چگونه می توان در رسانه های اجتماعی بدون بودجه میلیون دلاری نتیجه گرفت

مصرف کنندگان ما آموخته اند که چه اقدامات ناکافی در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد ، و از تبلیغات پاسخ مستقیم خسته شده اند.

مردم از بازاریابی که در رسانه های اجتماعی به آنها بازاریابی می شود خسته شده اند و فقط محصولات و خدمات جدیدی را که نمی خواهند یا نیاز ندارند به آنها می فروشند.

این نوع مستقیم تبلیغات رسانه های اجتماعی مردم را به آتش می کشد.

این مردم را از مشاغل و مارک های ما دور می کند ، زیرا ما وقت خود را برای دیدار با مصرف کنندگان خود در جایی که در آن هستند ، نمی گذرانیم.

مشاغل سخت تلاش می کنند تا روند فروش را که مشتری فراموش می کند و آنچه مشتری می خواهد و نیاز دارد سرعت ببخشند.

در اینجا مثالی برای توضیح منظور من آورده شده است.

اگر در یک رویداد شبکه ای حضوری حضور دارید ، به دنبال کسی نیستید که هرگز ملاقات نکرده اید و بگویید ،

“سلام ، نام من جان است ، می توانید آدرس ایمیل خود را به من بدهید تا من بتوانم آهنربای سرب من را برای شما ارسال کنم؟”

یا…..

سلام ، اسم من جان است ، آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه بهتر موفق شوید فیس بوک تبلیغات برای شغل خود؟ آدرس ایمیل خود را به من بدهید ، و من آهنربای سرب من را به شما می دهم. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این مکالمه ای است که اکثر افراد راحت نخواهند داشت.

اما ، این دقیقاً همان کاری است که ما به صورت آنلاین به مردم انجام می دهیم.

ما با افراد غریبه ای که حتی نمی دانند ما چه کسی هستیم گفتگوهای زودرس داریم.

به همین دلیل تبلیغات ما کار نمی کنند ، و به همین دلیل است که بازاریابان و صاحبان مشاغل خیلی سریع در بین مخاطبان می سوزند.

به همین دلیل است که مشاغل ما شهرت بدی دارند زیرا ما اولین بار مصرف کنندگان خود را به صورت آنلاین قرار نمی دهیم.

هنگامی که ما آنچه را که معمولاً انجام می دهیم ، گرفته و مصرف کنندگان خود را در اولویت قرار می دهیم ، آگاهی محصول آنها را می سازیم.

ما به جای اینکه ایمیل خود را به من بدهید ، در سفر خریدار از طریق بخش هایی از محتوا عبور می کنیم ، سپس در نهایت می توانیم روابط خوبی با مشتریان برقرار کنیم.

وقت آن رسیده است که رویکرد جدید و بهتری به مردم ارائه دهیم که دقیقاً در جایی که در سفر خریدار خود قرار دارد ، با آنها صحبت کند.

مقاله پیشنهادی  Hulu راه اندازی شد مدیر تبلیغات بتا و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

بنابراین ، برای تعامل و کسب نتیجه با مخاطب در رسانه های اجتماعی بدون بودجه میلیون دلاری ، این استراتژی رسانه ای چهار مرحله ای را بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مرحله 1: نقشه و برنامه ریزی در جایی که می خواهید مردم به آن بروید

اولین قدم برای بدست آوردن نتایج در رسانه های اجتماعی نقشه برداری و پیش بینی اینکه در آن می خواهید مصرف کننده ایده آل شما به کجا برود.

اطمینان حاصل کنید که این مورد را برای تبلیغات رسانه های اجتماعی خود شخصی سازی کنید تا مصرف کننده در روند خرید هموار حرکت کند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه نقطه تبدیل بعدی خود را تعیین کنید ، می توانید از خودتان سؤالات زیر را بپرسید:

  • شما در چه مسیری یا مسیری سعی می کنید تا مصرف کننده ایده آل خود را طی کنید؟
  • چگونه می خواهید آنها درباره تجارت خود فکر کنند یا احساس کنند؟
  • چه اقدامی می خواهید آنها انجام دهند؟
  • آیا می خواهید آنها در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند؟
  • آیا می خواهید آنها محصول شما را خریداری کنند؟
  • دقیقاً چه کاری را می خواهید انجام دهید؟

اینها سؤالاتی هستند که به شما کمک می کنند درک بهتر چگونگی انتظارات خود را بهتر درک کنید و دقیقاً بدانید که مخاطبان شما چه قدم هایی بر می دارند.

و بعد از آنکه فهمیدید که مسیری را که مردم می خواهید طی کنند ، یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق اقدامات و الگوی خرید آنها به درستی به مصرف کننده ایده آل خود خدمت کنید.

اکنون که می فهمید مخاطبان شما به کجا می روند ، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید و برای رسانه های خود محتوای خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

مرحله 2: یک قطعه از محتوا ایجاد کنید

یک قطعه از محتوا ایجاد کنید

برای مرحله دوم ، نوبت به ایجاد بخشی از محتوا است که می توانید در فیس بوک یا اینستاگرام به مخاطبان ایده آل خود نشان دهید.

محتوایی که شما ایجاد می کنید می تواند یک فیلم ، پست وبلاگ یا هر نوع محتوا باشد که باعث می شود آنها اولین قدم دلخواه را در فرایند شما که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم ، بردارند.

هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی ، مهم است که به یاد داشته باشید که محتوایی را ایجاد کنید که مخاطب شما را به اندازه کافی جذاب کند تا آنها را بخواهد به شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان در رسانه های اجتماعی بدون بودجه میلیون دلاری نتیجه گرفت

نکته مهم دیگر که باید به خاطر بسپارید این است که مطمئن شوید محتوای شما ایجاد می کند جایی که مصرف کننده شما امروز است و برای آنچه امروز درباره آنها فکر می کنند

هدف این است که محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که تجارت ، محصول یا خدمات شما را به روشی که می خواهید مصرف کننده ایده آل خود را ببینید ، ایجاد کند ، اما باید به مکان مربوطه در آن لحظه فوق العاده باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در اینجا مثالی برای توضیح بهتر منظور من آورده شده است.

اگر می خواهم کسی بعد از قرنطینه در رستوران من ناهار بخورد ، ممکن است بخواهم یک ویدیوی فیس بوک ایجاد کنم که ایمن ترین اقدامات احتیاطی برای رستوران ها از آنجا که مشاغل شروع به بازپرداخت می کنند.

هدف از این فیلم اول این است که در نهایت با مصرف کننده ایده آل خود در جایی که در سفر و روند آنها قرار دارد ملاقات کنید.

این امر برای گرم کردن آنها به شما و آگاه ساختن آنها از وجود شما است و می تواند گزینه ای برای آنها باشد.

سپس ، شما یک ویدئوی دیگر یا مطالب متفاوتی ایجاد می کنید تا آن افراد را به سمت مراحل بعدی خرید سوق دهید ، که منجر به مرحله بعدی می شود.

مرحله 3: ساخت A سفارشیعادت

برای این مرحله ، مخاطبان سفارشی را در فیسبوک از افرادی که با اولین فیلم یا اولین محتوای شما درگیر شده اند ، ایجاد کنید.

اینجاست که می خواهید افرادی را که به تازگی با فیلم یا مطالب شما مشغول کار بوده اند و آنها را در سفر خریداران یا به نقطه تبدیل بعدی سوق دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اینها اکنون منجر به داغی می شوند که به خرید با شما نزدیک تر هستند.

در اینجا مثالی برای توضیح بهتر آورده شده است.

اگر اولین مطلبی که شما ایجاد کرده اید یک ویدیو است ، از آن دسته از تماشاچیانی استفاده کنید که 50-75٪ فیلم را تماشا کرده و آنها را تحت فشار قرار دهند تا اقدام دلخواه بعدی را انجام دهند.

اگر آنها آماده باشند ، این حتی می تواند یک خرید باشد.

هدف این است که با یک قطعه جدید ، به مخاطبان خدمت کنیم مربوط محتوا تا زمانی که احساس راحتی کافی برای خرید با شما داشته باشند

این می تواند به آسانی با ایجاد یک فیلم دیگر باشد. این همان چیزی است که آنها نیاز دارند.

مقاله پیشنهادی  چرا باید مثل یک شبکه تلویزیونی فکر کنید

و با ملاقات با افرادی که در آن قرار دارند و به آنها به روشی که در رسانه های اجتماعی به آن احتیاج دارند ، خدمت می کنید ، از جمله بسیاری از مزایای دیگر – به خصوص هنگام استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن مخاطب ایده آل خود در فیس بوک یا اینستاگرام ، هزینه تبلیغات شما را به شدت کاهش می دهد. .

فیس بوک و اینستاگرام می خواهند مردم را در سکوهای رسانه های اجتماعی خود نگه دارند تا بتوانند درآمد تبلیغ خود را ادامه دهند و زمان کاربر را بدست آورند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شما همچنین ROI خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهید زیرا فقط می خواهید تبلیغ پاسخ مستقیم خود را به افرادی که قبلاً درگیر محصول ، برنامه یا خدمات بودند ، ارائه دهید.

مرحله چهارم: آن افراد را به گام بعدی برسانید

مطالعات نشان می دهد که معمولاً قبل از خرید ، شخص حدود هفت لمس با یک تجارت شروع می کند.

بنابراین ، هدف از مرحله نهایی این است که مردم را از مخاطبان سفارشی که ایجاد کرده اید ، به مرحله بعدی در استراتژی رسانه های اجتماعی خود و یا خرید خریداری کنید.

این جایی است که شما می توانید برای هر مرحله از سفر خریدارشان ، محتوای خاصی را ایجاد کنید که مطابق خواسته ها و نیازهای آنها باشد.

پس از انجام این کار ، شما شروع به دیدن الگویی در چند قطعه از مطالب مخاطب مورد نظرتان می خواهید قبل از خرید با شما.

بسته بندی کردن

# روش R3MAT
اینها همه اقداماتی است که می توانیم برای جلوگیری از تبلیغات مستقیم در رسانه های اجتماعی انجام دهیم.

هنگامی که آنها حتی نمی دانند ما چه کسی هستیم ، باید از پیشنهادات ، معاملات و محصولات جدید سیل مردم را متوقف کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ما باید الگوهای افراد ایده آل خود را بیاموزیم و در راه نیاز و در زمان مورد نیاز به آنها خدمت کنیم.

شما باید در زمان مناسب با انتظارات مناسب پیام صحیح را به شخص مناسب نشان دهید یا همانطور که دوست داریم آن را متد # R3MAT بنامیم.

پس از انجام این کار ، شما شروع به ایجاد روابط بهتر با مصرف کننده ایده آل خود خواهید کرد و درنهایت در پایان روز یک مصرف کننده بهتر ایجاد می کنید که ارزش عمر بالاتری داشته باشد.

منابع بیشتر: