چگونه شرکت های تجارت الکترونیکی با بودجه تبلیغ کمتر خرید می توانند کارهای بیشتری انجام دهند [Webinar]

به وبینار بعدی ما بپیوندید و بدانید که چگونه بهبود تجربه خریدار آنلاین از تبلیغات Google Shopping می تواند تبدیل تجارت الکترونیک شما را تقویت کند.

آیا برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود کمپین های تبلیغاتی Google را اجرا می کنید؟

فروشندگان آنلاین 76٪ از بودجه جستجوی پرداخت شده را صرف آگهی های خرید می کنند.

با این حال ، مطالعات نشان داده اند که تقریبا نیمی از هزینه آن تلف شده است.

مقاله پیشنهادی  برنامه های کوتاه Snapchat و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

یک تغییر ساده ممکن است تمام موارد لازم برای از بین بردن هدر رفت هزینه تبلیغات در کمپین های خرید Google شما باشد.

به عنوان جف دویچ ، مدیر بازاریابی در Longtail UX ، به وب سایت ژورنال موتور جستجو بعدی ما بپیوندید ، چگونگی بهینه سازی صفحه فرود و بهبود تجربه خریدار آنلاین از تبلیغات Google Shopping را می توانید تبدیل های شما را تقویت کنید.

مقاله پیشنهادی  راهنمای قطعی برای بازاریابان

در این ارائه ، کشف کنید:

  • چرا بهبود تجربه مشتری با تبلیغات خرید بهترین مکان برای شروع افزایش کارآیی است.
  • چگونه شرکت های تجارت الکترونیکی می توانند ضمن تولید همان میزان درآمد ، بودجه تبلیغات تبلیغاتی خود را کاهش دهند.
  • چه ویژگی بهینه سازی صفحه فرود را می توانید برای بهبود تجربه خرید مصرف کنندگان آنلاین خود انجام دهید.
  • مطالعات موردی وب سایت های تجارت الکترونیکی موفق که صفحات فرود چند محصول را از طریق Longtail UX پیاده سازی کرده اند.
مقاله پیشنهادی  7 میانبرهای تبلیغاتی Google برای نتایج بهتر با تلاش کمتر

پس از ارائه ، Brent Csutoras مجله موتور جستجو یک جلسه پرسش و پاسخ زنده برگزار می کند.

به زودی میبینمت!

ثبت نام