چرا کاربران طراحی جدید فیس بوک را کابوس می نامند

فیس بوک طراحی جدیدی رابط کاربری خود قرار داد. کاربران فیسبوک نه تنها از نارضایتی بلکه با نفرت واقعی واکنش نشان دادند. اینها دلایلی است که باعث می شود افراد زیادی تهدید به ترک فیسبوک کنند.

آنچه ممکن است به نفرت کمک کند این است که فیس بوک اعلام کرد این تغییر در اول سپتامبر 2020 دائمی می شود.

کاربران از واسط فیس بوک جدید متنفر هستند

جستجوی توییتر برای کلمات ، رابط فیس بوک نمرات سطح توییتهای منفی. تقریباً هر صدای جیر جیر منفی است.

و نه فقط منفی بلکه با اشتیاق بسیار متنفر در فیس بوک:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چرا کاربران از فیس بوک جدید متنفرند: گیج کننده است

یکی از دلایلی که کاربران از طراحی جدید فیس بوک بسیار متنفر هستند این است که به نظر آنها گیج کننده است.

ویژگی بارز یک رابط کاربری خوب این است که پیدا کردن و انجام کارها در یک صفحه وب چقدر ساده است.

مقاله پیشنهادی  به احتمال زیاد فیس بوک به دلیل آسیب دیدن ترافیک به صفحات وب قدیمی تر ، بروزرسانی خواهد شد

کاربران برای انتشار یک پست فیس بوک نیازی به خواندن کتابچه راهنما ندارند.

آیکن های ناوبری در فیس بوک گیج کننده هستند

نمادهای ناوبری باید فوراً به شما بگویند وقتی که روی آنها کلیک می کنید ، چه می کنید.

نمونه ای از آیکن های ناوبری ناامید کننده فیس بوک

نمادهای ناوبری ناپایدار

مشخص نیست وقتی روی نمادهای فوق در Facebook کلیک می کنید چه اتفاقی می افتد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نماد مسنجر دارای یک حرف طرف “Z” و یک دم کوچک برای نشان دادن حباب گفتار است.

اما در دسک تاپ آنقدر کوچک است که کاربر نمی خواهد فوراً تشخیص دهد که آیکون مسنجر فیس بوک است. باید فهمید

و این یک مسئله نیست که باعث سردرگمی کاربران شود. این میزبان سؤالات طراحی مجدد فیس بوک است که این تصور را ایجاد می کند که طراحی جدید Facebook نیاز به یک دفترچه راهنما دارد.

مقاله پیشنهادی  Googlebot شروع به خزیدن سایتها از طریق HTTP / 2 می کند

نماد گروه Facebook

هنگامی که فعالیت گروهی وجود دارد ، نماد گروهی که به نظر می رسد پنجه گربه است ، یک عدد را نشان می دهد.

کلیک بر روی نماد پنجه گربه شما را به صفحه ای می برد که گروه های دیگری را برای پیوستن به آن پیشنهاد می کند.

این چیزی نیست که یک کاربر وقتی روی نماد “فعالیت گروهی” کلیک می کند تا فعالیت را مشاهده کند این چیزی نیست.

تصویر صفحه فعالیت گروهی

قادر به درک آنچه که یک آیکون فقط با دیدن آیکون به کاربران کمک می کند تا کارها را انجام دهند.

عدم انجام این کار باعث ناامیدی می شود ، مانند این شخص که توییت کرده است تقریباً یک پست را گزارش کرده است در حالی که سعی در ایجاد ایموجی خنده دار به آن داشت.

طراحی مجدد کاربران خیلی بد است که از فیسبوک خود را تهدید می کنند

سردرگمی ایجاد شده توسط طرح جدید فیس بوک باعث می شود تا برخی از کاربران تصمیم بگیرند که در کل از فیسبوک خودداری کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

فیس بوک ماه ها برای رفع رابط کاربری ماه ها داشت

مقاله پیشنهادی  Google Waives Ad Beat Advisory را برای ناشران خبر ارائه می دهد

ظاهر و رابط کاربری جدید مدرن و دلپذیر است که باید به آن نگاه کنیم. اما همانطور که بسیاری اظهار داشتند ، به نظر می رسد مهندسان فیس بوک از طراحی توییتر کپی می کردند.

من نسخه بتا قبلی طراحی مجدد را امتحان کردم و اشکالات زیادی را برای ادامه استفاده از آن کشف کردم. کلیک بر روی دکمه ها منجر به تأخیر یا عدم عملی شد.

این نسخه ظاهرا “آماده” برخی از این مشکلات را برطرف کرده است.

فیس بوک رابط جدیدی را منتشر کرده است که قرار بود بهبود یابد. با قضاوت در مورد نفرت شدید ابراز شده در توییتر و فیس بوک ، فیس بوک مشکلات دیگری برای رفع آن دارد.