چه چیزی برای صفحات محصول و سئو بهتر است: محتوا یا بک لینک؟

این هفته از سئو بپرسید سوال از اندرزج در لهستان مطرح می شود. او می نویسد:

وی گفت: “من در فروشگاه اینترنتی فروش مواد هنری مشغول به کار هستم و در حال ایستادن در یک چهارراه هستم که تصمیم می گیرم با توضیحات محصول چه کاری انجام دهم (که در حال حاضر در بسیاری موارد زیر استانداردها است – بعضی اوقات فقط یک جمله). من دو گزینه می بینم:

  1. یک بستر مجزا ایجاد کنید که اطلاعات مربوط به این محصولات را به همراه آزمایشات (پیوندهای مربوط به فیلمهای YT ، وبلاگها و غیره) و بررسیهای مشتری موجود در وب ایجاد کند (پیوند به صفحات با نظرات ، شماره های جمع شده ، تجزیه و تحلیل احساسات ، جوانب مثبت و منفی و غیره). ) سپس از آن صفحات به صفحات محصول مناسب در فروشگاه واقعی پیوند دهید.
  2. سکوی جدید را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روی توصیف های موجود در فروشگاه به بهترین وجه ممکن اما بدون همه زنگ ها و سوت ها انجام دهید (بدون آزمایش ، بررسی ، تجزیه و تحلیل استخراج متن – تمام آن پیوندهای خروجی برای تبدیل شدن بسیار مضر هستند).

بنابراین من معتقدم که سوال این است: از [an] از دیدگاه SEO ، آیا بهتر است توضیحات محصول خوب و مناسب طولانی در فروشگاه (بدون پیوند به صفحات محصول از وب سایت های دیگر) یا توضیحات محصول کوتاه و متوسط ​​در فروشگاه و پیوندهایی از دامنه دیگر پر از بهترین مطالب ممکن (اما با تاکنون هیچ مرجع دامنه ای وجود ندارد)؟

لطفاً توجه داشته باشید که در مقایسه با فروشگاه ، چنین بسترهای نرم افزاری می تواند پتانسیل بسیار بیشتری از سایر وب سایتها ، وبلاگها و غیره داشته باشد و احتمالاً در Google دارای رتبه بالایی باشد. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سؤال عالی!

به جای فکر کردن درباره آن از دیدگاه SEO ، در مورد مشتریان خود فکر کنید و همچنین به این فکر کنید که چرا کسی می تواند به یک صفحه محصول در فروشگاه هنری بک لینک بدهد.

بک لینکها به طور طبیعی در صفحات محصول ایجاد نمی شوند مگر اینکه کالایی با موضوع داغ باشد و شما تولید کننده آن باشید.

تنها زمان دیگر اگر بیشترین تقاضا در جهان باشد “ضدعفونی کننده دست” یا “اسباب بازی بزرگ کریسمس امسال که به فروش می رسد”.

سپس لیستهایی را مشاهده می کنید که به صورت مستقیم به صفحه محصول در گردونه محصولات ، پیوندهایی را می بخشند.

اما قبل از اینکه بدانیم چرا محتوای کاربر پسند مهمتر از بک لینک برای صفحات محصول است ، اجازه دهید در مورد اسطوره های رایج مانند تعداد کلمات و توضیحات طولانی به معنای سئو بهتر صحبت کنیم.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام دارای استیکرهای جدید تماس با ما برای کارتهای هدیه و تحویل است

(TL: DR ، به قسمت پایین بروید و در آنجا به نوشتن محتوا برویم ، اینجا خوب است.)

تعداد کلمات و توضیحات طولانی انجام ندهید بر رتبه بندی های خود تأثیر بگذارید

اگر شخصی به شما بگوید که این کار را انجام می دهد ، یا آنها نمی دانند چه کاری انجام می دهند ، یا در واقع نپرسیده اند که چه نوع صفحه ای دارید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مطالعات نشان می دهد که تعداد کلمات طولانی تر ترافیک بیشتری را به همراه دارد و زمان طولانی تر در صفحه کم می شود.

  • آنها مشکل خاص شما را در نظر نمی گیرند.
  • این مطالعه ممکن است شامل صفحات دستورالعمل مفصل ، مجلات پزشکی ، و اسناد و مدارک منابع باشد
  • صفحات منابع ممکن است طولانی تر شوند زیرا آنها باید آموزش کامل را ارائه دهند ، همانند صفحات چگونه ، فرد در این صفحه است و به تماشای ویدیو می پردازد زیرا آنها نیاز به تکمیل یک پروژه دارند. این برابر با زمان طولانی تر در سایت است. صفحات محصول شما نباید طولانی باشد. زمان طولانی در هنگام پرداخت به این معنی است که شما به این مشتری پاسخ نمی دهید که سایت شما راه حل آنها را دارد یا شما یک روند پرداخت گیج کننده را انجام داده اید.

اهمیت نسخه در پرس و جو جستجو مهم است.

اگر پرس و جو مورد نظر برای رتبه بندی به 50 کلمه نیاز دارد تا بهترین تجربه را بدست آورید ، 50 کلمه است ، به هزاران نفر نرسید که برخی شایعات مربوط به یک “گورو” یا “متخصص” را برآورده سازید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که 50 کلمه را در بهترین قالب از جمله جداول و لیست های بولت ، پاراگراف ها و فیلم نمایش داده اید.

نکته جایزه

اکنون اطمینان حاصل کنید که:

در آخر ، ساختار سایت خود را از جمله خرده نان ، پیوندهای داخلی ، پیمایش و نقشه سایت خود بررسی کنید.

اینها همه برای محصولاتی که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بندی کنند ، مهم هستند.

مواردی که می خواهید صفحه یک محصول را رتبه بندی کنید مهم است.

حداقل یک مقدار کلمه نیست.

اکنون ، بیایید به سوال شما برویم …

اگر مشتری آن را به صفحه محصولات شما برساند ، اکنون این شانس را دارید که فروش داشته باشید.

به این فکر کنید که چه چیزی بهترین تجربه را به آنها خواهد داد.

(لطفا به خاطر داشته باشید که من جنبه های فنی ، طراحی صفحه ، تصاویر مفید در مقابل تصاویر غیر استفاده شده ، فاکتورهای اعتماد و ترفندهای تبدیل را کنار نمی گذارم.)

مقاله پیشنهادی  برای نمایش نمودارها از تصاویر به جای HTML استفاده کنید

جواب کپی شماست!

بر روی کاربر نهایی خود متمرکز شوید ، و به پیوندهایی که به دلایل فوق پیوند ندارند ، پیوند ندهید.

نسخه صفحه محصول باید در مورد کاربر نهایی باشد.

در مورد لوازم و چگونگی بهره مندی از آنها صحبت کنید.

  • برای چه نوع هنری می توان از منبع موجود در صفحه استفاده کرد؟
  • آیا روشهای خلاقانه ای وجود دارد که می توان از این منبع استفاده کرد که خریدار بالقوه فکر نکرده است؟
  • مشتری در مورد سازگاری عرضه با رسانه ها یا تکنیک های دیگر باید چه چیزی را بداند؟
  • آیا ماندگاری آن برای محصول وجود دارد؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این همان چیزی است که اهمیت دارد!

اگر محصول گچ است…

  • آیا می توان روی آجر ، کاغذ و بوم کار کرد؟
  • آیا این لباس را لکه دار می کند و آیا برای بچه ها بی خطر است؟
  • آیا این ماده سمی است و آیا هنگام استفاده از آن به دستکش نیاز دارید؟
  • چگونه می توان آن را به طور دائمی به محیط چسباند و هنگام تماس با سایر سطوح مخلوط نشد؟

به نیازهای مشتریان خود بیاندیشید و سپس ساخت محتوا را شروع کنید.

مرحله 1: نوشتن توضیحات محصول

در اینجا مثالی از توضیحات محصول خوب آورده شده است.

آیا به دنبال گچی هستید که بچه های شما بتوانند با نقاشی در پیاده رو و اینکه می توانید در استودیو از آن استفاده کنند ، تفریح ​​کنند شما در جای مناسب هستید مارک XY به شما امکان می دهد در حالی که رنگ بچه های خود را رنگ نمی کنید ، در حالی که رنگ بچه های خود را رنگ نکرده اید ، تصمیم بگیرید که وقتی به دنبالش نیستید ، آن را برای یک تست انجام دهید.

با استفاده از یک ویجت آبی می توان گچ XY را از چوب و کاشی پاک کرد. فیکساتورهای 12 و 34 برای ایجاد یک ویژگی دائمی به تنهایی مناسب هستند ، و می توانید آنرا با ابزارهای بنفش ترکیب کنید تا در ترکیب با رنگ ها و 123 پروژه اجرا نشود. این باعث می شود گچ XY برای همه مهمترین پروژه های شما متنوع ترین و کامل ترین باشد.

در مورد گچ XY سؤال دارید؟ برای یافتن جواب ها به زیر نگاه کنید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مرحله 2: ارائه پاسخ

یافتن سؤالاتی که افراد می پرسند بسیار آسان است و می تواند ترافیک و فروش جدیدی را برای شما به ارمغان آورد.

دو ابزار اول که من از آنها استفاده می کنم AnswerTheP Public و موتورهای جستجو هستند.

مقاله پیشنهادی  نحوه مقابله با صفحات دارای صفحه

عبارت اصلی مانند “گچ” را در کادر مربوط به answerthepublic.com وارد کنید یا یک پنجره ناشناس در مرورگر خود باز کنید و “گچ” را در موتور جستجوی دلخواه خود تایپ کنید.

AnswerThePublic هنگام تکمیل جستجوی شما ، سؤالات زیادی را به شما ارائه می دهد.

وقتی کلمه یا عبارت را در موتور جستجو تایپ می کنید ، موتور جستجو همانطور که می نویسید ، پیشنهادهای خودکار را به شما ارائه می دهد. هرکدام می توانند یک سؤال خوب برای سؤالات متداول صفحه باشند.

بسته به تغییراتی که استفاده می کنید ، نتایج جستجو “افراد نیز از آنها سؤال می کنند” را در اختیار شما قرار می دهد.

از این موارد در صفحه محصولات خود استفاده کنید اما فقط درصورتی که سؤالات به طور مستقیم به محصول شما مربوط هستند و نه سایر محصولات.

اگر آنها به سایر محصولات مرتبط هستند ، می خواهید به جای آنها از آنها در یک صفحه دسته استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مرحله 3: قالب بندی و انتشار دهید

اکنون وقت آن رسیده است که متن را نگاه کنیم و همه چیز را به درستی قالب بندی کنیم.

  • اگر انواع و کیت های گچ را مقایسه می کنید ، جدول HTML بهترین گزینه است.
  • اگر لیستی از رنگ ها وجود دارد ، یک لیست بدون گلوله می تواند بهترین راه حل باشد.
  • اگر نحوه استفاده از گچ برای انجام یک کار باشد ، لیست های مرتب شده می توانند کار کنند.

در اصل ، شما همیشه نمی خواهید از یک پاراگراف استفاده کنید. این ممکن است بهترین تجربه کاربر نباشد.

وقتی موارد فوق را انجام دادید ، یک تجربه شگفت انگیز را برای کاربر نهایی خود ایجاد می کنید و این به نوبه خود باعث می شود صفحات محصول شما برای سئو عالی باشد.

این هیچ ارتباطی با تعداد کلمات ندارد.

این همه در مورد تجربه است و اطمینان حاصل کنید که این یک تجربه کامل است.

از آنجا می توانید با ساختار سایت ، کد ، فشرده سازی تصویر و غیره پیشرفته تر شوید.

اما این پست مربوط به متن است ، بنابراین من آن را کنار می گذارم.

امیدوارم کمک کند!


یادداشت ویراستار: از سئو بپرسید ستون هفتگی مشاوره SEO است که توسط برخی از متخصصان برتر SEO در صنعت ، که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. سوالی در مورد سئو داشتید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # اسکانSEO ببینید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


منابع بیشتر: