چگونه شرکت های بازاریابی محتوا سود می کنند

بخشی از اینکه یک بازاریاب بزرگ محتوا است توجه به آنچه بازاریابان محتوا انجام می دهند – این است که پیش بینی آینده آینده را با آنچه قبلاً گذشته است آغاز کند.

من یک فرد واقعاً کنجکاو هستم و خوشبختانه ، بخش بزرگی از کارهایی که انجام می دهم شامل تحقیق و مصرف محتوای زیادی است.

هنگامی که من کار مفهومی را انجام می دهم ، معمولاً با بررسی دوباره پرونده های محتوای ذخیره شده ، کمپین ها و ایده های خود شروع می کنم.

اگر کتاب معمول ندارید ، اکنون شروع کنید زیرا این بهترین منبع برای ایده ها و ایجاد محتوا خواهد بود (من یک نسخه دیجیتالی را با استفاده از Pocket، Instapaper و Evernote کار می کنم).

الهام را می توان در همه جا یافت.

هر ایده خوبی ، شما را الهام بخش خواهد کرد.

به جای به اشتراک گذاشتن مظنونان معمول مطالبی که به نظر می رسد دیگران با آنها به اشتراک می گذارند ، می خواهم به شما چند نمونه تصادفی از ایده های خلاقانه (و برخی قدیمی ها) را نشان دهم که امیدوارم شما را به ایجاد محتوای بهتر الهام بخشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

“اگر فقط کتاب هایی را که همه دیگران می خوانند بخوانید ، فقط می توانید به آنچه دیگران فکر می کنند فکر کنید.” – هاروکی موراکامی

1. گوگل

می دانم که گفتم می خواهم نمونه های تصادفی را به اشتراک بگذارم ، اما مجبور شدم از اینجا شروع کنم زیرا Google برخی از بهترین مطالب را در وب تولید می کند.

خوب ، آنها اینطور نیستند؟

منظورم اینهمه پول

مینیمالیستی بودن کار دشواری است زیرا هرچه تعداد عناصر بیشتری از صفحه حذف شود ، موارد باقیمانده بیشتر مجبور به توجیه وجود خود هستند.

من یک طرفدار عظیم طراحی تمیز هستم – دوست دارم یک مفهوم قوی را با ظرافت اجرا کنم.

و ، گوگل استاد طراحی زیبا و تمیز است.

جستجو چگونه کار می کند

6 علامت تجاری که به شما الهام می دهند تا محتوای بهتری ایجاد کنید - Google

متأسفانه ، محتوای اصلی در این صفحه تغییر کرده است.

اینفوگرافیک انیمیشن که قبلاً در اینجا بود ، از من الهام بخش بود که به کد نویسان خود فشار بیاورم تا بهترین کار تعاملی را که می توانستیم بسازم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

و می توانم به شما بگویم که کار سختی است.

صفحه موجود هنوز نمونه ای کاملی از نحوه ارائه اطلاعاتی است به طوری که چشم بر روی محتوا تمرکز کند.

گرافیک های متحرک به سبک Big G غیرقابل تصور ، علاقه مند به صفحه هستند و باعث می شوند یک تجربه بصری غنی برای نگه داشتن چشم در نظر گرفته شود.

گوگل همچنین در تایپوگرافی آنلاین تسلط دارد – مطالبی را با چنین فاصله بی عیب و نقص و تراز سفیدی ارائه می دهد که خواندن آن را آسان می کند.

به عنوان کسی که تایپوگرافی کلاسیک را مطالعه کرده است ، مگر اینکه شما سعی در انجام این کار داشته باشید ، شما قدردان این کار را نمی دانید که چقدر سخت است.

مسابقه فیشینگ

6 علامت تجاری که به شما الهام می دهند تا محتوای بهتری ایجاد کنید - Google

مسابقه تعاملی که به شما امکان می دهد چگونه از فیشینگ جلوگیری کنید. باز هم ، طراحی زیبا که اطلاعات کلیدی را برجسته می کند و برای استفاده شهودی است.

بیش از حد بسیاری از صفحات تعاملی برای جبران یک مفهوم ضعیف و تحقیقات کم کیفیت ، گیج کننده یا متکی به طراحی بیش از حد هستند – من این موضوع را همیشه می بینم.

مقاله پیشنهادی  واقعاً چقدر خطرناک است که تاریخ مقاله خود را برای سئو تغییر دهید؟

مفهوم و کیفیت محتوا همچنان حائز اهمیت است و ساختار فنی مطالب برای دستیابی کاربر به صفحه ضروری است.

اما مرحله دوم بازاریابی محتوا درگیر کردن کاربر است تا آنها بخواهند به عقب برگردند. و این جایی است که ارائه عالی به ساخت برند شما و ایجاد رابطه کمک می کند.

Google الهام بخش ارائه بهتر مطالب است.

2. نیویورک تایمز

NYT را از کجا شروع می کنید؟ بدون شک آنها در تولید محتوای سنتی رهبران جهانی هستند.

آنها همچنین موفق شده اند دیجیتال را در آغوش بگیرند تا بدین ترتیب در ارائه محتوای و اطلاعات محتوای جدیدی را حفظ کنند.

بازی Sharks and Minnows بخشی از مطالب من است که من همیشه به آن استناد می کنم زیرا در سال 2013 به دلیل ارائه مطالب بسیار متنوع بود.

سایر قطعه های مشابه عبارتند از Snow Fall و Camp X-Ray که فقط چند مورد را لیست می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

6 علامت تجاری که به شما الهام می دهند تا محتوا بهتری ایجاد کنید - NYT

SBS به وضوح از NYT برای تولید قایق الهام گرفته بود ، اما این به سبک نسبت به قابلیت استفاده می رود.

6 علامت تجاری که به شما الهام می دهند تا محتوا بهتری ایجاد کنید - قایق

به نظر می رسد خیره کننده است ، اما به عنوان یک تحویل عملی محتوا ، عالی نیست. با این حال ، جوایز زیادی را بدست آورد و مورد توجه قرار گرفت ، بنابراین برای آگاهی از برند موفق بود.

جدا از محتوای طولانی NYT ، همچنین در روزنامه نگاری داده ها سرآمد است و طیف وسیعی از تجسم و ابزار شگفت انگیز داده ها را تولید کرده است:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

6 علامت تجاری که به شما الهام می دهند تا محتوای بهتری ایجاد کنید

یک مسابقه ، هر مدال آور هر زمان که یوسین بولت رکورد جهانی جدیدی را در سال 2012 رقم زد ، جهان متحیر شد.

وقتی NYT این تجسم از Usain در مقابل 116 سال از Sprinters المپیک را ایجاد کرد ، واقعاً متحیر شدم.

این قطعه 7 ساله است اما هنوز هم شگفت انگیز به نظر می رسد.

چگونه Yall ، Youse و You Guys Talk یکی از محبوب ترین قطعات تعاملی دیجیتال برای NYT است.

این نقشه تعاملی نشان می دهد که چگونه شما صحبت می کنید در مورد جایی که هستید صحبت می کند.

آیا اجاره یا خرید بهتر است؟ یک ماشین حساب است که به مخالفت رفت و نشان داد که ، در برخی موارد ، بهتر است اجاره کنید ، نه خرید کنید.

3. HSBC

ما جزیره ای نیستیم

در اوایل سال 2019 ، من یک بیلبورد در مرکز شهر که در آن زندگی می کنم دیدم.

من از این مفهوم که چقدر درخشان بود در مسیرهایم متوقف شدم – و این اتفاق غالباً رخ نمی دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با هدف قرار دادن مشخص شهرهایی که به داشتن سطح بالایی از غرور محلی (منچستر ، لیدز ، بیرمنگام) مشهور هستند ، تبلیغاتی که در قلب ما ایجاد می شود ، مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

بم ، از نظر عاطفی به هم وصل شده است.

جمله بندی تبلیغات با کسانی که از هر شهر بودند طنین انداز بود – HSBC به وضوح تکالیف خود را انجام داده بود.

ما هنوز از شوک Brexit (که هنوز هم وجود دارد) استراحت می کردیم و این تبلیغات کاملاً در دام شخصی که نیاز به تعلق دارد بعد از گذشت زمان از زندان به طور کامل جلب شد.

مقاله پیشنهادی  12 روش برای دستیابی به نتایج

و نبوغ این کارزار این بود که بسیاری از مردم تصاویر پوسترها را به دوستان خود به اشتراک گذاشتند.

HSBC مخاطبان خود را می شناخت و تبلیغات خود را در شهرهای منطقه ای بومی سازی کرد.

با استفاده از همین رویکرد برای کمپین های آنلاین می توانیم محتوا متناسب با مناطق مختلف را برقرار کنیم تا ارتباط عاطفی برقرار کنیم.

هرچه بیشتر بتوانید با محتوای خود به صورت محلی خاص باشید ، مخاطب احتمال اتصال و تمایل به اشتراک گذاری با دیگران بیشتر خواهد بود.

4. استودیو 188

استودیو 188 گروهی است که نسخه های کم بودجه ای به سبک “کلاهبرداری” از فیلم های اصلی و سریال های تلویزیونی مانند “بازی تاج و تخت” ، “مردها در سیاه” ، “جنگ ستارگان” و “ماتریکس” تولید می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بچه هایی که این کار رو به وضوح انجام می دهند سرگرم کننده هستند.

گفتن چیزی یک ایده منحصر به فرد است ، گفتن چیزی است که قبلاً انجام نشده است ، اما این یک مفهوم خلاق تازه است.

نسخه کم هزینه “ماتریکس” در YouTube نزدیک به 1.2 میلیون بازدید دارد ، بنابراین این ایده با بسیاری از افراد طنین انداز است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZF6akDuRyzc

من عاشق فیلم های کلاهبرداری هستم.

من در مورد مارک هایی مانند Poo-Pourri و Old Spice که بازارهای بی ارزش را مختل کرده اند زیاد صحبت می کنم و من عاشق استفاده از طنز در بازاریابی هستم.

اما ، صحیح گرفتن آن دشوار است و برای هر استودیوی 188 ، تلاش های زیادی انجام نشده است.

اگر مخاطبان خود را می شناسید و نویسندگان جدی خوبی دارید یا ایده خلاقانه خوبی دارید ، آن را امتحان کنید.

ایده نسخه کم بودجه این است که چرا کار می کند – سطل بودجه بازاریابی را صرف نکنید و سنین زیادی صرف کنید تا ایده ای را ببینید که ممکن است به اندازه کافی دیوانه باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

5- گرگس

سالها بود که گرگس در بیابان مارک تجاری زندگی می کرد تا این که کسی در آنجا جمع شد و تبلیغات خود را تکان داد.

آنها رویه ای متقلبانه در تبلیغات عمومی اتخاذ کردند و به دلیل تعویض کودک عیسی مسیحی با رولت سوسیس در زایمان ، خشم خود را تحریک کردند و رویارویی با پیرس مورگان به طلا در رسانه های اجتماعی.

آنها همچنین انجام داد کلاهبرداری از تبلیغات اپل در رول کالباس وگان جدید خود:

مارک خمیر در آتش است.

در نیوکاسل (انگلستان) ، فروشگاه های بزرگ Fenwick برای نمایش پنجره کریسمس برجسته خود هر ساله مورد احترام است.

کمی شبیه هارودز شمالی است.

خیلی خوب است که صف های مردم ایستاده و منتظر می مانند ، فقط برای پیاده روی در جلو و مشاهده آن – یک روز برای بچه ها است.

روبروی Fenwick شاخه ای از Greggs است و سال گذشته مردم با دیدن اینكه علائم خانه خود را معكوس كرده اند ، دچار تعجب شدند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این واقعیت که این اشتباه نبوده و عمدی بوده ، بهترین ایده بازاریابی است که تا به حال دیدم.

از آنجا که هزاران خریدار سلفی در جلوی پنجره های Fenwick می گیرند ، آنها ناخواسته هستند هزاران تصویر بارگذاری می شود به اینستاگرام و فیس بوک با نشان تجاری فروشگاه گرگ.

مقاله پیشنهادی  نحوه نوشتن برای الگوریتم های اصلی Google ، قصد کاربر و SEO

در آن سال ، Fenwick محبوب ترین موضوع “آدم برفی” را برای موضوع نمایش خود ، احتمالاً محبوب ترین تم کریسمس تا کنون انتخاب کرده بود.

اگر می توانید از موفقیت یا قرار گرفتن در معرض شخص دیگری انتقاد کنید ، می تواند باعث تقویت برند شما شود.

به عنوان مثال ، اگر شما یک خبرنامه دارید ، سعی کنید با ذکر یا مهمان ویرایش یک خبرنامه موفق دیگر که برای مخاطبان شما مرتبط است ، ویرایش کنید.

داشتن تأثیرگذار در محتوای شما برای بهره مندی از درخشش در رسانه های اجتماعی ، سالها است که یک تاکتیک بوده است – اما به آسانی قبلاً نبود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مصاحبه با افراد با نفوذ که مسئولیت موفقیت در یک برند تجاری یا موفقیت تجاری را بر عهده دارند ، یک مطالعه موردی عالی را ایجاد می کند که افراد می خواهند آنها را بخوانند.

6. نقشه تحولات شهر لیدز

این قطعه آخر که می خواهم به اشتراک بگذارم نمونه ای از محتوا است که کم کم غالباً قدرتمندترین آنهاست.

من تصادفاً به این بخش از مطالب برخورد کردم و از میزان قابل توجهی از اطلاعات موجود در آن خسته شدم.

6 علامت تجاری که به شما الهام می بخشند تا محتوای بهتری ایجاد کنید - نقشه توسعه شهر لیدز

در نگاه اول ، کم تحرک به نظر می رسد ، اما وقتی شروع به کلیک بر روی آن می کنید ، می فهمید که هر توسعه پیشنهادی در شهر لیدز ذکر شده است.

نه تنها فهرست شده است ، بلکه می توانید به سرعت مشاهده کنید که سایت پیشنهادی در کجا قرار دارد و چه شکلی ممکن است به نظر برسد. نقشه می تواند توسط تحولات در حال انجام ، برنامه ریزی ارسال شده و ایده های پیشنهادی تقسیم شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای کسی که علاقه مند به توسعه املاک است ، این نقشه فوق العاده قدرتمند و با ارزش است.

Google Maps ایجاد محتوا مفید و مفید را آسان می کند و اگر بتوانید با API درگیر شوید می توانید مطالب بسیار خلاقانه ای را جمع کنید (من مطالب زیادی با Google Maps تولید کرده ام).

استفاده از مجموعه ای از اطلاعاتی که در دسترس گسترده نیست و به صورت جذاب (مانند نقشه) ارائه می شود ، معمولاً برای مخاطبان طاقچه بسیار رایج است.

آنها همچنین پاسخ بسیار خوبی در زمینه دسترسی دارند.

غذای آماده

از شش مارک ، مواردی که می توانیم برای الهام بخشیدن به مطالب بهتر استفاده کنیم:

  • ارائه محتوا برای جذب مخاطبان خود به همان اندازه مهم است که ترافیک صفحه را بدست آورید.
  • مانند یک روزنامه نگار فکر کنید تا محتوا با فرم طولانی یا تجسم داده ها را به خوبی تحقیق کنید.
  • برای ایجاد ارتباط عاطفی ، محتوای متناسب با مناطق مختلف را ارائه دهید.
  • مفاهیم مبتنی بر طنز می توانند با بودجه کم و نتایج عظیم کسب کنند.
  • انتقاد از ایده یا موفقیت شخص دیگر برای بلند کردن شما.
  • یافتن اطلاعات برای تولید یک دارایی با ارزش ، دشوار است.

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده