چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان و روندها

نحوه نگاه مشتریان در متن فعلی

از مارس 2020 ، ما همچنان شاهد تغییر رفتارهای مصرف کننده ، روشهای جدید آنلاین و چشم انداز جهانی هستیم که هنوز هم نگران کننده است.

با توجه به عوامل اضطراب در مورد سلامتی و منابع مالی که باعث عدم اطمینان و بالا رفتن نرخ بیکاری در جهان می شود ، باید در نحوه خرید و فروش و زندگی مردم توجه جدی داشته باشیم.

پیگیری تقاضا و نگاه به روند جستجوهای سال به سال ، با داده های Google Ads به عنوان منبع ، روشی دقیق برای درک آنچه تغییر کرده است خوب است ، و اینکه بسته به تاثیر همه گیر مدت کوتاه مدت ، فقط یک روند زودگذر چیست.

از این گذشته ، اگر لنز روانشناسی مصرف کننده را در آن قرار دهیم ، نباید فراموش کنیم که مردم در حال حاضر مستعد ارزیابی کالاها و خدمات ضروری و غیر ضروری برای استفاده روزانه در حال حاضر هستند و این امر خطرات بیشتری نسبت به معمول نشان می دهد.

درایوهای نگرانی ، زیرا مسائل مالی به زودی قابل حل نیست.

از ماه مه 2020 به جستجوهای برتر در ایالات متحده نگاه کنید:

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

به دنبال این موضوع ، عمل گرایی نیروی محرکه است ، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان به زودی به حالت عادی برنخواهند گشت – مطالعه ای توسط گروه کمبریج حتی پروفایل های جدیدی را به دست آورد که هسته اصلی آن بر پاسخ سریع COVID-19 مانند Millennials Panicked (متمرکز بر امور مالی خانواده) یا Pragmatists (متمرکز بر کاهش هزینه های غیر ضروری) استوار است.

با این حال ، نگاهی به داده های جستجو بینش های موجود بین: کالاهای با اختیار بیشتر یا غیر ضروری شروع به بازگشت به عقب می کنند در بخش هایی از جمله لباس های “تفریحی ورزشی” یا سرگرمی خانگی ، اگرچه صنایع تحت تأثیر قرار می گیرند.

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

زوج نحوه نگاه مردم به تغییرات سرگرمیتصمیم به گذراندن اوقات فراغت در نزدیکی خانه یا به روش ایمن:

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

از طرف دیگر ، زیرا برخی از افراد هنوز هم در خانه خود کار می کنند یا بیشتر وقت خود را می گذرانند ، همراه با خانواده و دوستان نزدیک بخش بهسازی خانه همچنان در حال رشد است:

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

در حالی که بودجه رفت و آمد و مسافرت برای بیشتر کارگران اطلاعات متوقف شده است ، به نظر می رسد کار از راه دور برای ماندن است. این تقاضای مداوم است ساختن یک دفتر خانه نقاط به هر حال:

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

و کمی افزایش تقاضا برای اجاره اتومبیل و تحرک ایمن و خصوصی به طور کلی:

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

قصد مصرف کننده آشکار می کند شتاب تغییر تنظیمات کانال با تمرکز بر عملیات آنلاین ، گرچه مطالعات کلان میزان اضطراب در مورد مشاغل آجر و ملات را کاهش می دهد.

به عنوان مثال ، دولت ردیاب مصرف کننده Deloitte گرایش فزاینده ای در سطح اطمینان برای خرید در فروشگاه ها (49٪) ، رفتن به رستوران ها (32٪) یا اقامت در یک هتل (34٪) در سطح جهانی تأیید می کند.

اما اعداد کم است.

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

از همین رو یک راه پرکار برای به چالش کشیدن مطالعات سطح کلان با داده های جستجو است – این جایی است که بینش های مربوطه ساکن می شوند و به شما کمک می کنند بین روند پایدار ، تغییر لحظه ها و تغییرهای مهم در مصرف کننده تفاوت هایی داشته باشید که بر عملکردهای تجاری نیز تأثیر می گذارد.

چه روندهایی ظاهر می شوند که ممکن است آژانس های سئو را تحت تأثیر قرار دهند

با نگاهی به وضعیت مصرف کنندگان امروز ، که می تواند درجه خاصی از آشنایی برای تیم SEO شما را اثبات کند ، مهم است که این قدم بعدی را بردارید – به وضعیت مشاغل و چگونگی تغییر مصرف کننده روند جدیدی را که بر کل زنجیره تأثیر می گذارد ، مهم است.

مقاله پیشنهادی  10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

برای انتخاب مناسب ترین موارد برای یک آژانس جستجوگرها ، از لنزهای مختلفی استفاده خواهیم کرد: چرخه Hype Gartner.

به طور خلاصه ، چارچوب پیشنهادی گارتنر به شما این امکان را می دهد تا قول به وجود آمدن فن آوری در حال ظهور را از طریق این مراحل به طور جدی ارزیابی کنید:

  • ماشه نوآوری: اگرچه هنوز قابلیت دوام تجاری وجود ندارد ، اما علاقه زیادی به پتانسیل یک فناوری جدید وجود دارد. به عنوان مثال از AI استفاده کنید ، همه در مورد آن صحبت می کنند.
  • قله انتظارات تورم: تبلیغات بیشتر و چند داستان موفقیت آمیز اما بیشتر مبارزات و شکست است. قول هوش مصنوعی برای تغییر جهان همانطور که می دانیم ، درست است؟
  • از سرخوردگی: چون فناوری نتوانسته وعده اولیه را ارائه دهد ، نرخ بهره کاهش می یابد و سرمایه گذاران کاهش می یابد. فقط چند توسعه دهنده اصرار دارند.
  • شیب روشنگری: محصولات نسل دوم و سوم با شروع تثبیت فن آوری و نشان دادن موارد استفاده دیگر که قابل استفاده هستند ، ظاهر می شوند. یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق دارای بخش های قابل استفاده قوی ، به دور از سناریوهای علمی تخیلی اولیه است.
  • فلات بهره وری: این فناوری در بخش ها و بازارها به کار گرفته می شود ، و اکنون معیارهای ارزیابی زنده ماندن واضح تر است. نرخ پذیرش یادگیری ماشین به طور مداوم در حال رشد است.

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

چه روندهای نوظهور می تواند بر چشم انداز آژانس فعلی ، فراتر از سرخوردگی تأثیر بگذارد؟

1. کار از راه دور به عنوان راه اندازی یک شرکت عملی

حتی قبل از ضربه همه گیر ، ظهور کار از راه دور قابل مشاهده بود. اگر به نظر می رسید که این روند جایی بین آزمایش و یک چارچوب تولیدی است ، با شتاب آن به دلیل COVID-19 ، کار از راه دور در حال تبدیل شدن به بخش بزرگی از حالت عادی جدید است.

اخیراً ، ما شاهد محدودیت های جغرافیایی به سمت منطقه زمانی هستیم ، به ویژه برای شرکت های همزمان که بیشتر کارها را با هم انجام می دهند.

چالش برای نوآوری هم در سطح فناوری و هم در فرآیندهای تجاری برای تغییر جریان کار و در عین حال حفظ فرهنگ سازمانی قوی همچنان باقی است.

علاوه بر این ، این به معنای روش دیگری برای انجام کار استخدام ، حمایت از رشد شغلی یا ایجاد ارتباطات اجتماعی در یک تیم است. این همان چیزی است که از راه دور: دفتر مورد نیاز نیست ، مورد بررسی قرار می دهد ، و ارائه می دهد که شرکت Basecamp چگونه یک شرکت از راه دور اول را با همه مزایا و مبارزات طراحی کرده است.

واضح است که روند ماندگار شدن در اینجا ، تغییر شکل مواردی مانند ارتباط از راه دور ، روابط مشتری یا بهره وری فرد و تیم است.

2. بدون کد پر کردن شکاف های “نرم افزار به عنوان یک فرآیند”

شرکت های نرم افزاری ، در تلاش برای به دست آوردن تعداد بیشتری از کاربران ، شروع به توسعه راه حل های بسیار شخصی شده کرده اند و از ابتدا تا انتها روی فرآیند تجارت تأثیر می گذارند. به همین دلیل ، ما شاهد تغییر در تفکر در مورد نرم افزار هستیم – نه فقط یک ابزار بلکه یکسری اقدامات که حاکی از یک چارچوب تجاری خاص و یک بخش خاص از بازار است.

به عنوان مثال ، ابزارهایی مانند Zapier یا Integromat سطح بالایی از شخصی سازی جریان تجارت را امکان پذیر می کند ، در حالی که مشتری یک CRM است که به صنعت زیبایی اختصاص داده شده است.

اگر این کسب و کار را برای اجرای سریع و سفارشی سازی بالا در نظر بگیریم ، یک روند خاص برجسته می شود. بدون کد، حرکتی که افراد بدون تخصص برنامه نویسی وب سایت و جریان ایجاد می کنند ، مانند اتصال دو سیستم ، با استفاده از رابط های کشیدن و رها کردن ، در روزهای اولیه انتظارات متورم در حال رشد است.

مقاله پیشنهادی  شکستن برنامه های نمایه Google برای کسب و کار من

با تبدیل جریان توسعه نرم افزار سنتی از “مشخصات تجاری” به “پیاده سازی نرم افزار” ، هیچ کد در واقع به معنای صرف وقت و هزینه کمتری برای کد نویسی ، و منابع بیشتر برای بهینه سازی فرآیندهای تجاری (بازاریابی ، فروش و غیره) و کشف است.

فکر می کنیم در مورد کمک ، بیایید بگوییم ، تأمین کننده نصب و راه اندازی AC ، یک سیستم مدیریت مشتری شخصی سازی شده با یک راه حل اتوماسیون برای صلاحیت های مربوط به هدایت و بازدید از برنامه ریزی را شخصی سازی کرده است ، بدون دخالت انسان در هر مرحله. یا ساختن یک ویژگی سفارشی در بالای HubSpot ، برای برآوردن جریان های تخصصی آژانس خود. و بدون توجه به منابع فنی ، اما طراحی فرآیند.

3. مشاغل (SMBs و Fortune 500) در محیط دیجیتال می خواهند بیشتر آزمایش کنند

در مورد کشف و آزمایش ، این بیماری همه گیر شرکتهای کوچک و شرکتهای بزرگ را مجبور به جستجوی گزینه های دیگر کرد ، زیرا دیجیتال به یک کانال اصلی برای کل قیف تبدیل شد. اگر بازاریابی یا فروش مجدد در دسترس بود ، ماه های همه گیر زمان بررسی آن بود.

جای تعجب نیست که جستجوی “Shopify” در ماه مه منفجر شد ، زیرا مشاغل بیشتری برای فروش آنلاین نیاز داشتند:

چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان & # 038؛ روندهای

چارچوب های اول دیجیتال شتاب گرفته شده است ، یا همانطور که گزارش مک کینزی بیان می کند ، “ما پنج سال پیش در تصویب دیجیتالی مصرف کننده و مشاغل طلب کرده ایم تا در حدود هشت هفته.”

این امر دریچه ای از فرصت ها برای خلاقیت و نوآوری را ایجاد می کند ، زیرا فرآیندهای تجاری بیشتر در محیط های دیجیتال حرکت می کنند: از بهینه سازی زیرساخت های دیجیتال گرفته تا محوری در مدیریت و ارتباطات مشتری ، بازخوانی سفرهای مشتری و حتی شناسایی بخش های جدید ، سوله ها یا بازارهایی که دیگر از آن خارج نیستند. رسیدن.

این همچنین به معنای مجموعه ای از نیازهای داده و راهی است که آژانس های SEO می توانند از دانش خود استفاده کنند.

4- بخش جستجو و کشف

در ایالات متحده ، بیش از نیمی از مصرف کنندگان به جای جستجوی Google ، آماری را که احتمالاً با آنها آشنا هستید ، سفر خود را در آمازون آغاز می کنند. گوگل نیز از این روند آگاه است و باعث می شود آنها همچنان به توسعه یك جمع كننده های عمودی مانند شغل یا اخبار ادامه دهند. و این تنها بخشی از معادله جستجو است که فراتر از “کادر و 10 پیوند آبی” است ، که اکنون بیش از هر چیز به رفتارها وابسته است.

با دیجیتالی شدن سریع مشاغل پس از COVID ، روند تجزیه و جستجوی اکتشاف با سرعت بیشتری شتاب می یابد و مشاغل را به چالش می کشد که در حالی که بیشتر به نقاط لمسی و جستجوی خریدار می پردازند از یک سفر یکپارچه و منحصر به فرد ، پاسخگوی این شیفت های کانال باشند.

آیا این می تواند تولد یک محرک نوآوری جدید باشد؟

5. شبکه های تجاری همان چیزی نیست که قبلاً بوده است

این همه گیر شبکه های تجاری را به شدت تحت تأثیر قرار داده است ، زیرا رویدادها به صورت حضوری امکان پذیر نیست ، روندی که احتمالاً بیشتر از آنچه انتظار می رود ادامه خواهد یافت. اولین موج پاسخ حرکت به رویدادهای آنلاین ، نشستهای مجازی و انواع وبینارها بود ، اما سؤال از مذاکرات غیررسمی و جلسات فروش نیز وجود دارد که برای حفظ کیفیت تعامل باید مجدداً مورد تجدید نظر قرار گیرد.

مقاله پیشنهادی  چرا ما باید به فراتر از SEO JavaScript برویم

همانطور که با کار از راه دور انجام می شود ، مرزهای جغرافیایی دیگر دغدغه یافتن فروشندگان یا ارتباط با همسالان را ندارند و این باعث می شود فضای زیادی برای خلاقیت در طراحی فرایندهای جدید شبکه ایجاد شود.

زمین در چند ماه دیگر چگونه خواهد بود؟ یا جلسه فروش؟ یا ملاقات جامعه نمایندگی؟

احتمالاً ماشه نوآوری دیگری در اینجا شکل می گیرد.

خلاصه

از یک ارزیابی انتقادی از روندهای کلان مصرف کننده در برابر داده های جستجو گرفته تا سرعت شتاب روند تجارت در متن فعلی ، ما شروع به رنگ آمیزی تصویری از چشم انداز نمایندگی جدید می کنیم.

کدام یک در اینجا خوب هستند و فقط یک چرخه چرخه Hype هستند؟ این یک سوال باز برای شما و هر دو ما است.

در اینجا خلاصه ای از آنچه که ما تاکنون در زمینه مصرف کنندگان و گرایش ها مشاهده کردیم آورده شده است:

چگونه مشتریان اکنون به نظر می رسند:

  • نرخ بیکاری و نگرانی های بهداشتی همچنان بالاست و باعث اضطراب می شود و باعث می شود افراد دوباره ارزیابی کنند که چه چیزهایی ضروری است و چه برای زندگی روزمره ضروری نیست.
  • بسیاری از مصرف کنندگان “به حالت عادی باز نخواهند گشت” زیرا عمل گرایی هنوز هم محرک خرید چیزهای جدید است. با این حال ، برخی از کالاهای اختیاری یا غیر ضروری شروع به عقب نشینی می کنند ، زیرا سطح احتیاط از بین می رود.
  • پروفایل های مصرف کننده جدید ظهور می یابد ، زیرا کانال های مصرف را نیز تغییر می دهد. نخستین عملگرایان آنلاین و هزاره های هراسناک به سلامتی و امور اقتصادی توجه دارند ، در حالی که بهبودی خجالتی از مصرف “آجر و ملات” وجود دارد.
  • سرگرمی همچنان در مناطق مرتبط با خانه یا فضای امن در فضای باز به رشد خود ادامه می دهد.

چه روندهایی ظاهر می شود که ممکن است آژانس های SEO را تحت تأثیر قرار دهد:

  • کار از راه دور یک مجموعه شرکت های سودمند است که عملکردهای تجاری و فرهنگ های سازمانی را به چالش می کشد.
  • بدون کد ، شکافهای “نرم افزار به عنوان یک فرایند” را پر می کند ، و این امکان را فراهم می کند تا کسب و کارها با کمترین هزینه و در عین حال بهینه سازی فرآیندهای خود ، راه حل های فناوری را سریع و سریع کشف کنند.
  • مشاغل (SMBs و Fortune 500) مایل به آزمایش بیشتر در محیط دیجیتال هستند ، زیرا مصرف کنندگان قیف فروش و بازاریابی جدید را دیکته می کنند.
  • تکه تکه کردن جستجو و کشف همچنان در حال تسریع است و این چالش را برای مشاغل برای تجدید نظر در سفرهای خریدار ایجاد می کند.
  • شبکه سازی دیگر درباره وقایع نیست و می تواند زمینه اصلی نوآوری بعدی باشد.

ما این سری را بر اساس تحقیق جامعه آژانس های سئو ما با تجزیه و تحلیل دقیق مدل های تجاری آنها و اینکه چه تغییراتی در سال 2020 می تواند برای تغییر شکل آژانس سطح بعدی الهام بخش باشد ، ادامه خواهیم داد.

شما می توانید در اینجا ثبت نام کنید و اولین نفری باشید که مقالات زیر را در این سریال ، پس از زنده بودن دریافت خواهید کرد.

در SEOmonitor ، ما متعهد هستیم كه به آژانسهای سئو كمك كنیم تا عدم اطمینان را به پیش ببرند ، بنابراین راه حلهای خود را با متن فعلی تطبیق می دهیم. جستجوی روندها ، ردیاب سلامت مشتری یا هیئت گزارشگری فقط بخشی از ابزارها و منابع تخصصی ما هستند.

ما این را با هم خواهیم فهمید!