چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

جدیدتر بهتر است.

درست؟

برای تأیید اینکه شرکتها دائما در تلاشند تا از نوآوری یکدیگر استفاده کنند ، فقط یک نگاه به ترکیب محصولات اپل نیاز دارد.

فقط زمان استفاده شما از آیفون 32 برای انتقال از راه دور است.

اما حرفی برای گفتن و آزمایش وجود دارد.

اگر این شکسته نشود ، آنها را برطرف نکنید.

آنها می گویند نیازی به اختراع چرخ نیست.

راه حل درست در مقابل شماست. تمام وقت بوده است. به معنای واقعی کلمه.

آن کک می تواند.

این بسته Jell-O.

آن تراکتور جان دیر.

دلیل وجود دارد که آنها هنوز هم در اطراف هستند. این به دلیل برخی از هک های رشد هزارساله جدید hipster نیست.

به همین دلیل

چرا “بازاریابی محتوا” 100+ سال قدیمی است

بازاریابی محتوا باسن است و مرسوم ، مد روز است.

همه در مورد آن صحبت می کنند.

اما بازاریابی محتوا دقیقاً جدید نیست.

جان دیر که امروزه برای تراکتورهای بزرگ سبز خود شناخته شده بود ، به عنوان اولین فرزندخودرو بازاریابی محتوا شناخته شد و مجله شیوه زندگی خود را برای کشاورزان در این کشور تولید کرد. 1895 “Furrow” نامیده می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نه ، کاتالوگ نبود که محصول آنها را بفروشد.

اما این باعث افزایش وفاداری به برند شد.

افزایش فروش فقط یک محصول خوشحال (از بسیاری موارد) از مطالب ارزشمندی بود که جان دیر برای مشتریان خود فراهم کرد.

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

Jell-O نیز پذیرش اولیه “بازاریابی محتوا” بود.

که در 1904، Jell-O کتاب دستور العمل هایی را برای کاربران قرار داد تا با استفاده از ماده ژلاتین بی دست و پا ، مزاحمت ایجاد کنند.

این تبلیغی آشکار از غذاهای خوشمزه نیست بلکه بیشتر شبیه به قرار دادن محصول است. شما بهتر است که آن دستور العمل ها شامل محصول باشند!

آنها همچنین به شرکت کمک کردند تا آنچه را که مهمترین نکته اصلی فروش آنها در فروش بالاتر است ، برطرف کند: مردم نمی دانستم چه باید بکنم با Jell-O.

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

نمونه ها در طول تاریخ بازاریابی محتوا ادامه می یابد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بازاریابی محتوا مطمئناً طی سالهای متمادی تحول یافته است ، اما به سود ده ها سال خوکچه هندی می باشد.

هنوز هم با همان مؤلفه های اصلی همراه است که باید در نظر داشته باشید:

  • مخاطبان شما
  • آنچه شما امیدوارید به آن برسید.
  • چگونه آن را تبلیغ کنید.

کوکا کولا یکی دیگر از پذیرندگان اولیه بازاریابی محتوا بیش از یک قرن پیش در سال 1895 به عنوان دارو بود.

بله شما آن را درست خواندید.

نوشیدنی قندی که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم در ابتدا به عنوان یک قاتل بیماری ، درمان اعتیاد به مورفین و حتی جایگزین اولیه ناتوانی جنسی مورد حمایت قرار گرفته است.

مقاله پیشنهادی  چرا Google ممکن است نتایج غنی تر سوالات متداول را نشان دهد

امروزه ، Coca-Cola با همان فرمولی که در طی 100 سال گذشته عجیب و غریب انجام داده اند ، به سادگی دو برابر می شود.

در سال 2012 ، آنها سفر Coca-Cola خود را راه اندازی کردند ، یک سکوی دیجیتالی که به کاربران امکان می دهد موضوعاتی را که باعث تشویق گفتگو می شود ارتباط برقرار کنند: علل اجتماعی ، اخبار مربوط به شرکت و روند مصرف کننده.

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

سپس ، کمپین #ShareACoke برگزار شد ، که خریداران نوشابه می توانند نوشیدنی را با یک دوست به اشتراک بگذارند ، زیرا برچسب Coca-Cola هر بطری با نامهای محبوب جایگزین شده است.

این یکی میلیون ها سهم در رسانه های اجتماعی دریافت کرد.

اکنون ، آنها کمپین Content 2020 را برای همکاری با هنرمندان و خلاقان برای تحکیم جایگاه کوکاکولا به عنوان یک رهبر بازاریابی محتوا ، آماده کرده اند.

چرا “فقط تازه کارها را از ابتدا می نویسند”

فرمولها حدس و گمان را بیرون می آورند و الگویی را برای آنچه در آنجا می آید به شما می دهند.

همیشه

هر بار

مثل “خوب” AIDA.

این یکی به عقب برگشته

E. سنت المو لوئیس در سال 1898 فکر کرد.

  • توجه: خواننده را بگیرید.
  • علاقه: در ذهنشان بکشید.
  • میل: به دل و قلبشان فشار بیاورید.
  • عمل: آنها را وادار کنید تا حرکت بعدی را انجام دهند.

AIDA کار می کند – امروز هنوز – به این دلیل که به جلو نمی رود. از لعن دانش رنج نمی برد.

در عوض ، شما را اغوا می کند. این شما را به یک سفر می رساند و تمام راه هایی که نکته برای شما مرتبط است را به شما نشان می دهد.

شما را به سمت خود جلب می کند و تا پایان تبلیغ یا ایمیل ، به کیف پول خود می رسید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

این بچه یک متخصص حیوانات است؟

او می داند که یک فیل بالغ می تواند هر روز تا 500 پوند غذا بخورد؟ او همه اینها را با 1 دلار آموخت ؟!

بچه من در مقایسه خیلی باهوش نیست.

خیلی برای آن برچسب سپر Honor Roll.

من قصد دارم این کارت پاسخگویی مفید را پر کنم و امروز سفارش این کارتهای سافاری را سفارش دهم!

نزدیک به 10 سال تا سال 1986 ، این تبلیغ اجرا شد ، برای والدینی که می خواستند فرزندانشان اطلاعات بیشتری کسب کنند و با قیمت ارزان جذاب باشند.

توجه ، علاقه ، تمایل ، عمل.

HubSpot هنوز هم از این فرمول در تبلیغات فیس بوک خود استفاده می کند.

آیا می خواهید 99 درصد بیشتر از وبلاگ خود دریافت کنید؟ البته شما می خواهید! دریابید که چگونه در اینجا: http://hubs.ly/y0t8FF0

ارسال شده توسط HubSpot در سه شنبه 27 ژانویه 2015

“البته شما می خواهید” می خواهید جریان سرب خود را در 30 روز دو برابر کنید. این فاقد فکر است.

در سال 1907 ، کلود هاپکینز “اصرار داشت که نویسندگان کپی در تحقیق و تولید محصولات مشتری خود تحقیق کنند ‘به همین دلیل’ کپی 🀄.”

او در ابتدا تبلیغ علمی را در سال 1923 نوشت. متنی که هنوز راهنمای ما چگونه امروز تست ها را راهنمایی می کند:

“هاپکینز یک رویکرد تبلیغاتی را مبتنی بر آزمایش و اندازه گیری تشریح می کند. بدین ترتیب ضررهای حاصل از تبلیغات ناموفق در حالی که سود حاصل از تبلیغات سودآور ضرب می شوند ، در سطح امن نگه داشته می شوند. یا همانطور که هاپکینز نوشت ، تبلیغ کننده “در قسمت امن صد تا یک شوت بازی می کند”.

پاس (Problem-Agitate-Solve) فرمول همه منظوره دیگری است که چندین دهه است که در آن وجود دارد.

شما مشکلی را که در آنجا موجود است ارائه می دهید ، گلدان را کمی هم زده می کنید تا مشکل حتی بدتر به نظر برسد ، و سپس یک راه حل ارائه می دهید. مثل این.

چرا اینقدر کار می کند؟ یک مشکل غیرقابل حل باعث ترس می شود. و ترس انگیزه می دهد.

آنچه را که در معرض خطر است به آنها ارائه دهید و سپس به آنها نشان دهید که چگونه می توانید به آنها در حفظ امنیت کمک کنید.

Ramit Sethi به شما نشان می دهد:

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

یک بار دیگر ، این مدل PAS جدید نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

حتی ارتش آمریكا با این فرمول به داخل سوار شد 1967.

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

فقط به آن بچه غمگین نگاه کنید. او خیلی صبر کرد و اکنون اولین انتخاب شغل خود را در شاخه ای که واقعاً می خواهد نخواهد گرفت.

تبلیغ مانند او نباشد ، دلالت دارد. درست کردن شما انتخاب اکنون

چرا تبلیغات فیس بوک یک Ogilvy Rip-Off است

ما حتی نمی توانیم با صدای بلند بخندیم. یا بعداً با شما صحبت خواهیم کرد.

این همه است LOL و TTYL ها این روزها.

ما باید مطالب خود را سریع و معنی دار کنیم ، تا بتوانیم آن را دریافت کنیم و حرکت کنیم.

پیام کامل شما مهم است

شاید بعداً به آن برسیم.

در ضمن ، این عنوان است که خوانندگان را به سمت خود سوق می دهد.

و در این حالت ، هیچ چیز نمی ترسد.

ون کام در سال 1911 به این روش عمل کرد و به مشتریان این امکان را داد که خرید شیر رقبای خود انتخاب بدی بود و نام تجاری آنها ظاهراً بهتر بود.

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

آیا می خواهید حتی بیشتر جذب کنید؟

از شخص دیگری بخواهید پیام خود را با یک توصیفی.

برنامه های کاهش وزن همیشه به طرز ناخوشایندی برای تأیید اعتبار ادعاهای خود به توصیفات متکی بوده اند.

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

اما گاهی اوقات ، حتی بهترین عناوین نیز نمی توانند نادیده گرفته شوند.

خوشبختانه ، محتوا با تصاویر بیشتر از سایر انواع محتوا به اشتراک گذاشته می شود. جذاب تر است

مردم نمی خواهند متن زیادی را بخوانند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بار دیگر ، این اطلاعات جدید نیست.

دیوید اوگلیوی ویزیت تبلیغاتی در اوایل دهه هشتاد به مردم می گفت.

اکثر خوانندگان ابتدا به عکس نگاه می کنند. اگر آن را در وسط صفحه قرار دهید ، خواننده با نگاه کردن به وسط شروع می کند. سپس چشم او باید برای خواندن عنوان بالا برود. این کار نمی کند ، زیرا مردم عادت دارند که از پایین به پایین اسکن کنند. با این حال ، فرض کنید چند خواننده بعد از دیدن عکس در زیر آن ، عنوان را می خوانند. پس از آن ، شما به آنها نیاز دارید تا از کنار عکسی که قبلاً دیده بودند ، پایین بیایند. به احتمال زیاد خونین نیست. “

چه پیشنهادی داشت؟

ابتدا تصویر را قرار دهید.

اکنون توجه آنها را جلب کرده اید.

عنوان را در زیر برای متن اضافه کنید.

چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

اوگیلوی توصیه خود را با این قطعه از سال 1951 انجام داد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

من نیاز داشتن دانستن این مرد با لکه چشم.

داستان او چیست؟

او چقدر باحال است؟

آه او “مرد پیراهن هاتاوی” است. اما این معنی چیست؟

حدس بزنم که باید برای ادامه مطلب مطالعه کنم.

نتیجه

همیشه یک هک جدید برای هک کردن وجود خواهد داشت.

آخرین و بهترین روش بازاریابی برای امتحان کردن.

شما هرگز نمی دانید – برخی از آنها حتی مقید به کار هستند!

اما برای هر خز جدید و در حال گذر ، بسیاری از اصول بازاریابی بی شماری وجود دارند که در طول قرن گذشته رعایت شده اند ، که اکثر آنها امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه هستند.

بازاریابی محتوا یک مثال عالی است.

رفتار مصرف کننده ما در چند سال گذشته تحولات زیادی پیدا کرده است.

اما مغز و عادات و خواسته های ذاتی ما اینقدر نیست.

تاکتیک ها و ابزارها و نکات تغییر خواهد کرد.

بارها و بارها

ماهانه

اما اصول قرن هنوز هم اعمال می شود.

آن آیفون روی میز شما “بازاریابی را تغییر نداده است.” فقط آن را تسریع کرده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده