چرا مردم امروز از وب سایت بازدید می کنند؟

در سال 2015 ، Think With Google چهار لحظه جدید منتشر کرد که باید هر بازاریاب از آن مطلع شود.

آنها عمدتاً نگران استفاده از موبایل بودند و این لحظات را به شرح زیر ذکر کردند:

  • لحظات را می خواهم بدانم. این شامل جستجو برای اخبار ، دانش عمومی ، نحوه بازگشت کالایی است که به صورت آنلاین خریداری کرده اید و غیره.
  • لحظات می خواهم بروم. اینها جستجوهایی هستند که وقتی کاربر بخواهد چیزی در این نزدیکی پیدا کند ، مخصوص مکان است.
  • لحظات می خواهم انجام دهم. اینها شامل جستجوهایی برای چگونگی رفع ماشین ظرفشویی ، نحوه رشد گوجه فرنگی ، دستور العمل جدید برای امشب و غیره است.
  • لحظات می خواهم بخرم. این می تواند هر چیزی مربوط به خواندن بررسی ها یا جستجوی اطلاعات در مورد خرید چیزهای بزرگ یا کوچک باشد.

آنها همچنین شش حالت نیاز را شناسایی کردند ، که راجر مونتیتی ژورنال موتور جستجو سال گذشته با روشی بسیار فشرده تر نوشت.

این کشورها به منظور توصیف روش هایی که نیاز مصرف کننده بر رفتار جستجو تأثیر می گذارد و به شرح زیر است:

  • سوپرایزم کن.
  • کمکم کنید.
  • به من اطمینان کن
  • به من آموزش بده
  • تحت تأثیر قرار دادن من
  • مرا هیجان زده

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Avinash Kaushik همچنین آنچه را که او به عنوان چارچوب See-Think-Do-Care نامیده است ، منتشر کرد.

این کار به منظور کمک به بازاریابان انجام کار بهتر در ارائه آنچه مشتریان می خواهند و نیاز دارند ، انجام می گیرد و نمونه هایی از این بخش ها در تصویر زیر ذکر شده است:

به Think Do Care بروید

برای اطلاعات بیشتر در مورد چارچوب See-Think-Do ، مقاله Chris Hart را در مجله موتور جستجو در اینجا مشاهده کنید.

این سه روش برای بررسی چگونگی تعامل انسان با اینترنت واقعاً دلایل ما را به عنوان سازندگان و مصرف کنندگان متراکم می کند.

بنابراین چرا دقیقاً مردم امروز از وب سایت ها بازدید می کنند؟

1. ما می خواهیم یاد بگیریم

اخیراً بسیاری از دانش آموزان مدارس مجبور به یادگیری آنلاین بودند زیرا مدارسشان به دلیل COVID-19 خاموش بود.

بسیاری از آنها قبلاً بصورت آنلاین آموزش های خانگی را آموزش داده بودند. دانشکده ها کلاسهای خود را از کلاسهای درس و از زوم بیرون آوردند.

سئوها از طریق یک بستر آنلاین ، کنفرانس های حضوری را انجام می دادند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من مطمئن هستم که همه ما ، در بعضی زمان ها یا موارد دیگر ، تصمیم گرفتیم تا به موضوعی بپردازیم که چیزی در مورد آن چیزی نمی دانستیم و وب را برای اطلاعات به نفع خودمان ریختیم.

مقاله پیشنهادی  چرا هزینه SEO بسیار زیاد است

ممکن است ما یک نمایش در Hulu را تماشا کنیم و نمی دانیم که مرجع به چه معنی است ، بنابراین ما آنرا Google می کنیم و درباره آن می خوانیم.

ممکن است بخواهیم درباره روند سیاسی ، یا COVID-19 یا انگلیس ویکتوریا اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

وب به ما امکان یادگیری و یادگیری با سرعت خود را می دهد.

2. ما می خواهیم بخریم

اخیراً با قطع شدن قفل ناشی از COVID-19 ، تجارت الکترونیک مهمترین روشی بود که ما توانستیم خرید کنیم.

برای اولین بار ، من شروع به سفارش بقال فروشی ها بصورت آنلاین و تحویل آنها کردم.

من همیشه خرید آنلاین زیادی انجام داده ام اما شروع به فکر کردن در مورد چیزهایی کردم که معمولاً بصورت حضوری می خرم و می فهمم که چگونه و چگونه می توانم آنها را به صورت آنلاین دریافت کنم.

من حتی جوجه های کودک را آنلاین خریدم.

چرا مردم از وب سایتهای امروز بازدید می کنند؟ /2020/06/shutterstock_555981937-5eda49e002c86.jpg 1000w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_555981937-5eda49e002c86-480x320.jpg 480w، https://news /wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_555981937-5eda49e002c86-680x454.jpg 680w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_555981937-5eda49e82cs86

بعضی از افراد وقتی استرس می گیرند به عنوان پول به عنوان پول خرج می کنند.

بعضی اوقات آنها باید برای یک تولد یک هدیه لحظه آخری را برای یک دوست بفرستند.

ممکن است از ما خواسته شود که به جای ارسال گل برای مراسم تشییع جنازه ، اهداء خیریه انجام دهیم.

این روزها تقریباً امکان خرید آنلاین وجود دارد.

3. ما می خواهیم سرگرم شویم

این دلیل اصلی من برای شرکت در اینترنت ، خارج از کاری است که من برای شغل خود انجام می دهم.

من می خواهم یک فیلم ، یک فیلم موسیقی یا یک برنامه تلویزیونی را تماشا کنم.

این مرا از فکر کردن در مورد تمام استرسهای جهان بازمی دارد.

آنچه که زندگی می کردند ، رویدادهای حضوری اکنون به صورت آنلاین انجام می شود.

کنسرت های مجازی ، نمایش های مجازی ، جشنواره های مجازی و غیره داریم.

فیلم هایی که می توانستند در سینماها اکران شوند ، به جای آن به صورت آنلاین منتشر می شدند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

زیبایی سرگرمی آنلاین این است که شما می توانید با استثنائاتی به هر کجا و در هر زمان و هر زمان دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید چهارشنبه ساعت 11:00 به وقت “توجیه شده” را تماشا کنید ، می توانید این کار را انجام دهید.

مقاله پیشنهادی  10 راه برتر برای بازگرداندن اعتبار رسانه های اجتماعی شما

اگر قبل از ورود به صندلی دندانپزشک منتظر ماشین خود هستید ، می توانید در YouTube پرش کنید.

سرگرمی آنلاین هرگز به این راحتی و در دسترس نبوده است.

4- به اطلاعات نیاز داریم

برای اینکه بچه‌هایمان را در خانه یکی از دوستان خود انتخاب کنیم ، باید به یک نقشه نگاه کنیم.

باید بدانیم که آیا مکان پیتزا مورد علاقه ما هنوز ساعت 10 بعد از ظهر باز است یا خیر.

ما می خواهیم بدانیم که در ساعت گذشته در جهان چه اتفاقی افتاده است.

جالب اینجاست که ، در لحظات آگاهی و علاقه مندی Google ، سه جستجوی متداول برای دانش عمومی ، غذا و مواد غذایی و خرید را لیست می کنید.

چرا مردم از وب سایتهای امروز بازدید می کنند؟

آن روزهایی را به خاطر می آورید که مجبور بودید از کسی سؤالی بپرسید یا چیزی را در کتابخانه جستجو کنید؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همیشه برای بدست آوردن اطلاعات ، فقط نه آنلاین ، مجبوریم سخت جستجو کنیم.

اکنون اطلاعات در عرض چند ثانیه در دسترس است.

5- می خواهیم الهام بگیریم

ما سعی می کنیم بارها و بارها از ایوان جلوی خود لذت ببریم ، بنابراین به ایده های ایوانهای ویکتوریایی نگاه کردم.

هر وقت برای حفظ غلظت خود مشکل دارم ، چند دقیقه وقت صرف جستجوی یک دستور العمل جدید را می کنم.

دوستان نویسنده و هنرمند می گویند که همیشه در جستجوی الهام آنلاین هستند.

چرا مردم از وب سایتهای امروز بازدید می کنند؟ /2020/06/shutterstock_173535041-5eda4a4191d96.jpg 1000w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_173535041-5eda4a4191d96-480x320.jpg 480w، https:// https://exe/news.ru/ /wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_173535041-5eda4a4191d96-680x454.jpg 680w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_173535041-5eda4a4194dx51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x5d4b4b9b4b7b7b7b7b7b7bd54d53c2d5538038038048048038059329dx54x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x51x4x4x4x4d4b4b4b4b8b4b7b7b7b7b78054.be =

از نظر تولید محتوا ، چیزی که بسیاری از ما با آن درگیر هستیم ، یافتن الهام (و داده) یک ضرورت است.

چیزهای زیادی برای الهام بخشیدن به شما در اینترنت وجود دارد اما الهام بخش آنلاین بی پایان است.

در حال حاضر ، در حال نوشتن این مقاله ، من در حال خواندن مقاله در مورد چگونگی پیدا کردن الهام بخش هستم!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

6. ما می خواهیم در تماس باشیم

ما می خواهیم نه تنها با افرادی که می شناسیم ، بلکه با افرادی که نمی شناسیم ، با جوامع ، حرکات ، اخبار و به طور کلی با جهان در ارتباط باشیم.

با قفل شدن در مکان ، بسیاری از افراد مجبور به برقراری ارتباط مستقیمی با عزیزان خود هستند.

بزرگنمایی ، یک سرویس کنفرانس ویدیویی محبوب ، اخیراً به دلیل نیاز همه گیر محور برای انتقال ارتباط به صورت آنلاین ، 169٪ افزایش داشته است.

مقاله پیشنهادی  5 راه درخشان برای ترکیب بازاریابی سنتی و دیجیتال

7. ما می خواهیم احساس ارتباط کنیم

به همان اندازه که دوست دارم از فیس بوک خودداری کنم ، تنها راه ارتباط برقرار کردن با برخی از دوستان و اعضای خانواده باقی مانده است.

من از توییتر برای ارتباط با صنعت خود استفاده می کنم.

رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مردم بسیار عالی هستند ، حتی اگر از مشکلات جانبی هم برخوردار باشد.

چرا مردم از وب سایتهای امروز بازدید می کنند؟ /2020/06/shutterstock_1573945981-5eda4a714bf2a.jpg 1000w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_1573945981-5eda4a714bf2a-480x320.jpg 480wenger /wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_1573945981-5eda4a714bf2a-680x454.jpg 680w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/06/shutterstock_1573945981-5a4aaa =
یک گروه عالی در فیس بوک وجود دارد که من عضو آن جایی هستم که افراد عکس از درب ورودی خود ارسال می کنند تا همه بتوانند دیدگاه های خود را ببینند.

این یک تجربه واقعاً مثبت است که هر روز دیگران را ببینیم و این یک راه عالی برای صحبت با کسی در نیوزیلند یا کنیا است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من با دوستان جدید بسیار خوبی در یک گروه موسیقی در فیس بوک نیز آشنا شده ام.

ما در تمام دنیا مستقر هستیم اما یک چیز مشترک مشترک داریم (ما عاشق گات هستیم!) ، بنابراین خوشحالیم که آنلاین شوید و ببینید چه کسی گوش می دهد.

8. ما فقط حوصله داریم

من معمولاً احساس خستگی نمی کنم ، اما قطعاً مواقعی اتفاق می افتد که هیچ چیز زیاد پیش نمی رود و وب را مرور می کنم.

همه چیز و همه چیز را جستجو خواهم کرد.

من مطمئن هستم که ساعتهای بی شماری به صورت آنلاین صرف می شود زیرا مردم حوصله خود را دارند و تلفن و تبلت و لپ تاپ ما همیشه در دسترس است.

حتی سایتی فقط برای افراد بی حوصله وجود دارد!

آخرین (و احتمالاً کمترین)…

ما روی پیوند کلیک کردیم زیرا متن لنگر توصیفی و وسوسه انگیز بود و پیوند به قدری متناسب با محتوا است که می دانستیم که چاره ای جز کلیک روی آن نداریم.

(خوب ، این رویای من به عنوان سازنده پیوند است … نه همیشه واقعیت من.)

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

غذای آماده

به عنوان یک چرا این موضوع اهمیت دارد؟

ما تمایل داریم از نظر تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، تبلیغ مطالب و بهینه سازی برای رتبه های بهتر فکر کنیم.

ما می خواهیم سایتها را سریعتر و فراگیرتر کنیم.

خوب است که یک قدم از آن قدم برداریم و واقعاً مزایای و مزایای بازدید مردم را از وب سایتها در نظر بگیرید.

منابع بیشتر: