چرا و چگونه باید مفهوم رتبه های ملی را دوباره بررسی کنید

در سالهای اخیر ، چیزی که من بیشتر به آن اندیشیدم مفهوم “رتبه های ملی” است.

از زمانی که در جامعه حضور داشته ام ، به طور کلی در مورد رتبه بندی در دو سطح مختلف جغرافیایی فکر کرده ام.

  • ملی: چگونه برای اکثر کاربران این کشور رتبه بندی می کنیم؟
  • محلی: چگونه می توانیم برای کاربران در یک شهر / ایالت خاص رتبه دهیم؟

وقتی به نحوه رتبه بندی ما اشاره می کنیم ، به طور کلی پیش فرض داریم که ببینیم چگونه در سطح کشور رتبه بندی می کنیم زیرا این شامل اکثر جستجوها است.

ما فقط وقتی به فکر حضور خود در یک منطقه خاص هستیم ، نگران رتبه بندی های محلی می شویم.

بنابراین ، رتبه بندی محلی به طور کلی به عنوان یک معیار رتبه بندی ثانویه رفتار می شود.

با این حال ، همانطور که پیشرفت SERP را می بینیم ، رتبه بندی ملی حتی برای پرسشهای خاص چقدر معنی دارد؟

به عنوان مثال ، رتبه بندی “ملی” با اصطلاح “آپارتمان” به چه معناست.

در اینجا نتایج جستجوی Google برای آن سؤال از همسایگی در نزدیکی من آمده است:

مطمئناً ، آپارتمان.com در موقعیتی قرار دارد كه می تواند یك جستجوی جزئی از برند باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با این حال ، گوگل حتی در حال بومی سازی لینک های سایت است که در زیر نشان می دهد.

در زیر ما بسته های نقشه و نتایج بومی شده از سایت های دیگر مانند Zillow ، Trulia و آپارتمان یاب را می بینیم.

از نظر عملی ، در اینجا هیچ نتیجه ای وجود ندارد که بتواند “ملی” تلقی شود.

این احتمالاً برای اکثر جغرافیاها در این مرحله صحیح است ، زیرا این اصطلاح عبارت است از جایی که کاربران می خواهند آپارتمان ها را در جوامع منطقه خود ببینند.

بنابراین نمونه آپارتمان کاملاً واضح است زیرا به احتمال زیاد کاربران به دنبال چیزی در منطقه خود هستند.

با این حال ، بیایید از یک مثال کمتر بارز استفاده کنیم.

در جغرافیای من ، هیچ نتیجه ای از محلی برای جستجوی “مشاغل برای فروش” وجود ندارد.

اما تنها یک نتیجه “ملی” در جمع پنج کشور برتر وجود دارد.

چرا & # 038؛ چگونه باید مفهوم & # 8216؛ ملی & # 8217؛ رتبه بندی

یک بار دیگر ، اگر دلالی در این فضا رقابت می کنید ، پیگیری کلمات کلیدی در سطح ملی منطقی نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بسته به موقعیت مکانی شما ، احتمالاً نتایج برای س quالات متفاوت خواهد بود.

مقاله پیشنهادی  Google به روزرسانی های جستجوی هوش مصنوعی - تجزیه و تحلیل را اعلام می کند

Google مشخص کرده است که کاربران می خواهند در مشاغل در ایالت ، شهر یا استان خود سرمایه گذاری کنند.

ما حتی می بینیم که یک نتیجه دو بار به ترتیب با صفحات بخش و ایالت خود در پنج گروه برتر قرار دارد.

بیایید به یک مثال نهایی نگاه کنیم.

فضای تجارت الکترونیکی مکانی است که بومی سازی اغلب بلافاصله در ذهن شما خطور نمی کند.

در SEO تجارت الکترونیک ، ما اغلب نگران بودجه خزیدن و اطمینان از این هستیم که Google قادر به خزیدن از طریق مقادیر چشمگیر JavaScript است.

با این حال ، محلی سازی SERP ها هنوز در اینجا اعمال می شود.

تسا نادیک ، مدیر سئو در Dicks Sporting Goods ، نمونه “کفش های در حال اجرا” را مورد توجه من قرار داد.

به طور کلی ، این یک SERP تجارت الکترونیکی کاملاً خشک و خشک است که بر صفحات دسته بندی در سایت های خرده فروشی تأکید دارد.

با این حال ، با نگاهی به SERP ها ، می بینیم که اولین چیزی که گوگل در بسته نقشه محلی نشان می دهد:

چرا & # 038؛ چگونه باید مفهوم & # 8216؛ ملی & # 8217؛ رتبه بندی

بله ، حتی نمایش داده های تجارت الکترونیک سنتی توسط Google نیز محلی تر می شوند.

از آنجا که این SERP بسته به موقعیت مکانی کاربر متفاوت خواهد بود ، این سؤال را ایجاد می کند:

رتبه ملی برای “کفش دویدن” چیست؟

آیا پیگیری رتبه های ملی ممکن است؟

چیز دیگری که باعث شده به فکر تغییر دیدگاه خود از رتبه های ملی باشم ، ایده ردیابی است.

دقیقا چگونه می دانید که رتبه بندی “ملی” حتی چگونه است؟

اگر نتیجه بسته به محل کاربری تغییر کند ، یک راه حل استاندارد برای ردیابی نمی تواند دقیق ترین داده ها را به شما ارائه دهد.

رتبه ای که برگردانده می شود بدیهی است که از آن برانگیخته می شود مقداری محل.

به عنوان مثال ، بسته محلی “ملی” برای اصطلاح “وکیل طلاق” در اینجا نشان داده شده است.

ما می توانیم ببینیم که راه حل ردیابی رتبه نتایج محلی از اوکلاهما و آرکانزاس را نشان می دهد که جغرافیایی هستند که به طور مرکزی در ایالات متحده واقع شده اند:

چرا & # 038؛ چگونه باید مفهوم & # 8216؛ ملی & # 8217؛ رتبه بندی

در این مثال ، اگر گزارش شما درباره رتبه بندی ملی باشد ، داده هایی که شما گزارش می دهید بازتاب بیشتری از آنچه کاربران در منطقه جنوب مرکزی ایالات متحده نشان می دهند ، خواهد بود. میتوانست دیدن.

با این حال ، بسیار واقعی تر است که حتی کاربران در این جغرافیا ها نتایج بسیار محلی بیشتری را مشاهده می کنند.

این هیچ خطایی در راه حلهای ردیابی رتبه ندارد زیرا این احتمالاً یکی از نمایشهای دقیق تر به نظر می رسد که رتبه بندی “ملی” چگونه است.

با این حال ، تغییری که باید رخ دهد این نیست که این راه حل ها چگونه رتبه بندی را دنبال می کنند بلکه نحوه استفاده ما از آن راه حل ها است.

چگونه می توان به بینش در دید “ملی” رسید

آسان است که مشت های خود را از عصبانیت در مقابل کار دلهره آور بکشیم و بتوانیم واقعاً درک کنیم که چگونه در سطح ملی عمل می کنیم.

چگونه در جهان قرار است ما اطلاعات مربوط به هر جستجو از هر جغرافیایی را جمع آوری کنیم؟

با این وجود روش هایی وجود دارد که می توانیم از فناوری های ردیابی رتبه استفاده کنیم تا این موضوع را بهتر بشناسیم.

کلید واژه های اصلی خود را در جغرافیا های متعدد دنبال کنید

اگر راه حل ردیابی رتبه شما به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را بر اساس جغرافیا پیگیری کنید ، این می تواند یک روش قدرتمند برای درک عملکرد ملی باشد.

امروزه در اکثر راه حل های ردیابی رتبه بندی این استاندارد است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مثالی که من استفاده خواهم کرد STAT خواهد بود اما سایر ردیاب های رتبه بندی مانند Moz باید عملکردی مشابه داشته باشند.

با انتخاب یک گروه اصلی از کلمات کلیدی که می خواهید عملکرد ملی را برای آنها تجزیه و تحلیل کنید ، شروع کنید.

این به احتمال زیاد مجموعه ای کوچک از 5-10 کلمه کلیدی خواهد بود که می دانید با ارزش ترین تجارت شما هستند و همچنین ممکن است با توجه به جغرافیا متفاوت باشند.

بعد ، مهمترین بازارها را برای شرکت خود انتخاب کنید.

این مکان می تواند از 20-100 منطقه مختلف جغرافیایی باشد که می دانید مهمترین عملکرد سایت شما برای عملکرد خوب است.

اطمینان حاصل کنید که تمام کلمات کلیدی اصلی شما در تمام جغرافیای دارای اولویت بالا ردیابی می شوند.

به عنوان مثال ، اگر من تشخیص دادم که می خواهم رؤیت ملی “کفشهای در حال دویدن” و “کفشهای در حال اجرا” را در 50 بازار مختلف ردیابی کنم ، شما می خواهید در کل حداقل 100 کلمه کلیدی را ردیابی کنید.

مقاله پیشنهادی  Google با استفاده از مقالات جدید موضوع نمایه سازی را تجربه می کند

همکار درخشان من ، مت پارکر ، این مجموعه را برای یکی از مشتری های ما با استفاده از STAT ایجاد کرده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

یک “نمایش داده” جداگانه ایجاد شد که بخش های کلیه کلمات کلیدی را که دارای یک جغرافیای پیوست هستند جدا می کند.

چرا & # 038؛ چگونه باید مفهوم & # 8216؛ ملی & # 8217؛ رتبه بندی

گزارش را تنظیم کنید

اکنون که همه کلمات کلیدی اصلی خود را در چندین جغرافیای مختلف ردیابی می کنید ، می خواهید این گزارش را تهیه کنید تا ببینید که دید در سطح ملی چگونه است.

در اینجا ما می توانیم همه رتبه بندی های خود را در بین طیف های وسیعی از جغرافیاها مشاهده کنیم که در یک تجسم واحد قرار دارند.

چرا & # 038؛ چگونه باید مفهوم & # 8216؛ ملی & # 8217؛ رتبه بندی

این به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم راحت تر ببینیم مشتری چگونه با سرعت زیادی در بازارهای مختلفی رو به رو می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اکنون می توانیم به راحتی این تجسم را بررسی کرده و نحوه روند رتبه بندی را در بازارهای محلی که بیشتر از همه به آنها اهمیت می دهیم ، تعیین کنیم.

همچنین ، این Data View همچنین به ما امکان می دهد ببینیم که رقبا در این بازارهای ترکیبی چگونه گرایش دارند.

این به ما امکان می دهد تا به راحتی به گزارش های سهم بازار دسترسی داشته باشیم که بازتاب بیشتری از آنچه در سطح ملی اتفاق می افتد است.

چرا & # 038؛ چگونه باید مفهوم & # 8216؛ ملی & # 8217؛ رتبه بندی

افکار نهایی

قطعاً هنوز صنایع و SERP هایی وجود دارند که ردیابی رتبه ملی هنوز هم بسیار مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

من مطمئن هستم که تعداد زیادی از صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک وجود دارند که از طریق رایانه در من فریاد می زنند.

با این حال حقیقت این است که برای تعداد زیادی از صنایع ، SERP ذاتاً محلی تر می شود.

هرچه Google نتایج محلی را به کاربران نشان دهد ، ایده “رتبه بندی ملی” کمتر اعتبار می یابد.

خوشبختانه ، با بهبود چگونگی استفاده از نرم افزار ردیابی رتبه موجود خود ، می توانید به مارک تجاری خود بفهمید که عملکرد سایت شما در بازارهایی که بیشتر به آنها اهمیت می دهید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020