چگونه می توان از داده های جستجوی روند برای رانندگی ایده های متقاطع استفاده کرد

قرار بود این سال بازاریابی محتوا برای تجارت شما باشد.

تیم شما برنامه های دقیقی برای تولید محتوا و بهبود درآمد داشته است.

سپس COVID-19 اتفاق افتاد و به نظر می رسید که تمام نقشه ها به نتیجه نرسیده است.

اما صبر کنید

هنوز تسلیم نشوید.

استراتژی ها و تحقیقات کلمات کلیدی شما ممکن است دیگر مربوط به بازار رایج فعلی نباشد ، اما هنوز جایی برای سازگاری وجود دارد.

با وجود این که وضعیت به نظر شما چقدر جدی است ، می توانم به شما بگویم که راهی برای استفاده از روندهای جستجوی متغیر عصر همه گیر برای ایده آل و اجرای محتوای جدید وجود دارد.

اگر تعجب می کنید چگونه ممکن است ، اجازه دهید روند زیر را به شما راهنمایی کنم.

تجدید استراتژی بازاریابی

اول و مهمتر از همه ، بازاریابان باید بدانند که پیروی از استراتژی هایی که در سال 2019 کار کرده اند – یا حتی در ژانویه-فوریه سال 2020 – قصد ندارند آن را کاهش دهند.

به همین دلیل دنیا خیلی تغییر کرده است. و در حال تغییر است.

مشاغل قبلاً برنامه های ارتباط با بحران خود را به روز کرده اند ، اما این روند فرایندی خواهد بود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

COVID-19 خیلی زود از بین نمی رود – ما تأثیر ماندگار آن بر اقتصاد و نحوه عملکرد خوب در سال 2021 و بعد از آن را احساس خواهیم کرد.

به همین دلیل است که جمع آوری داده ها و استفاده از آن برای پیشبرد بازاریابی محتوای شما باید در اولویت باشد.

منظورم این است که آخرین بار در چه زمانی بودجه و سرمایه گذاری ها شاهد افزایش 280 درصدی محبوبیت جستجو بودند؟

روندهای جستجوی امور مالی و سرمایه گذاری

داده هایی که در این دوره بدست می آوریم ، به شکاف هایی در بازار اطلاع می دهد که مشاغل شما می تواند وارد یا گسترش شود.

و با درک داده های موجود می توانیم شرکت را به عنوان منبع مثبت مشتری و مشتری بهتر قرار دهیم.

نیازهای مخاطبان در حال تغییر است و استراتژی بازاریابی شما باید بر این اساس تغییر کند. شما باید استراتژی های خود را در جهت همدلی محور کنید.

این به چه معناست و چگونه می توانید آن را پیاده سازی کنید؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این همان چیزی است که من در این راهنما توضیح خواهم داد.

چارچوبی که من طراحی کردم به شما نشان می دهد که چگونه از داده های روند جستجو استفاده کنید تا بتوانید در حال حاضر محتوایی را که مخاطب شما به آن نیاز دارد ایجاد کنید.

می توانید از تعدادی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای استخراج اطلاعاتی که در مورد آنها صحبت خواهم کرد استفاده کنید.

1. جستجوی شکاف های بازار

یکی از فراگیرترین عواقب این بیماری همه گیر افزایش کار از راه دور است.

و به دلیل تعداد افرادی که در خانه مشغول به کار هستند ، نتیجه افزایش در تعداد افراد در حال استفاده از اینترنت افزایش یافته است.

با هیچ جای دیگری که برای سرگرمی خود نرویم ، همه ما وقت خود را برای کار ، اوقات فراغت و به روز کردن خود در آخرین اخبار به صورت آنلاین می گذرانیم.

افراد برای ارتباط با دوستان و خانواده خود ، وقت بیشتری را صرف پخش در سایتها و برنامه های شبکه می کنند.

این یک داده مهم برای شماست – مخاطبان شما اکنون بطور کامل و کاملاً آنلاین بویژه در رسانه های اجتماعی هستند.

لازم نیست آنها را جستجو کنید زیرا می دانید که آنها در کجا هستند.

اکنون که می دانید آنها در کجا هستند ، باید چگونگی و چرا آنها از ابزارهای آنلاین موجود برای آنها استفاده کنید.

به این نمودار از Microsoft Advertising نگاهی بیندازید.

چی میبینی؟

چشم انداز صنعت جستجو

می بینید که جستجوهای مربوط به صنایع خاص تأثیر چشمگیری داشته است.

مسافرت و اتومبیل سقوط کرده است – به احتمال زیاد زیرا هیچ کس به جایی نمی رود. از طرف دیگر ، به دلایل واضح ، فناوری و سرگرمی در حال افزایش است.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google با پیوندهای برهنه برخورد می کند

اما در حالی که جستجوها برای اصطلاحات مربوط به مسافرت و اتومبیل اختصاصی کاهش می یابد ، با گسترده تر کردن جستجوی خود ، هنوز می توانید راه هایی برای استفاده از مباحث در آن صنایع پیدا کنید.

به عنوان مثال ، مردم اکنون به دنبال بیمه اتومبیل نیستند – آنها به همان اندازه از اتومبیل خود استفاده نمی کنند ، بنابراین نمی خواهند حق بیمه خود را افزایش دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنچه در جستجوی آنها می باشد روش هایی برای نگهداری خودرو در مواقعی که استفاده نمی شود – روکش صندلی ، صندلی صندلی ، روغن و لاک برای موتورهای خود و کار رنگی است.

هنگامی که خاموشی ها روی کسب و کار شما تأثیر گذاشته است ، به نظر می رسد ناامید کننده باشید که به محبوبیت شرایط جستجوی شما رها شود.

با این حال ، با کمی خلاقیت ، می توانید مناطقی را پیدا کنید که جستجوهای مرتبط با آن در حال افزایش هستند ، بنابراین می توانید از طریق آن شرایط دوباره وارد بازار شوید.

متوجه خواهید شد که مردم تمام صنایع را پشت سر نمی گذارند – آنها فقط به دنبال کالاها و خدمات جدید در آن صنعت هستند.

این مواردی است که شما باید هنگام ایجاد محتوای خود به آنها توجه کنید – به روند جدید کلمات کلیدی در صنعت خود نگاه کنید ، الگوهای را گنگ بزنید ، و محتوای خود را بسازید.

2. تحلیل روندهای جستجو

آنچه در بالا یافتیم اینست که داده ها نه تنها در صنایع تحت تأثیر COVID-19 وجود دارد بلکه راه های استنباط ایده از آن داده ها وجود دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بیایید عمیق تر بررسی کنیم که چگونه این استنباط می تواند برای شما موثر باشد.

برخی از بزرگترین صنایع ضربه در دوران قفل ، مشاغل رستوران بوده اند.

مردم قادر به مراجعه به رستوران ها در طول قفل نیستند و این بر اصطلاحات جستجوی عاملی که صنعت به آن اعتماد کرده بود تأثیر گذاشته است.

این چیزی است که ما وقتی به جستجوی روندهای جستجو در صنعت سرگرمی و رستورانهای زنده رسیدیم:

روندهای جستجوی سرگرمی و رستورانهای زنده

ژانویه و فوریه – ماههای پیش از بحران – شاهد افزایش این مناطق هستیم زیرا مردم به طور مرتب در حال بیرون رفتن بودند.

مارس پس از اعلام خاموش شدن ، شاهد کاهش چشمگیر بود و در آوریل شاهد کاهش بیشتر این تعداد بود.

اگر در اصطلاحات جستجوی خاص در صنعت عمیق تر فرو برویم ، تصویر واضح تر می شود.

نگاهی به روندهای جستجو برای اصطلاح “بهترین رستورانهای نزدیک من” بیندازید:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

SEO-Trends-SEO-Data-to-Fuel-Your-Content-Marketing-Strategy14

افت 45 درصدی در سال 2020 برخلاف محبوبیت این اصطلاح در سال 2019 هنگامی که جهان در بحران نبود.

اما این بدان معنی نیست که مردم به هیچ وجه به رستوران ها علاقه ای ندارند.

برای اکثر مردم امکان پذیر نیست که هر وعده غذایی را بپزند – آنها هنوز هم در خانه غذای با کیفیت رستوران می خواهند.

بنابراین ، آنها برای کاهش این نگرانی به دنبال چه هستند؟

آنها به دنبال تحویل غذا و وانت هستند.

به مقایسه روند جستجوی ما برای “بهترین رستورانهای نزدیک من” در مقابل “تحویل غذا” در چند ماه گذشته نگاهی بیندازید:

SEO-Trends-SEO-Data-to-Fuel-Your-Content-Marketing-Strategy15

از داده های روند جستجوی فوق چه می توانیم استنباط کنیم؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اینکه مردم به دنبال گزینه های جایگزین هستند – رستوران ها هنوز هم مرتبط هستند اما اصطلاحات جستجوی مستقیم با آنها تغییر کرده است.

این بدان معناست که در حال حاضر رستوران ها باید محتوا ایجاد کنند که از اصطلاحات مربوط به موقعیت جغرافیایی و بیشتر به سمت تحویل و انتخاب مواد غذایی فاصله بگیرد.

3. محوری برای مشتریان

بیایید از صنعت خدمات دور شویم و به یک صنعت مبتنی بر محصول مانند بازی نگاه کنیم.

به محبوبیت اصطلاحات جستجوی Nintendo Switch در دوره مارس – مه ۲۰۲۰ ، در مقایسه با سال گذشته نگاه کنید.

جستجوی روند nintendo switch v lite

سنبله بسیار زیاد است و با روندهایی که در تعطیلات تعطیلات دسامبر مشاهده خواهیم کرد ، رقیب است.

مقاله پیشنهادی  12 روش استفاده از Google Trends برای سئو

از آنجا که مردم وقت بیشتری را در داخل خانه می گذرانند ، به دنبال محصولاتی هستند تا خود را سرگرم و سرگرم کنند. از این رو نیاز به یک کنسول بازی.

در اینجا آنچه می توانیم از محبوبیت بیشتر این عبارت جستجو بگوییم:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • مردم می خواهند بیشتر از گذشته به سرگرمی های داخل خانه دسترسی داشته باشند.
  • از آنجا که خودزنی می کنند ، وقت بیشتری برای تفریحات در اوقات فراغت دارند.
  • کنسول های بازی به سرعت فروخته می شوند و منجر به کمبود عرضه می شوند.

پس از انجام این استنتاج ، می توانید ساختار محتوای خود را تطبیق دهید – محصول شما در این لحظه چه کاری می تواند برای مشتریان شما انجام دهد؟

اگر یک شغل مبتنی بر سرگرمی هستید ، در اینجا چند نکته بازاریابی برای استفاده از داده های روند جستجو به نفع شما آورده شده است:

  • می توانید در مورد گزینه های سرگرمی مخاطبان خود ایجاد کنید.
  • می توانید برای مخاطبان خود قطعات سرگرمی بسازید.
  • می توانید گزینه هایی را برای افرادی که دیگر نمی توانند یک نینتندو سوئیچ بخرند ، به اشتراک بگذارید.

اما دانستن چگونگی سازگاری با شرایط متغیر که اکنون با آن روبرو هستیم به این معنی نیست که کار شما انجام شده است.

زمان ها همچنان تغییر خواهند کرد و باید بتوانید با وجود تغییرات ، رشد کنید. بگذارید توضیح بدهم چگونه

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

4. چارچوب ایده های محتوا

نمونه هایی که من با شما به اشتراک گذاشتم به معنای خاص خودشان است – اما آیا می توانید آنها را در مارک طاقچه خود اعمال کنید؟

ایده های محتوای طوفان مغزی همیشه یک چالش است اما من از چارچوب استراتژی محتوا استفاده می کنم که سالها برای من کار کرده است.

چارچوبی که من در مورد آن صحبت می کنم GRAP است.

what-is-grap-frame

بگذارید هر نکته را برای شما تقسیم کنم.

اهداف

هدف اصلی استراتژی محتوای شما به دلیل همه گیری تغییر خواهد کرد. این روی نحوه ایجاد مواد بازاریابی تأثیر می گذارد.

آیا هدف شما در این مدت فروش محصولات یا خدمات است؟ یا آیا این افزایش آگاهی از برند است؟

قبل از شروع استفاده از روندهای جستجو برای ایجاد محتوا ، باید استراتژی خود را در ذهن داشته باشید.

پژوهش

حتی هنگامی که در حال جستجوی روندهای صنعت خود هستید ، مهم است که چرا و چگونه مخاطبان شما از این شرایط استفاده می کنند ، تحقیق کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

درک رفتار مصرف کننده در پشت یک اقدام ، ایجاد محتوای تأثیرگذار را آسان تر می کند.

قدرت

این سؤالی است که مخاطب شما هر بار که با محتوا آنلاین پیدا می شود ، می پرسد:

شما کی هستید و چرا باید محتوای شما را به جای شخص دیگری بخوانم؟

  • آیا قبلاً در همین زمینه محتوا ایجاد کرده اید؟
  • آیا نتایج SERP شما قوی است؟
  • آیا Google ، Moz و Ahrefs برای مشارکتهای محتوای شما ارزش دارند؟

اگر بتوانید به این سؤالات پاسخ مثبت بدهید ، مطمئناً یک مسئول در حوزه خود هستید و قادر خواهید بود محتوایی را ایجاد کنید که باعث ایجاد علاقه و ارزش شود.

ترویج

تولید محتوای عالی به همان شکلی که دیده می شود نیست.

اگر SEO و SERP شما قوی هستند ، این بدان معناست که شما در بخش ارتقاء کاری درست انجام می دهید.

اما بگذارید به ابتدای این تمرین برگردیم – از کجا گفتیم که مخاطبان شما وقت خود را در طول این همه گیری می گذرانند؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برخط.

در حال حاضر مطالب زیادی به صورت آنلاین وجود دارد و بیشتر در این بحران روزانه ایجاد می شود.

اگر می خواهید دیده شوید ، باید شیوه تبلیغ مطالب خود را بهبود بخشید. در اینجا چند دستورالعمل کلی برای انجام این کار آورده شده است:

  • نترسید از کانال های گسترده و گسترده و در هرچه بیشتر کانال تبلیغ کنید.
  • ایجاد پیوند با هدف – این SERP شما را بهبود می بخشد.
  • درگیر در رسانه های اجتماعی شوید – فقط پست نکنید و ترک نکنید.
مقاله پیشنهادی  7 راه کسب و کار از وبلاگ نویسی سود می برد

هنگامی که در چارچوب GRAP دسته ای گرفتید ، بهتر می توانید ایده های محتوا بیشتری تولید کنید.

5. ایده آل متقابل مطالب

ایده پردازی متقابل چیست؟

این یک ایده محتوا است و آن را متناسب با شرایط تغییر می دهد.

حتماً در مورد بسیاری از شرکت هایی که استراتژی های توسعه محصول خود را برای کوروی ویروس متمرکز کرده اند خوانده اید.

شرکت هایی که در حال ایجاد مواد شیمیایی ، ردیاب ، یا لوازم جانبی مد بودند ، در ساخت ضد عفونی کننده دستی ، ردیاب مجاورت و ماسک های جراحی تمرکز داشتند.

این مشاغل فهمیدند که محصولات اصلی آنها در شرایط بحرانی مفید نخواهد بود ، بنابراین آنها به سمت ساخت وسایلی که ضروری برای جامعه باشد عبور کردند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با پیشگامی در این راه ، این مشاغل موفق به نجات خود شدند – کاملاً برجسته در زمانی که بسیاری از مشاغل مجبور به تعطیل شدن هستند.

و می توانید نمونه آنها را دنبال کنید.

با استفاده از Google Keyword Planner و مراحل زیر شروع کنید:

  • اصطلاح جستجوی خود را که معمولاً با نام تجاری خود در ارتباط هستید متصل کنید.
  • وقتی می بینید که در روند جستجو سقوط کرده است ، نگران نباشید.
  • به کلمات کلیدی مرتبط نگاه کنید – به طور خاص مواردی که از مارس 2020 رواج دارد.
  • اینها کلمات کلیدی محتوای متقاطع هستند که باید هدفشان را داشته باشید.

به عنوان مثال ، در صنعت مسافرت ، ما به کلمات کلیدی مربوط به چمدان مانند “حمل کیف” نگاه کردیم. این چیزی است که ما یافتیم:

SEO-Trends-SEO-Data-to-Fuel-Your-Content-Marketing-Strategy6

با کمال تعجب ، با تعداد کمی از مردم که به هر نقطه سفر می کنند ، نیاز به چمدان به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در همین زمان ، وقتی به دکوراسیون و سازماندهی خانه توجه کردیم ، در دوره همه گیر یک سنبله عظیم پیدا کردیم:

SEO-Trends-SEO-Data-to-Fuel-Your-Content-Marketing-Strategy18

در اینجا یک نگاه دقیق تر به کلمه کلیدی مرتبط با دکوراسیون منزل و DIY است:

SEO-Trends-SEO-Data-to-Fuel-Your-Content-Marketing-Strategy19

کلمات کلیدی مرتبط زیادی وجود دارد و همه آنها گرایش دارند.

در آنجا کلمات کلیدی خود را برای شروع ساختن محتوای خود دارید.

با ایجاد عناوینی که برای محبوب شدن کلمات کلیدی در این حوزه بهینه سازی شده است ، شروع کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

قطعه هایی را طراحی کنید که به طور خاص به سؤالاتی که مخاطبان شما ممکن است پاسخ دهند ، بپردازید – این امر پیدا کردن آنها را برای آنها آسان تر می کند.

جریان های محتوای خود را محدود نکنید – هدف خود را برای ایجاد بلاگ ها ، وبلاگ ها ، پست های اجتماعی ، نمودارها ، نمودارها و اینفوگرافیک ها قرار دهید – بنابراین می توانید به افرادی که در آن هستند برسید.

افکار بسته شده

همه چیز در اطراف ما در حال تغییر است – سازگار بودن با آن تغییرات چیزی است که مشاغل نوآورانه را از همه جدا می کند.

اما سازگاری بدون دلیل تأثیر نخواهد گذاشت.

شما نیاز دارید تا روند جستجوی مؤثر بر شرکت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ایده های متقابل مطالب و درآمدزایی را هدایت کند.

برای یادآوری ، این روش چگونه است:

  • شکاف های بازار را جستجو کنید.
  • روند جستجو را تجزیه و تحلیل کنید.
  • محوری برای نیازهای مشتری.
  • متناسب با چارچوب محتوا.
  • ایده هایی برای محتوای متقاطع ایجاد کنید.

بازاریابان ابزارهایی را در اختیارشان می گذارند تا در مخاطب تأثیر بگذارد و روایت جدیدی را هدایت کند.

با استفاده از داده ها و طوفان های مغزی بینش های جدید از آنچه می یابید ، می توانید حتی در این شرایط بحرانی شکوفا شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصاویر در پست: انتقام
عکس های گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020