چگونه ارزش SEO محلی را نشان دهیم

مانند بسیاری از خواسته ها و خواسته ها در دنیای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال ، فروش مفهوم یا نیاز شما به بودجه و منابع نیاز به تأیید دارد.

این یک احساس بزرگ روده می تواند یک دردسر بزرگ باشد که توجه ویژه به آن فقط لازم است تا رد شود زیرا نمی توانید تأثیر را اثبات کنید.

یک جمله قدیمی وجود دارد که می گوید: “شیطان در جزئیات است”.

در واقعیت ، تمام فرصت در جزئیات نهفته است.

ما می توانیم این روش را از طریق تجزیه و تحلیل مناسب و مهمتر از آن ، نحوه پیگیری و گزارش عملکرد عملکرد محلی پیدا کنیم.

در جستجوی محلی ، ما فقط بر تحویل کلمات کلیدی بدون مارک به فروش و پیوند تمرکز نمی کنیم.

ما همچنین در نظر می گیریم که دید محلی شما با مارک تجاری چگونه انجام می شود و به سایت شما ترافیک می بخشد.

1. کوچک را شروع کنید

ما می دانیم که Google دارای سهم کلی موتور جستجو است.

آنچه شما ممکن است نمی دانید این است که چقدر خوب این کار را برای شما انجام می دهد.

با مالکیت لیست محلی خود و مقدار کمی بهینه سازی ، می توانید تعداد قابل توجهی از ترافیک ، تماس ها ، درخواست های جهت و ترافیک وب سایت را هدایت کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای سنجش وضعیت دوم ، می توانید یک متغیر UTM را به لینک URL وب سایت خود پیاده سازی کنید.

برچسب URL به راحتی با Google URL Builder قابل انجام است.

به سادگی اطمینان حاصل کنید که منبع موتور جستجو ، رسانه “ارگانیک” و شناسه تبلیغات خود را یادداشت کنید.

چگونه می توان ارزش SEO محلی را نشان داد

از طریق منطقه اطلاعات Google برای کسب و کار من ، می توانید آدرس وب سایت را ویرایش کنید.

اکنون این امکان را به شما می دهد تا ترافیک فهرست محلی را در کمپین های Google Analytics Google ارزیابی کنید و با داده های مربوط به سرب ، هدف یا وب سایت ارتباط برقرار کنید.

همچنین ، احساس راحتی کنید که این تمرین را برای Bing Places نیز انجام دهید.

چگونه می توان ارزش SEO محلی را نشان داد

حالا چی؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Google برای کسب و کار من کار خوبی را برای نشان دادن مشارکت در سطح موقعیت مکانی شما انجام می دهد.

اتصال Google برای کسب و کار من به Google Data Studio یک کار عالی در جهت بهبود در طول زمان است.

مقاله پیشنهادی  7 مرحله برای ایجاد یک سیستم مدیریت مشتری SEO که مقیاس می گیرد

چگونه می توان ارزش SEO محلی را نشان داد

در اینجا ، ما توانایی درک ، بر حسب مکان:

  • سطح درگیری.
  • افزایش / کاهش احساسات از طریق رتبه بندی ستاره ها با گذشت زمان.
  • عملکرد لیست های محلی برای جستجوهای محلی بدون مارک نشان می دهد.

شما اکنون چیزی دارید که باید روی آن بایستید!

شما در یک بخش خاص از رفتار کاربر آنلاین نام تجاری خود دیداری ایجاد کرده اید و می توانید تأثیر آن را در خط پایین خود و همچنین جهت آن را نشان دهید.

فرصت

بینش نسبت به عملکرد لیست محلی Google اثبات این که شما می خواهید بخواهید:

  • اختصاص زمان اضافی به لیست بهینه سازی ، عکس ، فیلم ، اطلاعات اضافی.
  • برای ترویج اتفاقات و پیشنهادات شرکت خود ، به نیاز به حفظ سایت از طریق پیوست های مداوم محتوای Google ارسال شده به Google مراجعه کنید.
  • برای افزایش تعداد بررسیهای مثبت در لیست محلی Google و سایر سایتهای شخص ثالثی که Google از آنها نظرسنجی می کند ، نیاز به بررسی خدمات نسل را تضمین می کنید. همچنین ممکن است شما نیاز به راه حل های مدیریت شهرت برند یا زمان منابع برای نظارت بر احساسات در لیست های خود داشته باشید.

2. دریافت توپ نورد

اکنون ، شما به طور بالقوه قدرت بزرگترین مدعی این عرصه را نشان داده اید.

وقت آن است که نشان دهیم چه وسایل نقلیه محلی دیگری می توانند به سایت شما سوق دهند.

استفاده از ابزار ممیزی لیست محلی مانند BrightLocal ، SEMrush یا Moz می تواند به شما کمک کند درک گسترده ای از حضور ، آدرس ، تلفن (NAP) حضور شما در وب و از همه مهمتر در صورت دقیق بودن آن داشته باشید.

ارسال ترافیک به یک مقصد نادرست کاری به شما کمک نمی کند.

علاوه بر این ، این گزارش دامنه سایتهای معتبر لیست را ارائه می دهد.

با این کار ، می توانید مراجعه کنندگان وب سایت خود را برای منبع فقط در این دامنه ها فیلتر کنید.

این به شما کمک می کند تا کیفیت این بازدید کننده هایی که در سایت شما هستند را درک کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چگونه می توان ارزش SEO محلی را نشان داد

فرصت

در حالی که بررسی لیست محلی Google شما در درجه اول برای بررسی درآمد و تولید سرب بود ، این بررسی لیست خاص علاقه مند به دقت و سپس ترافیک است.

دقت به خودی خود به موفقیت کلی جستجوی محلی دامنه شما کمک می کند.

مقاله پیشنهادی  چگونه لیست Google My Business خود را به طور کامل بهینه کنیم

اگر کمبود در هر دو منطقه را مشاهده می کنید ، پیشنهاد می کنم از یک سرویس توزیع محلی مدیریت توزیع لیست استفاده کنید.

این خدمات توسط همان خدمات ذکر شده در بالا ارائه می شود.

این به شما امکان می دهد نادرست ها را اصلاح کنید و همچنین پخش گسترده ای از اطلاعات وب خود را برای مراجعه به سایت احتمالی به شما منتقل می کند.

این فرایند همچنین به شما کمک می کند تا بررسی ها را برای کنترل بهتر اعتبار محلی خود کنترل کنید.

3. به صورت محلی فکر کنید

آیا سازمان شما با سازمانهای دیگر ارتباط دارد؟

اینها می توانند مشارکت ، حمایت مالی ، رویدادهای خیرخواهانه و غیره باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این اغلب با یک وب سایت ارتباط برقرار می کند که نسبت به سایت شما ترافیک بیشتری دریافت می کند.

این بدان معنی است که می تواند برای شما راننده ترافیک باشد.

پیوند ورودی به خودی خود ارتباط ویژه ای با موتورهای جستجو خواهد داشت اما ممکن است در اینجا سود بیشتری از آنچه می دانید وجود داشته باشد.

فرصت

باز هم ، فیلتر کردن ترافیک توسط این دامنه ها که شما به آنها پیوند داده اید ، برای هرگونه کسب سرب یا درآمد بررسی کنید.

این احتمالاً کم است. با این حال ، به رفتار کاربر توجه کنید.

آیا نرخ گزاف گویی پایین است ، آیا آنها به سایت نگاه می کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند؟

این زمان بسیار خوبی برای جذب این مخاطب کنجکاوی در یک مخاطب Google Analytics است.

با انتخاب این گزینه که آنها از این منابع به سایت شما می آیند ، می توانید در آینده آنها را در نمایش و تبلیغات YouTube هدف قرار دهید.

این یک روش عالی برای تازه ماندن در ذهن آنها است با توجه به اینکه شما به صورت محلی و همچنین یک ارتباط متقابل از سایتهای مرتبط با محلی مرتبط هستید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

4. به داخل نگاه کنید

تا این مرحله ، ما چگونگی ایستادن از دیدگاه لیست و همچنین با توجه به پیوندهای محلی مرتبط را بررسی کرده ایم.

اکنون زمان آن رسیده است که به صفحات داخلی خاص ، نحوه عملکرد آنها و چگونگی حرکت به جلو توجه کنید.

صفحات مشخصی برای مکان ندارید؟

شما به اینها احتیاج دارید

حتی اگر به مشتری خود در مکان خود سرویس ندهید ، Google برای ارتباط با لیست های محلی نیاز به ذکر در سایت آدرس شما دارد.

مقاله پیشنهادی  17 راه برای کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر COVID-19

بعلاوه ، می توانید برای رانندگان تحویل اشتباه و نامزدهای احتمالی شغلی که نزدیک به یک مصاحبه هستند ، صرفه جویی کنید!

اول از همه ، به صفحات Landing نگاه کنید ، در Google Analytics که فقط در صفحه (های) مکان شما فیلتر شده است. این کار را به طور خاص برای ترافیک جستجوی ارگانیک انجام دهید.

دلیل اینجاست که اگر درصد ترافیک قابل ملاحظه باشد ، می خواهید در کلیه عناصر فوق بهینه سازی جستجوی محلی سرمایه گذاری کنید زیرا این ترکیبات برای ارائه مزیت اضافه به صفحات مکان مقصد پیوندی خود سرمایه گذاری می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

دوم ، تمام منابع مراجعه کننده را که منجر به ایجاد صفحه موقعیت مکانی به عنوان صفحه فرود می شوند ، جستجو کنید تا تفاوت ها را درک کنید.

چگونه می توان ارزش SEO محلی را نشان داد

فرصت

دنبال چه چیزی میگردی:

  • آیا کاربران به طور معمول از صفحه مکان به سمت سرویس / ارائه ، درباره ما ، محتوای صفحه اصلی حرکت می کنند یا از سایت گزاف گویی می کنند؟
  • آیا این کاربران در نهایت تبدیل به مبدل در سایت می شوند؟
  • پیگیری هدف در سایت را برای کلیک بر روی شماره تلفن ها ، کلیک بر روی ایمیل و غیره انجام دهید آیا این بازدید کنندگان این اهداف را انجام می دهند؟

آیا شاهد عدم رفتار مثبت برای این موارد هستید؟

سپس ، شما ممکن است درک این موضوع را در این صفحات مکان داشته باشید تا بتوانید اطلاعات تماس مورد نیاز ، اطلاعات شرکت یا پیوندهای داخلی را به سایر محتوای سایت مربوطه در اختیار کاربران قرار دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ارزیابی و درک نیاز

امیدوارم که این تمرین به شما این توانایی را بدهد که ببینید تلاشهای SEO محلی شما از نظر پیوندهای مربوط به محلی ، ترافیک ، تبدیل و درآمد چه ارزشی را در پی داشته است.

همچنین اکنون شما می توانید بطور بصری این مسئله را به گروهی ثابت کنید که بتوانند سفر شما را به جلو تأیید کنند.

با کمی پشتکار و داده های زیادی ، اکنون در مسیر موفقیت نتایج جستجوی محلی خواهید بود.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020