چه چیزی میخواهید بدانید

شخصی سازی لمسی اول: چرا تسلط دارد

وقتی خریدار تازه وارد است و از جستجوی شما وارد می شود ، ما فقط داریم یکی اشاره به شخصی سازی اطراف: اصطلاح جستجو

و خریداران از ما انتظار دارند – نه ، نیاز داشتن ما – برای حل مسئله همانطور که آنها توضیح دادند: در قالب آن عبارت جستجو.

این “شخصی سازی لمسی” در یک فروشگاه فیزیکی به راحتی قابل انجام است. من به شامپو احتیاج دارم و نیازهای خیلی خاصی دارم. (من موی روغنی ، موجی ، نمکی و فلفلی هستم.)

من به فروشگاه بدن می روم و به آنها می گویم ، “سلام ، من به دنبال شامپوی خوبی هستم.” آنها به موهای من نگاه می کنند ، از چند سؤال از من سؤال می کنند ، مرا به بخش مناسب می برند و به بخشی از قفسه که به احتمال زیاد حاوی شامپو است که ملاک های خاص من است ، اشاره می کنند.

بنابراین بیایید خلاصه آنچه که یک مغازه دار مثل شما یا من می خواهیم وقتی در یک فروشگاه قدم می زنیم:

  • فروشگاهی با کالاهای موجود در انبار که مشکل ما را برطرف می کند.
  • کارکنان خبره ای که می توانند ما را با بخش فروشگاهی راهنمایی کنند فقط آن محصولات
  • یک تجربه خرید دلپذیر.

دستیابی به این موارد در یک فروشگاه کالبدی که افراد واقعی آن را اجرا می کنند ، ساده است.

اما اکنون ، خریداران به صورت آنلاین و در حال حرکت هستند. خرده فروشی فیزیکی در حال از بین رفتن است. بازارها بسته می شوند. کارمندان از کار اخراج می شوند.

بنابراین وظیفه سنگین در ارائه شخصی سازی لمسی اول در تجربه خرید ، به صفحات فرود در وب سایت شما می رسد. و آنها فقط یک نقطه از داده ها را برای شخصی سازی کردن در اطراف خود دارند – یک عبارت جستجو.

شخصی سازی لمسی اول برای تجارت الکترونیک به نظر می رسد

در اینجا چند نمونه از تفاوت بین شیوه سنتی تیم های تجارت الکترونیک برای تبدیل خریداران از جستجو – در مقابل اضافه کردن شخصی سازی لمس اول – وجود دارد.

اولین مورد برای Adore Beauty ، لوازم آرایشی آنلاین است که سالانه حدود 100 میلیون دلار درآمد دارد.

افزودن شخصی سازی لمس اول برای Adore Beauty:

  • افزایش 98٪ نرخ تبدیل خریدار.
  • 64٪ هزینه خرید مشتری (CAC) را کاهش داد.
  • بازپرداخت هزینه تبلیغات (ROAS) 169٪ افزایش یافته است.

(مطالعه کامل این مورد است.)

مفاهیم این نتایج به خوبی شناخته شده است ، زیرا مطالعات ثابت کرده اند که متوسط ​​افزایش نرخ تبدیل برای صفحات رضایت بخش از این دو انتظار خریدار 108٪ و کاهش CAC 48٪ است.

مقاله پیشنهادی  وقتی این تغییر تمام شود ، ممکن است Google سهم بازار را از دست بدهد

این پیشرفت هنگامی که به تجربه قبل و بعد از مشتری برای نیاز مشتری ، به “سرم مژه برای رشد” نگاه می کنید ، معنا پیدا می کند.

“قبل از شخصی سازی لمس اول” ، صفحه فرود فقط یک محصول دارد. خریداران از این تجربه صفحه فرود هنگام جستجو استفاده نمی کنند ، زیرا می خواهند چندین گزینه را مشاهده کنند که مشکل آنها را حل می کند – سپس مقایسه ، انتخاب و خرید کنید.

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

صرف نظر از آنچه در زیر صفحه صفحه می رود ، برای یک خریدار ، این صفحه فقط شامل آن محصول است. 75٪ از خریداران هرگز به صفحه ای نمی روند که فقط یک محصول بالاتر از آن باشد.

اما ، داشتن بیش از یک محصول بالاتر از برابر باعث می شود که آنها بیشتر شوند پیمایش کنید و بمانید:

  • آنها را پیمایش می کند: 116٪ بیشتر احتمال دارد که به پایین صفحه بروید
  • باعث می شود آنها بمانند: 88٪ بیشتر از یک صفحه در سایت خود بازدید می کنید

در اینجا تجربه شخصی سازی “بعد از” لمس کردن یک خریدار Adore Beauty که به دنبال “سرم مژه برای رشد” است ، وجود دارد. این به درستی تجربیاتی را که یک خریدار هنگام راه رفتن در فروشگاه می خواهد بازآفرینی می کند:

  • آنها گزینه های بسیاری (7 محصول) را مطابق با نیاز خود می بینند.
  • گزینه ها با توجه به نیاز آنها مطابقت دارند.

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

بازده درآمد برای مارک هایی که به شخصی سازی لمس اول منتقل می شوند نیز فوق العاده است. به طور متوسط ​​، داده های داخلی مشتریان ما نشان می دهد که آنها میانگین درآمد جدید مشتری خود را از جستجوی ارگانیک 63٪ افزایش می دهند.

Kogan.com ، یک خرده فروش آنلاین را انجام دهید که سالانه 500 میلیون دلار درآمد دارد. ده ها هزار مشتری جدیدشان عمر خود را در صفحه خرید Longtail UX شروع کردند و تولید کردند:

  • بیش از 10 میلیون دلار درآمد خریداران جدید در سال.
  • 105٪ رشد در سال از سال Longtail UX به عنوان کانال.

تجربه “لمس اول” برای خریدار با نیاز به “مینی نمایش برای آداپتور زن hdmi” – تنها یک گزینه خرید ارائه شده است:

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

“پس از” ارائه بیش از 20 گزینه خرید از نظر نوع ، هرتز ، ولتاژ ، طول ، رنگ و موارد دیگر:

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان از همبستگی اشتباه در ایجاد علل در SEO جلوگیری کرد

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

(مطالعه کامل این مورد است.)

تحول دیجیتال ساده به نظر می رسد ، اما تطبیق یادگیری ماشین پیچیده ای در پشت صحنه وجود دارد.

برای اینکه بدانید سایت تجارت الکترونیک شما چه میزان درآمد بیشتری کسب می کند ، چقدر می توانید هزینه خرید مشتری را کاهش دهید و چه دسته هایی را می توانید به راحتی انجام دهید ، ابزار کارت امتیاز رایگان ما را در اینجا اجرا کنید.

نتایج بی سابقه برای خرید گوگل با شخصی سازی لمس اول

با توجه به اینکه تبلیغات خرید گوگل 76٪ از بودجه متوسط ​​بازاریابی جستجو است ، فکر می کنید تمام سایت های تجارت الکترونیک در هنگام فرود ، گزینه های مختلفی را ارائه می دهند که مطابق با نیازهای خریدار باشد.

آنها اینطور نیستند

بررسی 100 مشتری برتر تجارت الکترونیکی نشان می دهد که تنها 22٪ از آنها سه مزیت شخصی سازی لمس اول را ارائه می دهند:

  • چندین محصول در صفحه.
  • همه با نیاز فوری مشتری مطابقت دارند.
  • حداقل 4 محصول در بالای صفحه قابل مشاهده است.

بقیه محصولات یا محصولات غیرمرتبط را نشان می دهند ، محصولات را به زیر برابر می رسانند ، یا اصلاً هیچ کدام را نشان نمی دهند.

برخی از نمونه های قابل توجه ارائه شده به پایین ترین تجربه خرید لمس اول شامل Walmart و Home Depot و همچنین فروشگاه های بزرگ با ورشکستگی های اخیر:

  • GNC
  • نیمان مارکوس
  • فروشگاه کاغذ

صفحات فرود آنها همه بدترین تجربه ممکن را ارائه می دهد – هزینه آن برای دو برابر هزینه خرید مشتری از مارک های تجارت الکترونیکی است که این کار را به درستی انجام می دهند.

این بدان معناست که 48٪ از هزینه تبلیغات Google Shopping در اکثر سایتهای تجارت الکترونیکی در سطح جهانی هدر می رود. این یک فرصت بزرگ برای یک مدعی صعود کننده و آینده دار در هر رده است – و در مقابل برندهایی که هنوز این حق را نمی گیرند ، پیروز می شوند.

برخی از نتایج داخلی مشتریان ما تأیید می کنند که شخصی سازی لمس اول می تواند یک مارک نوظهور را به عنوان نیرویی در نظر بگیرد که در هر طبقه ای مورد توجه قرار گیرد.

کمپینگ Outbax Camping ، یک برند نوظهور در فضای تفریحی در فضای باز ، در دسته بندی هایی در برابر مارک های بزرگتر مانند Decathlon و UGG با شخصی سازی لمس اول قرار دارد ، و بهبود می یابد:

  • بازده هزینه تبلیغات (ROAS): بیش از 500٪
  • نرخ تبدیل: بیش از 300٪
  • مقدار متوسط ​​سبد: بیش از 90٪
  • نرخ گزاف گویی: 50٪ کاهش می یابد.
مقاله پیشنهادی  استفاده از کنسول جستجوی Google برای یافتن و رفع مشکلات امنیتی

تحول دیجیتالی ساده به نظر می رسد ، اما الگوریتم های تطبیق پیچیده پشت محصولات ارائه شده در صفحه هستند.

گزینه “قبل” – یکی از گزینه های خرید برای نیاز مشتری (“نیروگاه لیتیوم”):

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

گزینه های “پس از” – 5 سفارش خرید شده که با توجه به نیاز مشتری تنظیم می شوند:

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

AMF Magnets ، یک فروشنده آهن ربا در حال ظهور سفارشی ، نمونه دیگری از رشد تجارت الکترونیکی در حال رشد بالای وزن ، ضرب و شتم Zazzle و Vistaprint در تجربه ، و دو برابر شدن بر میزان سبد خرید است.

تجربه خرید آنها “قبل از” شخصی سازی لمس اول ، تنها گزینه خرید برای پاسخگویی به نیاز خریدار (“کلیپ وایت برد قرمز”):

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

و “پس از” با چهار گزینه خرید سفارش داده شده با توجه به نیاز مشتری:

تسلط بر رده تجارت الکترونیکی شما در سال 2020: آنچه باید بدانید

برای اینکه دریابیم کدام دسته ها و سهم بیشتری از مارک تجاری شما را در اختیار دارد ، ما یک ابزار Scorecard رایگان ساختیم که می توانید در اینجا اجرا کنید.

اکنون آن را اجرا کنید تا ببینید چه دسته بندی های تجارت الکترونیکی می توانید بر آنها تسلط داشته باشید ، درآمدی که می توانید ایجاد کنید و هزینه های خرید را می توانید هنگام انجام آن پس انداز کنید.

خرید شخصی در شخصی سازی لمس اول

اکنون جایی برای تردید وجود ندارد – مشتریان آنلاین از اولین تماس انتظار شخصی سازی را دارند.

برندهایی که در تغییر و تحول دیجیتال همه کار نمی کنند ، این کار را تا سالهای 2020 انجام نمی دهند و مدیران عامل این پیام را دریافت می کنند.

اخیراً ، 67٪ از مدیران عامل جهانی 2000 نظرسنجی كرده اند كه تحول دیجیتالی را در مركز استراتژی شركت خود قرار می دهند و 35٪ از منابع IT در حال حاضر صرف ایجاد جریان جدید درآمد دیجیتال شده اند.

اطلاعات در اینجا است – پرونده مشخص است.

اکنون زمان اتخاذ فناوری جدید است که می تواند بدون ایجاد فشار در پشته فناوری داخلی جهش های بزرگی را ایجاد کند – به همین دلیل است که اکنون ما فقط Longtail UX را به عنوان یک پلتفرم پیچیده کاملاً برون گرا که برای مشتریان خود اجرا می کنیم ارائه می دهیم.

در مورد نحوه اجرای شخصی سازی لمس اول ، افزایش سهم بازار آنلاین خود و کاهش چشمگیر هزینه های خرید مشتری با ما صحبت کنید.