چرا Google پزشکان سیاه را در جستجوی سفید پوست نشان می دهد

دنی سلیوان گوگل در توئیتی توضیح داد که چرا به نظر می رسد گوگل از تصاویر پزشکان آمریکایی آفریقایی تبعیت می کند برای پرس و جوهای جستجو که به صراحت در مورد پزشکان قفقاز است.

از نگاه اول ، به نظر می رسد که یا گوگل شکسته است یا شاید نتایج جستجو تعصب اساسی نسبت به تصاویر آمریکایی های آفریقایی تبار نشان دهد.

در اینجا صدای جیر جیر وجود دارد:

ظاهراً در مورد این نتیجه جستجو صحبت می شود:

دنی سالیوان قبلاً سال گذشته در سال 2019 با این توییت به این سوال پاسخ داده بود:

چرا Google در جستجوی آمریکایی های سفیدپوست آمریکایی ها را نشان می دهد؟

این سوالی است که یک سئو باید بتواند آن را تشخیص دهد. بیا یک نگاهی بیندازیم!

مقاله پیشنهادی  مسائل امنیتی کنسول جستجوی Google توضیح داده شد

فقط باید به تصاویری که در رده بندی هستند نگاه کنید و به کد نگاهی بیندازید.

این نزدیک تصویر از دکتر آمریکای سفید است:

تصویر صفحه نتیجه جستجو برای پزشک سفید آمریکایی

این یک صفحه تصویری از صفحه وب است که آن تصویر را منتشر کرده است:

تصویر تصویر یک پزشک سیاه این تصویر در نزدیکی تصویر با کلمات کلیدی پزشک آمریکای سفید در عنوان H1 قرار دارد.

بدیهی است که کلمات از جستجوی جستجو نزدیک به تصویر ظاهر می شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

کلمات کلیدی در عنوان H1 قرار دارند.

در اینجا تصویری از کد آن صفحه وب آمده است:

تصویر کد از صفحه سهام تصاویر دکتر سیاه

تقریباً هیچ حجم جستجو برای عبارت کلمه کلیدی وجود ندارد. این واقعیت (آن را در Google Trends بررسی کنید) نشانه ای از این است که هیچ صفحه ای با پرس و جو جستجو مطابقت ندارد.

مقاله پیشنهادی  پیوندها و JavaScript را انجام ندهید

تشخیص: نحوه جستجو افراد نیست.

اگر مردم معمولاً به پزشکان قفقاز به عنوان پزشکان سفیدی مراجعه نمی کنند. چگونه ناشران در صفحات وب به پزشکان قفقازی مراجعه کنید؟

شاید کلمه کلیدی دکتر باشد؟

تصویر صفحه نتیجه جستجو برای پزشک

جستجوی پزشکان قفقازی نتایج جستجو را نشان می دهد تقریباً آنچه انتظار دارید:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تصویر صفحه نمایش نتایج جستجوی Google برای پزشک قفقازی

این نوع SERP ها جدید نیستند

دنی سالیوان در پاسخ به سؤالی مشابه در سال گذشته مراجعه کرد. دلیل این چیز جدیدی نیست.

این اتفاق سالها است که در بینگ و گوگل اتفاق می افتد. این یک اختلال در نحوه ایجاد محتوا و چگونگی جستجوی کاربران است.

تصویر صفحه بینگ بینگ

این SEO Search SEO است

جالب اینجاست که این جستجوها به وضوح نشان می دهد که استفاده از کلمات مناسب در نزدیکی تصاویر استفاده شده در یک مقاله ، چقدر مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

شاید هم مهمتر این باشد که کلمات در نزدیکی تصاویر با کلمات کلیدی که کاربران قصد استفاده از آنها را دارند مطابقت داشته باشد. این ممکن است شامل برچسب ها و زیرنویس های alt باشد.

مقاله پیشنهادی  7 علامت تجاری که در طول همه گیر کورون ویروس بسیار ناخوشایند به نظر می رسند

Google Broken نیست

این وضعیتی نیست که Google خراب شود. و این شرایطی نیست که Google (یا بینگ) تعصبی را نشان می دهد که از تصاویر آمریکایی های آفریقایی تبار حمایت می کند.

گوگل مانند یک آینه است. این نشان دهنده نحوه استفاده ما از موتورهای جستجو و نحوه نگارش مطالب در صفحات وب است.

این یک درک اساسی از SEO است.

این در قلب تحقیقات کلمات کلیدی است ، و درک می کند که کاربران هنگام تایپ کردن چیزی و اینکه چند بار آن کلمات را تایپ می کنند ، چه معنی دارند.

نتایج جستجو که به نظر اشتباه می رسد مفید هستند. آنها چیزی در مورد چگونگی صفحات گوگل به ما می گویند. پیشگویی این نتایج جستجو میزان تأثیر متن در رتبه بندی تصاویر است.

نتایج جستجوی دمدمی گاهی اوقات مشاهداتی را در مورد نحوه کار موتورهای جستجو نگه می دارد.