چرا Google ممکن است نتایج غنی تر سوالات متداول را نشان دهد

در Hangout اخیر Google Webmaster Central ، جان مولر Google به سؤالی درباره نتایج غنی از سوالات متداول نشان داد که کمتر در نتایج جستجو (SERPs) نشان می دهند. مولر توضیح داد که چرا گوگل ممکن است نتایج SERP کمتری را در SERP نشان دهد.

نتایج غنی پرسش و پاسخ

Rich Rezultate نوعی نتیجه جستجو است که فضای SERP بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. ناشران که یک صفحه سؤال را به صفحه خود اضافه می کنند و همچنین با داده های ساختار یافته آن را نشان می دهند ، واجد شرایط برای نمایش در نتایج جستجوی Google با این سؤالات متداول هستند.

نمونه ای از سوالات متداول Rich Rich

تصویر صفحه نمونهای از نتایج غنی Google FAQ تصویر نمونه ای از گوگل که در نتیجه نتیجه غنی از FAQ به نظر می رسد ارائه شده است.

توجه داشته باشید که نتایج ثروتمند چقدر فضای لازم را می گیرد. هر نتیجه غنی از سوالات متداول می تواند باعث شود یک یا دو نتیجه جستجو به صفحه دوم SERP ها منتقل شود.

ناشر می پرسد چرا نتایج غنی از سوالات متداول وجود ندارد

شخصی که این سؤال را پرسیده است توضیح داد که Google نمایش سوالات متداول خود را در نتایج جستجو متوقف کرده است.

آنها سعی در عیب یابی این مشکل داشتند تا دریابند که چه اشتباهی در سایت آنها وجود دارد.

ناشر URL ها را در کنسول جستجوی Google (GSC) و همچنین با ابزار تستر نتایج Google Rich Rich آزمایش کرد.

ابزارهای شخصی Google نشان داد که هیچ مشکلی در اجرای طرح وب سایت وجود ندارد.

با این حال نتایج غنی از FAQ از صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) حذف شد.

ناشر می خواست بداند که چرا Google دیگر نتایج سرشار از FAQ را در SERP ها نشان نمی دهد.

جان مولر از ارائه توضیحی ویژه برای آن ناشر خودداری کرد.

اما او توضیحی کلی درباره اینكه چرا صفحات FAQ در SERP ها گم شده اند ، ارائه كرد.

مولر گفت:

“به طور کلی ، اگر نشانه گذاری در صفحات باشد و با آزمون نتایج غنی” قابل یافت “باشد ،

سپس این همان چیزی است که شما باید به هدف خود برسید.

با توجه به نشانه گذاری FAQ به طور کلی ، یکی از مواردی که من متوجه شده ام افرادی که به صورت آنلاین درباره آنها صحبت می کنند این است که ما در نتایج جستجو کمتر از اینها نشان می دهیم.

و این از نظر من ، این یک نوع توسعه طبیعی است ، جایی که ما سعی می کنیم تعادل مناسب بین نمایش این موارد در همه جا و نشان دادن این موارد را برای صفحاتی پیدا کنیم که در آن نوع بیشتر معنی دارد.

و این چیزی است که به طور کلی هیچ تاثیری از نشانه گذاری شما در خود صفحات ندارد.

این واقعیت بیشتر است که به طور ناگهانی همه افراد علامت گذاری به سؤالات را به صفحات خود اضافه کردند و ما نمی توانیم با استفاده از نشانگر FAQ ، هر نتیجه جستجو را نشان دهیم.

بنابراین ما باید متناسب با انواع دقیق ، کدام سؤالها ، کدام صفحاتی را که نشان می دهد نوع نتایج غنی از سوالات متداول را نشان دهیم ، مرتب کنیم. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چرا Google نتایج غنی تر سوالات متداول را نشان می دهد

به گفته مولر ، صفحه صفحات نشانه گذاری سوالات متداول زیادی وجود دارد که Google تصمیم گرفت که نمی توانند به طور خودکار همه آنها را نشان دهند.

مقاله پیشنهادی  نتایج نتایج غنی گوگل از اخبار بتا و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته خارج نیست [PODCAST]

اگرچه او این را نگفت ، پیامد این است که نتایج غنی از سوالات متداول ممکن است تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهد ، زیرا نتایج غنی از سوالات متداول تمایل به کوچک کردن تعداد صفحات در SERP ها دارد. بنابراین به جای ده نتیجه ، می تواند به دلیل نتایج غنی از سوالات متداول ، فقط هشت صفحه یا کمتر در نتایج جستجو نشان داده شود.

مقاله پیشنهادی  Google پیوندهایی را در محتوای اصلی ارائه می دهد که ارزش بیشتری دارند

بینش قابل توجه دیگر این است که اضافه کردن داده های ساختاری لازم برای یک نتیجه غنی ، به طور خودکار حق آن صفحه را به یک نتیجه غنی نمی دهد. این حداقل در مورد نتایج غنی از FAQ صادق است.

جان مولر با اشاره به صفحات پرسش و پاسخ در جایی که منطقی است به عنوان توضیح احتمالی که به نظر می رسد گوگل کمتر از این نوع نتایج غنی نشان می دهد ، اشاره کرد.

او مشخص نکرد که Google چه نوع سؤالی را برای نشان دادن نتایج غنی از FAQ در نظر می گیرد.

سوال و جواب اصلی Webmaster را اینجا مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=owoXikK9PRU