چگونه با بازبینی های Google در عصر COVID-19 تجارت را تقویت کنید

این ارسال توسط LetUsRespond.com حمایت مالی می شود. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به طرف حامی است.

خاموشی جهانی که توسط همه گیری COVID-19 به وجود آمده است ، تأثیر اقتصادی منفی زیادی بر مشاغل در همه ابعاد و صنایع داشته است.

براساس گزارش وضعیت تجارت كوچك فیس بوك ، صنایعی كه بیشترین تأثیر را به دلیل استفاده از رمان جدید ایجاد كرده اند هتل ها ، كافه ها و رستوران ها هستند كه مشاغل مبتنی بر خدمات تقریباً عقب مانده اند.

این صنایع تا حد زیادی به فعالیتهایی که در نتیجه بیماری همه گیر محدود شده است – مانند مسافرت و معاشرت ، متکی هستند.

چگونه با تجارب گوگل در عصر COVID-19

اما با ابزارهای آنلاین مانند Google My Business (GMB) و بررسی های Google ، مشاغل قادر هستند با وجود محدودیت در خانه بودن ، مشتریان خود را آگاهانه نگه داشته و در مقابل آنها بمانند.

حتی با وجود باز کردن پشتیبان بسیاری از کشورها ، مهمتر از همیشه به روز نگه داشتن مشتریان در مورد شغل و کارهای شما برای ایمن نگه داشتن کارمندان و مشتریان است.

در این راهنما ، ما نگاهی می اندازیم که چگونه می توانید از لیست بیماری GMB و بررسی های گوگل در میان همه گیر کرونوی ویروس استفاده کنید.

Google Business من چیست؟

Google My Business ابزاری است که به مشاغل کمک می کند تا به مشتریان متصل شوند و حضور خود را بصورت آنلاین رشد دهند.

این موقعیت مکانی برای کسب اطلاعات برای مشتریان است تا در مورد شغل شما ، از جمله اطلاعات تماس ، مکان شما ، وب سایت و موارد دیگر اطلاعات کسب کنند.

Google My Business بدون توجه به استراتژی فعلی وب سایت شما یکی از بهترین راه ها برای دیدن محلی در Google است. کاربران همچنین می توانند از طریق بررسی های Google ، که به یک حساب Google My Business مرتبط است ، نظرات را ترک کنند.

با این حال ، نحوه استفاده مردم از لیست های کسب و کار من در Google از زمان ابتلا به همه گیری تغییر کرده است.

دیگر افرادی که از این ابزار استفاده می کنند به دنبال مشاغل منطقه خود برای بازدید هستند. بلکه آنها به دنبال اطلاعات دیگری مانند گزینه های تحویل به روز شده یا وانت و ساعت تنظیم شده کار هستند.

این تغییر رفتار به همین دلیل است که برای مشاغل بسیار مهم است که لیست Google My Business خود را بهینه کرده و بررسی های Google خود را اگر قبلاً انجام ندهند نظارت کنند.

چگونه مشاغل می توانند لیست های کسب و کار من در Google و بررسی های Google را در طول COVID-19 بهینه سازی کنند؟

مشتریان در مورد تغییرات ایجاد شده توسط COVID-19 سؤال ، نگرانی و نظرات دارند. در نتیجه ، بسیاری برای بیان افکار خود به Google مراجعه می کنند.

مقاله پیشنهادی  نتایج نتایج غنی گوگل از اخبار بتا و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته خارج نیست [PODCAST]

با وجود 76 درصد مشتریانی که به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند ، همه گیر وقت نیست که اجازه دهید نظرات شما در کنار هم قرار بگیرد.

پاسخ به موقع به بررسی های گوگل به موقع همیشه بهترین عملکرد از دیدگاه مشتری است ، اما در این مواقع بسیار مهم است.

از این گذشته ، گزارشی از پاسخپراپو نشان داد که در نتیجه COVID-19 ، مکان های زنجیره ای شاهد کاهش قابل توجه رتبه بندی ها هستند. این به دلیل شکایت در مورد پاکیزگی ، زمان انتظار و تحویل ها است.

نکته قابل توجه این که ، بررسی های مثبت کاهش نیز داشته است ، این بدان معناست که بررسی های منفی وزن بیشتری دارند. بنابراین ، ترک بررسی و یا پیام های دست نخورده می تواند تأثیر مخربی بر تجارت شما بگذارد.

پاسخگویی به بررسی ها نه تنها بخش مهمی از تجربه مشتری ایجاد تجربه مشتری محور و حفظ اعتبار آنلاین شما است بلکه در رتبه بندی جستجوی محلی شما نیز تأثیر دارد.

به عبارت دیگر ، حتی اگر وب سایت یا استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما به دلیل همه گیر بودن در backburner قرار گرفته است ، پاسخ دادن به بررسی های Google می تواند به لطف ویژگی های عامل رتبه بندی آن ، مشتریان را پیدا کند.

چگونه می توان لیست Google Business من را تنظیم کرد

ما می دانیم حفظ فهرست Google برای کسب و کار من و پاسخ دادن به بررسیهای Google چقدر مهم است ، اما بهترین راهها برای اطمینان از مدیریت هر کدام به بهترین روش چیست؟

بیایید به چند روش نگاهی بیندازیم تا بتوانید حداکثر حساب Google My Business خود را به حداکثر برسانید و در بررسی های Google خود همگام باشید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شرکت شما همیشه جاری است

به روز کردن اطلاعات Google برای کسب و کار من بخش مهمی در بهینه سازی لیست شما است.

اطلاع رسانی به مشتریان در مورد هرگونه تغییراتی که در عملکردهای تجاری خود ایجاد کرده اید برای حفظ فروش مداوم ضروری است.

اگرچه جوامع در اطراف مشاغل محلی خود گردهم می آیند ، اگر اطلاعات شما قدیمی باشد ، نمی توانند شما را پیدا کنند (یا از شما خریداری کنند).

اطلاعات عملیاتی که همیشه باید به روز باشد می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ساعات عملکرد
  • تأخیر یا موارد خارج از بورس
  • بسته شدن موقتی
  • در دسترس بودن کارت هدیه
  • اطلاعات مخاطب به روز شده (شماره تلفن تعیین شده برای وانت و غیره)

اگر رستوران یا فروشگاهی را اداره می کنید ، Google My Business به شما امکان می دهد لیست خود را به روز کنید تا گزینه های خدمات خود مانند وانت یا تحویل را مشخص کنید.

مقاله پیشنهادی  فقط 3 سال داده موجود است

هنگامی که مشتریان به لیست GMB شما حرکت می کنند ، این اطلاعات را به وضوح در لیست مشاهده می کنند.

برای رستوران ها و سایر موسسات غذایی ، گزینه های ویژگی ها شامل ناهار خوری ، غذای آماده و تحویل می باشد. برای خرده فروشان ، گزینه های ویژگی ها شامل وانت ، تحویل ، وانت های جانبی یا خرید داخل فروشگاه است.

چگونه با تجارب گوگل در عصر COVID-19

این به مشتریان کمک می کند تا گزینه های خود را درک کنند و به آنها کمک می کند تصمیم گیری در مورد خرید انجام دهند.

زمان اختصاصی برای نظارت و پاسخ دادن به نظرات Google

با COVID-19 ، افراد به احتمال زیاد سوالات بیشتری در مورد خط مشی های شما ، ساعات کاری شما ، هر گونه تخفیفی که اجرا می کنید و موارد دیگر دارند.

به علاوه ، براساس گزارشی از American Express ، 7 از 10 مصرف كننده ایالات متحده می گویند كه آنها برای شغل با شرکتی كه ارائه دهنده خدمات عالی مشتری است ، پول بیشتری خرج كرده اند.

یک راه عالی برای پاسخگویی هرچه سریعتر به مشتریان ، از طریق برگه پیام رسانی در Google My Business است. این ویژگی به ویژه در صورتی که بعد از ساعت ها باشد یا قادر به پاسخگویی به تلفن نیست ، بسیار مفید است.

می توانید پیام خوش آمدید خودکار را تنظیم کنید که مشتریان بلافاصله پس از ارسال پیام به شما برسند. اگر نتوانید بلافاصله پاسخ دهید ، این یک ویژگی عالی است.

چگونه با تجارب گوگل در عصر COVID-19

با این وجود ، اگر عدم توجه به حجم پیام ها ، سوالات و بررسی هایی که دریافت می کنید مشکل است ، استخدام یک تیم پاسخگویی ویژه برای بررسی آنلاین ممکن است بهترین گزینه باشد.

ما در این مقاله بیشتر در مورد مزایای برون سپاری مدیریت بررسی شما بعداً لمس خواهیم کرد.

برای مشاغل دارای مکان های متعدد ، به دنبال راه هایی برای جریان سازی باشید

ناگفته نماند که برای مشاغل با چندین مکان ، مطمئناً در تعداد بررسیها و پیامهایی که دریافت می کنید ، نتیجه گیری را تجربه خواهید کرد.

تلاش برای پاسخگویی به نظرات در چندین لیست کسب و کار من در Google می تواند به دلایل مختلف خسته کننده باشد:

  • نظارت روزانه در هر لیست Google برای کسب و کار من.
  • حفظ قوام در هر مکان.
  • با تغییر اوضاع ، هر فهرست Google برای کسب و کار من به روز شود.

این امر می تواند بسیار زیاد باشد ، خصوصاً برای صاحبان مشاغل که سعی در حفظ امنیت روزانه فعالیت دارند.

بهترین راه برای رویکرد مدیریت بررسی برای مشاغل چند مکان ، ساده سازی تلاش های شما است.

ساده کردن مدیریت بررسی آنلاین شما می تواند مانند این باشد:

  • یک سری از پاسخهای کنسرو شده را برای سؤالات متداول خود آماده کنید. به این ترتیب ، هربار که مشتری نقدی بنویسد یا برای شما پیام ارسال کند ، پاسخهای با کیفیت در دسترس دارید.
  • هر روز وقت خود را برای پاسخگویی به پیام ها و نظرات مشتریان اختصاص دهید ، بنابراین نیازی نیست که نگران هجوم پیام ها یا نظرات جمع آوری شده باشید.
  • صفحه سؤالات متداول را در وب سایت خود ایجاد کنید که شامل رایج ترین سؤالات شما باشد. مشتریان را در صورت لزوم به آن صفحه هدایت کنید.
مقاله پیشنهادی  نقشه های Google می رود و به هر کاربر نمایه مخصوص به خود را می دهد

استخدام یک تیم پاسخگویی آنلاین بررسی کنید

مدیریت سوالات و پیام های مشتری می تواند بسیار زیاد باشد ، خصوصاً در هنگام بروز همه گیری.

استخدام تیم پاسخگویی آنلاین بررسی این فشار باعث می شود تا شما و کارکنان خود پاسخ دهید که نه تنها در یک بازه زمانی بلکه با زبان مداوم به مشتریان پاسخ دهید.

چگونه با تجارب گوگل در عصر COVID-19

یک تیم پاسخگویی بررسی آنلاین می تواند به روش های مختلفی از جمله موارد زیر کمک کند:

  • به کلیه نظرات و پیام های مشتری در لیست های مختلف کسب و کار به موقع پاسخ دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه پاسخ ها بر روی مارک و در نقاط مختلف سازگار هستند.
  • پیام های مهم را پرچم گذاری کنید که ممکن است نیاز به پاسخ دیگری از صاحب مشاغل داشته باشد.
  • روشهای بهبود تجربه مشتری خود را از نظر Google My Business یا بررسیهای Google مشخص کنید.

یک تیم پاسخگویی بررسی آنلاین می تواند به شما در مدیریت نظرات Google شما کمک کند تا بتوانید به کارهایی که انجام می دهید – به کار خود ادامه دهید.

اهمیت پاسخ دادن به بررسیهای Google

پاسخ دادن به نظرات Google شما و حفظ لیست Google My Business به شما کمک می کند تا با وجود COVID-19 ، تجارت خود را پیش روی مشتریان قرار دهید.

پاسخ دادن به بررسی ها نشان می دهد که تجارت شما مشتری محور است و شما از ابتدا تا انتها به تجربه مشتریان خود اهمیت می دهید.

مهم است که فهرست خود را دقیق نگه دارید ، اما پاسخ دادن به سؤالات مشتری ، پیام ها و نظرات به موقع بسیار مهم است.

برون سپاری این بخش از تجربه مشتری شما می تواند بهترین و بدون عارضه ترین رویکرد به ویژه در مواقع احساسات و عدم اطمینان زیاد باشد.

آیا به دنبال راهنمایی برای مدیریت نظرات Google خود هستید؟

LetUsRespond.com استرس را از مدیریت بررسی آنلاین خارج می کند.

امروز با تیم ما نسخه ی نمایشی رزرو کنید و یاد بگیرید که چگونه می توانیم سنگین وزنه برداری را برای شما انجام دهیم.

چگونه با تجارب گوگل در عصر COVID-19


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط Let Us پاسخ ، ژوئن 2020