چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست هستند [STUDY]

طبق یک مطالعه اخیر ، پست ها در اینستاگرام اگر حاوی چرخ فلک باشند – در مقابل یک عکس یا فیلم – احتمالاً موفقیت آمیزتر خواهند بود.

Socialinsider بیش از 22 میلیون پست در اینستاگرام را بررسی کرد که از این تعداد نزدیک به 3 میلیون پست چرخ و فلک بود.

علاوه بر پیدا کردن چرخ و فلک که بیشترین میزان تعامل را ایجاد می کند ، مطالعه مشترک ترین پست های چرخ فلک با بالاترین عملکرد را تجزیه می کند.

با توجه به اینکه چرخ و فلک های اینستاگرام امکان تهیه حداکثر 10 عکس یا فیلم را دارند ، یافتن تعادل مناسب برای رسانه ها می تواند چالش برانگیز باشد.

داده های موجود در این مطالعه می تواند بازاریابان را در ساختن پست های کاروسل اینستاگرام مؤثرتر یاری دهد.

همچنین – آیا واقعاً لازم است به افراد بگویید که انگشت خود را به سمت چپ بکشید؟

در اینجا برخی از یافته های اصلی آورده شده است.

چرخ و فلک های اینستاگرام در یک نگاه

چرخ و فلک های اینستاگرام از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند.

در سال 2017 ، 3 تا 4٪ محتوای اینستاگرام شامل پست های چرخ فلک بود ، در حالی که در ژوئیه 2020 این میزان 19٪ بود.

مقاله پیشنهادی  Snapchat Up در طول COVID-19 ، داده ها نشان می دهد که چگونه رفتار کاربر در حال تغییر است

چرخ فلک ها دارای نرخ تعامل متوسط ​​در هر پست 1.92٪ هستند ، در حالی که برای تصاویر 1.74٪ و برای فیلم ها 1.45٪ است.

نرخ استفاده از هر پست بیش از 2٪ است که از 10 اسلاید چرخ فلک استفاده می شود.

با این حال ، بیشتر چرخ فلک ها بین 2 تا 4 اسلاید دارند.

فقط 6٪ چرخ و فلک ها در 10 اسلاید حداکثر استفاده می شوند.

آیا تعداد اسلایدها با درگیری ارتباط دارد؟

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از نزدیک به 3 میلیون چرخ فلک مورد مطالعه ، مشخص شد کسانی که دارای 10 اسلاید هستند بیشترین میزان درگیری را تولید می کنند.

نامزدی پس از سه اسلاید متوقف می شود ، اگرچه جالب است که در 8 اسلاید به بالا انتخاب می شود.

چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست هستند [STUDY]

با توجه به داده ها – اگر می خواهید چرخ فلکی با بیش از 3 اسلاید ارسال کنید ، ممکن است همه کار را تمام کنید و آن را 8-10 کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آیا مخلوط کردن تصاویر و فیلم ها در چرخ و فلک اشکالی ندارد؟

مقاله پیشنهادی  Google Fundo را برای کسب درآمد از رویدادهای ویدیویی رونمایی کرد

ترکیبی از تصاویر و فیلم ها در همان چرخ و فلک برای تولید آن یافت می شود مرتفع ترین نرخ تعامل در هر پست (2.33٪).

چرخ فلک هایی با محتوای مخلوط بسیار کم استفاده می شوند ، فقط 7٪ چرخ فلک حاوی تصاویر و فیلم است.

در مقایسه ، 88٪ چرخ فلک ها فقط حاوی تصاویر و 4٪ فقط فیلم ها هستند.

بنابراین به نظر می رسد چرخ فلک های محتوای مخلوط کمتر شناخته شده تاکتیکی است که بازاریابان می توانند از آن برای افزایش تعامل در اینستاگرام استفاده کنند.

حتی مشخص شده است که چرخ فلک هایی که فقط دارای فیلم هستند ، میزان درگیری کمی بیشتر از تصاویر به تنهایی تولید می کنند (1.86٪ در مقابل 1.80٪).

چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست هستند [STUDY]

یک آمار جالب دیگر در مورد چرخ فلک های ویدئویی در اینستاگرام این است که آنها نظرات بیشتری ایجاد می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چرخ فلک هایی که فقط فیلم دارند تعداد متوسط ​​26 نظر در هر پست را دریافت می کنند.

چرخ فلک های دارای محتوای مختلط دارای تعداد متوسط ​​16 نظر در هر پست هستند.

مقاله پیشنهادی  چگونه برندها باید هنگام استفاده از منزل از PR روابط عمومی اینستاگرام استفاده کنند

این کاروسل ها فقط با تصاویر کمترین جذابیت را از نظر نظر دارند – میانگین 7 در هر پست.

چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست هستند [STUDY]

همه داده ها تا کنون نشان می دهند که چرخ فلک های محتوا مخلوط موثرترین در ایجاد تعامل هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بنابراین دفعه بعدی که یک چرخ فلک به اینستاگرام ارسال می کنید ، سعی کنید حداقل یک ویدیو در آن بگنجانید.

گفتن مردم به “کش رفتن به چپ” در چرخ فلک های اینستاگرام

آیا اینکه به مردم بگوییم “روی صفحه چرخش کنید” ، کار زائدی است؟ یا در واقع کمک می کند؟

طبق این مطالعه ، چرخ فلک هایی با پیام هایی که کاربران را به سمت چپ بکشید ، عملکرد بهتری دارند.

گفتن مردم به کشیدن انگشت به سمت چپ روی چرخ فلک می تواند میانگین تعامل را از 1.83٪ به 2٪ برساند.

این یک روش کم استفاده دیگر است ، زیرا تنها 5٪ چرخ فلک ها حاوی پیام “کش رفتن به چپ” هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چرخ فلک های اینستاگرام ، مطالعه کامل را اینجا ببینید.