چرا سایتی با URL های زشت در رده بالای من قرار دارد؟

سلام همه ، شما گربه ها و بچه گربه ها را خنک می کنید. زمان آن فرا رسیده است از سئو بپرسید.

سؤال امروز از Shubham در Telangana است.

من می خواهم به سؤال اینجا بپردازم تا بیش از نمونه ای که آورده شده است قابل استفاده باشد ، اما اساساً سوال شوبام مربوط به URL های زشت است.

چرا سایتی با URL های بسیار زشت در رده بالای من قرار دارد؟

URL زشت چیست؟

اول چیزهایی که اول ، دقیقاً چیست است یک URL زشت؟

Google مثالهای URL و URL های زشتی را به ما می دهد که می تواند برخی از مشکلات را ایجاد کند.

اگر چیزی در URL باعث شده که گوگل در خزیدن آن مشکل داشته باشد ، می تواند یک مشکل واقعی باشد.

مقاله پیشنهادی  چه چیزی برای صفحات محصول و سئو بهتر است: محتوا یا بک لینک؟

برای مثال از آن به لینک بالا مراجعه کنید.

اما تا زمانی که Google (و بینگ!) می توانند یک URL را خزنده کنند ، مهم نیست که برای کاربران “زشت” باشد.

در حالی که کلمات کلیدی در URL ها و خود URL ها ممکن است یکی از صدها عامل رتبه بندی باشند ، آنها یک عامل رتبه بندی واقعاً قوی نیستند.

ایجاد URL با کلمات کلیدی با ارزش بسیار بالا بسیار آسان است و هر کسی می تواند بدون تلاش زیادی این کار را انجام دهد ، بنابراین منطقی است که برای رتبه بندی نتایج به آن خیلی تکیه نکنید.

دلیل این که نتایج با URL های زشت رتبه بالاتری دارند به احتمال زیاد به دلیل داشتن بسیاری از سیگنال های قوی دیگر مانند محتوای مرتبط ، پیوندها و غیره است.

مقاله پیشنهادی  چه زمانی باید از Canonical در مقابل 301 Redirect استفاده کنم؟

تا زمانی که موتورهای جستجو بتوانند آنرا خزنده کنند ، آنها آن را رتبه بندی می کنند – حتی اگر این روش را دنبال نمی کند.

این بدان معنا نیست که شما نباید از بهترین شیوه ها پیروی کنید.

بسیاری از سئوها از کمکی برای دریافت کمک می کنند و URL ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

برخی نکات مربوط به URL ها

URL ها را کوتاه و ساده نگه دارید

طول URL است نه یک عامل رتبه بندی

اما این به کاربران کمک می کند تا به راحتی آنها را به خاطر بسپارند ، آنها را تایپ کنند و غیره.

مقاله پیشنهادی  وقتی رقبای سئو شما خوب نیستند چه کاری باید انجام دهید

از استفاده از پارامترهای خیلی زیاد خودداری کنید

اگر پارامترهایی دارید که محتوا را تغییر نمی دهند ، اطمینان حاصل کنید که برچسب های کانونی شما به خوبی تنظیم شده اند.

سعی کنید در صورت امکان از کلیدواژه های مرتبط استفاده کنید

ولی در صورت لزوم از آنها خارج نشوید تا آنها را اضافه کنید.

هر وقت ممکن است از استفاده از قطعات (#) خودداری کنید

Google همه چیز را بعد از # نادیده می گیرد.

و به یاد داشته باشید ، گاهی اوقات نیاز URL های زشت – مانند اضافه کردن شناسه های منحصر به فرد برای جستجوی خبر – اما این موضوع برای پست دیگری است.

منابع بیشتر: