چرا زمان بازنشستگی کلاه های سیاه ، سفید و خاکستری در سئو است

متخصصان با تجربه سئو کارگران هدف گرا هستند.

آنها با کارفرمایان یا مشتریان خود کار می کنند تا انتظارات شفافی از رشد ترافیک و جدول زمانی دستیابی به اهداف تعیین کنند.

یک حرفه ای موفق SEO ، ابتدا مکان شرکت را از نظر اقتدار دامنه و فروش ارزیابی می کند ، سپس یک برنامه عملی برای انتخاب و بهبود شاخص های اصلی عملکرد ایجاد می کند.

ایجاد این برنامه عملیاتی همان جایی است که پیچیده می شود.

متخصصان سئو باید اهداف کارفرمای خود را برآورده کنند و در درجه اول برای این کار باید Google PageRank سایت خود را بهبود بخشند.

از آنجا که طرفداران SEO در چارچوب Google کار می کنند ، بسیاری تصور می کنند که برای موفقیت باید از دستورالعمل های Google پیروی کنند.

سابقه وابستگی Google به این صنعت ، متخصصان سئو را بر آن داشته است تا استراتژی های رتبه بندی خود را بر اساس انطباق با انتظارات کاربر Google دسته بندی کنند.

کلمات “کلاه سیاه” ، “کلاه سفید” و “کلاه خاکستری” سالهاست که برای مشروعیت بخشیدن و انتقاد از تاکتیک های مختلف SEO استفاده می شود.

به طور فزاینده ای روشن می شود که این اصطلاحات بیش از ضرر برای صنعت SEO ضرر دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این استدلال جدید نیست – دکتر پیت میر ، دانشمند بازاریابی در موز ، این مقاله مهم را در سال 2013 نوشت و سودمندی اصطلاحات کلاه سیاه و سفید را زیر سوال برد.

با این حال ، استفاده از این اصطلاحات همچنان پابرجاست و متخصصان سئو به مدل جدیدی برای ارزیابی استراتژی های سئو نیاز دارند.

جستجوگرها با کد رنگی

سالهاست که متخصصانی که در صنعت SEO کار می کنند از اصطلاحات کدگذاری رنگی برای توصیف اخلاقی بودن تکنیک های رتبه بندی استفاده می کنند.

اگرچه تمایزهای کلاه سیاه ، خاکستری و سفید در یک طیف ذهنی وجود دارد ، اما اکثر طرفداران SEO تعاریف اساسی این اصطلاحات را تشخیص می دهند:

کلاه سیاه

این اصطلاح به تاکتیک های “غیراخلاقی” SEO اشاره دارد که دستورالعمل های موتور جستجو (عمدتا Google) را با هدف دستکاری رتبه بندی نقض می کند.

استراتژی های معمول مرتبط با SEO کلاه سیاه عبارتند از:

  • پوشاندن
  • پر کردن کلمات کلیدی
  • پیوندهای پولی
  • مزارع را پیوند دهید.
  • شبکه های ارسال مهمان.
  • اتوماسیون محتوا

استفاده از این روش ها ممکن است منجر به مجازات گوگل شود.

کلاه خاکستری

به اصطلاح تاکتیک های SEO کلاه خاکستری نه سیاه و سفید هستند و نه به عبارت دیگر غلط و درست نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استفاده از این روش ها ممکن است منجر به مجازات گوگل شود.

کلاه سفید

استراتژی های “کلاه سفید” به روشهای “اخلاقی” SEO که به رهنمودهای Google پایبند هستند و منجر به مجازات نخواهد شد.

روش های کلاه سفید عبارتند از:

  • بهینه سازی سایت خود برای تلفن همراه.
  • بهبود سرعت بارگیری
  • تحقیق کلمات کلیدی.
  • ایجاد محتوای مفید

مباحثی با معناشناسی SEO فعلی

استفاده مداوم از اصطلاحات کلاه سیاه ، خاکستری و سفید به جای کمک به متخصصان سئو ، مانع رشد آنها و پیشرفت صنعت سئو به طور کلی می شود.

مقاله پیشنهادی  تقریباً رفع اشکال نمایه سازی Google - بروزرسانی جدید

و مشکلات مربوط به نامگذاری های رنگی بسیار فراتر از ذهنی بودن آنها است.

این زبان معضلات زیر را نیز ایجاد می کند:

1. اصطلاحات فعلی تا حد زیادی به اصول اخلاقی متکی هستند

کلماتی که برای توصیف و بحث در مورد تاکتیک های SEO استفاده می شوند مهم هستند.

پیامدهای آنها بر تصمیم گیری های طرفداران SEO و مشتریان یا کارفرمایان تأثیر می گذارد.

با اصطلاحات کلاه سیاه و سفید ، مفاهیم کاملاً واضح است – در این مدل ، یک استراتژی SEO درست یا غلط است.

اما این اصطلاحات استانداردهای اخلاقی چه کسی را منعکس می کند؟

تعاریف SEO کلاه سیاه ، خاکستری و سفید از رهنمودهای Google و اقدامات Google مجاز یا مجازات می شود.

اساساً ، این اصطلاحات ارزشهای اخلاقی را که گوگل می خواهد کاربران از آن استقبال کنند ، گسترش می دهد.

اما از چه زمانی گوگل مرجع اخلاق و اخلاق است؟

جدا از مجازات گوگل در اینجا و آنجا ، چه چیزی باعث می شود شرکت ها استانداردهای SEO خود را تعیین نکنند؟

2. اصطلاحات فعلی محدودیت های غیر ضروری ایجاد می کند

در حالی که متخصصان سئو در یک سیستم گوگل محور فعالیت می کنند ، در نهایت آنها به شرکت یا مشتریان خود خدمت می کنند نه گوگل.

با این حال ، مفهوم SEO کلاه سیاه ، خاکستری و سفید حول محور قوانین گوگل است ، نه خط اصلی کسب و کار شما.

اغلب اوقات ، طرفداران SEO تصمیمات استراتژی را برای پیوستن به کتاب قانون می گیرند ، حتی اگر این تصمیم خلاف مصلحت شرکت آنها باشد.

اما طرفداران سئو باید خارج از چارچوبی که Google ایجاد کرده است فکر کنند.

صرف اینکه یک استراتژی مغایر با دستورالعمل های Google است به این معنی نیست که در هر شرایطی غیرقابل استفاده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به ویژه متخصصان مبتدی سئو ، طعم درک سیاه و سفید استراتژی سئو می شوند که توسط این اصطلاحات تداوم می یابد.

وقتی آنها آموزش های ویدئویی را می بینند و مقالاتی از رهبران معتبر صنعت SEO را با استفاده از این اصطلاحات می خوانند ، تمایزها را از نظر ارزش واقعی قبول می کنند.

در حقیقت ، دوگانگی سیاه و سفید آنها را از تحقیق در مورد یک تاکتیک منصرف می کند و تشخیص می دهد که آیا عملی است ، و توانایی های آنها را محدود می کند.

3. اصطلاحات فعلی طرفداران SEO را برای پرسیدن سوالات اشتباه تشویق می کند

یک متخصص سئو یک هدف اساسی دارد: رانندگی در بازدید و فروش وب سایت برای افزایش درآمد.

با این حال ، اهداف شرکت و آنچه یک متخصص SEO برای دستیابی به آنها باید انجام دهد همیشه با ایدئولوژی و دستورالعمل های Google همسو نیست.

متخصصان سئو به جای س askingال از اینکه آیا Google یک استراتژی خاص را مجاز می داند ، باید س ifال کنند که آیا این تاکتیک در تحقق اهداف آنها کمک می کند و آیا ارزش آن را دارد که خطر کند.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از Google Trends برای YouTube

این طرز تفکر یک تغییر الگوی ایجاد می کند که اولویت سود و رشد است تا انطباق.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این بدان معنا نیست که جوانب مثبت SEO باید به طور کامل دستورالعمل های Google را نادیده بگیرند – Google می تواند در وب سایت هایی که فکر می کنند سعی در بازی با سیستم دارند مجازات های پرهزینه ای در نظر بگیرد – اما متخصصان سئو باید با این دستورالعمل ها به عنوان یک کتابچه راهنمای کاربر Google رفتار کنند ، نه قانون.

وقتی یک متخصص SEO یک استراتژی ، مانند یک کمپین ایجاد لینک را طراحی می کند ، باید دستورالعمل های Google را مرور کند و سپس به یک ماتریس ارزیابی ریسک مراجعه کند.

ارزیابی به آنها کمک می کند تا تشخیص دهند که این کمپین ارزش زمان و منابع خود را دارد.

علاوه بر این ، اگر استراتژی آنها قوانین Google را خنثی کند ، تصمیم گیری در مورد مزایای احتمالی بیشتر از خطر مجازات Google به شما کمک می کند.

4. اصطلاحات فعلی جهانی بودن را تداعی می کند

برچسب گذاری استراتژی های SEO به عنوان کلاه سیاه ، خاکستری یا سفید به معنی یکنواختی در همه صنایع است.

این پیشنهاد می دهد که آنچه که یک استراتژی کلاه سیاه برای یک سایت تجارت الکترونیکی مراقبت از پوست در نظر گرفته می شود ، کلاه سیاه برای یک نرم افزار امنیت سایبری به عنوان وب سایت یک شرکت خدمات دهنده است.

در حقیقت ، در مورد عملکرد سئو ، صنایع مختلف استانداردهای مختلفی دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، ارسال کالای رایگان اینفلوئنسر برای ارسال نظر در وبلاگ یا کانال های رسانه های اجتماعی آنها در صنعت مد کاملاً قابل قبول است و به یک قاعده جدید تبدیل شده است.

با این حال ، پرداختن و یا ارائه محصولات رایگان برای پیوندها به صراحت توسط دستورالعمل های طرح پیوند Google و بیشتر یک منطقه خاکستری در سایر صنایع ممنوع است.

5. اصطلاحات فعلی تحولات موتور جستجو را درنظر نمی گیرد

مفهوم SEO کلاه سفید و سفید سالهاست که وجود دارد – در این مرحله ، تعیین زمان ورود اصطلاحات به فرهنگ لغت صنعت دشوار است.

از طرف دیگر ، الگوریتم های رتبه بندی جستجوی Google به طور مداوم تغییر می کنند.

در نتیجه ، برخی از استراتژیهای SEO منسوخ شده و استراتژیهای جدید همچنان ادامه می دهند تا همگام با تغییرات الگوریتم و فناوری جدید باشند.

وقتی Google الگوریتم های رتبه بندی خود را اصلاح می کند و دستورالعمل های خود را تغییر می دهد ، می تواند تاکتیک های خاص SEO را کم و بیش موثر یا سازگار کند.

مقاله پیشنهادی  آگهی های ارائه دهنده خدمات TikTok در سطح جهان و 100 میلیون دلار اعتبار تبلیغاتی

به عنوان مثال ، جان مولر ، تحلیلگر ارشد روند وب مستر گوگل ، در یک ویدیوی Google Webmasters گفت که پیوندهای nofollow از PageRank عبور نمی کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ، سه ماه بعد ، مولر گفت: “من فکر می کنم ما در آن وضعیت هستیم که اساساً از nofollow به عنوان سیگنال استفاده می کنیم. اینطور نیست که ما همیشه آن پیوندها را کاملاً نادیده بگیریم. “

بنابراین ، اگر یک طرفدار SEO از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان یک تاکتیک ایجاد لینک استفاده می کند ، آیا باید لینک های dofollow یا nofollow را به سایت خود اضافه کند؟

آیا عبور PageRank از طریق پیوندهای nofollow اکنون وبلاگ نویسی مهمان با پیوندهای dofollow را به یک استراتژی کلاه سیاه تبدیل کرده است؟

این س questionsالات سفتی اصطلاحات منسوخ شده را نشان می دهد که تغییر الگوریتمی را در بر نمی گیرد.

تکامل جدید

این سیستم با استفاده از کلاه های کدگذاری شده برای رنگ آمیزی نمادهایی از مفاهیم SEO دارای نقایص واضحی است ، اما گزینه دیگر چیست؟

متخصصان سئو هنوز به راهی برای انتقال سطح خطرات و پاداش های مرتبط با استراتژی های افزایش رتبه نیاز دارند.

به جای استفاده از تمایزهای سیاه و سفید فعلی برای طبقه بندی روشهای رتبه بندی ، طرفداران SEO باید از معیارهای کمی برای درک و ارزیابی نتایج یک تاکتیک استفاده کنند.

به جای برچسب گذاری یک استراتژی به عنوان SEO کلاه سیاه یا سفید ، خاص باشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توضیح دهید که کدام یک از شاخص های اصلی عملکرد این تاکتیک به شرکت کمک می کند تا به دست آورد و با چه هزینه ای – هم از نظر منابع و هم از نظر مجازات.

همچنین برای متخصصان سئو مفید است که تفاوت بین هک رشد و استراتژی های رشد کند را برای کارفرمایان یا مشتریان خود توضیح دهند.

برای نتایج سریع و دستیابی سریع به ترافیک ، متخصصان SE می توانند از تکنیک های رشد هک استفاده کنند که نتایج فوری ایجاد می کند اما خطرات بیشتری را به همراه دارد.

از طرف دیگر ، استراتژی های کم خطر SEO ، مانند SEO فنی و ایجاد محتوای با کیفیت ، اغلب برای نشان دادن بازگشت سرمایه نیاز به زمان دارند.

کلاهبرداری برای جوانب مثبت سئو حل مسئله

متخصصان سئو مسئولیت های پیچیده ای دارند و اغلب مجبورند خطرات قابل توجهی را بپذیرند.

در صنعتی که به طور مداوم در حال پیشرفت است ، طرفداران SEO باید تشخیص دهند که بعضی اوقات ، کار آنها نتیجه نمی دهد – یا بدتر ، منجر به کاهش میزان بازدید و درآمد می شود.

با این سنگینی روی دوش خود ، بهترین متخصصان سئو کسانی هستند که اصطلاحات سیاه و سفید را می بینند ، از آزمون و خطا می آموزند و نیازهای شرکت خود را در اولویت قرار می دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع بیشتر: