چگونه بیشترین استفاده را از برنامه های افزودنی تبلیغات Google Ads کنیم

بنابراین شما تبلیغ بزرگی در نظر دارید و می خواهید آن را با Google Ads تبلیغ کنید.

بهترین روش برای انجام این کار چیست؟

برای بسیاری از تبلیغ کنندگان ، تنها (و تنها) کاری که آنها انجام خواهند داد این است که عنوان اصلی و / یا نسخه اصلی تبلیغات خود را به روز کنند تا توجه فروش را جلب کنند.

اما این تنها راه – یا حتی گاهی بهترین راه – برای ارتقا promote رویدادهای ویژه تبلیغاتی نیست.

همانطور که از نام آن مشخص است ، برنامه های افزودنی تبلیغاتی به طور خاص برای تبلیغ رویدادهای ویژه فروش طراحی شده اند ، اما تبلیغ کنندگان اغلب آنها را نادیده می گیرند و از آنها کم می آورند.

در این مقاله ، من ارزش افزونه های تبلیغاتی را کشف می کنم و توضیح می دهم که چگونه می توانید از آنها برای دریافت کلیک ها و تبدیل های بیشتر استفاده کنید – و حتی برخی از یافته های اصلی تحقیق را شامل می شود.

قدرت برنامه های افزودنی

برنامه های افزودنی تبلیغاتی دارای مزایای واقعی نسبت به به روزرسانی عناوین تبلیغات و نسخه اصلی با محتوای تبلیغاتی هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنها به شما املاک و مستغلات بیشتری در SERP می دهند

هنگامی که افزونه تبلیغات را به یک تبلیغ اضافه می کنید ، اندکی املاک اضافی در پایین آگهی خود کسب می کنید.

کم است اما هر کمی روی SERP حساب می کند.

در اینجا مثالی از بروکلینن آورده شده است ، که پسوند تبلیغات با قرمز حلقه شده است:

همانطور که مشاهده می کنید ، افزونه تبلیغات به این تبلیغ کمی وزن بصری بیشتری می بخشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنها به پیشنهاد شما کمک می کنند تا از رقابت برجسته شود

داشتن آن افزونه تبلیغاتی در پایین آگهی شما همچنین می تواند از نظر بصری تبلیغ شما را از رقبا متمایز کند.

این امر می تواند در رویدادهای تبلیغاتی رقابتی مانند جمعه سیاه – و حتی بیشتر آخر هفته ها به شما امتیاز دهد.

نرخ تبدیل برای تبلیغات دارای افزونه های تبلیغاتی بیشتر است

ما اخیراً کمپین های تبلیغاتی را برای دو مشتری تجزیه و تحلیل کردیم تا ببینیم مردم برای تبدیل کجا کلیک می کنند.

مقاله پیشنهادی  13 گزینه های هدف گذاری در فیس بوک که باید درباره آنها بدانید

این چیزی است که ما پیدا کردیم:

مشتری A:

نرخ تبدیل از پسوند تبلیغات: 13.02٪
نرخ تبدیل از پسوند لینک سایت: 4.06٪
نرخ تبدیل از عنوان و کپی متن: 3.66٪

همانطور که مشاهده می کنید ، نرخ تبدیل از کلیک بر روی تبلیغات دارای پسوند تبلیغات 12.36٪ بیشتر از تبلیغات بدون پسوند تبلیغات بود. آن خیلی زیاد است!

مشتری B:

نرخ تبدیل از پسوند تبلیغات: 5.37٪
نرخ تبدیل از پسوند لینک سایت: 1.99٪
نرخ تبدیل از عنوان و کپی متن: 1.90٪

افزونه های تبلیغاتی در اینجا نیز عملکرد بهتری دارند و 3.47٪ بیشتر از کلیک های عنوان و کپی اصلی را تبدیل می کنند.

ما تجزیه و تحلیل خود را بیشتر انجام دادیم تا ببینیم تبلیغات دارای محتوای تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغات بدون تبلیغات چگونه عمل می کنند.

ما پیدا کردیم مشتری A:

تبلیغات با محتوای تبلیغاتی:
CTR: 14.05٪
نرخ تبدیل: 5.52٪

تبلیغات بدون محتوای تبلیغاتی:
CTR: 9.03٪
نرخ تبدیل: 3.63٪

واضح است که تبلیغات دارای محتوای تبلیغاتی عملکرد بسیار بهتری دارند.

بنابراین پیام رسانی “15٪ تخفیف” و غیره می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند – و این فقط برای کلیک ها نیست بلکه برای تبدیل ها نیز مفید است.

یافته ها برای مشتری B:

تبلیغات با محتوای تبلیغاتی:
CTR: 15.56٪
نرخ تبدیل: 7.63٪

تبلیغات بدون محتوای تبلیغاتی:
CTR: 8.04٪
نرخ تبدیل: 4.37٪

باز هم ، مشتری B با پیام رسانی تبلیغاتی افزایش چشمگیری داشت.

آنها مسیری مستقیم به صفحه فروش شما ارائه می دهند

یکی دیگر از مزایای برنامه های افزودنی تبلیغاتی این است که مسیر مستقیم به صفحه اصلی فروش شما را ارائه می دهند ، بنابراین احتمال کمتری وجود دارد که بین کلیک کردن و تبدیل شدن منجر به هدایت شوید.

نکاتی برای درست دریافت برنامه های تبلیغاتی تبلیغاتی

بنابراین همه می توانیم توافق کنیم که برنامه های افزودنی تبلیغاتی ابزاری ارزشمند است. اما چگونه می توانید بیشترین بهره را از آنها ببرید؟

در اینجا چند نکته وجود دارد:

1. افزونه تبلیغات خود را با صفحه فرود خود مطابقت دهید

همانطور که در بالا ذکر شد ، برنامه های افزودنی تبلیغاتی یک مسیر مستقیم به صفحه مقصد شما ارائه می دهند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که نسخه موجود در افزونه تبلیغاتی شما با نسخه موجود در صفحه مقصد مطابقت دارد.

این فقط یک عمل خوب نیست ، بلکه یک نیاز Google نیز هست. همانطور که توضیح می دهند:

پیشنهادات غیرقابل دسترسی

موارد زیر مجاز نیست:

محصولات ، خدمات یا پیشنهادهای تبلیغاتی امیدوارکننده در تبلیغ که در دسترس نیستند یا به راحتی یافت نمی شوند از مقصد

مثالها (غیر جامع): تبلیغ کالاهایی که انبار نمی شوند. تبلیغ یک معامله که دیگر فعال نیست. ارتقا a قیمت نادرست ؛ تماس برای اقدام در تبلیغاتی که از مقصد به راحتی در دسترس نیست.

(تأکید اضافه شده است)

به عبارت دیگر ، اگر محتوای افزونه تبلیغاتی شما با صفحه فرود شما مطابقت نداشته باشد ، ممکن است Google تبلیغ شما را تأیید نکند.

بروکلینن مثال خوبی در مورد چگونگی انجام این کار صحیح به ما می دهد. تبلیغی را که در بالا نگاه کردیم به خاطر می آورید؟ اینجا دوباره است:

افزونه تبلیغات

اکنون به صفحه فرود نگاه کنید:

صفحه فرود توسعه ارتقا

این صفحه فرود با پیام تبلیغاتی “تخفیف 15 درصدی” (پیام های فروش با قرمز حلقه شده) هماهنگی کامل دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

2. از تاریخ شروع و پایان استفاده کنید

شما می توانید تاریخ های شروع و پایان را به برنامه های افزودنی تبلیغ اختصاص دهید.

تا زمانی که قصد ندارید تبلیغ خود را به مدت نامحدود ادامه دهید ، بهتر است از آنها استفاده کنید. در غیر این صورت ، می توانید به طور تصادفی از قوانین Google در مورد پیشنهادات غیرقابل دسترس استفاده کنید (همانطور که در بالا توضیح داده شد).

تاریخ های شروع و پایان نیز زمانی مفید است که تصمیم می گیرید در آخرین لحظه ، مثلاً جمعه برای فروش آخر هفته ، یک تبلیغ کوتاه مدت داشته باشید. به جای تغییر عنوان و کپی متن ، می توانید فقط یک افزونه تبلیغات را اضافه کرده و تنظیم کنید که نیمه شب یکشنبه منقضی شود.

بهتر است که هر دو را داشته باشید. اما در مواردی که امکان پذیر یا راحت نباشد ، افزونه تبلیغات به خودی خود بسیار مفید است.

3. Microsoft Ads را فراموش نکنید

Google Ads تنها بستر تبلیغاتی با پسوندهای تبلیغاتی نیست.

مقاله پیشنهادی  10 بهترین موتور جستجوی ویدیو

Microsoft Ads همچنین گزینه توسعه تبلیغات را دارد ، بنابراین فراموش نکنید که از آنها در هر دو سیستم عامل تبلیغات استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

4- از سایر لینکهای سایت استفاده کنید

فقط به این دلیل که از برنامه افزودنی تبلیغاتی استفاده می کنید ، به این معنی نیست که برای تبلیغ فروش خود نمی توانید از لینک های سایت نیز استفاده کنید – و باید!

باز هم ، هر چیزی که به شما املاک و مستغلات بیشتری در SERP بدهد چیز خوبی است.

5. از Callout استفاده کنید

به همین دلیل ، شما باید علاوه بر همه موارد دیگری که در اینجا ذکر کردیم ، از تبلیغات برای تبلیغ فروش خود استفاده کنید.

ما اغلب سه تا چهار فراخوان را به تبلیغات اختصاص می دهیم. آنها ممکن است جملاتی مانند “فروش بزرگ” ، “50٪ تخفیف” یا “فروش شنبه پایان یابد.”

این ممکن است بیش از حد به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به هر حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد که همه این افزونه ها و فراخوان ها به طور همزمان نشان داده شوند.

بنابراین ، بهترین کار این است که همه آنها را جمع کنید – و آنها را بنویسید تا به تنهایی و به صورت ترکیبی معنا پیدا کنند.

6. اضطراری را با تایمر شمارش معکوس اضافه کنید

Google Ads همچنین به شما امکان می دهد تایمر شمارش معکوس را به تبلیغ خود اضافه کنید ، که راهی عالی برای افزودن فوریت به تبلیغات شماست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این موارد برای تبلیغات متنی ، جستجوی پاسخگو و جستجوی پویا در دسترس هستند.

در برنامه های افزودنی تبلیغاتی متوقف نشوید

اگرچه برنامه های افزودنی تبلیغاتی بسیار جذاب هستند ، اما تلاش شما برای تبلیغ فروش نباید در همین جا شروع و به پایان برسد.

وقتی برنامه های افزودنی تبلیغاتی را با سایر ویژگی های در دسترس خود مانند عنوان ، کپی بدنه ، پیوندهای سایت و فراخوان ترکیب کنید ، تلاش تبلیغاتی خود را حتی بیشتر می کنید.

زیرا گرچه برنامه های افزودنی تبلیغاتی قدرتمند هستند ، اما به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: Dreamstime.com
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2021