چگونه مشتری های مناسب را برای آژانس جستجوگر خود انتخاب کنیم و از افراد مسموم خودداری کنیم

بر اساس عمودی

موقعیت آژانس شما با عمودی هایی که خدمت می کنید بسیار نزدیک خواهد بود.

اگر فقط روی اندازه خاصی از مشاغل (SME یا بنگاه اقتصادی) یا صنعت خاصی (مثلاً وکلا ، دندانپزشکان ، نمایندگی های فروش اتومبیل) تمرکز کرده اید ، این متغیر قبلاً حساب شده است.

اما اگر یک ویژگی عمودی به طور طبیعی از کارنامه مشتری شما ظاهر شود ، ممکن است بخواهید خدمات خود را دوباره ارزیابی کنید. به عنوان مثال ، لیبرتی به دلیل رشد سریع در این دوره ، بنیاد را ایجاد کرد ، یک آژانس عملکرد دیجیتال با تمرکز بر مارک های زیبایی.

یا شاید شما می خواهید متناسب با روند صنعت تجارت جدیدی ایجاد کنید ، بنابراین فقط بر روی شرکت های در حال انفجار و درخواست های پیشنهادی آنها تمرکز می کنید:

  • می توانید یک بار دیگر ، از طریق روند جستجوی YOY ارزیابی کنید و نرخ رشد آنها را ارزیابی کنید.
  • شما می توانید در مورد روند سرمایه گذاری ، وجوه سرمایه گذاری VC و نمونه کارها آنها تحقیق کنید ، و بینش مفیدی در مورد بازده بالقوه پیدا کنید.

به موقعیت سرب نیز توجه کنید. همانطور که مدیر عامل شرکت Go Up تأکید می کند ، اگر نوعی تجارت “تمام معاملات” ظاهر شود که بخواهد در فضای متخصصان بازی کند ، از همان ابتدا این کار ممنوع است.

بر اساس فرصت سئو

آیا این یک مورد تجاری واقع گرایانه است؟

این س keyال اصلی و مشکل دیگری است که باید از خود بپرسید. پاسخ به بینش تحقیقات SEO و صحت داده هایی که با آنها کار می کنید متکی است.

ادوارد کورام جیمز در مورد “آزمایش زنده ماندن” از طریق یک ابزار پیش بینی صحبت می کند که به شما امکان می دهد پتانسیل کلی هدف کسب و کار و سئو را به عنوان کانال بازاریابی مناسب ارزیابی کنید. جیمز اضافه می کند: “این ما را به عنوان یک آژانس صادق نگه می دارد و به ما امکان می دهد پروژه را مهندسی معکوس کنیم ، بنابراین ما مطمئن هستیم که سرمایه گذاری در مسیر درست قرار دارد.”

مقاله پیشنهادی  Google Now وقتی نتایج جستجوی آن زیر استاندارد است پذیرفته است

با مشاهده لیست کلمات کلیدی مورد نظر و متغیرهایی که بر روی آنها تأثیر می گذارد – از حجم جستجو ، روند YoY آنها ، تا فصلی ، ویژگی های SERP ، تقسیم دستگاه و منحنی CTR – می توانید سناریوها را مدلسازی کنید و دشواری هدف را ارزیابی کنید.

چگونه مشتری های مناسب را برای آژانس جستجوگر خود انتخاب کنیم & # 038؛ از موارد سمی پرهیز کنید

مطمئناً ، یک مارک تجاری معتبر حجم بالایی از جستجو و حاشیه زیادی را در بر خواهد داشت ، بنابراین آژانس می داند ارزش این را دارد که پروژه را بدون هیچ پیش بینی انجام دهید. اما برای یک تجارت خاص مانند اتوماسیون نرم افزار یا ارز رمزنگاری شده ، کوچک کردن اعداد و ارزیابی ترافیک اضافی و تبدیل احتمالی اضافی (در صورت رسیدن به رتبه های خاص) یک آگاهی واقعی برای موفقیت احتمالی آن آژانس ایجاد می کند.

اگر 3-4 سال طول بکشد تا تجارت سرب به آن مرحله برسد ، باید نتیجه بگیرید که آمادگی و صبر آنها برای پرش با آن پروژه با شما چگونه است ، جیمز نتیجه گیری می کند.

بر اساس فرهنگ آژانس شما

این احتمالاً اولین چیزی نیست که هنگام صحبت در مورد احراز صلاحیت مشتری به ذهن خطور می کند ، اما مطمئناً یکی از جنبه های اساسی حفظ سعادت و طولانی مدت رابطه این است: آیا این یک تناسب فرهنگی بین نمایندگی شما و آن منجر است؟

گرت مورگان از بازاریابی لیبرتی آن را نگرش و جاه طلبی می نامد. آژانس ارتباطات و پتانسیل رشد آن رابطه را ارزیابی می کند:

  • آیا می توانید سالهای زیادی با هم کار کنید؟
  • آیا می توانید با آنها رابطه برقرار کنید؟
  • آیا آنها به شما اعتماد دارند که پروژه های خود را آزمایش کنید و ریسک های حساب شده ای را بپذیرید؟
مقاله پیشنهادی  داده های جدید تأثیر خاموش کردن تبلیغات فیس بوک را بررسی می کند [Podcast]

این نکته بیشتر توسط مدیر عامل شرکت Go Up تکرار می شود ، وی تأکید می کند که شما می توانید از اولین درخواست ایمیل در مورد تمایل آنها برای شفافیت ، انجام یک تماس پیگیری و غیره چیزهای زیادی در مورد سرب بگویید. اگر آنها فقط یک پیشنهاد قیمت را بدون هیچ تماس دیگری می خواهند ، مشخص است که چیزی از دست رفته است. به همین دلیل آژانس همیشه قبل از رسیدن به اهداف تجاری و ایجاد پروفایل ، ابتدا یک تماس متناسب با فرهنگ را انجام می دهد.

بعلاوه ، ممکن است صنایعی وجود داشته باشد که شما نمی خواهید وارد آنها شوید یا صنایعی باشید که می خواهید تمام توجه خود را معطوف آنها کنید. برای Go Up ، همه چیز در مورد مشتریانشان است که اخلاقی هستند. برای IO ، فقط مارک های بین المللی در مقیاس بزرگ است. برای Climb Online ، ابتدا یک تفکر مشترک کارآفرینی است.

بر اساس اهداف رشد آژانس شما

یکی از نکات مهم و نهایی که ما در اینجا به آن پرداخته ایم همگرایی استراتژی رشد آژانس شما و مدل تجاری و موقعیت بازار است.

آیا امکان افزایش دامنه پروژه اولیه و کسب تجارت بیشتر از این هدف در آینده وجود دارد؟ آیا امکان ارتقا lead تخصص و آموزش آژانس شما از این طریق وجود دارد؟

شما باید در مورد راه های زیادی که می توانید با هم رشد کنیم ، چه از طریق نوآوری و چه افزایش سهم خاصی از بازار ، فکر کنید. گرت مورگان می خواهد اطمینان حاصل کند که نمایندگی آنها در صنعت پیشتاز است ، بنابراین آنها یک نقش Head of Innovation ایجاد کرده اند تا بر قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های آنها نظارت کند و سپس سایر خدمات را بررسی می کنند تا مطمئن شوند همه آنها یک گام جلوتر هستند. که به نمونه کارهای مشتری آنها نیز شکل خواهد داد.

مقاله پیشنهادی  نحوه اجرای ممیزی فانوس دریایی خودکار بر روی تغییرات وردپرس

رویکرد دیگر هدف گذاری برای مارک های تاسیس شده است ، که به معنی مقیاس گذاری تیم تجاری یا فروش آژانس است. Go Up در حال حاضر در این فرآیند است ، نام های بزرگ را هدف قرار می دهد تا به مجموعه خود اضافه کنند و در عین حال موقعیت خود را به عنوان یک آژانس پیشرو SEO تأیید کنند.

به طور خلاصه

انتخاب مشتریان مناسب برای آژانس جستجوگرها برای رشد طولانی مدت کسب و کار شما بسیار مهم است. حتی اگر در بعضی مواقع احساس می کنید از دست رفته اید یا باید مصالحه کنید ، همیشه مشتریان / پروژه های معیوب گذشته و هزینه هایی را که برای شما هزینه می کنند در ذهن داشته باشید.

روشهای مختلفی برای دستیابی به این فرآیند صلاحیت وجود دارد ، اما برخی از نکات اساسی برای بررسی این موارد عبارتند از:

  • بودجه و منابع: آیا مشتری توانایی پرداخت خدمات آژانس را دارد؟
  • vertica کسب و کارمن: آیا صنعتی است که شما در آن تخصص داشته باشید؟ آیا این یک بازار در حال رشد است؟
  • فرصت سئو: آیا این یک مورد تجاری واقع گرایانه است؟
  • فرهنگ آژانس: آیا از نظر نگرش ، ذهنیت ، ارتباط مناسب است؟
  • اهداف رشد آژانس: آیا امکان گسترش همکاری یا کسب اعتبار وجود دارد؟

ماژول پیش بینی SEOmonitor می تواند به شما کمک کند فرصت های جستجوگرها را دریابید و پتانسیل پرونده تجاری را محاسبه کنید. هنگام ارزیابی دشواری کمپین آینده SEO ، می توانید سناریوهای مختلفی را مد نظر قرار دهید ، به بهترین و یا پیش بینی رشد متوسط ​​نگاه کنید.

پیش بینی SEO تنها یکی از راه حل های بسیاری است که ما برای کمک به آژانس ها برای جذب ، مدیریت و حفظ مشتریان بیشتر ارائه داده ایم.

در سفر با ما همراه باشید تا شفافیت بیشتری در صنعت سئو ایجاد کنیم.