چگونه برندها باید هنگام استفاده از منزل از PR روابط عمومی اینستاگرام استفاده کنند

آیا اخیراً مارتا استوارت ارسال مستی بهترین استراتژی جدید روابط عمومی در اینستاگرام را برای به دست آوردن پوشش رسانه ای و تعامل دارد؟

اوه ، شاید برای همه نباشد.

اگرچه این یک یادآوری به موقع است ، استراتژی های رسانه های اجتماعی در نقطه اصلی برای هرگونه روابط عمومی و بازاریابی مؤثر است

با بخش بزرگی از ایالات متحده و فراتر از آن تحت سفارشات سرپناه در خانه ، هرگز با تمام نگاه آنلاین صادق تر نمی شود.

خداحافظی از دوست داشتن و سلام به نظرات ، همه چیز در مورد نامزدی است.

اینستاگرام امروز در حالت روابط عمومی همه چیز مربوط به جامعه پر جنب و جوش ، اهمیت فرهنگی و بیان بصری است.

آمارهای عمومی اینستاگرام دروغ نگویید

آمار اینستاگرام

قبل از همه گیری ، اینستاگرام از قبل مارک های بزرگی و جذاب را به مخاطبان عرضه کرده بود.

هر میلیارد و یک میلیارد نفر از این برنامه استفاده می کنند و هر روز 500 میلیون اکانت از داستان های اینستاگرام استفاده می کنند.

اما مهمتر از همه برای مارک ها ، 83٪ از مردم از اینستاگرام برای کشف محصولات یا خدمات جدید استفاده می کنند و 72٪ پس از دیدن چیزی در اینستاگرام ، اقدام به خرید می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر یک مورد وجود دارد که این آمار نشان می دهد این است که مارک شما باید در اینستاگرام باشد!

اینستاگرام در عصر COVID-19

همه گیر کروناویروس رمان تقریباً در همه مناطق زندگی ما تأثیر گذاشته است ، از جمله نحوه کار ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، روابط عمومی و تبلیغات. اما لازم نیست چیز بدی باشد

در عوض ، مارک ها باید از این بحران جهانی به عنوان فرصتی برای خلاقیت به ویژه در اینستاگرام استفاده کنند.

یکی از راه های استفاده از این اوقات دیوانه کننده ای که ما در آن زندگی می کنیم این است که درک کنید مارک شما همچنان می تواند ضمن ایجاد آگاهی در مورد محصولات ، اعتقادات ، فرهنگ و ارزش های خود با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

من با هاو ریس برای بحث در مورد اینستاگرام در عصر کورون ویروس نشسته ام.

ریس یک مهندس نرم افزار استرالیایی ، صاحب آژانس و کارشناس رسانه های اجتماعی است که کتاب “Instagram Mastery: راهنمای نهایی استفاده از اینستاگرام برای رشد ارگانیک برند شما” که تازه در آمازون راه اندازی شده است.

در اینجا چند نکته تخصصی برای استفاده و رشد حساب مارک شما در طول بیماری همه گیر ارائه شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چگونه برندها باید هنگام استفاده از منزل از PR روابط عمومی اینستاگرام استفاده کنند

1. ساختمان تجاری (یا بازسازی)

استفاده از زمان صفحه نمایش و استفاده از رسانه های اجتماعی در این چند ماه گذشته به سرعت در حال افزایش است.

مصرف کنندگان وقت بیشتری را در تلفن های خود می گذرانند ، اما از محتوای بیشتری نیز برخوردار می شوند.

بهترین راه برای تمایز خود داشتن یک هویت منحصر به فرد برند در اینستاگرام است.

در حالی که COVID-19 ممکن است شما را به طور معمول مانع از تجارت کند ، اینستاگرام PR روشی مفید برای اطمینان از مخاطبان شما است که می داند مارک شما هنوز وجود دارد.

به عنوان مثال ، TripAdvisor ضمن ارائه پشتیبانی از جامعه میهمان نوازی ، محتوا را برای کاربران خود قرار داده است.

این پست از کاربران می خواهد نظرات خود را بنویسند ، که “می تواند به این مشاغل کمک کند که به محض اینکه مردم دوباره شروع به حرکت کنند ، به پاهای خود برگردند.”

اگر نام تجاری شما برای روابط عمومی در اینستاگرام جدید است ، Rees می خواهد شما بدانید:

“شروع هرگز دیر نیست اما باید یک هدف داشته باشید. چرا این حساب کاربری می کنید؟ چه نوع محتوایی را می خواهید ایجاد کنید؟ با آنچه که می خواهید برای دستیابی به آن دست یابید ، بسیار مستقیم با خود باشید و کار را انجام دهید. این اتفاق نمی خواهد یک شبه رخ دهد ، برای ساختن موارد بعدی نیز زمان خواهد برد. “

2. بررسی می گوید: تحقیق و استراتژی

اگر در این شرایط دشوار مطمئن نیستید که مخاطبان شما از نام تجاری شما در اینستاگرام چه چیزی را می توانند ببینند ، فقط از آنها بخواهید.

مقاله پیشنهادی  چگونه (و چرا) موتورهای جستجو صفحات ارائه دهنده

نه تنها استراتژی شما را بطور جدی آگاه می کند بلکه مخاطبان شما را نیز درگیر خواهد کرد.

یک روش شهودی برای این کار استفاده از نظرسنجی یا سؤال در استوری های اینستاگرام شما یا ترغیب افراد به مشارکت در بخش نظرات پست هاست.

“از آنچه در بیرون می گذرد آگاه باشید. شما نمی خواهید عکس هایی از شما را که در یک ساحل شگفت انگیز است ارسال کنید ، اگرچه می خواهید محتوای خود را با هم مخلوط کنید ، اگر مطمئن باشید که پیام های خود را ارسال می کنید ، اما مطمئن باشید که پیام ارسال می کنید از نحوه احساس مردم آگاهی دارد. ” گفت

3. هشدارها و قلب های الگوریتم

با مارک های زیادی که در طول همه گیری محتوا را بیرون می کشند ، دانستن نحوه عملکرد الگوریتم می تواند مارک شما را از هم جدا کند.

الگوریتم اینستاگرام عاشق تعامل است. بلافاصله به نظرات پاسخ دهید ، مکالمه را ایجاد کنید. ریس گفت: هر چه بیشتر به پست شما مشغول شود ، بیشتر به افراد جدید می رسد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این امر به ویژه در طول همه گیری بسیار مهم است به دو دلیل.

  • با توجه به اینکه افراد زیادی وقت بیشتری را در تلفن های خود می گذرانند ، این احتمال وجود دارد نظرات و سوالات افزایش می یابد. حتماً در بالای پاسخ های خود بمانید!
  • مردم به دنبال پشتیبانی هستند. اگر حساب مارک شما به آنها سریع پاسخ دهد ، احساس می کنند که شما برای حمایت از جامعه آنجا هستید.

4- تعداد محتوا

تماس های زوم اتاق جدید هیئت مدیره است.

چه چیزی بپوشید و روند مو در یک هشتگ جدید به نام #workfromhome یا #WFH است.

هنگام تجدیدنظر در استراتژی محتوای خود و تطبیق آن با COVID-19 بار ، به این فکر کنید که چگونه می توانید به مخاطبان خود کمک کنید ، چگونه اولویت های مخاطبان شما ممکن است تغییر کرده است ، و چگونه می تواند بر پیشنهاد شما تأثیر بگذارد.

هنگامی که این موارد را تعیین کردید ، محتوای اینستاگرام را تهیه کنید که به شما کمک کند و همچنین به آنچه جامعه شما در حال گذر است توجه داشته باشید.

حتی اگر همه روزها با هم مبهم باشد ، به این معنی نیست که تقویم محتوا را باید فراموش کرد.

تمام مطالب قدیمی را نپرداخته و فقط آن را فیلتر کنید تا حالت عادی جدید را نشان دهد.

نکات سفر ممکن است خارج باشد اما هک های وای فای در آن قرار دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

محتوای شما باید همدلی باشد ، نه ناشنوا.

ترکیبی از مطالب و محتوای عادی که به مشتریان خود نشان می دهد که می خواهید کمک کنید و در اینجا برای مشتریان خود است ، یک استراتژی ایده آل است.

“از آنچه در بیرون می گذرد آگاه باشید ، مطمئن شوید که محتوای شما به نحوه احساس مردم توجه دارد. داشتن محتوای بیشتر به شما امکان می دهد مخاطبان خود را رشد دهید زیرا مردم وقت زیادی روی دست خود دارند. “

5. آغوش جامعه

در این زمان های آزمایشی ، مردم می خواهند احساس کنند که بخشی از یک جامعه هستند و از آنها پشتیبانی می شوند.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام در حال مبارزه با حساب های جعلی با بررسی ID است

با نشان دادن مشتریان خود مبنی بر اینکه برند شما در اینجا برای آنها قرار دارد ، می توانید هر دو احساس خوبی داشته باشید و در معرض دید بیشتری قرار بگیرید!

به طور کلی ، شما می خواهید مارک تجاری شما با کالای خوب همراه باشد ، و این با پشتیبانی از جامعه شما و ارائه کمک شروع می شود.

شما همچنین می توانید از مارک و قرار گرفتن در معرض خود برای حمایت از دلایل مهم و سازمانها استفاده کنید.

سرآشپز دانمارکی ، راسموس مونک ، فراخوانی برای آشپزهای داوطلبانه برای پیوستن به ابتکار عمل JunkFood ، که 20،000 وعده غذایی در پناهگاه های بی خانمان کپنهاگ را در 5 هفته گذشته تحویل داده بود ، ارسال کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک روش خلاق برای ایجاد اجتماع پس از همه گیر ، سازماندهی فعالیت هایی است که طرفداران شما می توانند در آن شرکت کنند.

به عنوان مثال ، مارک های تناسب اندام با فیلم های تمرینی خانگی موجود در اینستاگرام ، کلاس های تمرین زنده و مشارکت با تأثیرگذار ، به سفارشات سرپناه در سراسر کشور پاسخ داده اند.

به عنوان مثال ، Athleta برجسته ای را به چالش تمرین خود اختصاص داده است ، که اجتماع خود را در همان اهداف دور هم جمع می کند.

مارک های دیگری مانند O’Neil آهنگ ها ، کتاب ها و فیلم های پیشنهادی را به پیروان خود ارائه داده اند.

“نمایش امروز” بدون بخش های پلاک آن چه خواهد بود؟

آنها یک اکانت اینستاگرام به نامtodayplaza ایجاد کردند و جامعه را هر روز صبح ادامه می دهند.

6. جریان فرکانس

تعداد پست ها خیلی زیاد است؟

“حداقل یک بار در روز ارسال کنید. و هرچه دنبال کننده بیشتری داشته باشید ، باید بیشتر ارسال کنید. اما فقط به خاطر ارسال محتوا ، فقط مطالب را ارسال نکنید ، و اطمینان حاصل کنید که محتوایی ارسال نمی کنید که ارزش آن را ندارد. “

مردم بیش از هر زمان دیگری دست خود را دارند ، بنابراین مطمئن شوید که به آنها محتوای با کیفیت کافی می دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای آن به اندازه کافی متنوع است.

از داستان ها و زندگی ها بهره ببرید.

ویژگی زنده اینستاگرام در مقایسه با آنالایزهای قبل از کورو ویروس افزایش 70٪ در استفاده را نشان داده است!

7. بحث هشتگ: در عنوان یا نظر؟

از آنجا که محتوای بسیار زیادی در طول این همه گیر قرار داده می شود ، استفاده از هشتگ قطعاً به افزایش دسترسی و کاربران جدید کمک می کند.

سی هشت هشتگ حداکثر است و اگر به خوبی از هشتگ استفاده نمی کنید ، یک فرصت عظیم برای قرار گرفتن در معرض را از دست می دهید.

وقتی بحث بی پایان می شود پیرامون جایی که باید هشتگ های خود را بجا آورید؟

“من همیشه می گفتم مهم نیست که هشتگ های خود را در زیرنویس ها یا نظرات خود قرار دهید. من از هردو استفاده کرده بودم و تفاوت زیادی نمی دیدم. با این حال ، اخیراً ، من توجه داشتم كه وقتی در اولین نظر هشتگ می زدیم ، دست یابی ما به این خوبی نبود. اکنون که من آنها را در عنوان واقعی گنجانده ام ، به دست ما رسیده است که به گذشته استفاده می شود. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وی همچنین بر اهمیت هشتگ های محلی تأکید می کند.

“اگر یک تجارت آجر و ملات هستید که مجبور به تعطیل شدن است ، می توانید با استفاده از هشتگ های محلی و حمایت از جامعه ، با منطقه محلی خود درگیر شوید. برخی از فریادهای شغلی را برای مشاغل دیگر که هم زمان سختی دارند ، شروع به ساختن آن انجمن کنید. این یک روش عالی برای شروع ساختن زیر و انجام کار خوب در همان زمان است. “

مقاله پیشنهادی  10 مزیت برتر بازاریابی فیس بوک برای تجارت شما

8- عمده خریدهای اساسی

در حالی که افراد در خانه همه چشمان خود را در کف دست خود گیر کرده اند ، ابزار خرید اینستاگرام راهی موثر برای افزایش فروش موبایل است.

مشتریان تضمین شده فقط در دو دقیقه می توانند مستقیماً از فید اینستاگرام شما خریداری کنند.

از آنجا که 70٪ از علاقه مندان به خرید برای کشف محصول به اینستاگرام اعتماد می کنند ، این یک موتور جستجوگر داخلی است.

به سادگی یک فروشگاه کالا را راه اندازی کنید ، آن را به حساب کاربری خود پیوند دهید و محصولات موجود در عکسهای فید خود را برچسب بزنید.

اگر استراتژی و محتوای شما همزمان باشد ، استراتژی روابط عمومی شما نه تنها به آگاهی از برند و توجه رسانه ها منجر می شود بلکه منجر به افزایش فروش مستقیم از اینستاگرام خواهد شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

9- محتوای خام یا تولید شده؟

از آنجا که زمان بیشتری برای ایجاد محتوا دارید ، ممکن است نام تجاری شما به فیلم های بسیار تولید شده و فتوشاپ های پیچیده جلب شود.

هشدار منصفانه از طرف کارشناسان:

“صرف نظر از وضعیتی که اکنون در آن هستیم ، محتوای خام بهترین نوع محتوا است. اگر در حال تولید محتوای بیش از حد هستید ، هیچ کس نمی خواهد واقعاً با آن درگیر شود زیرا آنها آن را باور نمی کنند یا به آن اعتماد ندارند. بنابراین واقعی باشید ، در مورد مبارزات خود صحبت کنید ، در مورد اتفاقاتی که در کسب و کارتان می گذرد صحبت کنید ، و اینکه چگونه روی شما تأثیر می گذارد. مردم خیلی بهتر با آن ارتباط برقرار می کنند. “

محتوای اینستاگرام Dos & Don’s

  • انجام دادن محتوای مرتبط با اطمینان و مفید COVID-19 را منتشر کنید.
  • نکن فقط در مورد اطلاعات COVID-19 ارتباط برقرار کنید.
  • انجام دادن با جامعه خود پشتیبانی و تعامل کنید.
  • نکن به نظر می رسد که فقط می خواهید بفروشید.
  • انجام دادن از جذاب ترین ابزارهای اینستاگرام مانند داستان ، زندگی ، نظرسنجی ، پرسش و پاسخ استفاده کنید.
  • نکن تمام استراتژی قبلی را که قبلاً برنامه ریزی شده بود ، ضبط کنید.
  • انجام دادن استراتژی اینستاگرام خود را با شرایط فعلی وفق دهید.

بیانیه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام متعهد است به برندها کمک کند تا این کلمه را گسترش دهند و با مسئولیت مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و دقیقاً بدون اینکه فرصت طلب باشند.

در یک پست وبلاگ اخیر ، اینستاگرام چگونگی آگاه سازی ، ایمن و پشتیبانی جامعه را با این موارد شرح می دهد:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • منابع آموزشی بیشتر در جستجوی اینستاگرام.
  • برچسب برای تبلیغ اطلاعات دقیق مانند “خانه بمانید”.
  • حذف حساب های COVID-19 از توصیه ها ، مگر اینکه توسط یک سازمان معتبر بهداشتی ارسال شود.
  • برچسب اهدای کمک در کشورهای بیشتری تأیید شده و افراد را با افراد غیرانتفاعی مرتبط برای پشتیبانی ارتباط می دهد.

با وجود میلیاردها دلار در اینستاگرام ، اکنون زمان بسیار مهمی برای حمایت از انجمن برند شما و در عین حال قرار گرفتن در معرض معنادار است.

اینستاگرام یک بستر همیشه در حال تحول و نوآوری است.

توانایی انطباق ، اولین قدم برای رسیدن به یک استراتژی روابط عمومی موفق اجتماعی ، به ویژه در حال حاضر.

آن را از مارتا ببرید ، حتماً پست را قبل از نان تست منتشر کنید.

تشویق به کار از خانه.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تصاویر در پست: ارائه شده توسط نویسنده ، مه سال 2020