چگونه می توان مخاطبان کمتری از کمپین های PPC خود را از بین برد

به بازاریاب همکارم

اگر این مطلب را می خوانید ، اوایل ژوئیه است ، شما این بازی را تاکنون در بازی “بگذارید ببینیم چه چیز دیگری می تواند در سال 2020 رخ دهد”.

به خواست خدا ، سرانجام پدیده سری Docu Netflix درباره یک باغ وحش ننگین ننگ شده به پایان رسید (نظر عامه پسند: کارول شوهر خود را به قتل رساند و او را به ببرهایش تغذیه کرد).

شما باید به رایانه خود برگردید و یک بار دیگر تبلیغات خود را به توده ها فشار دهید.

اما ممکن است دستان خود را کمی پر کنید.

بین دوری اجتماعی از همه گیر ، راهپیمایی برای برابری و اصلاح پلیس ، اقتصاد آسیب دیده و آه بله: شاخ قتل.

چگونه می توان مخاطبان کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کرد هیچ کس نمی توانست انتظار این را داشته باشد

اما موارد احتیاطی وجود دارد:

احساسات مصرف کننده کم شده است ، بیکاری در حال افزایش است ، اگر شما مشغول سرویس دهی هستید ، پس فقط وجود ندارد.

و از این گذشته ، هنوز هم مصرف کنندگان با رویاهای شامپاین اما منابع “دو بک چاک” وجود دارند ، که هنوز تبلیغات شما را می بینند و دلارهای تبلیغاتی خود را خرج می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین ، مجموعه مهارت های جدید شما که باید به کار خود بیاورید ، متوقف کردن تمرکز روی میزان دسترسی و فرکانس مصرف کننده است.

اکنون تصمیم گرفته می شود که چه کسی حتی به اندازه کافی شایسته است برای دیدن تبلیغات شما در وهله اول تصمیم بگیرد.

چه کسی شایسته است تبلیغات شما را ببیند؟

خالص نت ، نه هر کسی که به تبلیغ شما نگاه می کند ، واقعاً واجد شرایط است.

بنابراین ، شما نباید تبلیغ خود را به همه نشان دهید.

شما باید تصمیم بگیرید که واقعا ارزش دلار بعدی خود را برای چه کسی خرج می کند.

از آنجا که مارک ها مجبور هستند کمربندهای خود را سفت کنند ، اکنون باید در تلاش های آینده نگرانه خود ، برای کمک به خط پایین ، تبعیض آمیز تر شوند.

ممکن است کسی تصور کند که همیشه چنین خواهد بود ، اما واقعیت این است که این حرکت فقط به ROI کمک می کند.

رشد درآمد را کند می کند.

بنابراین فکر می شود: کنترل مجدد هزینه های خود را برای به دست آوردن سودآوری دارد.

مقاله پیشنهادی  TikTok مبلغ 200 میلیون دلار بودجه برای پرداخت مطالب به کاربران پرداخت می کند

سپس در دوره بعدی برای درآمد (هدف تدریجی توصیه می شود) را هدف بگیرید.

قدم اول مهم: مشتری ایده آل شما را مشخص کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سلب مسئولیت مهم: مشتری ایده آل شما را مشخص کنید است / شده است – نه کسی که فکر می کنید می خواهد / باید باشد.

برای رمزگشایی این موضوع ، حتماً از تجزیه و تحلیل و داده های تبدیل خود استفاده می کنید.

در غیر این صورت ، هرگونه مراحل آینده بی معنی است.

چگونه مخاطبان واجد شرایط کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کنیم برای تعیین مصرف کننده ایده آل ، سن ، جنسیت و علایق را جدا می کند.

برای از بین بردن سطح کیفی کمتر ، و همچنان به بالای قیف و چشم انداز ، باید به محرومیت مخاطبان و هدف قرار دادن مخاطبان تکیه بزنید.

بله ، آنها دو چیز مشابه اما متفاوت هستند.

برای تازه کردن سریع

هدف گذاری مخاطبان

هدف قرار دادن مستقیم گروه خاصی از مصرف کنندگان ، که در یک ویژگی (های) خاص قرار می گیرند ، و هر کسی که آن را برآورده می کند ، قادر می سازد آگهی را ببینید.

به عنوان مثال: “من در حال فروش یک ماشین لوکس با قیمت بالای قیمت هستم ، بنابراین من فقط آگهی را به کسانی نشان می دهم که درآمد خانواده آنها در 10٪ برتر باشد”.

محرومیت مخاطب

غیرمستقیم مخاطبان را با کمترین میزان دسترسی به واحدهای تبلیغاتی ، با محروم کردن و یا مسدود کردن مصرف کنندگان بر اساس ویژگی (های) مشخص ، هدف قرار دهید.

به عنوان مثال: “من از صاحبان خانه مستثنی نیستم ، بنابراین به آنها تبلیغات اجاره آپارتمان من ارائه نمی شود”.

(هشدار ، یک جبهه کوچک در حال انتقال است.)

نه ، برای تجارت شما یا واقعاً برای هر کسی ایده آل نیست.

اما ما در حال رکود هستیم.

بنابراین ، مانند 2007-2009 ، بازاریابان باید در خارج از صندوق فکر کنند.

در غیر اینصورت ، تجارت شما برای رکود بعدی دور نخواهد بود.

حال به این مبحث در حال بازگشت ، چگونه می توان از این اهداف و محرومیت ها برای محکم کردن کمربند خود استفاده کرد؟

هدف گذاری مخاطبان

این یک دانش موشک نیست و مهمتر از آن ، نیازی به اجرای ابتکارات کلاهبرداری در سطح حساب ، فقط زیاد (گاهی اوقات اواسط) نیست.

مقاله پیشنهادی  Google تبلیغات خرید را در سراسر جهان رایگان می کند

به خصوص در جستجو ، هر چه پرس و جو خاص تر (اغلب جستجوهای میان رده تا دم بلند) صلاحیت بالاتری داشته باشد ، احتمال تبدیل نیز بیشتر است.

اما این موارد غالباً بسیار اندک است (از نظر تغذیه در بالای قیف برای جستجوی وحشتناک).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین هدفگذاری مخاطبان برای کلمات کلیدی با حجم بالا یک ضرورت محسوب می شود ، در غیر این صورت ، بودجه قبلاً محدود خود را برای همه هزینه می کنید (ایده آل نیست).

ساده ترین شکل هدف گذاری مخاطب ، عقب ماندگی است.

رها کنندگان سبد خرید میوه کمترین آویز است.

این یک راه اندازی ساده و استقرار است. (من طرفدار عظیمی از طریق Google Analytics هستم.):

چگونه مخاطبان واجد شرایط کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کنیم خیلی راحت ، “غارنشین می تواند این کار را انجام دهد”

اما بخاطر داشته باشید ، اگر هنوز این سؤالها را در بالای پرس و جو قیف از بین می برید ، برای شروع کار این مدرک از قبل پایین تر است.

اگر این روش را ادامه دادید ، برخی از لایه های اضافی را برای واجد شرایط بودن بیشتر پرتاب کنید ، مانند:

  • سن.
  • درآمد خانوار.
  • یا رفتار در سایت مانند “افزودن محصولات 3+ به سبد خرید”.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای دستیابی به گسترده تر و همچنین چشم انداز تحت پوشش هدف قرار دادن مخاطبان ، مخاطبان داخل بازار را به شدت تکیه دهید.

غالباً مخاطبان موجود در بازار را توسط گروه های تبلیغاتی / کمپین های مقدماتی برای یادگیری آینده جدا خواهیم کرد.

سپس هنگامی که زمان مناسب است ، آنها را به عنوان یک استراتژی جدید در پیش رو مستقر کنید:

چگونه مخاطبان واجد شرایط کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کنیم کلمات کلیدی و تبلیغات مشابه ، مخاطبان مختلف.

در این سناریو ، ما از یک بخش خودرو در مخاطبان بازار استفاده کردیم تا گروه های تبلیغاتی را در مقابل مخاطبان عام تقسیم کنیم.

در حالی که مخاطبان داخل بازار از CPC 17٪ بالاتر برخوردار هستند ، اما نرخ تبدیل 66٪ بیشتر دارند.

این بدان معناست که با مقایسه یک هزار هزار دلار هزینه بین مخاطبان درون بازار در مقابل مخاطب عام ، 42 درصد بیشتر منجر شود.

هم گوگل و هم بینگ لیست های مخاطبان خود را در بازار از پیش ساخته اند که لیست های جدید به طور مرتب مستقر هستند.

چگونه مخاطبان واجد شرایط کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کنیم بله ، حتی بینگ هم می تواند این کار را انجام دهد

اما عملکرد بسیار خوب این روزها ساخت گوگل آنها را به تنهایی بر اساس یادگیری ماشین به تدریج ایجاد می کند ، برای این که شما بعداً برای تلاش برای نمایش انتخاب کنید.

چگونه مخاطبان واجد شرایط کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کنیم الان ماشین ها مخاطب را برای ما رقم می زنند

با استفاده از این ابزارها ، ما اقدامی را برای پیشبرد اعتبار مخاطبان مورد نظر خود برداشته ایم ، بنابراین اگر در ابتدا آنها را تغییر ندهید ، دست کم آنها را به عنوان مدرک تحصیلی بالاتر برای لیست های بعدی به لیست های بازاریابی ما می کشند.

شبکه خالص: این مصرف کنندگان شایسته دیدن تبلیغات ما هستند.

محرومیت مخاطب

به بیان صریح ، طرد بودن یک نسخه بسیار کوچک و در عین حال بسیار افتخارآمیز از یک لیست کلمات کلیدی منفی جستجو است.

اما به جای اینکه بگوییم نمی خواهیم نشان دهیم که شخصی XYZ را جستجو می کند ، ما می گویم ، ما نمی خواهیم برای شما.

وقتی در هر رسانه ای رد می شویم ، می گوییم: “من به هر کسی که تبلیغات من را ببیند ، مشروط بر اینکه آنها اینگونه نباشند ، باز هستم [fill in the blank]”

من می دانم که به نظر می رسد خشن ، اما بسیار مؤثر و مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به یاد داشته باشید ، همه برای نام تجاری شما مناسب نیستند ، اما آنها هنوز هم ممکن است سعی کنند راهی برای دیدن تبلیغات پیدا کنند.

استثنائات می توانند ساده مانند جغرافیا ، زمان روز و غیره باشند.

یا آنها می توانند بسیار خاص تر باشند.

یکی از بارهای کلیدی که من این مورد را لازم می دانم مربوط به YouTube و GDN است.

شما می خواهید مخاطبان گسترده ای را جذب کنید ، اما می دانید که همه درست نیستند.

چگونه می توان مخاطبان کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کرد اگر از این محتوا بازدید کنند ، آنها برای ما مناسب نیستند.
چگونه مخاطبان کمتری را از کمپین های PPC خود حذف کنیم می دانیم نسخه ی نمایشی مسن تر دوست دارد فهرست کند اما تبدیل نمی شود.

شبکه خالص: بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت ، کمی هدفمند تر برای هدف قرار دادن مخاطبان.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما شما همچنین می توانید کنترل کنید که برای چه کسانی تبلیغ دلار هزینه می کنید.

بردن

ما نه تنها در صنعت ما بلکه در جامعه همانطور که می دانیم ، قرار است وارد اوقات غیرقابل اطمینان شویم.

هنگامی که از لحاظ مالی در چاله هستید ، پول نقد دستی کمکی نمی کند.

با محدود کردن بیشترین حجم ترافیک خود ، خط پایین خود را با راندمان کنترل کنید.

می دانم وقتی با صدای بلند صحبت می کنید احمقانه به نظر می رسد.

اما جمع آوری درآمد بعدا آسان تر خواهد بود ، که بسیار سودآور است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020