چرا تبلیغات Google ممکن است برای شما کار نکند

Google Ads می تواند مانند یک بستر دشوار برای درک تبلیغ کنندگان در بعضی مواقع احساس کند.

در اصل ، ساده به نظر می رسد: پیشنهادات خود را در زمان واقعی انجام دهید و به کاربران اجازه دهید روی تبلیغات شما کلیک کنند.

حقیقت این است ، این یک بستر بسیار قوی است که شروع به شکافتن به دو مورد کاربردی می کند:

  • کسانی که بیشتر مارک های سطح شرکت دارند و می دانند چگونه آن را مدیریت کنند.
  • نسخه های “انجام شده برای شما” Google مانند “کمپین های هوشمند” برای مشاغل کوچکتر که مایل به مقابله با آن نیستند.

اگر با Google Ads تجربه ندارید ، می تواند احساس ترس و وحشتناک باشد.

همچنین ممکن است برای افرادی که به دلیل تمام اطلاعات موجود در آنجا و تعداد ویژگیهای موجود در آن ، وارد Google می شوند مشکل باشد.

دلایل مختلف زیادی وجود دارد که مارک ها از اینکه نمی دانند چه کاری انجام دهند خودداری می کنند.

بعضی ها این کار را به دلیل کار نکردن در تجارت خود متلاشی می کنند ، در حالی که برخی دیگر مطمئن هستند که می تواند کار کند ، اما احساس ناراحتی می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هر وقت به یک حساب کاربری نگاه می کنم و یا برندی که از آن ناامید شده باشد ، مسائل معمولاً در یکی از چند سطل قرار می گیرند.

در اینجا شایع ترین دلایلی که یک حساب کاربری خوبی در Google Ads انجام نمی دهد ذکر شده است.

1. عدم درک انواع مسابقات

منطقی به نظر می رسد کلمات کلیدی وارد شده عباراتی هستند که می خواهید برای آنها نشان دهید.

گوگل با آنها به این ترتیب رفتار نمی کند.

آنها چهار روش مختلف دارند که می توانید کلمات کلیدی خود را مطابقت دهید:

  • بازی گسترده
  • بازی گسترده اصلاح شد
  • مطابقت کامل
  • مسابقه عبارات

یکی شدید یا دیگری می تواند بد باشد:

  • تعداد زیادی تطابق گسترده بدون کلمات کلیدی منفی برای اطمینان از خرید ناخواسته خریداری نشده است.
  • کلمات کلیدی مطابقت دقیقی که بسیار گران هستند و حجم کم دارند ، گاهی اوقات منجر به صفحه فرود می شوند که به خوبی تبدیل نمی شوند. (برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به بخش زیر در صفحات فرود مراجعه کنید.)

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

انواع بازی نکات خوب و بد خود را دارند و این مشکل پیچیده تر می شود که گوگل با مسابقه دقیق اشتباه گرفت.

با نسخه های گسترده ، شما می خواهید پرداخت برخی از کلیک های هدر رفته را پرداخت کرده و کلمات کلیدی منفی را تقریباً اضافه کنید.

با بیان دقیق و دقیق ، CPC بالاتری پرداخت خواهید کرد ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که ریاضی برای حاشیه سود خود کار می کند.

به طور معمول ، سالم ترین حسابها حسابهایی هستند که از مخلوطی استفاده می کنند که به صورت پولی برای آنها کار می کند.

بسیاری از مارک ها به دلیل عدم رعایت شرایط معتبر ، مطابقت دقیقی با یکدیگر دارند.

در حالی که ممکن است واقعیت داشته باشد ، اگر هزینه آن چهار برابر پهنای شما باشد ، باید اطمینان حاصل کنید که نرخ تبدیل شما با سرعت چند برابر به ترافیک مسابقات گسترده شما تبدیل می شود.

بررسی گزارش جستجوی جستجو ، به شما می دهد بینشی در مورد چگونگی هزینه انواع مسابقات و جایی که بهترین نمایش داده شد.

2. تلاش برای قطع جستجو

مسئله بزرگ دیگر این است که بازاریاب ها ابتدا به پای Google Ads می روند و شروع به خرید کلمات کلیدی می کنند ، حتی اگر آنها به رابطه ناعادلانه ای مرتبط باشند.

مقاله پیشنهادی  "داستانهای برتر" Google برای نمایش بیشتر از فقط صفحات AMP است

وقتی این نتیجه نمی دهد ، آنها نمی فهمند که چرا.

به عنوان مثال ، “کاربر در حال جستجوی کفش های در حال اجرا است ، بنابراین بدیهی است که من باید شلوارک در حال اجرا را برای آنها تبلیغ کنم.”

از منظر بازاریابی ، شما اشتباه نمی کنید – اما این روانشناسی جستجو را در نظر نمی گیرد.

جستجوگرها ، به ویژه افرادی که جستجوهای خاص تری دارند ، تمایل دارند بسیار یکدست باشند.

آنها به موتور جستجو گفته اند که چه می خواهند و نمی خواهند به راحتی از آنچه شما می خواهید بفروشید ، منحرف شوند ، اگر این چیزی نیست که آنها جستجو کرده اند.

قبل از ورود به Google Ads ، باید تحقیق خود را انجام داده و به فعالیتهای خود بیندیشید.

زمان واقعی خود را در مورد آنچه جستجو می کنید صرف کنید و چگونه می توانید جستجوی آنها را با یک آگهی و یک صفحه فرود حل کنید.

قبل از اجرای هر کاری در Google Ads ، یک برنامه بازی را در کنار هم قرار دهید:

  • دسته ها / محصولات / خدماتی که می خواهید روی آنها تمرکز کنید.
  • کلمات کلیدی که می خواهید خریداری کنید.
  • چگونه می توانید هنگام جستجو ارزش جستجو را به این جستجوگران تبدیل یا تأمین کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همیشه در مورد چگونگی حل قصد جستجوگر فکر کنید بدون اینکه سعی کنید پنج قدم از آنها باشد.

یک جستجوی لحظه به لحظه است و شما باید لحظه به لحظه کاربر را خدمت کنید.

مطمئناً ، آنها ممکن است به صعودهایی نیاز داشته باشند یا مباحث دیگری نیز در نظر گرفته شود ، اما تلاش برای دستیابی به این امر که در یک متن تبلیغاتی اتفاق نمی افتد.

ابتدا آنها را به مارک تجاری خود برسانید و سپس به ارزش خود ادامه دهید.

3. ROI با سود مطابقت ندارد

بعضی اوقات ، بین اهداف ROI و آنچه در واقع قابل دستیابی است ، ارتباط وجود دارد.

Google Ads ابزاری عالی است زیرا می توانید تمام فروشها و فروشهای خود را ردیابی کنید ، اما همچنین می تواند اندازه گیری بسیار بیشتری را ایجاد کند و نتایج قابل اندازه گیری نداشته باشد.

تبلیغ کنندگان می توانند تصور اشتباهی از بازگشت خود در Google Ads دریافت کنند.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما تجهیزات بیس بال را بصورت آنلاین می فروشید.

یکی از بهترین راهها برای به دست آوردن مشتری ، جستجوی بازاریابی است – خرید کلمات کلیدی مانند “پیراهن بیس بال” و سایر کلمات کلیدی مرتبط.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این حال ، شما به بازده 4 تا 1 هزینه تبلیغات خود نیاز دارید ، و Google Ads بازدهی 2 به 1 را به همراه دارد.

آیا این بدان معنی است که شما باید Google Ads را رها کنید؟

جواب: شاید.

نکته اصلی در درک آنچه باید به آن فراتر از آن نگاه کنیم تا تعیین شود.

مثلا:

  • آیا بازده کم است زیرا نرخ تبدیل شما می تواند بالاتر باشد؟
  • آیا بازپرداخت فوری کمتر است ، اما شما ارزش مشتری بالاتری دارید که باید از آن حساب کنید؟

ممکن است این باشد که مقدار کل در واقع بیشتر از یک خرید اولیه است که توسط یک کمپین Google Ads ایجاد شده است.

مقاله پیشنهادی  Google پیام های شغلی را به وب سایت های تلفن همراه گسترش می دهد

برای محاسبه مؤثر ROI خود ، لازم است به سفر کامل مشتری نگاه کنید.

این بدان معناست که هم به عنوان مشتری مادربزرگتان انجام می دهند و هم در جایی که می توانید در فرآیند PPC پیشرفت هایی را برای افزایش تبدیل و کاهش هزینه انجام دهید.

4. صفحات فرود تبدیل نمی شوند

اگر شخصی را از Google Ads به سایت خود می فرستید ، هدف شما همیشه باید تبدیل آنها به مشتری باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این حال ، بعضی اوقات بازاریابان می توانند با ارائه دلایل بازدید از گزاف گویی ، به روش مورد نظر خود در اینجا شرکت کنند.

اطلاعات بسیار زیاد در صفحه ، یافتن تماس با اقدامات دشوار یا برجسته نکردن اطلاعاتی که جستجوگر می خواهد ، همه می تواند در ترک کاربران بدون تبدیل کمک کند.

اولین چیز این است که بر روی کلمات کلیدی خریداری شده روی قصد جستجوگر متمرکز شوید.

آنچه را که قبلاً خاطرنشان کردیم به خاطر بسپارید: جستجوگران تک فکر هستند. دقیقاً همان چیزی را که جستجو کردند آدرس دهید.

پس از آن ، اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود به منظور آنها روشن است و ارائه محصول شما چیزی است که جستجوگر می خواهد.

در غیر این صورت ، شما پول خود را برای خریدن کلید واژه هایی که هرگز به مشتری تبدیل نمی شوند هدر می دهید.

یک تمرین خوب برای نقد صفحه فرود خود در مقایسه با رقبای خود است – و با خود صادق باشید:

  • آیا این موضوع را به طور کامل توضیح می دهم سه ثانیه اول؟
  • آیا آنچه من ارائه می دهم واقعاً با آنچه آنها جستجو می کنند مطابقت دارد؟
  • آیا مراحل بعدی برای تبدیل سریع مشتری را به بازدید کننده می دهم؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر این اصول را رعایت می کنید ، باید در راه تبدیل بازدید کنندگان Google Ads به مشتریان باشید.

5- قیمت یا سایر عوامل رقابتی

با گذشت زمان ، رقبای شما می توانند از طریق عرضه محصولات بهتر ، کاهش قیمت ، گزاره های ارزش و موارد دیگر ، به سمت شما جذب شوند.

فقط به این دلیل که کمتر از گذشته استفاده می کنید ، به این معنی نیست که Google Ads مشکل است.

ممکن است عوامل دیگری در محل کار وجود داشته باشد و گاهی اوقات ، این فراتر از نگاه کردن به صفحات فرود یا ترافیکی که می خریدید فراتر می رود.

اطمینان حاصل کنید که مرتباً:

  • انگشت خود را به صورت ماهانه یا حتی هفتگی بر روی نبض رقبای خود نگه دارید.
  • بررسی و درخواست بازخورد از مشتریان خود برای به دست آوردن بینش در صنعت شما.
  • با گزاره ارزش خود در بازی پیش بروید.

Google Ads از ویژگیهای مفیدی به نام Auction Insights برخوردار است که همچنین به شما چشم انداز می دهد که با چه کسی در حال رقابت هستید و به کارهایی که می کنند اشاره می کند.

کشیدن تجزیه و تحلیل سه ماهه ای از هزینه ها و موقعیت های آنها می تواند به شما بینش دهد که ممکن است زمین را از دست دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای مشاهده آن ، روی کادر کنار کمپین یا گروه تبلیغاتی که می خواهید آنالیز کنید ، کلیک کنید.

بنر آبی رنگ با گزینه “حراج Insights” ظاهر می شود.

چرا آگهی های Google ممکن است برای شما کار نکند

با کلیک بر روی آن لیستی به شما می دهد که داده های مفیدی در مورد رقابت خود به شما نشان می دهد:

مقاله پیشنهادی  35 وبلاگ بازاریابی دیجیتال که پست های مهمان را می پذیرند

چرا تبلیغات Google ممکن است برای شما کار نکند

اگر می خواهید ببینید که چگونه این مقادیر با گذشت زمان تغییر کرده اند ، می توانید محدوده تاریخ را در بالا سمت راست انتخاب کنید ، بر روی دکمه “بارگیری” ، “گزینه های بیشتر” ضربه بزنید و بخش ها را اضافه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این به شما امکان می دهد تا اطلاعات دیگری را برای بارگیری در هفته ، ماه ، سه ماهه ، روز هفته ، دستگاه و بسیاری از مناطق مفید دیگر بارگیری کنید.

چرا ممکن است Google Ads برای شما کار نکند

6. بدون بهینه سازی حساب

این می تواند یک مشکل بسیار بزرگ باشد و معمولاً به دلایلی به یک دلیل اتفاق می افتد.

هزاران تکنیک ، استراتژی مناقصه یا استراتژی های عمومی تبلیغات Google وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در هزینه و مؤثرتر کردن تبلیغات خود استفاده کنید.

همه اینها باعث می شود که دانستن اینکه چه زمانی را با او بگذرانید ، غرق شود و بسیاری از موارد ممکن است تبلیغ کنندگان حتی برخی گزینه ها را نفهمند.

مناطقی که اغلب مورد غفلت واقع می شوند مواردی مانند:

  • اصلاح کننده پیشنهادات توسط دستگاه.
  • اصلاح کنندگان پیشنهادات به وقت یا روز
  • اصلاح کننده پیشنهادات براساس عملکرد جغرافیایی.
  • بررسی منظم گزارش پرس و جو جستجو.
  • اضافه کردن کلمات کلیدی منفی.
  • آزمایش استراتژی های جدید پیشنهاد
  • تست کپی آگهی در حال انجام

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

7. بدون مشاهده و تنظیمات مخاطب

با بالغ شدن Google Ads ، این پلتفرم با هدف قرار دادن مخاطبان که بیشتر به عادات و طرز فکر کاربر مربوط می شود فراتر از آنچه جستجو می کند ، ترکیب شد.

در تب “مخاطبان” ، می توانید مخاطبان مشاهده را اضافه کنید تا ارزش نسبی بخش های مختلف کاربر را مشاهده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک محصول سازگار با محیط زیست بفروشید ، ممکن است بخواهید بطور خاص ببینید که چگونه علاقه مندان به زندگی سبز صاحبان خانه را در مقایسه با اجاره نشین ها مقایسه یا مقایسه می کنند.

Google Ads صدها مخاطب دارد که می توانید اضافه کنید.

اگر آنها را به عنوان “مشاهده” تنظیم کنید ، تبلیغات شما هنوز هم برای همه جستجوگر نشان داده می شود ، اما به شما امکان می دهد عملکرد ویژه ای را برای آن گروه ها مشاهده کنید.

در اینجا مثالی از مخاطبان مختلف آورده شده است ، و اینکه عملکرد آنها در برخی موارد تا چه اندازه متفاوت است:

چرا ممکن است Google Ads برای شما کار نکند

ستونی برای تنظیم پیشنهادات وجود دارد ، بنابراین هرچه مخاطبان قدرتمند و ضعیفی پیدا کنید ، می توانید پیشنهادات را به طور خاص برای آن بخش ها تنظیم کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اگر فرش را می فروشید ، ممکن است اجاره دهنده ها تبدیل نشوند ، و یک اصلاح کننده پیشنهاد منفی قوی برای آن بخش اضافه کنید.

غذای آماده

در حالی که Google Ads می تواند یک محیط پیچیده باشد ، معمولاً عملکرد ضعیف را می توان تشخیص داده و مرتفع کرد.

جستجوهای پرداخت شده در بسیاری از مواقع می توانند برای یک تجارت عالی کار کنند ، اما بدون توجه به جزئیات.

برای ایده های بیشتر در مورد چگونگی عملکرد بهتر حساب خود ، سعی کنید یک حسابرسی در حساب خود انجام دهید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020