود برسید.

مخاطبان تبلیغات فیس بوک را از افرادی تهیه کنید که این روند را برای فعال شدن و گرم شدن برای رسیدن به اهداف شما طی می کنند.

برای بسیاری از افراد تعریف اندازه مناسب برای تبلیغات فیس بوک خود دشوار است. اگر شما یکی از آنها هستید ، می خواهم به تعداد افرادی که در واقع می توانید با بودجه خود به آنها برسید فکر کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بگذارید این را بیشتر توضیح دهم.

هزینه متوسط ​​به ازای هر 1000 بازدید (CPM) 35.00 دلار است و معمولاً هفت لمس طول می کشد تا کسی اقدام کند.

به این قانون هفت می گویند – که می گوید مشتریان ایده آل شما باید حداقل هفت بار پیام شما را ببینند یا بشنوند قبل از اینکه تصمیم بگیرند با شما تجارت کنند.

این بدان معناست که آنها باید حداقل هفت بار از محتوای شما ارائه شوند یا ارزش دریافت کنند.

حال ، بگذارید بگوییم تعداد مخاطبان شما 20000 نفر است. اگر مجبور شوید هفت بار تبلیغ خود را به 20،000 کاربر نشان دهید ، هزینه آن چقدر است؟

20،000 (اندازه مخاطب) x 7 (لمس) = 140،000

140 35 35.00 دلار (میانگین CPM) = 4900 دلار

اگر انتخاب کنید که با تعداد مخاطبان 200000 نفر بروید ، هزینه آن 49000 دلار است.

هنگام راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک ، حتما بودجه خود را در نظر بگیرید.

هنگامی که افراد مناسب را هدف قرار می دهید و پیام خود را مطابق با آن تراز می کنید ، کاهش هزینه های بیهوده تبلیغات آسان تر می شود.

فیس بوک گزینه های متنوعی برای قرار دادن تبلیغات و جمعیتی ارائه می دهد. تا زمانی که یک مخاطب فوق العاده هدفمند ایجاد نکنید ، می توانید جمعیت و علایق را بسیار همپوشانی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای ارائه محتوای خود به بخشهای خاص و مبتنی بر علاقه ، از همه گزینه های هدفمند موجود در Facebook استفاده کنید.

هدف گذاری بیش از حد را در نظر بگیرید تا مخاطبان خود را به لیدهای داغ تبدیل کنید. وقتی مخاطبان فوق العاده هدفمندی از این دست داشته باشید ، جایگذاری تبلیغات شما چندان مهم نیست.

در اینجا مثالی با استفاده از مخاطبی که من با تعداد مخاطب 49000 نفر ایجاد کردم (به دلیل اینکه این افراد تنها افرادی هستند که دارای این مشخصات جمعیتی و علایق خاص هستند) ، مثال ذکر شده است:

مقاله پیشنهادی  5 محتوای بدون شماره که خوانندگان شما را بترساند (با هر هزینه ای خودداری کنید)

در اینجا دلیل جادویی این مخاطبان سفارشی فیس بوک آورده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به این نمودار نگاهی بیندازید – هدف نهایی آن دایره کوچک در وسط است. این بخش کوچک این است که چقدر می خواهید مخاطبان فیس بوک خود را هدفمند و خاص کنید.

شما می خواهید منافع افراد را همپوشانی کنید تا اینکه فقط یک گروه کوچک از افراد داشته باشید.

مخاطبان تبلیغات فیس بوک خود را تا حد ممکن هدفمند و دقیق کنید تا از هدر رفتن بیهوده جلوگیری کنید.

در جزئیات مخاطبان خود چنان خاص باشید که بدانید آنها قصد دارند محتوای شما را دوست داشته باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یک مخاطب فوق العاده زیبا ایجاد کنید و بارها و بارها با آنها محتوا کنید تا اینکه آنها به طرفداران پرشور شما تبدیل شوند.

اینها افرادی هستند که می خواهید تبلیغات خود را پیدا کرده و به آنها نشان دهید.

مرحله 3: یک قسمت از محتوا ایجاد کنید

هنگامی که مخاطبان خود را طراحی کردید ، وقت آن است که یک محتوا ایجاد کنید و از آن افرادی که با دقت هدف قرار گرفته اند الهام بگیرید.

به عنوان یک خالق محتوا ، می توانید پیام خود را به متن خریدار یا جایی که وی در سفر خریدار است شخصی سازی کنید.

سفر خریدار به فرایندی گفته می شود که افراد قبل از خرید انجام می دهند – این یک فرآیند سه مرحله ای است: آگاهی ، ملاحظه و تصمیم گیری.

  • مرحله آگاهی زمانی است که خریدار متوجه می شود مشکلی دارند.
  • مرحله ملاحظه جایی است که خریداران به دنبال راه حل برای مشکلات خود هستند.
  • و قسمت آخر ، مرحله تصمیم گیری ، زمانی است که سرانجام خریدار راه حلی را انتخاب می کند.

شما باید درک کنید که چشم انداز شما در سفر خریدار کجاست تا پیام مناسب متناسب با متن را ارائه دهید.

مفهوم توالی آگهی را به خاطر دارید؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، اگر چشم انداز شما در مرحله آگاهی است ، می توانید تبلیغاتی را ارائه دهید که در مورد مشکل آنها صحبت می کند.

بگذارید بگوییم شما از ویدیویی استفاده می کنید که حدود 60 ثانیه تا چهار دقیقه طول دارد.

این ویدئو باید مخاطبان ایده آل شما را در جایی که در سفر هستند ملاقات کند و خیلی خاص برند نباشد.

به عنوان مثال ، این یک ویدیو است که من برای گرم کردن مخاطبانم ایجاد کردم:

مرحله 4: ایجاد یک مخاطب سفارشی فیس بوک

مخاطب سفارشی فیس بوک به گروهی از افراد گفته می شود که قبلاً با محتوای شما تعامل داشته اند یا با تجارت شما ارتباط برقرار کرده اند.

فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطب سفارشی خود را بر اساس داده های موجود خود ایجاد کنید: بازدید کنندگان وب سایت ، تعامل و لیست مشتریان. بینش مخاطب درک شما را از این مخاطبان بیشتر می کند.

افرادی که فیلم شما را تماشا کرده اند احتمالاً به مطالب شما علاقه مند هستند.

برای ایجاد مخاطب سفارشی در فیس بوک ، هرکسی که 95٪ از ویدیوی شما را تماشا کرده است – نه کسانی که فقط نگاهی انداختند و حرکت کردند

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به یاد داشته باشید ، هدف ما در اینجا شناسایی تنها کاربرانی است که می توانند مشتری ایده آل شما باشند. هنوز زمان آن نیست که سعی کنید شخصی را به خرید وادار کنید.

مرحله 5: تبلیغات مربوط به آن ویدیو را تا زمانی که 1000 نفر در آن مخاطب باشید ، اجرا می کند

مرحله بعدی اجرای تبلیغات برای آن ویدیوی خاص است تا زمانی که حداقل 1000 نفر که 95٪ از ویدیوی شما را تماشا کرده اند بدست آورید.

این مرحله می تواند از یک روز تا یک هفته ، یک ماه یا سه ماه طول بکشد.

به هر شخص زمان متفاوتی نیاز دارد. اما مطمئن باشید ارزش وقت شما را دارد.

هر چقدر طول بکشد تا به آن هدف برسید ، شما تبلیغ را اجرا می کنید تا زمانی که 1000 نفر در مخاطبان خود باشید.

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، فیس بوک این تعداد را ترجیح می دهد. و با بدست آوردن 1000 نفر ، این روند مانند ساعت کار می کند.

تشخیص ارتباط تبلیغات فیس بوک به کمپین های تبلیغاتی پاداش می دهد که مخاطبان سفارشی را هدف قرار می دهند. این سنجشی است که پلتفرم برای دیدن میزان مناسب بودن تبلیغات شما با مخاطبان هدف شما استفاده می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نمره ارتباط بالاتر به معنای نرخ کلیک بهتر و هزینه کمتر برای هر کلیک است.

مرحله ششم: از این 1000 نفر یک درصد مخاطب دقیق ایجاد کنید

برای ایجاد مخاطب Lookalike در فیس بوک ، باید مخاطب منبع یا مخاطب سفارشی داشته باشید.

مقاله پیشنهادی  YouTube 3 نکته تحقیق درباره کلمات کلیدی برای فیلم ها را به اشتراک می گذارد

با استفاده از مثال ما در بالا ، شما قبلاً مخاطبان متشکل از 1000 نفر را با استفاده از آن ویدیوی خود ایجاد کرده اید.

برای ایجاد مخاطب زیبا ، ویژگی های مشترک ، علایق و اطلاعات جمعیتی افرادی که با ویدیوی شما تعامل داشته اند را شناسایی می کنید.

هدف در اینجا شناسایی و تحویل تبلیغات شما به افرادی است که به نظر مخاطبان سفارشی یا بینندگان ویدیوی شما می آیند.

فیس بوک به شما امکان می دهد در هنگام ایجاد کمپین ، اندازه مخاطب Lookalike را انتخاب کنید.

در حالی که مخاطبان بیشتر ممکن است میزان دسترسی شما را افزایش دهند ، مخاطبان کوچکتر با مخاطبان اصلی شما بسیار مطابقت دارند.

توجه داشته باشید: شما می توانید بین طیف وسیعی از 1٪ -10٪ کل جمعیت کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اکنون که تعداد مخاطبان متشکل از 1000 نفر را ایجاد کرده اید که توانایی تبدیل شدن به بهترین مشتری شما را دارند ، وقت آن است که ویدیوی بعدی را در قیف خود راه اندازی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نکته جالب در مورد این سکانس این است که شما دیگر با مخاطب سرد صحبت نمی کنید. بلکه تلاش خود را بر روی مخاطبان گرم متمرکز می کنید.

اما داستان به اینجا ختم نمی شود. شما هنوز هم باید هدف نهایی خود را برآورده کنید: تبدیل مخاطب به مشتری یا مشتری وفادار.

ایجاد یک مخاطب عالی در فیس بوک دستیابی به این ایده های ایده آل را برای شما بسیار آسان می کند و اکنون این شما هستید که چگونه می توانید آن دسته از تبلیغات عالی را به مشتریان خود تبدیل کنید.

در اینجا مثالی از فیلم بعدی در قیف من آورده شده است. این یک شهادت نامه از جسی اکر است که امیدوارم به تثبیت تمام مطالب دیگری که این مخاطب از من دیده است ، کمک کند.

این کار برای این است که آنها را در طول سفر فروش من بیشتر کند تا زمانی که این افراد اقدام مورد نظر خود را انجام دهند – و این همیشه لازم نیست که یک خرید باشد.

مرحله 7: تکرار کنید

می توانید کل این فرایند را تکرار کنید تا با خیالی آسوده به مخاطبان و مشتریان جدید برسید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بگذارید تمام این موضوع را مرور کنم:

مرحله 1: ما اهداف تبلیغاتی مناسبی را برای تعیین آنچه واقعاً می خواهیم از طریق تبلیغات فیس بوک بدست آوریم ، انتخاب کردیم. اگر یک کارآفرین هستید ، ممکن است به ایجاد آگاهی از برند علاقه مند باشید. اگر مربی کسب و کار هستید ، ممکن است علاقه مند باشید برنامه های مربیگری خود را بفروشید یا بازدید بیشتری از سایت خود داشته باشید. به همین ترتیب ، یک تأثیرگذار ممکن است به دنبال افزایش دنبال کنندگان خود در شبکه های اجتماعی باشد.

گام 2: ما از گزینه های منحصر به فرد هدف یابی فیس بوک استفاده کردیم تا مخاطبان خود را بر اساس علایق و اطلاعات جمعیتی آنها محدود کنیم. این به ما کمک کرد تا بفهمیم چگونه می توانیم با شناسایی افراد مناسب هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانیم.

مرحله 3: ما یک محتوا – در این مورد ، یک ویدیو – ایجاد کردیم و آن را به مخاطبی که در مرحله دوم با آن مواجه شدیم نشان دادیم.

مرحله 4: ما با استفاده از ویژگی های افرادی که فیلم ما را تماشا می کنند ، مخاطبان سفارشی ایجاد کردیم.

مرحله 5: ما برای به دست آوردن حداقل 1000 بیننده واجد شرایط تبلیغات را به آن ویدئو ارائه دادیم تا بتوانیم به مرحله بعدی خود برویم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مرحله 6: در مرحله آخر ، ما 1 درصد مخاطبان Lookalike از این 1000 نفر ایجاد کردیم.

دریغ نکنید که این روند را تکرار کنید تا زمانی که مخاطبان کامل فیس بوک خود را ایجاد کنید.

شما در هدف گیری افراد مناسب بهتر خواهید شد و پیام مناسب را در زمان مناسب به آنها نشان می دهید.

خط پایین

دریافت ROI مورد نظر از طریق هزینه فیس بوک همه چیز در مورد چگونگی تمرکز بودجه و نمایش تبلیغات خود به افراد واجد شرایط و مرتبط است.

خواه صاحب مشاغل باشید ، هم تأثیرگذار باشید ، یا مربی باشید ، از این پست به عنوان راهنما استفاده کنید تا دسترسی آنلاین خود را گسترش داده و مخاطبان بی نظیر Facebook را بسازید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژانویه 2021