چگونه به نظر می رسد آنچه “خوب” به نظر می رسد و سود قابل اندازه گیری را سوق می دهد

شکست.

این مفهوم هر از گاهی در روابط عمومی دیجیتال مطرح می شود.

و قفل کردن – با وجود بسیاری از وبینارها ، به روزرسانی های رسانه های اجتماعی ، و چالش های ذاتی چشم انداز رسانه ای در حال حاضر – بار دیگر ایده انتظارات را به خط مقدم رسانده است.

در این باره دیدگاههای مختلفی وجود دارد.

برخی از وبینارها / رویدادها / محتوا از انتظارات ناعادلانه سخن گفته اند و این ایده که کمپین هایی که ما به طور عمومی از آنها جشن می گیریم می تواند ارائه ایده های غلط از آنچه ممکن است.

در عین حال ، روابط عمومی دیجیتال کار دشواری است – و به دلایل خوبی!

ایجاد لینک و تکنیک های سنتی تر مبتنی بر که زیربنای هر استراتژی خوبی برای دستیابی به لینک هستند نسبتاً ساده هستند.

اما ارزش PR دیجیتال در توانایی آن است بدست آوردن پیوندهایی از انتشارات بسیار هدفمند ، با کیفیت بالا و مهم که باعث تساوی سهام و حرکت سوزن در هنگام رتبه بندی ، ترافیک و فروش می شوند.

من معتقدم به جای اینكه به ما نشان دهیم كه در مورد عدم موفقیت بیشتر عمل كنیم ، معتقدم كه ما به عنوان یك صنعت و به عنوان یك تمرین كننده یك فرد فرصتی برای بهبود روش انتظارات خود داریم و از طریق راهبردهای خود موفقیت را هدف گذاری می كنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هدف از این پست کشف این موضوع است و امیدوارم که بحث دیگری در مورد اطمینان از پیشرفت صنایع دستی ما به شکلی مثبت ایجاد کند.

تعریف مجدد شکست

در بسیاری از وبینارها و گفتگوهای اجتماعی که از طریق قفل شدن در آن شرکت کردم ، یکی از مضامین رایج عدم موفقیت در روابط دیجیتال است.

آنچه معمولاً به معنای عدم موفقیت است این است که این کمپین نتوانسته مطابق انتظاراتی عمل کند که اگر کاملاً صادق باشیم ، خودمان را بر آن قرار می دهیم.

این تصور که هر مبارزات انتخاباتی پوشش گسترده ای از کشور به دست خواهد آورد ، روشی است که بسیاری از ما هنگام شروع کار خود به آن متصل می شویم و وقتی این اتفاق نمی افتد ، احساس بد می کنیم.

اما این در مورد چیزی نیست که افراد / مارک ها / آژانس های دیگر در رسانه های اجتماعی فریاد می زنند و همچنین در مورد کمپین های بسیار پیوندی که در رویدادهای جوایز جشن گرفته می شوند نیست.

این در مورد ما است به عنوان افراد

تصمیم گیری در مورد آنچه که ما برای خودمان خارجی می بینیم همان چیزی است که باید در داخل تلاش کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

دستیابی به یک میلیون پیوند در روز نیست شکست.

با این حال ، ملاقات با KPI مشتری نیست.

تنظیم انتظارات

یکی از با ارزش ترین درسهایی که من آموخته ام (در دهه من به علاوه کمی در این صنعت) این است که همیشه انتظارات واضح را بیان کنم.

اگر شما / مشتری خود نمی دانید چه خوب به نظر می رسد ، دانستن زمان رسیدن به آن دشوار است ، درست است؟

این یک فرض ساده است ، اما مواردی که بیشتر در حرفه های دیجیتال در روابط عمومی دیجیتال صادق است.

دلیل این امر این است که دامنه آنچه می توان به دست آورد بسیار گسترده است اما واقعیت هنوز هم باقی مانده است که اگر می خواهیم جشن بگیریم ، باید بدانیم هدف ما چیست.

این به معنای تنظیم KPI های روشن (شاخص های کلیدی عملکرد) با مشتری / تیم است. معیارهایی را که باید بدانیم برای درک چگونگی اجرای یک پروژه ، باید بدانیم؟

تعریف “اهداف متعلق به ما”

یک مفهوم که من واقعاً خوب پیدا کردم در تعیین انتظارات ، تعریف اهدافی است که ما به عنوان PR های دیجیتال می توانیم واقعاً روی آنها تأثیر بگذاریم.

اکنون ، این بدان معنی نیست که اهداف تعیین شده در اینجا خواهند بود آسان.

کار ساده ای نیست

به همین دلیل پر از چنین افراد شگفت انگیزی است.

مبارزه را جشن بگیرید.

آنچه به معنای این است ، تملک مالکیت در مواردی است که ما از آن به ما پرداخت می شود.

این ممکن است بدان معنی باشد که باید خودمان را در برابر KPI های مربوط به:

تعداد پیوندها

این واقعیت است ، درست است؟

به عنوان سازندگان لینک / ایجاد کننده لینک / روابط عمومی ، بسیاری از زمان کار ما با هدف دستیابی به پیوندها به سایت مشتری / مشتری ما وجود دارد.

ساده.

آیا آنها پیوندی به وب سایت هدف ما دارند؟

آره؟

عالی – جشن بگیرید!

نه؟

مه ، دوباره امتحان کن

تعداد پیوندها لازم نیست دهها یا صدها یا هزاران نفر باشد.

در واقع ، بر اساس این که گوگل چگونه ارزیابی می کند طبیعی نمایه پیوند و همچنین پیوندهای آن چقدر خوب هستند ، سود حاصل از دستیابی به پیوند با حجم کم ، هرچند کمتر ، احتمالاً بیشتر از فلاش در مگا های برنده است که صدها پیوند را به صفحات تبلیغات یک طرفه منتقل می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

(در واقع ، من ترس عمیقی دارم که یک روز گوگل فقط می تواند بگوید ، “شما می دانید این چه مقدار شما است ، ما دیگر هجوم پیوندهای گسترده ای را به صفحات یتیم نمی ارزد”) و رونق می گیرد – مجموعه ای از روابط عمومی. ارزش مبارزات انتخاباتی از بین می رود. اما ، من فشار می آورم …)

تعداد پیوندها باید مشخص شود ، یا با شماره های واقعی (هدف ما پیوندهای X است) یا حداقل با بیان نیاز – که معمولاً به این نتیجه می رسد که آیا وب سایت بیشترین سود را خواهد داشت یا خیر. بیشتر پیوندها یا کیفیت بالاتر پیوندها

از کجا می دانی؟

خوب ، برای من ، من روی آنچه داده ها به من می گویند تمرکز می کنم.

بنابراین ابزارهایی مانند Ahrefs به وضوح کیفیت و اندازه پروفایل لینک موجود را نشان می دهند.

اگر وب سایت پیوندهای زیادی را از قبل داشته باشد اما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ، از لینکهای مرتبط (شاید یک disavow و) باکیفیت و مناسب برای رفع آن تعادل استفاده کند.

اگر وب سایت به هیچ وجه پیوندهای زیادی ندارد ، به احتمال زیاد به آنها نیاز بیشتری دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

و از نقطه شروع کم تعداد زیاد ، احتمالاً آنها برای دستیابی به پیوندهای DR بسیار عالی تلاش می کنند ، بنابراین تمرکز بیشتر روی DR / DA بالا است.

برخی آژانس ها / مشاغل نیز از نمرات پیوند استفاده می کنند ، این مفهومی است که من واقعاً به آن علاقه مند هستم و دوست دارم نظرات خود را در این نظرات بدانم.

کیفیت پیوندها

در کل ، پیوندهایی که به آنها می رسیم همان پیوندهایی است که به دنبال آن هستیم.

خوب ، خراش در مراحل ابتدایی یک پیوند ، پیوندهایی که به آن دست می یابیم همان مواردی است که به دنبال آن هستیم.

مقاله پیشنهادی  25 نمونه خلاق صفحات درباره ما

منظور من در اینجا این است که یک کمپین ممکن است با گلوله برفی و پیوندهایی را به صورت ارگانیک انتخاب کند ، اما در مرحله دستیابی ، ما انتشارات خاصی را هدف قرار می دهیم.

بنابراین در این روش ، ما از کیفیت پیوندهای مورد نظر برای دستیابی به ما مالکیت می کنیم ، که من آن را از نظر DR (یا DA) می سنجم.

البته ، کیفیت فقط از 100 نمره نمی باشد …

ارتباط پیوندها

کمیت این دشوارتر است (من معتقدم) (به من اطلاع دهید که آیا راهی دارید!).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ارتباط پیوندها بسیار مهم است ، به خصوص با توجه به تمرکز Google E-A-T ، بنابراین اطمینان از انتشاراتی که برای هدف قرار دادن پیوندها به ما ارائه می دهند ، مربوط به مارک ما است و تمرکز موضعی بخش مهمی از کاری است که ما باید به عنوان PRS انجام دهیم.

یکی از چارچوبی که دوست دارم برای کمک به این موضوع استفاده کنم ، محافل تمرکز است.

این ما را ترغیب می کند تا موضوعات مهمترین ارتباط را با ما / مشتری های خود در هسته تعریف کنیم و سپس در مورد موضوعاتی که مایل به کشف یک یا دو مرحله از آن هستیم ، به توافق برسیم.

هرچه فاصله بیشتر از مبحث اصلی ما باشد ، قیف بازاریابی بالاتر از مصرف کننده خواهد بود.

ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که موضوع مربوط به برخی از قیف ها است و هرگز به طور کامل با برند ارتباطی ندارد.

قرار دادن پیوندها

قرار دادن پیوندها به مکانی مربوط می شود که انتشارات پیوند به شما لینک (های) آن را هدف قرار می دهد – خواه به صفحه اصلی یا صفحه کمپین یا صفحه محصول بروید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر در مورد چگونگی ارزش گذار بودن پیوندها فکر کنیم ، شاید مقایسه آن با یک چشمه شامپاین (در قسمت بالا بریزید و شامپان ها پایین بیایند) ، می توانیم تصور کنیم که چگونه سهام عدالت به سود سایت ما / مشتری ما خواهد بود.

بنابراین اگر می خواهیم اهداف گسترده تری را در رابطه با موقعیت رتبه بندی یک صفحه خاص تحت تأثیر قرار دهیم ، به عنوان مثال ، می خواهیم:

  • در نظر بگیرید که آیا ما سعی در ایجاد لینک به آن صفحه داریم یا اینکه هدایت پیوندها به صفحه مجاور منطقی است یا خیر.
  • ارزش کاهش یافته ای را که از آن عبور خواهید کرد ، تشخیص دهید ، ایجاد استراتژی هایی که ممکن است هرچه بیشترین ارزش را داشته باشند ، بنابراین از دست دادن سهام داخلی لینک مشکلی نخواهد بود.

تعریف “اهداف مشترک” ما

اهداف مشترک به آن آرزوهای وسیع تری که می خواهیم با اقدامات خود تأثیر بگذاریم ، اشاره دارد که ما به عنوان PR های دیجیتال ممکن است مستقیماً کنترل نکنیم.

این ممکن است:

موقعیت های رتبه بندی کلید واژه

مفهوم ایجاد پیوندها برای ارتقاء رتبه بندی درایو اساس اساس روابط عمومی دیجیتال به عنوان یک رشته است ، بنابراین کار در کمپین هایی که هدف نهایی رانندگی دید بهتر کلمات کلیدی باشد غیر معمول نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نکته مهم در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید که تیم روابط عمومی شما با تیم SEO شما از نزدیک همکاری می کند تا کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای بهبود تعریف کند.

این ممکن است یک کلمه کلیدی خاص باشد ، یا ممکن است مجموعه ای از کلمات کلیدی ، مانند دسته بندی محصولات در سایت تجارت الکترونیکی یا تمرکزهای موضعی یک محتوا باشد.

ترافیک

ترافیک یک سایت اغلب بخشی از آرزوهای گسترده تر برای یک برند است.

با تمرکز بر افزایش رتبه و دید ، احتمالاً پیش بینی می شود که ترافیک سایت بهبود یابد.

این امکان وجود دارد که در تفکر شما استراتژیک تر باشد تا فقط ترافیک بیشتر.

من معتقدم که تیم روابط عمومی باید به طور کامل در مورد آرزوها از SEO ، بازاریابی گسترده تر و تجارت به طور کلی در اطراف نوع از ترافیک جذب می شود

به عنوان مثال ، ممکن است مجموعه خاصی از محصولات وجود داشته باشد که شما / مشتری شما مایل به فروش بیشتر آنها هستید ، شاید بر اساس:

  • حاشیه های سود.
  • در دسترس بودن فضای انبار.
  • یا شاید شما به دنبال انتقال به یک بازار جدید هستید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به همین ترتیب ، ممکن است در مورد جذب یک نوع شخص باشد ، استفاده از داده ها برای تشخیص اینکه تصمیم گیرندگان پیرامون خرید معمولاً دارای یک عنوان جمعیتی یا شغلی خاص هستند ، سپس با هدف قرار دادن کمپین ها به آن افراد برای به دست آوردن جوایز بیشتر از نظر میزان فروش و درآمد .

روشی که ممکن است برای پشتیبانی از این روش استفاده کنید ، مرور داده های شما است.

استفاده از بینش مخاطبان از امثال GA ، بررسی داده های CRM ، انجام پروفایل پروفایل مخاطبان ، سرمایه گذاری روی داده های موزاییک و غیره می تواند شما را در مورد انواع مخاطبان با بیشترین تمایل به خرید و بیشترین ارزش در هنگام اطلاع رسانی به شما اطلاع دهد.

حراجی

شبیه به ترافیک ، به احتمال زیاد شما در حال تلاش برای فروش بیشتر خط پایین هستید اما دوباره ، اجازه ندهید که در اینجا متوقف شود.

به جای دانستن اینکه می خواهیم فروش را انجام دهیم ، بیایید در اکتشاف آنچه که به نظر می رسد ، ذرات بیشتری داشته باشیم. آیا آن است بیشتر فروش ، یا فروش بیشتر از چیزهای خاص یا ارزش بالاتر حراجی؟

یک بار مشتری داشتیم که به دلیل داشتن تعداد زیادی از میزهای باغ هنوز در انبار ، از فضای بدنی در انبار خود فرار می کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک کمپین PR / PPC برای تمرکز روی آن محصول خاص به کار گرفته شده است ، این باعث می شود فضای مناسب تر برای محصولات جدید و جدید بیشتر شود. این فقط مربوط به “فروش” نیست.

یادداشت در مورد “اهداف مشترک”

دلیل این اهداف هستند به اشتراک گذاشته شده این است که آنها تنها تحت تأثیر روابط عمومی نیستند.

شما می توانید تمام پیوندهای شگفت انگیز در جهان را بسازید اما اگر سایت از نظر فنی صحیح نیست و یا محتوای آن خراشیده نمی شود ، رتبه ای کسب نمی کند.

شما می توانید همه بازدید کنندگان را به سمت کمپین خود هدایت کنید اما اگر محصولی که قصد فروش آن را دارید از بازار خارج نشود یا از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ، یا سفر تبدیل بسیار دشوار باشد ، نمی توانید انتظار داشته باشید روابط عمومی به تنهایی باعث فروش فروش شود.

در اصل ، اهداف مشترک باعث می شوند که از نظر استراتژیک تر هم ترازی کنیم و به ما کمک کنیم تا بیشترین ارزش ممکن را از فعالیت های خود کسب کنیم.

مقاله پیشنهادی  10 بهترین موتور جستجوی ویدیو

نه هر هدف یک هدف نهایی است

به همان روشی که بازاریابان باهوش ارزش مشارکتهای بالاتر از قیف بازاریابی و همچنین تبدیل های خط پایین را می شناسند ، آنهایی که سرمایه گذاری می کنند و در PR دیجیتال کار می کنند ، باید سهم اقداماتی را که منجر به اهداف خط پایین آنها می شود ، بشناسند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

منظور من از این مسئله این است که ما باید مدیر پروژه های خوبی باشیم.

ما باید برنامه های خود را برنامه ریزی کنیم تا به ما این امکان را بدهد که به مشتریان / تیم های خود در نقشه راه موفقیت و مقصد نیز نمایان شویم.

این امر به ما اجازه می دهد تا طبق مواردی مانند پیشرفت ما در برابر نقشه راه داوری کنیم.

به عنوان مثال ، اگر شما بخشی از آژانس / تیمی هستید که ماهانه گزارش می دهید ، و شما در کمپینی سرمایه گذاری می کنید که چندین ماه طول می کشد ، هنوز هم مهم است که در این مسیر نقاط ورود به سیستم را داشته باشید تا بتوانید ماهانه گزارش دهید (یا با این حال اغلب برای شما مناسب است) برای گفتن ، “بله ، ما در جریان هستیم.”

این همچنین در مورد این است که همه را در آن سفر همراه کنید.

اگر همه ما از مشتری / تیم خود بخواهیم که در مورد ما داوری کند مقصد نهایی است ، پس از تشخیص ارزش چگونگی رسیدن به آنجا غافل می شویم.

به طور خاص ، ما نمی فروشیم پیوندها (مهم نیست زیرا این مخالف دستورالعمل های Google است!)

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنچه ما می فروشیم تخصص و کارهایی است که برای به دست آوردن آن پیوندها پیش می رود.

به همین دلیل ، من طرفدار تصمیم گیری و توافق در مورد برنامه های سالانه با کارهای سه ماهه گران تر است.

استفاده از تفکر طولانی مدت به ما این امکان را می دهد تا از نظر:

  • جایی که کمپین های خود را در تقویم قرار می دهیم.
  • چگونه می توانیم با بازنگری بیشتر در خط ، از آنها ارزش بیشتری بکشیم.

نمودارهای گانت به خوبی کار می کنند ، سیستم های مدیریت پروژه مانند Teamwork یا Jira به خوبی کار می کنند ، فقط با داشتن فرمان های منظم به خوبی کار می کنند.

هرچه هست ، اطمینان حاصل کنید که تعریف کرده اید چه موفقیتی به نظر می رسد حتی اگر انتظار ندارید پیوندهایی را در آن ماه برقرار کنید.

برنامه ریزی برای موفقیت با جلوگیری از عدم موفقیت

دلیلی که من از این رشته من بسیار علاقه مند هستم این است که من معتقدم مهارت واقعی در استراتژی هایی نهفته است که موفقیت را در زمینه چالش های پیش روی ما قرار می دهد.

این یک تقصیر روابط عمومی دیجیتال نیست که در هر مبارزات انتخاباتی تعداد پیوندها به دست می آید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این یک مشخصه روابط عمومی دیجیتالی که در هر مبارزات انتخاباتی تعداد لینک ها وجود ندارد.

و به نظر من ، به همین دلیل است.

اگر درآمدزایی آسان باشد ، به آن درآمدزا نمی گویند و ارزش آن را نخواهد داشت.

اگر هر سایتی به هر پیوندی برسد ، چگونه گوگل می داند چه کسی باید در صدر قرار بگیرد؟

در این حالت ، این نمایندگی منصفانه ای از روابط عمومی نیست که نشان دهد هرگونه کمپین شکست بخورد.

در عوض ، مهم است که ما به عنوان پزشکان روابط عمومی پاسخگوی این امر باشیم سفر در رسیدن به مقصد

اگر فکر کنیم که فقط 1 از 3 کمپین پیوندهایی به سرزمینها دارد ، پس از آن:

  • باید بررسی کنیم که چرا اینگونه است.
  • ما باید اطمینان حاصل کنیم که تعداد زیادی از مبارزات انتخاباتی را انجام می دهیم ، بنابراین ما در هر 3 مورد به همان تعداد مورد نیاز برای رسیدن به اهداف نهایی خود ضربه می زنیم.

البته ، یکی از راه های مهم جلوگیری از شکست ، تعریف موفقیت و تعیین KPI های روشن است که در طول این پست بحث شده است.

در مورد اینکه چگونه می توانیم پیوندهای بیشتری برای هر کمپین بدست آوریم ، فکر کنید ، در اینجا چند مرحله عملی که می توانید انجام دهید:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ایجاد استراتژی های لایه دار و آزمایش های تقسیم شده

این که آیا این کمپین ها یا کمپین های همزمان را با زوایای مختلف انجام می دهد ، داشتن یک رویکرد لایه باز به استراتژی روابط عمومی شما می تواند از نظر درک موفقیت و همچنین سرعت پیوند پیوسته مورد حمایت موتورهای جستجو ، جوایزی را بدست آورد.

به عنوان مثال ، به جای قرار دادن تمام تخم مرغ های خود در یک سبد ، مانند گذشته ، در حال انجام کمپین های مختلفی در یک زمان باشید به گونه ای که می توانید سوله ها / نشریات / مخاطبان مختلف را هدف قرار داده و سپس نتایج را آزمایش کنید.

به عنوان یک آزمایش تقسیم شده برای روابط عمومی فکر کنید.

با ترسیم این روش برای تیم / مشتری خود ، این انتظار را دارید که همه چیز به همان سطوح موفقیت نرسید ، اما این که برای هر “ظاهرا” شکست “، شما یک درس حیاتی را یاد می گیرید که میزان ضربات شما را بهبود می بخشد. حرکت رو به جلو

من اخیراً یک کمپین مبتنی بر نظرسنجی را اجرا کردم (من اینها را دوست دارم!) که در آن هرکدام از 17 سؤالی که پرسیده می شد یک خبر بود ، مهم نیست که مخاطب به چه روشی پاسخ دهد و این 17 زاویه مختلف را به من داد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سپس من با استفاده از بینش های نظرسنجی به سایر مجموعه های موجود ، زوایای دیگری را از تعدادی از این موارد ایجاد کردم.

درمجموع ، من حدود 23 زاویه مختلف دارم که بسته به دستورالعمل اخبار می توانم از آن استفاده کنم.

و من به اندازه کافی وقت خود را برای کشف اکثر آنها اختصاص داده ام (من به این نکته بر می گردم).

صرف داشتن یک داستان و امید داشتن پرواز فقط معقول نیست ، خصوصاً در زمانی که برنامه خبری می تواند خیلی سریع تغییر کند.

وقت کافی برای هر کمپین اختصاص دهید

وقتی ایده های تبلیغاتی زیادی دارید و آنقدر الهام بخش هستید که به شما هدیه دهید ، به راحتی می توان فهمید که PR چگونه ممکن است برنامه ریزی کند؟ خیلی زیاد مبارزات هر ساله

گرچه تحسین برانگیز است ، اما این می تواند منجر به اختصاص وقت کافی به هرکدام نشود.

هر مرحله از یک کارزار روابط عمومی بسیار مهم است.

  • تحقیقات بسیار مهم است. بدون آن هیچ بینشی یا اطلاعاتی مبتنی بر داده ها ، اهداف متعلق به آنها یا اشتراکی وجود ندارد.
  • ایده بسیار مهم است. بدون آن ، هیچ ایده ای ، تجزیه و تحلیل ایده ها ، آزمایش استرس ایده ها وجود ندارد (و اگر تیم شما چیزی شبیه به من باشد ، هیچ جلسه‌ای از Oreos و Sensations بدون جلسات ایده پردازی وجود ندارد!).
  • ایجاد دارایی بسیار مهم است. بدون آن ، هیچ چیزی برای پیوند دادن وجود ندارد.
  • ساختمان لیست رسانه ها بسیار مهم است. بدون آن ، کسی نیست که ایده را به کسی بفروشد ، کسی که نتواند مقاله را بنویسد.
  • دستیابی به این امر بسیار حیاتی است. بدون آن ، پیام بیرون نمی آید.
  • پیگیری ها بسیار مهم است. بدون آن ، هیچ پیوندی برای پیگیری وجود ندارد ، هیچ شناسایی شخصیت مناسبی برای حضور در آن وجود ندارد.
  • روند بررسی بسیار مهم است. بدون آن ، هیچ درس آموخته ای وجود ندارد و راهی برای بهتر شدن وجود ندارد.

اما در حالی که هر مرحله بسیار مهم است ، من با بازاریاب های دیجیتال و روابط عمومی روابط عمومی کار کرده ام تا بدانم که وقتی با یک مشتری / رئیس که از شما درخواست می کند X ، Y و Z را انجام دهید ، دلهره آور است ، می دانید که به سختی وجود دارد. زمان کافی برای X اما به هر حال شما با آن موافقید.

ما باید نسبت به خودمان عادل تر باشیم.

نه به این دلیل که روابط عمومی پیری می کند ، بلکه به این دلیل است که روابط عمومی خوب حاصل می شود روندو هر جنبه ای از این روند بسیار مهم است.

هر جنبه ای نیز ارزش پرداخت هزینه دارد – از دیدگاه آژانس صحبت می کند ، مهم این است که مشتری ها دانش و دانشی را که در آن جلسات ایده پردازی و غیره انجام می شود – حتی در مواردی که ما در حال خنک کردن کیسه های لوبیا با قوطی هستند نوشیدنی های گاز دار و توپ های تنیس – The Value هستند.

هیچ کس برای پیوندها پرداخت نمی کند. آنها هزینه این روند را پرداخت می کنند.

این بدان معنی است که ما باید نقشه های راه را تهیه کنیم که به ما فرصت کافی دهد:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • تحقیق خود را انجام دهید
  • ایده خود را انجام دهید.
  • دارایی های ما را ایجاد کنید.
  • لیست های رسانه ای ما را بسازید.
  • با ما تماس بگیرید
  • پیگیری.
  • کار ما را مرور کنید.

فکر می کنید در یک ساعت می توانید برخی از نقاط دستیابی را از بین ببرید؟

شما نمی توانید!

اما به جای ترساندن و گفتن اینکه ما می توانیم چیزی بیشتر از آنچه می دانیم تحویل بگیریم ، باید به عقب اعتماد کنیم و انتظارات منصفانه ای را ارائه دهیم. عادلانه برای همه

داده های گرانول را تجزیه و تحلیل کنید

بسیار خوب است که ما به عنوان یک صنعت باز شده ایم و مایل هستیم اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم تا از آنها اطلاعاتی و الهام بگیریم.

اما توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که آنچه در یک سطح تجمعی برای یک آژانس صادق است ، لزوماً برای شما و مشتری شما در سطح دانه ای صادق نخواهد بود.

با تعیین KPI های ما و تعیین اهداف متعلق به ما و مشترک ، زمینه موفقیت خودمان را بیان می کنیم؛ تا زمانی که با تیم / مشتری ما توافق شود ، ما در جای خوبی هستیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، ممکن است میانگین تعداد پیگیری هایی که در یک کارزار به موفقیت دست می یابند 3 نفر باشد ، یا اینکه دستیابی به صبح پنجشنبه در ساعت 8 صبح به بهترین وجه کار می کند ، اما این موارد فقط می تواند نقطه شروع فعالیت شما باشد.

حتی اگر سالها در بازی PR حضور داشته باشید ، هر مشتری سفر منحصر به فرد خود را برای انجام این کار انجام می دهد ، با اهداف خود ، آرزوها ، مخاطبان ، بازار ، رقبا ، چشم انداز SERPs و غیره دیکته می شود.

بنابراین بررسی داده ها در سطح مشتری و گرفتن درس از آن چیز دیگری است که با ادامه کار با یکدیگر ، نتایج بهتری و بهتر را به دنبال خواهید داشت.

این داده ها ممکن است داده های دیجیتالی مانند بینش مخاطبان GA ، رتبه بندی کلمات کلیدی ، اطلاعات فروش یا داده های CRM باشد.

یا ممکن است چیزی کمتر ملموس باشد.

ما تمایل داریم از صحبت کردن در مورد معیارهای کرکی مانند اینکه مشتری چقدر خوشحال است ، خودداری کنیم.

اما به اندازه کافی شجاع باشید که تشخیص دهید مشتری شما از صنعت و مخاطبان خود بیشتر از شما می داند و آماده است تا در جشن خود از یک قطعه خاص از پوشش حتی اگر DR: 1 باشد ، شرکت کنید و حتی شخصاً آنرا دریافت نکنید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از داده های خود اطلاعاتی بدست آورید ، درس بیاموزید و از آنها استفاده کنید تا همیشه بهتر و بهتر شوند.

با یکدیگر عادلانه باشید و نسبت به خودتان منصفانه باشید

اخیراً در بعضی از نقاط اظهار نظرهایی وجود دارد که می تواند به عنوان پیشنهادی تعبیر شود که روابط عمومی باید از جشن های عمومی کمپین هایی که به آنها افتخار می کنند ، بکاهد.

برای من ، مفهومی که PRS می دهد نه به اشتراک گذاشتن موفقیت های آنها ناراحت است.

جشن موفقیت چیزی است که من برای صنعت ما بسیار ارزش قائل هستم زیرا با دیدن موفقیت های دیگران می توان الهام بخش و انرژی گرفت.

در عوض ، بگذارید تغییر نام آن جشن ها

ما در روابط عمومی کار می کنیم ، بنابراین می خواهیم چرخش مثبتی را بر روی کارهای عمومی خود بگذاریم.

اما ، به عنوان افراد صنعت ، ما همچنین می توانیم توجه داشته باشیم که چیزهای زیادی در پشت آن معاملات وجود دارد که ما نمی دانیم.

بنابراین یک کمپین 10،000 پیوند به دست آورد:

  • چقدر زمان در آن گذشت؟
  • بودجه چقدر است؟
  • چند زاویه را فشار دادند تا به آن نقطه برسند؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به جای فکر کردن ، “کریکی ، انتظارات غیرواقعی ای را به وجود می آورد!” ، بیایید این را تصور کنیم: “چه الهام بخش بزرگی برای مبارزات بعدی من است.”

یا به عبارت ساده تر ، بیایید پیروزی را با همسالان خود جشن بگیریم ، از کارهایی که به آنها افتخار می کنیم تبریک می گوییم و اگر فکر نمی کنیم این به ما خدمت کند ، ادامه خواهیم داد. همه چیز خوبه!

این فقط با تعریف است چه خوب به نظر می رسد برای خودمان و مشتریان خود که واقعاً می توانیم درباره موفقیت یا شکست قضاوت کنیم.

منابع بیشتر: