دنی سلیوان گوگل در توئیتی توضیح داد که چرا به نظر می رسد گوگل از تصاویر پزشکان آمریکایی آفریقایی تبعیت می کند برای پرس و جوهای جستجو که به صراحت در مورد پزشکان قفقاز است.
از نگاه اول ، به نظر می رسد که یا گوگل شکسته است یا شاید نتایج جستجو تعصب اساسی نسبت به تصاویر آمریکایی های آفریقایی تبار نشان دهد.
در اینجا صدای جیر جیر وجود دارد:
– MyCool King (iPullRank) 8 آگوست 2020
ظاهراً در مورد این نتیجه جستجو صحبت می شود:
Lmaooo idk که الگوریتم google را هک کرده است اما من گریه می کنم 💀😂😂google ‘پزشک آمریکایی سفید پوست’ و تصاویر را فشار دهید
– mykala🥺 (__TheProphecy) 6 آگوست 2020
دنی سالیوان قبلاً سال گذشته در سال 2019 با این توییت به این سوال پاسخ داده بود:
ما نمی کنیم همانطور که معلوم است ، هنگامی که افراد تصاویر زوج های سفید را ارسال می کنند ، آنها تمایل دارند فقط “زوج” بگویند و مسابقه را فراهم نکنند. اما وقتی زوج های مختلط وجود دارند ، پس از آن “سفید” ذکر می شود. جستجوی تصویر ما به کلمات شدیدی بستگی دارد – بنابراین وقتی کلمات را پیدا نمی کنیم ، این اتفاق می افتد.
– دنی سالیوان (dannysullivan) 3 ژانویه 2019
چرا Google در جستجوی آمریکایی های سفیدپوست آمریکایی ها را نشان می دهد؟
این سوالی است که یک سئو باید بتواند آن را تشخیص دهد. بیا یک نگاهی بیندازیم!
فقط باید به تصاویری که در رده بندی هستند نگاه کنید و به کد نگاهی بیندازید.
این نزدیک تصویر از دکتر آمریکای سفید است:
این یک صفحه تصویری از صفحه وب است که آن تصویر را منتشر کرده است:

بدیهی است که کلمات از جستجوی جستجو نزدیک به تصویر ظاهر می شوند.
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
کلمات کلیدی در عنوان H1 قرار دارند.
در اینجا تصویری از کد آن صفحه وب آمده است:
تقریباً هیچ حجم جستجو برای عبارت کلمه کلیدی وجود ندارد. این واقعیت (آن را در Google Trends بررسی کنید) نشانه ای از این است که هیچ صفحه ای با پرس و جو جستجو مطابقت ندارد.
تشخیص: نحوه جستجو افراد نیست.
اگر مردم معمولاً به پزشکان قفقاز به عنوان پزشکان سفیدی مراجعه نمی کنند. چگونه ناشران در صفحات وب به پزشکان قفقازی مراجعه کنید؟
شاید کلمه کلیدی دکتر باشد؟
جستجوی پزشکان قفقازی نتایج جستجو را نشان می دهد تقریباً آنچه انتظار دارید:
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
این نوع SERP ها جدید نیستند
دنی سالیوان در پاسخ به سؤالی مشابه در سال گذشته مراجعه کرد. دلیل این چیز جدیدی نیست.
این اتفاق سالها است که در بینگ و گوگل اتفاق می افتد. این یک اختلال در نحوه ایجاد محتوا و چگونگی جستجوی کاربران است.
این SEO Search SEO است
جالب اینجاست که این جستجوها به وضوح نشان می دهد که استفاده از کلمات مناسب در نزدیکی تصاویر استفاده شده در یک مقاله ، چقدر مهم است.
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
شاید هم مهمتر این باشد که کلمات در نزدیکی تصاویر با کلمات کلیدی که کاربران قصد استفاده از آنها را دارند مطابقت داشته باشد. این ممکن است شامل برچسب ها و زیرنویس های alt باشد.
Google Broken نیست
این وضعیتی نیست که Google خراب شود. و این شرایطی نیست که Google (یا بینگ) تعصبی را نشان می دهد که از تصاویر آمریکایی های آفریقایی تبار حمایت می کند.
گوگل مانند یک آینه است. این نشان دهنده نحوه استفاده ما از موتورهای جستجو و نحوه نگارش مطالب در صفحات وب است.
این یک درک اساسی از SEO است.
این در قلب تحقیقات کلمات کلیدی است ، و درک می کند که کاربران هنگام تایپ کردن چیزی و اینکه چند بار آن کلمات را تایپ می کنند ، چه معنی دارند.
نتایج جستجو که به نظر اشتباه می رسد مفید هستند. آنها چیزی در مورد چگونگی صفحات گوگل به ما می گویند. پیشگویی این نتایج جستجو میزان تأثیر متن در رتبه بندی تصاویر است.
نتایج جستجوی دمدمی گاهی اوقات مشاهداتی را در مورد نحوه کار موتورهای جستجو نگه می دارد.