چگونه می توان در هنگام نوشتن برای وب سرمایه گذاری کرد (دروس دستور زبان)

شما می نشینید تا یک پست شگفت انگیز برای وبلاگ خود بنویسید.

همه چیز درست است.

آبهای خلاقانه شما جاری است.

ذهن شما سریعتر از آنکه انگشتان دست خود را تایپ کنند ، جملات را تشکیل می دهد.

شما احساس هیجان می کنید.

و سپس شما با ضرب و شتم برخورد کرد.

کوچک است ، اما شما را کند می کند.

آیا باید آن را “اینترنت” یا “اینترنت” بنویسید؟

آیا ایمیل یا ایمیل است؟

SERPS ، SERP یا SERPs؟

شما برای جستجوی پاسخ به صورت آنلاین می روید. 20 دقیقه خواندن قوانین گرامر را سپری کنید. وقتی به پست وبلاگ خود برگردید ، vibe خود را گم کرده اید.

چگونه می توانید از وقوع این امر جلوگیری کنید؟

بهترین راه یادگیری قوانین اساسی سرمایه برای نوشتن آنلاین است.

شما نمی خواهید به نظر می رسد ناخوشایند و نادان در مورد قوانین اساسی سرمایه گذاری استفاده از وبلاگ نویسان پیچیده است.

اما شما همچنین نمی خواهید به نظر بی نظیر و بیش از حد سنتی به نظر برسد.

هر چهار بار بنشینید که بنویسید ، این چهار قانون ساده سرمایه گذاری را در کنار خود نگه دارید.

درس 1: اصطلاحاتی را که به کاربری مشترک وارد شده اند ، سرمایه گذاری نکنید

کلمات جدید با اصطلاحات معمولاً وقتی با یک زبان وارد می شوند ، دارای ارزش هستند.

به عنوان مثال ، کلمه scuba را بگیرید.

در سال 1952 ، SCUBA به عنوان مخفف دستگاه تنفس خودكار زيرآب خودكار شد.

بعداً ، چون این کلمه رایج و عمومی شد ، به حروف کوچک تغییر یافت و “غواصی” شد.

در اینجا دو نمونه از کلمات آنلاین آورده شده است که به دلیل استفاده معمولی به حروف کوچک تغییر یافته اند.

آیا “اینترنت” یا “اینترنت” است؟

هنگامی که اولین بار کلمه “اینترنت” ظاهر شد ، آن را با سرمایه بالا برد.

اینترنت به معنای عمومی خود یک اسم رایج است ، مترادف برای کار با اینترنت. بنابراین ، یک شکل جمع دارد و نیست سرمایه دار. به معنای خاص آن ، یک اسم مناسب است و بنابراین ، بدون یک شکل جمع و به طور سنتی سرمایه دار” – مجله موتور جستجو ، 18 مارس 2011

طبق این امید رایانه ، ما باید از “اینترنت” خاصی که استفاده می کنیم برای تمایز آن از سایر کارهای اینترنتی اینترنت استفاده کنیم.

مقاله پیشنهادی  پیش بینی های تکمیل خودکار Google توضیح داده شده است

سرمایه گذاری اینترنتی

با این حال ، با تبدیل شدن این کلمه به بخش عظیمی از زبان و زندگی روزمره ، کارشناسان شروع به این استدلال کردند که باید جلوی آن پایین باشد.

آیا باید از اینترنت سرمایه گذاری شود؟

پس از بحث و جدال جدی ، راهنماهای سبک شروع به پذیرش روند مردمی کردند.

در سال 2016 ، AP Stylebook اعلام کرد که دیگر سرمایه گذاری “اینترنت” را توصیه نمی کند.

AP Stylebook دیگر از اینترنت پایتخت نمی کند

در 23 مارس 2017 ، کتابچه راهنمای شیکاگو از Style پیروی کرد.

بنابراین ، در حالی که “اینترنت” از لحاظ فنی اسمی مناسب است و باید از آن سرمایه گذاری شود ، استفاده مشترک و تکامل دستور زبان به ما امکان می دهد تا آن را با حروف کوچک بنویسیم.

آیا این “وب” یا “وب” است؟

کلمه “وب” مخفف “شبکه جهانی وب” است.

مانند “اینترنت” ، هنگامی که برای اولین بار در زبان انگلیسی ظاهر شد ، سرمایه گذاری شد.

با این وجود ، همزمان با “اینترنت” به حروف کوچک تغییر یافت.

درس 2: چگونه کلمات را با “E” هجی کنید (کوتاه برای الکترونیکی)

آیا نامه الکترونیکی ، ایمیل یا ایمیل است؟

آیا تجارت الکترونیکی ، تجارت الکترونیک یا تجارت الکترونیک است؟

مطابق فرهنگ نامه Merriam Webster ، صحیح تلفظ “e-mail” است.

در مورد تجارت الکترونیکی ، فروشگاه الکترونیکی و تجارت الکترونیک نیز همین اتفاق می افتد.

هنگامی که دو کلمه برای تشکیل یک کلمه مرکب به هم می پیوندند ، یک فرضیه لازم است.

با این حال ، راهنماهای سبک نظر دیگری را به خود می گیرند و پیشنهاد می کنند که بخار را بخاطر استفاده عمومی از بین ببرید.

بنابراین ، هنگامی که کلمات “e” را برای الکترونیکی هجی می کنید ، نباید یا نباید از آن استفاده کنید؟

طبق گفته گرامرلی ، هر دو املا صحیح هستند.

نکته مهم این است که چگونه می خواهید آنلاین ظاهر شوید.

آیا می خواهید به عنوان یک گرامر علمی فکر شود؟ یا آیا می خواهید تکنسین ، مرتبط و اصلی باشید؟

مقاله پیشنهادی  10 راه برای کسب درآمد از محتوای شما

همچنین ، اگر شما یک راهنمای سبک را دنبال کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که چگونه این کلمات را هجی می کند.

به عنوان مثال ، اگر کتاب Style AP را دنبال می کنید ، باید کلمات را با کلمات “e” رها کنید.

به یاد داشته باشید ، هنگام انتخاب چگونگی طلسم کلمات با “ه” ، ثبات مهم است.

اگر یک راهنمای سبک را دنبال نمی کنید ، یک هجی را انتخاب کنید و به آن بچسبید.

درس 3: سرمایه گذاری (و متنوع سازی) شرایط مشترک آنلاین

هنگامی که وبلاگ می کنید ، در برابر زبان رایج اینترنت مخالفت خواهید کرد و در مورد سرمایه گذاری آنها مطمئن نیستید.

به عنوان مثال ، آیا این کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی است؟

آیا SERP یا S.E.R.P است؟

چگونه کلمات اختصاری را جمع می کنید؟

آیا این “وبلاگ” یا “وبلاگ” است؟

کلماتی مانند “کلمه کلیدی” ، “وبلاگ” ، “وب سایت” و “داده” همه اسمهای متداول هستند.

هنگام نوشتن آنها از حروف کوچک استفاده کنید مگر اینکه در ابتدای جمله یا به عنوان بخشی از یک اسم مرکب مناسب آمده باشند.

آیا این SEO یا S.E.O است؟

اگر به طور خلاصه ایالات متحده آمریکا با استفاده از دوره ها (ایالات متحده) ، استفاده از دوره هایی در هنگام کوتاه کردن اصطلاحاتی مانند ، طبیعی است بهینه سازی موتور جستجو.

این کار را نکنید.

مطابق شیوه APA ، دوره ها یا فضاها نباید به صورت اختصار مورد استفاده قرار گیرند ، مگر اینکه نام آنها مناسب باشد.

دستورالعمل اختصارهای سبک APA

بنابراین ، همیشه SERP ، SEO و PDF است.

آیا این SERP ، SERPS یا SERP است؟

ساختن یک جمع مخفف مشکل است. آیا یک سرمایه S اضافه می کنید تا با همه حروف اختصاری مطابقت داشته باشد؟ یا از آپوسترو استفاده می کنید؟

این قانون کلی است:

یک حرف کوچک برای افزودن کلمه اختصاری اضافه کنید.

نمونه هایی از استفاده صحیح:

نمونه هایی از استفاده نادرست:

  • مالکیت SERP را نشان می دهد
  • SERPS فقط گیج کننده است.

با این حال ، یک استثنا وجود دارد.

برای کمک به خوانایی ، شما می توان از کلمه عبور در کلمات اختصاری استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی  25 نمونه خلاق صفحات درباره ما

به عنوان مثال ، درک SOS از SOS آسان تر است.

درس 4: چگونه می توان نام های تجاری را سرمایه گذاری کرد

شما در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستید و می خواهید یک مارک را ذکر کنید.

چگونه می توان آن را سرمایه گذاری کرد؟

صادقانه بگویم ، بازدید از وب سایت آن می تواند گیج کننده باشد.

به عنوان مثال ، به این نگاه کنید.

نماد SEMrush

این آرم از همه حروف کوچک استفاده می کند ، بنابراین وقتی در وبلاگ خود در مورد آن صحبت می کنید ، “semrush” می گویید؟

همانطور که توجه خواهید کرد ، URL از حروف کوچک نیز استفاده می کند: semrush.com.

ترفند این است که به قسمت پایین صفحه بروید.

به دنبال علامت حق چاپ شرکت باشید.

در کنار آن ، میزان صحیح نامگذاری نام تجاری را خواهید دید.

SEMrush نام مناسب

SEMrush راه صحیح برای انجام آن است ، نه سموروش یا سمروش.

نحوه بروزرسانی با قوانین دستور زبان آنلاین

قوانین گرامر چه به صورت آنلاین و چه آفلاین ، در سنگ تنظیم نشده اند.

به گفته ویلیام استروکن جونیور در کتاب “عناصر سبک”:

“… زبان دائماً در حال جریان است: این یک جریان زنده است ، تغییر می کند ، تغییر می کند ، قدرت جدیدی را از هزار شاخه دریافت می کند ، و اشکال قدیمی را در پشت پرده های زمان از دست می دهد.”

برای اینکه مطمئن شوید مرتکب خطای گرامر نشده اید ، می توانید:

  • یک راهنمای سبک را انتخاب کنید (AP ، شیکاگو ، مایکروسافت) و به روزرسانی های آن را دنبال کنید.
  • وبلاگ های کارشناسان صنعت را بخوانید و توجه داشته باشید که چگونه آنها کلمات را هجی و سرمایه می کنند.
  • سبک خود را بشناسید (یا ایجاد کنید). بسته به مخاطب خود ، می توانید سنتی یا مرسوم ، مد روز باشید.

ترسیم خط بین بی سواد و پیروزمند همیشه آسان نیست.

با این حال ، اگر این سه مرحله را دنبال کنید ، هنگام نوشتن محتوا برای وب ، دیگر سردرگم و کند نمی شوید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2020