چرا زمان آن رسیده است که دیجیتال COVID-19 Recovery و 3 راه برای انجام آن را برنامه ریزی کنید

هر روز خبرهای نگران کننده تری درباره تأثیر Coronavirus بر جوامع ما و با این کار برای مشاغل بزرگ و کوچک به ارمغان می آورد.

در حالی که برخی خوش شانس هستند که مشاغل خود را به سمت مدلهای خدمات تحویل ، تماس تلفنی یا خدمات مجازی متمرکز کنند ، اما اکثر آنها کمتر اینگونه هستند.

با این وجود ، به همان اندازه که وسوسه کردن یک فروشگاه تا اوقات بهتر وسوسه‌انگیز است ، نیازی به این نیست که با استراتژی دیجیتالی شما روبرو شوید.

اگر موقعیت مالی شما اجازه می دهد ، از این زمان به عنوان فرصتی استفاده کنید تا با مشتریان و چشم اندازهای خود درگیر شوید.

شروع به طرح برنامه های بازیابی کنید و در مورد آنچه پراکسی ها می تواند بهترین زمان برای راه اندازی مجدد را هدایت کند ، استراتژی کنید.

زمان برنامه ریزی برای بهبودی قبل از بهبود است.

هنگامی که فعالیت دیجیتالی به عقب برگردد و رقبای شما به بازی بازگردند ، خیلی دیر می شود که استراتژی شما را توسعه داده و برای اجرای آن گران تر باشید.

با سه قدم راه خود را برای بازگشت دوباره موفق تر هموار کنید.

  • سایت خود را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین گزینه ممکن است.
  • روابط مشتری و آینده نگر را با محتوای مفید پرورش دهید. این همچنین فرصتی برای جمع آوری بینش در تغییر رفتار کاربر است.
  • اکنون یک برنامه اولویت بندی برای نحوه راه اندازی مجدد تهیه کنید تا هنگام بهبود چشم انداز ، آماده اجرای آن شود.

1. بهبود سایت شما

از زمان بارگذاری موبایل تا پیمایش ، از قابلیت سبد خرید گرفته تا ضبط ایمیل ، تقریباً در هر سایتی می توانید از یک نسخه به روز استفاده کنید.

سیار

اگر سایت شما بهینه سازی نشده AMP است یا ویژگی های محدودی برای موبایل ارائه نمی دهد ، موبایل حتی قبل از برخورد Coronavirus باید اولویت 2020 باشد.

در بسیاری از صنایع ، اکنون بیش از 50٪ از ترافیک مربوط به دستگاههای غیر دسک تاپ است.

تجربه کاربر اول موبایل این روزها مطلقاً مطلوب است و سایتی بهینه شده با AMP که سریع بارگذاری می شود ، مهم نیست که از چه کانالی تهیه شده باشند.

از منظر سئو ، این اجماع وجود دارد که موتورهای جستجو سایتهای بارگیری سریع را ترجیح می دهند.

برای کلیه کانالها ، و به ویژه برای رسانه های پولی که هر کلیک هزینه های افزایشی را متحمل می شود ، سایت های با بارگذاری سریع برای کاهش نرخ گزاف مهم هستند.

مقاله پیشنهادی  YouTube برای نشان دادن به سازندگان چه ساعتی از روز مخاطبان آنها آنلاین است

با هر ثانیه در زمان بار ، نرخ گزاف گویی بصورت نمایی رشد می کند.

همراه با سرعت ، چگونگی بالا بردن خود را کشف کنید:

  • گزاره ارزش کلیدی
  • خلاصه ارائه خدمات
  • مسیر معامله.

با ظهور تلفن همراه ، کاربران نسبت به داشتن آنچه که فقط با یک کلیک دورتر هستند حساس تر می شوند.

با منوهای پیمایش ، فراز و فرودها و راههای دیگر برای بسته بندی هر چه بیشتر در صفحه نمایش تلفن همراه آزمایش کنید … که خوشبختانه طی سالهای متمادی رشد کرده است و باعث می شود که مانند گذشته بسیار دلهره آور باشد.

عملکرد سبد خرید

کی آخرین باری بود که شما در سایت غیر شخص ثالثی خریداری کردید و تجربه واقعاً لذت بخشی داشتید؟

در حالی که آمازون ، OTA و سایر سنگدانه ها نوار بالایی را تنظیم می کنند ، حتی تغییرات ساده می توانند به نرخ تبدیل بهتر و ROI منجر شوند.

مزایای خرید مستقیم ، مانند بهترین تضمین قیمت ، پشتیبانی از خدمات مشتری و جعبه قدرت در صورت خرید از اشخاص ثالث را برجسته کنید.

به کاربران اجازه دهید بدون اینکه محتوای آن را گم کنند از سبد خرید خارج شده و به آن بازگردند.

از بررسی مهمان پشتیبانی کنید ، اما برای تشویق تنظیم پروفایل مشتری برای پیگیری های پس از فروش ، از طریق ایمیل دنبال کنید.

روشهایی برای دیدن تصاویر یا توضیحات مربوط به موارد خرید ارائه دهید ، زیرا کاربران غالباً برای بررسی جزئیات به زمان نهایی نیاز دارند.

ضبط ایمیل

در زمان بحران ، ایمیل برای پرورش فعالانه روابط مشتری موجود مهم است.

با این حال ، از تلاش برای ضبط ایمیل نیز غافل نشوید.

حتی در مواقع فعالیت کندتر ، مهم است که بانک اطلاعاتی ایمیل خود را دوباره پر کنید.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما بدون در نظر گرفتن اینکه در چه صفحه ای قرار دارد ، امکان دسترسی هر کسی را به آسانترین امکان ممکن برای هر کس فراهم می کند.

در مرحله اول ، بسیاری از کاربران ممکن است بخواهند برای به روزرسانی آنها ایمیل بهتری به شما ارائه دهند (نه کسی که در آن همه اشتراک های ایمیل خود را ارسال می کند ، بلکه شخصی است که در واقع آنها را چک می کنند).

مقاله پیشنهادی  چالش های کار از راه دور مشاغل دیجیتال بعد از COVID-19 با چالش روبرو می شوند

ثانیا ، احتمالاً کاربران جدیدی وجود دارند که قبلاً آنها را اسیر نکرده اید. بسیاری از افراد تحت نظارت زمان کمتری کار می کنند و بیشتر وقت خود را برای انجام آنلاین انجام می دهند.

و در آخر اینکه آنها را با پیشنهاد یا نمونه ای برای ثبت نام تشویق کنید. حتی یک پیشنهاد کوچک 10٪ یا 15٪ یا یک آزمایش کوتاه رایگان ، انگیزه بخش خواهد بود.

و پس از ثبت نام ، با یک ایمیل قانع کننده از آنها بخاطر پیشنهاد سفارشی که در سایت عمومی یافت نشد ، تشکر کنید.

مطمئناً آنها را درگیر و معامله خواهد کرد.

2. گفتگوی مخاطبان فعال را حفظ کنید

اولویت اول رسیدگی به نگرانی های مشتری فعلی است.

با دستیابی به این امر ، نیاز به پرورش مخاطب دقیق و مداوم را آغاز می کنید.

با پایان یافتن بحران COVID-19 ، شما نمی خواهید از ابتدا کار را با بازگرداندن اثر دیجیتالی و قدرت آنلاین برند خود شروع کنید.

برای انجام این کار ، تا آنجا که منابع اجازه می دهند ، گفت و گو حضور را از طریق کانالهای اجتماعی ، ارگانیک و پرداختی ادامه دهیم.

اجتماعی راهی عالی برای درگیر کردن مخاطبان شما در ورای بروزرسانی های همدردی از یک طرف است. در حالی که خوب هستند ، آنها در حال حاضر هستند و به طور فزاینده شما را از هم جدا نمی کنند.

درعوض ، نظرسنجی ها ، مسابقات ، قرعه کشی ها و نکات عملی شما را به ذهن متبادر می کند.

همانطور که نمونه Expedia نشان می دهد ، این همچنین می تواند تحقیقات بازار مفیدی را ارائه دهد.

گذشته از تأمین محل دسترسی برای مسافران ناراحت ، Expedia می تواند از داده های نظرسنجی استفاده کند تا بتواند بسته های اقامت احتمالی را جذاب کند که با شروع مجدد سفر به صورت محلی محدود ، جذاب باشد.

Expedia
مراحل جستجوی ارگانیک و بهینه سازی محتوای سایت نیز قابل توجه است.

با SERP که به طور فزاینده به عنوان صفحه اصلی یک برند عمل می کند ، فرصت فوق العاده ای برای سودآوری مطالبی وجود دارد که در شرایط عادی امروز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

آن دسته از شرکت هایی که از این شانس برای آموزش و توانمند سازی کاربران با توصیه های مفید استفاده می کنند – چگونگی ورزش باهوش تر ، آشپزی سالم تر ، مدیریت بهتر امور مالی شخصی – استفاده های دیجیتالی خود را از زمان سخت و فراتر از آن حفظ می کنند.

مقاله پیشنهادی  نحوه دستیابی به کالاهای خارج از بورس در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی

3. برنامه بازگشت خود را برای رسانه های پرداخت شده تهیه کنید

به نظر می رسد تدوین استراتژی تهاجمی در میان رکود ، ضد استراتژی نیست.

به خصوص ، برای کانالهایی که نیاز به سرمایه گذاری مستقیم دارند ، به طور معمول برای پرداخت هزینه فعالیت انجام می شود.

اما تأخیر تا زمانی که کسی از جنگل خارج نشود ، هیچ مزیت رقابتی ایجاد نمی کند و باعث می شود موضوع تقلا مجدد در آخرین لحظه دوباره شروع شود.

در حالی که بسیاری از تبلیغ کنندگان در زمینه جستجو ، نمایش و سایر کانالهای پرداخت شده ، کمپین ها را متوقف کرده اند ، بازیکنان استراتژیک در حال بررسی چگونگی بانکداری از بودجه باقیمانده و تدوین برنامه های راه اندازی مجدد هدفمند هستند.

این روزها ، هر کانال رسانه ای پرداخت شده دارای اهرم کنترل گسترده است.

از موقعیت جغرافیایی گرفته تا تنظیمات دستگاه و همچنین ادغام داده های مخاطبان شخص ثالث تا شخص ثالث ، می توان تجربیات کامل و قاطعی با قیف کامل را در صفحه نمایش برنامه ای ، جستجوی پرداختی و پرداخت اجتماعی ایجاد کرد.

برنامه های بازاریابی را برای آماده سازی بیشتر گروههای کاربر معتبر آماده کنید و از گزاره های ارزش منحصر به فرد استفاده کنید.

تخفیف و آزمایش رایگان یک راه برای رفتن است ، اما بسیاری به آن خواهند پیوست.

با گذشت زمان بیشتر روی دستان خود ، خلاق باشید که چگونه می توانید:

  • علاقه پیک به مارک شما.
  • به کاربران کمک کنید تا به روشهای جدید درباره محصولات شما فکر کنند و خدماتی را که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته اند ، امتحان کنند.

این امر باعث ایجاد زرادخانه ای از استراتژی های بازاریابی می شود تا با شروع بهبود شرایط ، روند بهبودی خود را آغاز کنید.

برای راهنمایی تصمیمات زمانبندی ، روندها و کانالهای غیرپرداخت را برای اثبات ثبات سطح و مکانهایی که بیشترین فعالیتهای دیجیتالی امیدوارکننده را انجام می دهند ، نظارت کنید.

همانطور که گفته می شود ، “این نیز می گذرد.”

این امر در مورد همه گیر COVID-19 ، بلکه در مورد زمان برای برنامه ریزی رسانه دیجیتالی شما نیز صادق است بهبود استراتژی

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020