چرا SEO و Learning Machine در حال پیوستن به نیروها هستند

دیتاسفر جهانی از 33 zettabytes (هر یک برابر با یک تریلیون گیگابایت) در سال 2018 به 175 ZB تا سال 2025 رشد خواهد کرد.

در بازاریابی ، نقش ما به عنوان مأمور بخش عمده این داده ها نیز در حال رشد است.

براساس گزارش IDC ، از سال گذشته ، داده های بیشتری در هسته شرکت وجود دارد تا تمام نقاط پایانی موجود جهان.

اندازه سالانه بانک اطلاعات جهانی

چالش بزرگ برای بازاریابان و متخصصان فعال سازی و استفاده از آن داده ها است.

در سال 2025 ، هر شخص متصل هر 18 ثانیه حداقل یک تعامل داده خواهد داشت و نزدیک به 30٪ از داده های جهان به پردازش در زمان واقعی نیاز دارند.

به هیچ وجه بازاریان بشر نمی توانند این پردازش را به تنهایی انجام دهند.

و بیشتر و بیشتر ، همانطور که ابزارهای با قابلیت یادگیری ماشین ما داده های جستجو را پردازش و تجزیه و تحلیل می کنند ، آنها یاد می گیرند و درک خود را از این طریق بهبود می بخشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یادگیری ماشین در جستجو

شاید بهترین استفاده از یادگیری ماشین در جستجو ، رتبه بندی خود Google باشد ، الگوریتمی است که به موتور جستجوگر کمک می کند تا ارتباط و چارچوب کلمات را بهتر درک کند.

یادگیری ماشین Google را قادر می سازد ایده پشت پرس و جو را درک کند.

یادگیری ماشینی به الگوریتم اجازه می دهد تا به طور مداوم این درک را با معرفی کلمات و نمایش داده های جدید گسترش دهد.

و همینطور که الگوریتم ها در تعیین بهتر می شوند که محتوا به بهترین وجه پاسخگوی نیازهای هر جستجوگر است ، مورد اعتراض ما قرار گرفته است ايجاد كردن محتوایی که آن نیازها را برآورده سازد – و برای بهینه سازی آن به گونه ای که ارتباط روشن باشد.

تصادفی نیست که وقتی این انفجار را در داده ها تجربه می کنیم ، علاقه به سئو نیز افزایش می یابد.

جستجوگرها و علوم داده

SEO به عنوان یک حرفه بازاریابی معتبر و معتبر در جریان اصلی تبدیل شده است.

همانطور که من این را می نویسم ، 823،000 نفر در LinkedIn با “SEO” در پروفایل خود و 8،600 وجود دارند که به طور خاص ارائه دهنده خدمات اصلی خود را به عنوان سئو طبقه بندی می کنند.

با نگاه به سراسر جهان ، این رقم ها به ترتیب به 3.2 میلیون و 25،000 رسیده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما این فقط یک نمونه کوچک از صنعت سئو است.

کسانی در سئو هستند که به عنوان بازاریاب محتوا ، استراتژیست های بازاریابی دیجیتال یا دست اندرکاران ، توسعه دهندگان سایت ، جوانب تجزیه و تحلیل ، مشاوران ، مشاوران و موارد دیگر شناخته می شوند.

مقاله پیشنهادی  4 ملاحظات اصلی SEO هنگام تغییر نام و تغییر دامنه

صنعت ما از نظر اندازه و دامنه گسترده است ، زیرا SEO اکنون تقریباً به همه ابعاد مشاغل دست می زند.

در حال حاضر چیزهای بیشتری از متخصصان سئو خواسته می شود ، به لطف این افزایش عظیم داده هایی که باید با آنها مقابله کنیم.

با این وجود طبق تحقیقات ما در BrightEdge ، فقط 31.5٪ سازمانها دانشمند اطلاعاتی در شرکت خود دارند.

آیا در شرکت خود دانشمند داده ای دارید

کار در کنار یادگیری ماشین ، مزایای مهم و حرفه ای SEO را به متخصصان SEO ارائه می دهد.

1. عملکرد پیشرفته در زمینه تخصصی شما

کارفرمایان و مشتریان به طور یکسان با نتایج هدایت می شوند.

آیا می دانید در حوزه تخصصی خود از ابزارهای یادگیری ماشین استفاده کنید؟

چه در جستجوی پرداخت شده ، چه در جستجوگرهای فنی ، چه در ایجاد محتوا و چه بهینه سازی ، در ایجاد لینک یا برخی از جنبه های دیگر جستجوگرها ، افرادی که می توانند با استفاده از ابزار جستجوگرها با قابلیت یادگیری ماشینی عملکرد برتر را ثابت کنند ، ارزش خود را افزایش می دهند.

2. Ahead & Stay Ahead را شروع کنید

جستجو یک حراج زنده است. اگر منتظر هستید ببینید مشتری ها چه فکر می کنند و فقط در آنصورت آماده پاسخگویی هستید ، در حال حاضر عقب هستید.

ابزارهای مبتنی بر یادگیری ماشین ، بازاریابان را قادر می سازند تا بینش در زمان واقعی را فعال کنند ، در یک لحظه برای نیازهای فردی هر کاربر ، شخصی سازی و بهینه سازی مطالب را انجام دهند.

3. اقتصاد مقیاس

اگر بتوانید توانایی مقیاس کردن تلاشهای خود را نشان دهید ، به عنوان یک متخصص و رهبر سئو از ارزش بیشتری برخوردار هستید.

قدرت واقعی یادگیری ماشین در توانایی آن برای تبدیل داده های بیشتر از آنچه ما می دانیم با بینش های عملی و اقدامات خودکار که بازاریابان می توانند از آنها برای انتقال واقعی سوزن استفاده کنند ، در توانایی آن است.

انجام این کار سخت است.

به عنوان مثال ، برای ساخت BrightEdge Autopilot ، ما مجبور شدیم طی سالهای متمادی ، بیش از 345 پتابی داده را پردازش کنیم تا به یادگیری ماشین خوب و محصولات خودکار کمک کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ماشین آلات برای ارتقاء مشکلی ندارند. آنها از پیش تصورات خودداری نمی کنند و به اشتباهات گذشته اهمیت نمی دهند.

آنها کاملاً ذهنی هستند و از روند ارزیابی داده ها نظرات و شخصیت ها و دیگر تنگناهای بالقوه را خارج می کنند.

آنچه بازاریاب ها با آنها روبرو هستند خروجی داده های خالص و دقیق است که می توانند در مقیاس برای بهبود دید جستجو و تعامل با مشتریان فعال شوند.

مقاله پیشنهادی  در حال حاضر Google در نمایه سازی مشکلات را تجربه می کند

4. اتاق برای رشد

تسلط بر ابزار ابزار جستجوگر خود فضای بیشتری را برای رشد در حرفه شما فراهم می کند و به عنوان فردی که به همین راحتی اتفاق می افتد عاشق کارهایی است که انجام می دهید.

یادگیری ماشین ، به ویژه ، ما را قادر می سازد که از بین داده های بزرگتر بینش ببخشیم و به ما دسترسی به اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به زمانی که فقط می توانستیم از آن بیاموزیم که خودمان به صورت دستی تجزیه و تحلیل کنیم ، استفاده کنیم.

این است شما بینش تخصصی و دانش صنعت که تعیین می کند کدام خروجی ها مفید هستند و چگونه باید از آنها استفاده شود.

یادگیری ماشینی می تواند خیلی سریع به شما بگوید که چگونه رفتارهای مخاطبان شما در طی یک اختلال اساسی در بازار تغییر کرده است ، مانند تجربه اخیر ما با COVID-19.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما نحوه تفسیر و پاسخ به این تغییرات هنوز هم دامنه بازاریابی و متخصصان سئو است.

یادگیری ماشینی می تواند به شما در تشخیص الگوهای رفتاری که به موقعیت ها و مناطق نیاز به پیشرفت کمک می کند ، کمک کند.

چه فناوری نمی تواند انجام جایگزین فرآیند و تجربه اندیشه خلاق و تحلیلی انسان است که بهترین اقدامات بعدی را برای پاسخ به آن بینش ها تعیین می کند.

نمی توان افراد SEO را جایگزین کرد. در واقع ، آنها مهمتر از همیشه هستند.

وسایلی که ما استفاده می کنیم ممکن است کاملاً پیچیده باشد. ابزارهای با قابلیت یادگیری ماشینی حتی می توانند تصمیم بگیرند و بهینه سازی ها را عملی کنند.

با این حال ، این افراد SEO هستند که فرآیندهای خلاقانه و تحلیلی را هدایت می کنند که ماشین ها به سادگی نمی توانند جایگزین شوند:

  • تحلیلگران خلاق
  • دانشمند داده (که کنترل ورودی به ماشین ها را کنترل می کند).
  • تجزیه و تحلیل.
  • تولید کنندگان محتوا.
  • فرهنگ سازان و بشارتگران موفقیت.
  • کاربران متخصص که فروش را تسهیل می کنند و به مشتریان کمک می کنند.
  • برنامه ریزی استراتژیک از طریق کانال های دیجیتال.

و بازاریان چابک وجود دارند که ممکن است هر ترکیبی از موارد فوق را انجام دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنها در تسهیل همکاری با سایر بخشهای دیجیتال برای اطمینان از یک استراتژی واقع بینانه سئو کلیدی هستند.

H. James Wilson و Paul R. Daugherty در مقاله HBR Intelligence Intelligence: Humans و AI در حال پیوستن به نیروها هستند ، سه نقش اساسی كه انسان در هر تعامل با فن آوری مبتنی بر یادگیری ماشین انجام می دهد را توضیح می دهد:

  • قطار – تعلیم دادن: برای انجام کارهای خاص باید به دستگاه آموزش دهیم.
  • توضیح: ما باید نتیجه کار را بفهمیم ، خصوصاً اگر غیر منتظره یا ضد سؤال باشد.
  • پایداری: این اطمینان را دارد که از فناوری به صورت منطقی و مسئولانه استفاده شود.
مقاله پیشنهادی  YouTube آزمایشات تجربه محصول همهجانبه را ادامه می دهد

با استفاده از این لنز در فناوری SEO ما ، می بینیم که این سه اصطلاح صحت دارند.

ما باید تصمیم بگیریم که وظایف سئو برای هوشمند سازی هوشمندانه و ارائه ابزارهای مناسب ، به چه وظایفی است.

ما فقط باید بر روی آن بینشهایی که دارای پتانسیل های تجاری سازی است ، نتیجه آن را بگیریم و آنرا حس کنیم.

ما وظیفه داریم از حفظ حریم خصوصی جستجوگر اطمینان حاصل کنیم ، که ارزش این فناوری از هزینه بالاتر است و در غیر این صورت استفاده خوبی از آن شده است.

شما می توانید ارزش خود را به عنوان یک سئو بسازید و یاد بگیرید که با ساختن این مهارت ها به طور مؤثرتر با فناوری مبتنی بر یادگیری ماشین کار کنید:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • مهارت داده: به گفته محققان استنفورد ، سهم مشاغل هوش مصنوعی از 0.3٪ در سال 2012 به 0.8٪ از کل مشاغل ارسال شده در ایالات متحده در سال 2019 افزایش یافت. تقاضای نیروی کار در AI به ویژه در خدمات پیشرفته و بخش تولید رو به رشد است.
  • ارتباطات: به عنوان داور تعداد زیادی از داده های مشتری ، بسیار مهم است که ما بینش ها و ارزش های کلیدی را به روش هایی که سایر روسا و تصمیم گیرندگان می توانند در ارتباط باشند ، برقرار کنیم.
  • چابکی: چابکی مهارت بیش از یک ویژگی یا کیفیت است که از طریق آزمایش مداوم ایجاد می شود.

در آغوش گرفتن یادگیری و اتوماسیون ماشین به معنای ایجاد هم افزایی با خلاقیت و مهارت های انسانی است.

با کشف بینش ها و الگوی سئو که هرگز به غیر از این نمی شناختیم می تواند ما را خلاق تر و موثرتر کند.

این می تواند به ما در کشف موضوعات جدید ، شناسایی شکاف های محتوا ، بهینه سازی انواع خاص نمایش داده ها و نتایج کمک کند.

علاوه بر این ، می تواند باعث صرفه جویی در زمان حیاتی در کارهایی شود که بسیار وقت گیر ، بسیار تکراری و پر زحمت هستند ، بنابراین می توان عملکرد را مقیاس کرد

و هرچه این اتفاق می افتد ، ما همچنین به عنوان بخشی از یک رابطه همزیستی بین مردم و فناوری ، مهارت های جدید و پیشرفت می کنیم.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020