چگونه مشاغل تجارت الکترونیکی می توانند SEO و محتوا را برای Post-COVID-19 آماده کنند

COVID-19 مطمئناً جهان را وارونه کرده است.

متأسفانه ، بسیاری از صنایع در طول این بیماری همه گیر شده اند و شاهد کاهش شدید ترافیک و تبدیل ها هستیم.

یکی از جالب ترین روندهایی که ما می بینیم تجارت الکترونیک است – هم از نظر سئو و هم تبدیل.

براساس تحقیقات Stackline ، برخی از خرده فروشان آنلاین که تجهیزات پزشکی ، مواد غذایی و تجهیزات بدنسازی را ارائه می دهند ، مقدار قابل توجهی رشد کرده اند.

برخی از برترین دسته بندی های محصولات با رشد سریع شامل:

  • دستکش یکبار مصرف.
  • دستگاه های تهیه نان
  • سرفه و سرماخوردگی.
  • غذای بسته بندی شده.
  • تجهیزات آموزش وزن.
  • تمیز کردن وسایل.

از طرف دیگر ، فروش محصولات غیر ضروری و مرتبط با سفر در طول COVID-19 رو به کاهش است.

این شامل:

  • چمدان و چمدان.
  • دوربین
  • لباس شنا
  • لوازم و برنامه های مهمانی.
  • پوشاک لوکس.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به طور کلی ، کل ترافیک خرده فروشی آنلاین از مارس 2020 تاکنون 9٪ کاهش یافته است.

COVID-19 بیش از حد ممکن است در تعدادی از تغییرات بلند مدت اثر گذار باشد.

برخی از اصلی ترین مواردی که انتظار داریم شامل تغییر بزرگی به شرایط کار از راه دور ، تحویل غذا و تجارت الکترونیکی باشد.

طبق جدیدترین تحقیقات ، نرخ تبدیل تجارت الکترونیک فقط اندکی کاهش یافته است ، اما زمانی که کروناویروس در آینه عقب باشد ، بلند مدت به نظر می رسد بسیار روشن.

همه چیز یک روز به حالت “عادی” برمی گردد.

صاحبان مشاغل آنلاین در مواقعی که ممکن است سرعت در حال کند شدن باشد ، باید از این زمان استفاده کنند بعد از کووید -19.

اکنون زمان مناسب برای بازسازی و بهبود سئو و محتوای فروشگاه اینترنتی شما برای سیل قریب الوقوع مشتریان مجازی است.

بنابراین ، از کجا باید شروع کنید؟

1. یک ممیزی جستجوگرهای فنی در عمق انجام دهید

بسیاری از افراد از زمان خود در قرنطینه برای مقابله با پروژه های بهسازی در خانه که به پایان رسیده اند ، استفاده می کنند.

صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک باید همین کار را با وب سایت های خود انجام دهند.

حسابرسی فنی جستجوگرها یکی از بهترین راهها برای راه اندازی خود برای موفقیت است که پس از انتخاب دوباره نرخ ترافیک.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این امر مستلزم گذراندن تمامی جوانب پلتفرم شما مانند ساختار سایت ، نقشه برداری سایت ، برچسب ها و مسائل مربوط به محتوا است.

همچنین به روزرسانی ساختار پیوند داخلی برای نسخه های موبایل و دسک تاپ سایت شما مهم است.

برای بهبود ساختار سایت خود ، ابتدا خطاهای لینک 404 را با یک خزنده سایت شناسایی کنید.

اگر دیگر مرتبط نیستند می توانید این صفحات را حذف کنید یا آنها را تعمیر کنید.

مقاله پیشنهادی  برنامه Google با حالت Dark برای iOS و Android به روز شد

اگر صفحات زیادی در وب سایت خود دارید زیرا محصولات زیادی را ارائه می دهید یا یک وبلاگ بسیار فعال را اجرا می کنید ، برای سازماندهی بهتر این صفحات ، بازسازی را در نظر بگیرید.

اغلب توصیه می شود که تمام صفحات شما بیش از سه کلیک از صفحه اصلی فاصله نداشته باشد ، بنابراین برای پیمایش آسان تر سعی کنید آنها را در دسته های منطقی جدا کنید.

از ابزارهای حسابرسی مانند WooRank یا SEMrush استفاده کنید تا این فاکتورهای فنی SEO را بررسی کنید و به مناطقی که نیاز به کار دارند هشدار دهید.

در اینجا یک راهنمای SEO فنی الکترونیکی برای تجارت الکترونیکی وجود دارد که می تواند به شما در تشخیص خطاهای فعلی و پیشرفت های شما کمک کند.

2. برای نمایه سازی موبایل-اول بهینه سازی کنید

در اوایل ماه مارس 2020 ، گوگل اعلام کرد که اکنون از اول سپتامبر به فهرست بندی اول موبایل برای همه وب سایت ها تغییر می کند.

این بدان معنی است که Googlebot عملکرد سایت شما را در دستگاه های تلفن همراه قبل از دسک تاپ اولویت بندی خواهد کرد – زیرا اکثر کاربران اکنون در تلفن های هوشمند تعامل دارند.

اگر سایت تجارت الکترونیک شما برای اولین بار به طور کامل برای موبایل تنظیم نشده است ، اکنون زمان انجام این کار است.

ابتدا مطمئن شوید که Googlebot می تواند با استفاده از همان برچسب های روبات متا در نسخه های موبایل و دسک تاپ شما به همه محتوای وب سایت شما دسترسی صحیح داشته باشد.

بعد ، مطمئن شوید که سایت تلفن همراه شما همان محتوای نسخه دسک تاپ شما را دارد. بسیاری از توسعه دهندگان نسخه های موبایل را ساده تر می کنند زیرا صفحه کوچکتر است.

اگرچه ممکن است یک طراحی و طرح متفاوت ضروری باشد ، مهم است که شما برای نسخه های تلفن همراه محتوا را قطع نکنید – از آنجا که این اکنون داده هایی است که Google برای اولین بار فهرست بندی خواهد کرد.

3. طراحی مجدد وب سایت را در نظر بگیرید

اکنون ممکن است زمان خوبی برای تجدید نظر در طراحی سایت و تجارت الکترونیکی سایت شما باشد تا به فروشگاه اینترنتی خود نگاه جدیدی پس از همه گیر دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این کاملاً واضح است (و برای همه لازم نیست). اگر طراحی مجدد چیزی است که شما در نظر داشته اید ، اکنون زمان مناسبی برای تحقق آن است.

مهمترین کار در طراحی مجدد وب سایت شما ، بهبود UX است.

به هر شکایتی که از مشتریان در مورد استفاده از وب سایت خود دریافت کرده اید ، نگاهی بیندازید ، مانند مشکل در چک کردن یا گم شدن اطلاعات در صفحات محصول.

مقاله پیشنهادی  مسائل امنیتی کنسول جستجوی Google توضیح داده شد

برای اندازه گیری CTR ها و میزان گزاف گویی برای صفحات مختلف ، باید از معیارهای وب سایت خود نیز مشورت کنید. این اعداد می توانند قسمتهای خاصی از وب سایت شما را نشان دهند که نیاز به اصلاح مجدد دارند.

به ظاهر کلی وب سایت خود توجه کنید.

ظاهر می تواند تأثیر زیادی در روشی که برند شما درک می کند داشته باشد و حتی می تواند اعتماد مشتری (یا عدم اعتماد) به تجارت شما را در پی داشته باشد.

اگر صفحات شما به سادگی منسوخ به نظر می رسند و یا طرح گیج کننده و ناخوشایند است ، ایده خوبی است که در حالی که کار کند است ، طراحی مدرن تری اتخاذ کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

4- به سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا ادامه دهید

در این مدت بسیاری از فروشگاه های آنلاین در دسته بندی های رو به کاهش در مورد متوقف کردن تلاش های محتوای خود فکر می کنند. اما این می تواند صدماتی بیشتر از آنچه فکر می کنید انجام دهد.

سایت هایی که دارای جریان مداوم محتوای تازه هستند ، به لطف الگوریتم Freshness Google ، دارای رتبه های بالاتر و CTR بالاتر هستند.

فقط به دلیل کاهش تعداد ترافیک آنلاین شما به معنای این نیست که باید بازاریابی محتوا را حفظ کنید. اگر هر چیزی ، شما باید افزایش دادن سرعت شما در حال حاضر

نکته اصلی این است که ارتباط را به عنوان اولویت اصلی حفظ کنیم.

بسیاری از مارک ها به دلیل روند جدید کلمات کلیدی coronavirus ، در حال پرش به باند محتوا COVID-19 هستند. با این وجود ، ممکن است این مباحث لزوماً منطقی نباشند که مستقیماً به محتوای خود بپردازید.

علاوه بر این ، شما نباید در زمانی که نرخ تبدیل شما در حال کاهش است ، روی محتوای مرتبط با فروش متمرکز شوید.

بسیاری از افراد با مشکلات مالی روبرو هستند و درآمد اضافی برای صرف برخی موارد ندارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در عوض ، تمرکز خود را به سمت اعتماد و آگاهی از برند تغییر دهید.

به عنوان مثال ، می توانید مطالب مربوط به کاربردهای مختلف را برای محصول یا موضوعات مربوط به صنعت خود به اشتراک بگذارید.

بگویید که فروشگاه آنلاین شما دوچرخه و قطعات دوچرخه می فروشد.

می توانید مطالب وبلاگ نویسی را در مورد روش های تمیز کردن دوچرخه خود ، جلوگیری از زنگ زدگی یا نحوه انجام تنظیم تنظیم کنید.

این نشان می دهد دانش و تخصص مارک شما ، که کمک می کند تا اعتماد خوانندگان را به دست آورید. در حالت ایده آل ، وقتی همه چیز به حالت عادی برگردد ، به شما خواهند رسید.

مقاله پیشنهادی  تکنیک های الهام گرفته از سرمایه گذاری برای متنوع کردن نمونه کارها مشتری آژانس جستجوگرها

البته در حال حاضر پول برای بسیاری از شرکت ها تنگ است.

اگر با یک آژانس بازاریابی کار می کنید ، در مورد بودجه خود با آنها صحبت کنید و ببینید که چه هزینه ای را می توانید دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید ، محتوای عالی معمولاً در درازمدت دارای بازپرداخت اساسی است ، بنابراین مطمئناً یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

5. لیست مشترکین ایمیل خود را بسازید

ساختن لیست مشترکین شما باید اولویت اصلی تولید سرب باشد که احتمالاً بعد از COVID-19 تبدیل می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این می تواند به شما کمک کند تا افراد را درگیر نگه دارید (و مارک تجاری خود را در اولویت ذهن خود نگه دارید) حتی در هنگام کاهش فروش.

ابتدا دلایل ارتباط مصرف کنندگان با مارکها را ، به ویژه در رسانه های اجتماعی ، در نظر بگیرید.

طبق نظرسنجی از Sprout Social ، محبوب ترین پاسخ ها به این دلیل بود که علاقه مند به محصول ، تبلیغات ، برای دریافت انگیزه بودند یا صرفاً به این دلیل که برند را سرگرم کننده می یافتند.

این باید تمرکز اصلی محتوای ایمیل شما و نقطه فروش اشتراک شما باشد.

محتوای شما در هر ایمیل باید ارزشی را ارائه دهد که فراتر از فروش و تبلیغات باشد.

اگر به سادگی محتوای متمرکز بر درآمد را به اشتراک می گذارید ، ممکن است تأثیر نداشته باشد – به خصوص اگر رده محصول شما در حال کاهش است.

در درجه اول بر ایجاد محتوای اطلاعاتی متمرکز شوید.

جستجوی چگونگی انجام این روزها بسیار محبوب است زیرا تعداد بیشتری از افراد به دنبال پروژه هایی برای از بین بردن کسالت هستند.

ایجاد این نوع محتوا برای هدایت کاربران به سمت ثبت نام ایمیل می تواند در حال حاضر بسیار مؤثر باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نتیجه

COVID-19 مطمئنا مشاغل زیادی را در یک نقطه سخت قرار داده است.

خوشبختانه ، شرکت های تجارت الکترونیک هنوز هم می توانند با خیال راحت فعالیت کنند در حالی که سایر فروشگاه های آجر و ملات مجبور به تعطیل شدن موقت شدند.

با این حال ، این بدان معنا نیست که می توانید در این مدت بنشینید و استراحت کنید.

حتی اگر همه چیز به سرعت تغییر کرده است ، همه چیز در یک مقطع به حالت عادی باز خواهد گشت.

خاموش کردن تلاشهای شما در حال حاضر یک اشتباه بزرگ است که می تواند در دراز مدت به شما آسیب برساند ، بنابراین این بار را برای بهبود فروشگاه آنلاین خود انجام دهید تا از طرف دیگر حتی قوی تر ظاهر شوید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، آوریل 2020